borge Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 'aaaa tam, cicho byc' ; ) po prostu brak Ci ambicji zeby swoj pierdowoz ; ) przeksztalcic w quasiterenowke, trzeba miec marzenia ; ) pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Będziesz w moim wieku to pogadamy . Jak byłem młody, postanowiłem uturbić hondę legend 3,2. Wydałem majątek. Jedyny skutek był taki, że silnik rozsypał się w drobne kaszkie. Ale przez miesiąc szpan. I to na 20" kołach. Zmieniły się priorytety, ale coś tam zawsze modzę. Edytowane 11 Lutego 2017 przez berater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Będziesz w moim wieku to pogadamy . Myślę... że jesteście w podobnym wieku A ten T31 to zajebiaszczo wygląda 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Nie chcę się licytować na wiek, ale wątpię . Mój dupowóz ma jedną rzecz wspólną z tym z fotki - owiewki w drzwiach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Z natury jestem leniwy, rzadko w terenie, zimy u nas są takie sobie, nie jeżdżę z reguły ponad 140 km/h, irytuje mnie upierdliwość sezonowej zmiany kół. W zeszłym roku założyłem wielosezonowe chińskie Nexeny. Powiem, że miałem dusze na ramieniu, ale zostałem przyjemnie zaskoczony. Na takie moje potrzeby jak wyżej, świat i ludzie. Nie za głośna na asfalcie, na błocie i śniegu przyzwoicie, cena zabawna. Mam podobne odczucia.. no może z wyłączeniem tych z jazdą w terenie (bo lubię). Wielosezon jest u mnie strzałem w 10! Jest połowa lutego, dziś jest nawet wielki mróz za oknem, tak około -3 do -4, sucho. Śnieg na drogach w tym sezonie (2016/2017) jak do tej pory leżał 2dni( i jedną noc) - w widać go było (na trawnikach) około 10dni. Wielosezonowa opona zdecydowanie lepiej się sprawuje w klimacie szczecińskim niż zimówka (mam porównanie na drugim aucie) i basta BFG jak najbardziej na tak.Zapytaj kolege Bartezm bo on chyba śmigał na takich to powie coś więcej w Xie nie miałem ale miałem okazję w L200... Mega pozytywnie byłem zaskoczony prowadzeniem i ciszą na asfalcie nawet przy 140. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Tu masz 100% rację - gdybym mieszkał w Szczecinie to z całą pewnością bym zainwestował w dobre opony całosezonowe. Kwestia opon to bardzo indywidualna kwestia i nie ma w tym wypadku jedynego słusznego rozwiązania i trzeba dopasowywać zakup opon do własnych potrzeb, przebiegów, położenie geograficznego, stylu jazdy itd. Co racja to racja. Ja nie mam takiego komfortu i muszę zmieniać opony, ze względu na chociażby położenie geograficzne Wyjechać nie trudno, w razie co to popchają Ale zjechać, inna bajka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Hmm czemu uważacie, że BF jest złym wyborem na wiosnę, lato, jesień i zimę? Według mnie bardzo dobra firma, dobra guma, długa żywotność...dobre warunki w każdych warunkach jak oglądałem filmy... więc w czym problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Według mnie jest dobrym wyborem bo to dobra opona. W Xie nie wykorzystasz całkiem jej właściwości terenowych ze względu na zbyt delikatne zawieszenie i napędy. Jeśli chcesz poprawić wygląd to bierz i się nie zastanawiaj, będziesz zadowolony. No chyba, że masz w planach wypady na Nurburgring i zejście poniżej 10 min (jak Clarkson) Sprawdź jeszcze cene geolandarów ats - bo opony są porównywalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 ja chyba wybiorę jednak zimówki jako całoroczne. Mało jeżdżę. U mnie na wsi tak ludzie robią i pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 A nie zostawisz ich w upały na asfalcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 ja chyba wybiorę jednak zimówki jako całoroczne. Mało jeżdżę. U mnie na wsi tak ludzie robią i pasuje. Nie najlepszy wybór. Raz ,ze zimówka szybciej traci swoje parametry i szybciej ulega zuzyciu od innych opon. Dwa-bardzo łatwo zlapac poslizg na mokrej powierzchni. W Twoim przypadku bezapelacyjnie najlepsza opcja sa opony wielosezonowe,szczególnie kiedy jeździsz nie wiele i nie mieszkasz w górach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Do tego kwestia ekonomiczna. Zimówki ( zwłaszcza latem ) zużywają się znacznie szybciej Ja jeżdżę na takich. Na głęboki śnieg i błoto super, na suchym mocno huczą . Skusiła mnie na nie dożywotnia gwarancja w cenie na uszkodzenia z mojej winy, o której sprzedawcy nic nie mówią. Jakieś źródło możesz podać ? Bo jakoś nie wierzę w taką gwarancję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Sprawdź jeszcze cene geolandarów ats - bo opony