Texx_3kV Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Witam, mam pytanie odnośnie wymiany reflektora przedniego. Otóż mam stłuczony klosz i zamówiłem używany reflektor Valeo tylko bez silniczka regulacji lampy - pytanie czy lepiej bawić się w wymianę samego klosza, czy wymienić cały reflektor? Czy można bez problemy ten silniczek przełożyć? Primera 1999r. przed liftem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Łatwiej będzie wymienić cały reflektor , silniczek bez problemu się przekłada . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Klosz to masz na myśli szkło czy odbłyśnik zresztą nie ważne szkło jest osadzane na specjalnym kleju na gorąco się to da rozkleić ale nie polecam .jak masz 2 gi to przekładaj całośc silniczek nie wyjdzie ci na prosto musisz go przekręcić a potem przechylić do góry albo na dół by wysunął się z prowadnicy na odbłyśniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Texx_3kV Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Dzięki za porady, spróbuję przełożyć całość i pokombinować z przekładką silniczka, tak jak piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Uważaj na ten silniczek tak jak Tofu napisał trzeba go przekręcić i wysunąć taki biały bolec z prowadnicy i dopiero wyjdzie do góry. (jak poruszasz silniczkiem i zajrzysz do środka będziesz wiedział o co chodzi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Texx_3kV Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Reflektor wymieniony, z silniczkiem sobie poradziłem, bo widziałem w tym drugim jak to jest rozwiązane i po kilku próbach udało się wyjąć. Narobiłe tylko sobie dodatkowej roboty, gdyż przerdzewiałą, dolną śrubę (tej której nie widać i jest zgrzana z blachą) ukręciłem. Musiałem przewiercać - trochę dłużej zeszło, ale jest gotowe, wszystko działa. Nie wiem tylko czy muszę jechać na jakąś regulację położenia świateł?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Możesz spróbować ustawić sam ale lepiej podjechać do diagnosty i za 10 PLN powinien ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.