Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

* * * * * 1 głosy

Układ Dolotowy, Filtry Stożkowe oraz CAI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1316 odpowiedzi w tym temacie

#1301 OFFLINE   Maciek90

Maciek90

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 1122 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Kraj:POLAND
  • Model:Primera P11 2.0TD, Tino 2.2DI, almera n16 2.2DI
  • Time Online: 21h 50m 4s

Napisano 02 grudzień 2012, 22:35

No właśnie zakładałem w sobote i stwierdziłem że zostanę przy seryjnym filtrze bo stożek za głośny nawet w obudowie, tak więc będzie tylko zimny dolot, ale nie teraz bo zima idzie.
  • 0

#1302 OFFLINE   Ad@mus

Ad@mus

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 139 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Kraj:POLAND
  • Time Online: 14h 56m 12s

Napisano 16 grudzień 2012, 21:31

potrzebuje waszej opinii:
-drozsza fujita
-tansza simota
czy cena odgrywa az taka role?? co wybrac??
  • 0

#1303 OFFLINE   Tofu

Tofu

    Turbo Nissanmaniak

  • VIP

  • 9177 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Małopolska
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Turbo
  • Silnik:SR20
  • Time Online: 20d 14h 52m 23s

Napisano 17 grudzień 2012, 11:18

ja powoli robię sobie adapter na przepływkę i pójdzie walcowy filterek koszty to 24 zł ,,,
  • 0

#1304 OFFLINE   Ad@mus

Ad@mus

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 139 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Kraj:POLAND
  • Time Online: 14h 56m 12s

Napisano 17 grudzień 2012, 17:57

wiem kolego ze modzisz z tymi walcami:) juz studiowałem twoj temat:) ale bardziej ide w w/w filterki i chyba wybiore simote
  • 0

#1305 OFFLINE   Tofu

Tofu

    Turbo Nissanmaniak

  • VIP

  • 9177 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Małopolska
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Turbo
  • Silnik:SR20
  • Time Online: 20d 14h 52m 23s

Napisano 17 grudzień 2012, 22:22

warto pamietać o długości dolotu co na co ma jakie znaczenie ,,,
  • 0

#1306 OFFLINE   HaKeN

HaKeN

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 49 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Wronki
  • Kraj:POLAND
  • Model:P10 2.0D / P11-144 2.0TD
  • Nr rejestracyjny:PSZ
  • :

Napisano 03 marzec 2013, 17:46

Witam czy ktoś już robił zimny dolot w CD20 ? i czy warto ? szukałem na forum nie ma nic konkretnego opisanego !
  • 0

#1307 OFFLINE   micromod

micromod

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Kraj:POLAND
  • Model:Nissan Primera p10 2.0 16v
  • Nr rejestracyjny:WN
  • :

Napisano 07 maj 2013, 13:27

tuning-dolot-nissan-primera-p10-20i-125k

 

nissan p10 2.0i 95r. 125kM : benzyna + gaz  DOLOT v1 :)

Wywalony przewód powietrza + puszka z filtrem + puszka tłumik w natkolu.

Dodano przejściówkę gumową + rura alu + 2 przejściówka gumowa + przepływomierz + przejściówka alu z uszczelką do zamotowania filtru stożkowego.

Dodatkowo dodany filtr na odmę, rurę powietrza z nadkola do filtra.

Efekt zauważalny bez hamowni to:

* wzrost przyspieszenia, mocy.

* większa dynamika

* wyrazisty, basowy dźwięk silnika

 

Koszt: 165 PLN

Zastosowany filtr: Simota

 

Jak przetestuje w trasie to dopisze jakie są efekty.

 

W wersji drugiej planuje odizolowanie filtru od silnika w celu zapewnienia jak najzimniejszego dla niego otoczenia.


