r-ne-100 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Witam wszystkich forumowiczów! Mam pytanie na temat TPMS. Czy jest możliwość wyłączenia tego systemu w z51 wersja ze stanów? Przy okazji chciałbym uczulić wszystkich na odkręcanie aluminiowych kapturków na wentylach które śniedzieją a stanowią jedną całość z czujnikiem ciśnienia. Przekonałem sięo tym próbując sprawdzić ciśnienie w oponach po tym jak zapaliła mi się kontrolka. Efekt taki że mam urwane dwa czujniki a dwóch kolejnych nie mogę odkręcić. W związku z tym chciałbym wyłączyć ten system o ile to możliwe. Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Co do kapturków to, do końcówek z czujnikami ciśnienia z uwagi na fakt iż są wykonane z aluminium, należy stosować wyłącznie plastikowe lub stalowe. Te nie utleniają się i nie ma problemu z ich odkręceniem. Aluminiowa nakrętka + aluminiowy wentyl = problemy z uszkodzeniem końcówki włącznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Ja tam miałem i mam aluminiowe osłony na wentyl i kapturki i nigdy nie miałem problemu z odkręceniem ale co tydzień odkręcane i czyściutkie cały rok A jak brudas i kapturki odkręcane raz na 3 miesiące to odkręcić nie idzie jak to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Częste odkręcanie, tudzież przesmarowanie wazeliną techniczną, usprawnia je na tyle że nie ma z nimi kłopotu. Gorzej jak się nie dba o nie a większość zagląda wówczas gdy ciśnienie spadnie, w przypadku posiadania czujników ciśnienia, albo wogóle i wówczas problem narasta, narasta aż skruszą się przy odkręcaniu. Moim zdaniem robią takie celowo by mieć zbyt, bo wystarczyło by wyprodukować takie końcówki, jak przy zwykłych wentylach są i nie było by problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Dokładnie Tester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r-ne-100 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Myślę że kolega Edek01 mógł swoją mądrą tezą : " A jak brudas i kapturki odkręcane raz na 3 miesiące to odkręcić nie idzie jak to :huh:" co najmniej urazić wielu forumowiczów. Nie wydaje mi się żeby częstotliwość odkręcania kapturków była dobrym kryterium do stwierdzenia że ktoś brudas albo nie. I dziękuję za taką radę. Już wolę jeździć z plastikowymi niż co tydzień odkręcać wentylki. Pomysł z wazeliną jest o wiele lepszym rozwiązaniem. Chciałbym jednak powrócić do pytania. Da się wyłączyć TPMS czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Myślę że kolega Edek01 mógł swoją mądrą tezą : " A jak brudas i kapturki odkręcane raz na 3 miesiące to odkręcić nie idzie jak to :huh:" co najmniej urazić wielu forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.