wojtek marzec Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Na wstępie chciałem przeprosić, ponieważ cały opis będzie powstawał stopniowo. Niestety tak bardzo nie mam czasu, że albo zrobię to w ten sposób albo wcale. Szczegóły modyfikacji wrzucam głownie po to, aby pomóc komuś, kto być może tak jak ja będzie chciał poruszać się tym samochodem na codzień, a jednocześnie aby wiedział z czym się wiąże śmiganie po torze oraz jakie modyfikacje warto wprowadzić. No ale do brzegu. Nissana 350z mam od 4 lat i jest to mój jedyny samochód. Przez te 4 lata zrobiłem nim prawie 100 tys. kilometrów czyli całkiem sporo jak na tego typu samochód. Przez pierwsze 3 lata po prostu się nim woziłem. W zeszłym roku w kwietniu po raz pierwszy pojechałem nim na tor. Był to tor Kielce w Miedzianej Górze a impreza to SuperOES. Samochód był w pełni seryjny. W zasadzie nie bardzo chciałem w nim coś zmieniać, jednak niestety łyknąłem torowego bakcyla i stało się. Zaczęły się modyfikacje. Na początek udałem się do Coobcia w celu zwiększenia mocy. Badanie przed modyfikacjami wykazało, że pomimo iż mam wersję REV UP to jest on bardzo słaby 250 KM i 308 Nm. Po wprowadzonych modyfikacjach kreski okazały się już bardziej znośne: 284 KM i 370 Nm. Szczegóły + zdjęcia z wprowadzania tych modyfikacji dostępne na moim blogu: http://blog.wojciechmarzec.com/?p=1604 Ok. Na początek wystarczy. Niebawem więcej szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissanek94 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 jechałem na prawym, fajne autko, turbo powinno zagościć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Jakie tam turbo - bokami by latało non stop a tu chodzi o czasy czasy Dawaj jakieś fotki do wątku wlej i opisuj coś więcej, jak ci się jeździ i w ogole no Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek marzec Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Mam parę minut, więc lecimy dalej z historią Mój pierwszy przejazd na Kielcach nie był najszczęśliwszy. Mocno padało, a ja ostro się dygałem. Kto kiedykolwiek jeździł po Kielcach, wie że ten tor sam w sobie jest śliski. Natomiast jak popada, to wtedy nigdy człowiek nie wie, kiedy z niego wyleci. Z tego co pamiętam, to miałem wtedy założone jakieś zjechane zimówki i ogólnie się bałem, że wylecę z toru i przywalę w jakąś bandę. Jeździłem więc z włączonym ESP, które to włączało się prawie na każdym zakręcie. Zresztą zobaczcie sami jak to wyglądało: Dodam, że było to jeszcze przed jakimikolwiek modyfikacjami. Potem była wizyta u Coobcia, a w międzyczasie odwiedziłem tor Kielce jeszcze ze dwa razy. Moc wzrosła, wleciały zawiasy B8 ze sprężynami HR oraz opony Michelin Super Sport. Auto zaczęło się lepiej odpychać i nieco lepiej prowadzić. No i oczywiście ja sam zacząłem czuć się nieco pewniej. Przed październikową próbą chciałem zmienić dwumas na jednomas, ale niestety firma ściągnęła niewłaściwy model (do HR), więc żeby wogóle pojechać założyłem z powrotem rozklekotany dwumas ze zregenerowanym sprzęgłem i starym łożyskiem (które jak mniemałem nie miało jakiegoś wielkiego przebiegu). Nie wiem, czy to bo było powodem, czy może łożysko nie zdążyło się ułożyć. Tym niemniej zemściło się na mnie bardzo szybko. Po paru strzałach na torze, łożysko się rozsypało. W międzyczasie został też usztywniony przedni stabilizator, oraz wleciały (używki, bo używki ale zawsze) semi slicki Toyo R888, wskutek czego auto się jeszcze obniżyło i usztywniło. No dobra, na dzisiaj tyle. Następnym razem może wrzucę jeszcze jakieś zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Widać ogromny progres w twojej jeździe, miejscami tam miota jakby mocy nie brakowało Uwierz mi słabszą zetką łatwiej się lata jak mocniejszą na takich nie za szybkich torach Ps. Geometrie teraz porządną strzelić to czasy poprawisz bardziej niż dopiepszając powera ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Polecam coobciowe górne wachacze od wczoraj je testuje i przyznam szczerze że jestem zaskoczony efektem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) No właśnie tez potrzebuje gorne regulowane wahacze, Kuba masz cos na stanie jeszcze? Edytowane 25 Lipca 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Polecam coobciowe górne wachacze od wczoraj je testuje i przyznam szczerze że jestem zaskoczony efektem Efekt z pewnoscia lepszy jak po zmianie na zawieszenie gwintowane - zobaczysz po czasach ile urwiesz sekund, bedzie przepasc !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek marzec Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Dobra, przekonałeś mnie. Bierę. Sprzedam jakiś obiektyw, albo sam siebie zacznę sprzedawać, ale muszę je mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 I tej Zetki nie omineły modyfikacje - wczoraj razem lataliśmy po torze w Jastrzębiu i bardzo ciekawy mod wleciał - fotele kubełkowe z Megane RS, kozak wygladają !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 recaro CS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.