Sebastia1 Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Witam Kolegów Po wymianie akumulatora obroty na jałowym mam za wysokie około 1.000, przedtem było około 750. Wyczytałem, że trzeba zrobić adaptację przepustnicy i w związku z tym moje pytanie do posadaczy murano, którzy to robili, pozostaje udanie się do serwisu czy patent z liczeniem sekund itp. się sprawdza? http://www.justanswer.com/nissan/6jd3r-nissan-datsun-murano-reset-throttle-2005.html Pozdrawiam Poniżej, jakby kto potrzebował instrukcja kasowania migającej kontrolki airbag (pojawia się np. w wyniku rozruszania wtyczek pod siedzeniem kierowcy). Na Murano działa, wczoraj sprawdzone http://www.autocentrum.pl/autodiagnoza/nissan/almera/ii/tino/silnik-diesla-2.2-dci-136km-2003-2006/migajaca-kontrolka-poduszek-powietrznych-316874297/ Witam Kolegów Po wymianie akumulatora obroty na jałowym mam za wysokie około 1.000, przedtem było około 750. Wyczytałem, że trzeba zrobić adaptację przepustnicy i w związku z tym moje pytanie do posadaczy murano, którzy to robili, pozostaje udanie się do serwisu czy patent z liczeniem sekund itp. się sprawdza? http://www.justanswer.com/nissan/6jd3r-nissan-datsun-murano-reset-throttle-2005.html Pozdrawiam Poniżej, jakby kto potrzebował instrukcja kasowania migającej kontrolki airbag (pojawia się np. w wyniku rozruszania wtyczek pod siedzeniem kierowcy). Na Murano działa, wczoraj sprawdzone http://www.autocentrum.pl/autodiagnoza/nissan/almera/ii/tino/silnik-diesla-2.2-dci-136km-2003-2006/migajaca-kontrolka-poduszek-powietrznych-316874297/ Zamykam, przepustnicę nauczyłem procedurą z liczeniem sekund i przekręcaniem stacyjki. Trzeba tylko liczyć ze stoperem, bo za pierwszym razem mi się nie udało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.