Gość daniellus Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Witam Klubowiczów. Zastanawiam się w jaki sposób można rozpoznać zużyte przeguby. Jeśli macie doświadczenie w tej materii proszę o informacje jak sprawdzić czy wszystko jest ok. Już zagazowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Skrec kierownica na maksa w lewo i ruszaj ostro, tak samo zrob skrecajac w druga strone. Jesli uslyszysz charakterystyczne pykanie (strzelanie/chrubotanie), to znaczy ze pada przegob. Jak skrecisz w lewo i pyka-to prawy przegob pada, jak skrecisz w prawo i bedzie pykac-to lewy przegob pada. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 dzięki.. jutro pojadę na jakiś parking i zrobię test. jaka moze być cena takiego przeguba i czy wymienia się je parami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Ceny rozne od 150 do 300 za sztuke i wymienia sie pojedynczo. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Jeszcze jedna sprawa. Czy zużyty przegub może powodować ściąganie na swoją stronę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 przegub raczej nie... mozna czuc jakies bicie na kole... jak sciaga to drazki (koncowki) kierownicze i jakas regulacja... MK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 btw. jestemwlasnie po wymianie prawego przegubu zewnętrznego. jedno chrobotanie ustało, za to jedno zostało - możliwe ze przegub wewnetrzny tez zgrzyta i chrobocze ? slychac przy ostrym piłowaniu koło 4-5 tys obrotow... jak automat wrzuca wyzszy bieg i obroty spadaja ustępuje. przed wymianą przegubu zewnętrznego jak gruchotał czułem na kierownicy lekkie bicie... teraz to tylko słysze ale nic nie czuc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Jeśli chodzi o drążki gumy i inne tuleje to są dokładnie sprawdzone i wynik jest ok. Zastanawiam się nad zbieżnością ponieważ zauważyłem że opony są przełożone tył do przodu i te obecnie z tyłu są nierówno zjechane. Na zakrętach nawet przy niewielkiej prędkości lubią zapiszczeć. Do tego wszystkiego dochodzi dziwny hałas jakby buczenie. Podejrzewałem łożyska ale są w dobrym stanie. Liczę że to sprawka opon. Mam taką nadzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Jeszcze jedna sprawa. Czy zużyty przegub może powodować ściąganie na swoją stronę?? nie. jesli wszystko masz w porzadku to mozliwe jest to przez: zla geometrie, krzywa droge, opony i to chyba tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.