są porównywalne. Kolego miałeś na myśli taki zestawik dokładnie? Yokohama Geolandar ATS 215/65 R16 ??? Sztuka zaledwie 413zł a opisik obiecujący...co za tym idzie opona całoroczna Yokohama G012 Opona all terrain Yokohama G012 charakteryzuje się najwyższą jakością wykonania. Została wykonana z gumy o bardzo wysokiej klasie ścieralności i zwiększonej odporności na oddziaływanie warunków zewnętrznych. Duży i gruby bieżnik ułatwiają pokonywanie nawet najtrudniejszego terenu. Yokohama G012 to całoroczna opona A/T serii Geolandar A/T-S G012 przeznaczona do montażu na szesnastocalowej feldze. Najważniejsze dane techniczne: Profil opony: 65 Indeks nośności: 98 Szerokość opony: 215 Indeks prędkości: H Niniejsza opona dedykowana jest do pojazdów terenowych z napędem 4x4. Umożliwia pokonywanie kilometrów w niemal każdych warunkach - zarówno w śniegu, deszczu, jak i podczas bardzo wysokich temperatur. Opony tej serii charakteryzują się również stosunkowo cichą pracą podczas jazdy po asfalcie. Bieżnik został wykonany w technologii DAN DAN (czyli wewnętrzne jego bloki mają skokową budowę). Takie rozwiązanie zapewnia wysokiej jakości trakcję na nawierzchniach gruntowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 tylko weź profil 70 215/70/16 lub tak jak ja mam 225/70/16 - też się mieści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 podeślij mi foto jak to wygląda na Twoim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 ja mam goodyeary wranglery... ooo takie z tyłu: a takie z przodu: zamówiłem ats ale po kilku dniach gość zaczął kręcić, że nie ma rozmiaru, trzeba czekać i się zmieni cena... to zrezygnowałem i w dobrej kasie znalazłem wranglery... kpl mnie kosztował niecałe 600zł... a na aucie w śniegu wygląda to tak: w porównaniu do serii: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Tak się podniosłeś na sprężynach, czy CBY jest obniżony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Stanley Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Do tego kwestia ekonomiczna. Zimówki ( zwłaszcza latem ) zużywają się znacznie szybciej Jakieś źródło możesz podać ? Bo jakoś nie wierzę w taką gwarancję Opony kupione w tamtym roku, 215.70.16 300 zł za sztukę z montażem + wyważanie. Zakupione u kolegi (zakład oponiarski) i to on mi podpowiedział o tej gwarancji. A nie mam powodu żeby mu nie wierzyć, obym nie musiał się przekonywać na własnej skórze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Tak się podniosłeś na sprężynach, czy CBY jest obniżony ? wszystkiego po trochu... je się podniosłem na sprężynach a Kari w swoim bolidzie był po obiedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Hmm to z ceną trafiłeś Bartezm...jak biorę pod uwagę BF to 2000zł jak nic...macie jakieś źródło nowych opon tego typu w rozsądnej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Poszukaj po internecie pojedynczych sztuk - ja tak zrobiłem i w 2 tygodnie zebrałem kpl nowych opon:2x allegro, 1x olx, 1x ebay.de ale 50km od granicy... Najtańszą wyrwałem za 80zł, najdroższa 200. Jak to mówią: masz głowę i uj to kombinuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 ja tak samo dosztukowalem sobie komplet opon km2 i to nowki pojedynki w cenie ponad polowe mniejszej niz sklepowe (1szt uzywka z 2mm mniej bieznika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszg50 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) Witam serdecznie, chiałbym założyć oponę z kostką do swojego X-traila. Nie ukrywam, że prócz walorów terenowych zależy mi również na nietuzinkowej estetyce. Jaką możliwie dużą szerokość opony polecacie, żeby nie przesadzić i nie spowodować niewłaściwego toczenia się auta? . W Navarze mam opony o szerokości 265 i czy taka szerokość w X-trailu też się nada? Czy mogę zaszaleć z jeszcze większą szerokością? Pozdrawiam. Przeniesione we właściwe miejsce. Edytowane 14 Lutego 2017 przez Thunder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 pod twoim jest temat o oponach do Xa. poczytaj a napewno cos wywnioskujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Możesz zaszaleć i wstawić nawet 355. Tylko dobierz odpowiednio ET felgi. Na fabrycznych felgach max opona to 225/70/16 (lub jej odpowiednik jeśli chodzi o średnicę koła). Zmniejszając średnicę możesz iść w szerokość regulując ET. Witam serdecznie, ... prócz walorów terenowych ... zaglądałeś pod samochód? X niespecjalnie nadaje się w teren - do tego lepiej użyć navary. Skąd:Szczecin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.