Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Altima 2,5s - prośba o poradę i opinię.


Kiwi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę o opinię na temat Altimy 2,5S. Jak z awaryjnością, dostępnością części i ogólnie czy warto Altimą zawracać sobie głowę? Mam jedną taką na oku i dzisiaj jadę zobaczyć co i jak. Na co zwrócić uwagę szczególnie?? 

http://olx.pl/oferta/niss...99f0e9;promoted 

Pozdrawiam Kiwi

Edytowane przez Kiwi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam,chciałem w sumie zapytać o to samo ale bardziej interesuje mnie skrzynia CVT.Czy jak ma się zepsuc to daje wcześniej jakieś objawy czy "pada" nagle bez ostrzeżenia? Będzie to mój pierwszy automat więc jestem w tym temacie zielony i proszę o wyrozumiałość .Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Altima to fajne i dość nietypowe auto jak na warunki polskie, bo nie jest tego dużo. W sumie same plusy, do tego nowe altimy można było kupić w bardzo rozsądnych cenach.

 

 

Co do skrzyń CVT w Altimach 2003-2010 to w niektórych modelach Altim wyposażonych w CVT występował problem z drżeniem tych skrzyń, w czasie jazdy w określonym dość niskim zakresie prędkości, w ostateczności mogło to doprowadzić do uszkodzenia skrzyń (z tego co wiem to raczej kończyło się na drganiach)

 

Nissan wprowadził akcję serwisową i przeprogramował te skrzynie, w większości wypadków to pomagało, w ostateczności wymieniał te skrzynie.

 

W końcu producent pod wpływem użytkowników (nie wiem czy jakiegoś zbiorowego pozwu nie było), podwoił gwarancje na te skrzynie w modelach 2003-2010, obecnie to 10 lat i 120tyś mil . Więc młodsze egzemplarze mają, jeszcze gwarancje na te skrzynie. ALE NIE DOTYCZY TO MODELI W PL, bo i jak .....