Sebastia1 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Witam Kolegów Po wymianie akumulatora obroty na jałowym mam za wysokie około 1.000, przedtem było około 750. Wyczytałem, że trzeba zrobić adaptację przepustnicy i w związku z tym moje pytanie do posadaczy murano, którzy to robili, pozostaje udanie się do serwisu czy patent z liczeniem sekund itp. się sprawdza? http://www.justanswer.com/nissan/6jd3r-nissan-datsun-murano-reset-throttle-2005.html Pozdrawiam Poniżej, jakby kto potrzebował instrukcja kasowania migającej kontrolki airbag (pojawia się np. w wyniku rozruszania wtyczek pod siedzeniem kierowcy). Na Murano działa, wczoraj sprawdzone http://www.autocentrum.pl/autodiagnoza/nissan/almera/ii/tino/silnik-diesla-2.2-dci-136km-2003-2006/migajaca-kontrolka-poduszek-powietrznych-316874297/ Witam Kolegów Po wymianie akumulatora obroty na jałowym mam za wysokie około 1.000, przedtem było około 750. Wyczytałem, że trzeba zrobić adaptację przepustnicy i w związku z tym moje pytanie do posadaczy murano, którzy to robili, pozostaje udanie się do serwisu czy patent z liczeniem sekund itp. się sprawdza? http://www.justanswer.com/nissan/6jd3r-nissan-datsun-murano-reset-throttle-2005.html Pozdrawiam Poniżej, jakby kto potrzebował instrukcja kasowania migającej kontrolki airbag (pojawia się np. w wyniku rozruszania wtyczek pod siedzeniem kierowcy). Na Murano działa, wczoraj sprawdzone http://www.autocentrum.pl/autodiagnoza/nissan/almera/ii/tino/silnik-diesla-2.2-dci-136km-2003-2006/migajaca-kontrolka-poduszek-powietrznych-316874297/ Zamykam, przepustnicę nauczyłem procedurą z liczeniem sekund i przekręcaniem stacyjki. Trzeba tylko liczyć ze stoperem, bo za pierwszym razem mi się nie udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.