  • 0

#1308 OFFLINE   PrzeRuSco

PrzeRuSco

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 770 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:W-wa Bie(L)any
  • Kraj:POLAND
  • Model:Wagon NEO VVL
  • Silnik:SR20VE
  • Nr rejestracyjny:WD
  • Time Online: 21d 7h 46m 5s

Napisano 06 czerwiec 2013, 17:42

warto pamietać o długości dolotu co na co ma jakie znaczenie ,,,

właśnie tego jestem ciekawy mógłbyś opisać?



edit juz obczilem o co chodzi z dlugoscia dolotu, a moze ktos wie jaka jrst optymalna dla mojego silnika?
  • 0

#1309 OFFLINE   BeNeK2Ck

BeNeK2Ck

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kielce
  • Kraj:POLAND
  • Model:100nx b13
  • :

Napisano 22 lipiec 2013, 15:46

A to moja wydumka w GA16DS

 

BigTube 114mm na stożku Fujity :

 

uVncj.jpg

f5Abp3D.jpg


 

Pozostało tylko odgrodzić stożek i zrobić nawiew z miejsca po halogenie .

 

 


Użytkownik BeNeK2Ck edytował ten post 22 lipiec 2013, 15:48

  • 0

#1310 OFFLINE   NEO NFS

NEO NFS

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 1076 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Józefów
  • Kraj:POLAND
  • Model:Wp11-Ga1.6, N16-2.2dti, p11.144-1.8+LPG
  • Silnik:K20A6
  • Time Online: 8d 1h 4m 58s

Napisano 22 lipiec 2013, 21:32

A ja wymodzłem sobie tak w mojej Prymci. S-simota, wlot narazie spod chłodnicy.

Załączone pliki


  • 0

#1311 OFFLINE   BeNeK2Ck

BeNeK2Ck

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kielce
  • Kraj:POLAND
  • Model:100nx b13
  • :

Napisano 22 lipiec 2013, 21:35

Kibel rura zawsze na propsie !Też mam u siebie :D


  • 0

#1312 OFFLINE   nrb

nrb

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 1159 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Kraj:UNITED KINGDOM
  • Model:Subaru Legacy III
  • Nr rejestracyjny:WR
  • Time Online: 15h 54m 12s

Napisano 23 lipiec 2013, 07:36

Kibel rura zawsze na propsie !Też mam u siebie :D

 

no proste :-D to i ja jakieś zdjęcie dziś wrzuce, wczoraj zakończyłem malowanie mojej rury :-D  BeNeK2Ck jaki masz filtr? stożek czy inne patenty?


  • 0

#1313 OFFLINE   BeNeK2Ck

BeNeK2Ck

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kielce
  • Kraj:POLAND
  • Model:100nx b13
  • :

Napisano 23 lipiec 2013, 09:51

Dolot zakończony 4,5" Fujitą :)


  • 0

#1314 OFFLINE   nrb

nrb

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 1159 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Kraj:UNITED KINGDOM
  • Model:Subaru Legacy III
  • Nr rejestracyjny:WR
  • Time Online: 15h 54m 12s

Napisano 23 lipiec 2013, 21:05

Moja kanalizacja :-)

 

ouxc.jpg

 

W środku patent Tofu, czyli filtr walcowy od Opla Rekorda 2.7D. Ciągnie z tego miejsca co oryginalnie - między aku a zbiorniczkiem chłodnicy.


  • 0

#1315 OFFLINE   Crenshaw

Crenshaw

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Barlinek
  • Model:200SX SR13 CA18DET, Xedos6 CA KF
  • Nr rejestracyjny:ZMY
  • Time Online: 17s

Napisano 09 czerwiec 2014, 06:04

Koledzy, mam pytanie. Jak najlepiej zrobić zimny dolot w S13? Chcę taki, żeby powietrze było czerpane spoza komory silnika, bo w tej chwili mam stożek pod maską i chłepcze gorące powietrze.


  • 0

#1316 OFFLINE   Tofu

Tofu

    Turbo Nissanmaniak

  • VIP

  • 9177 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Małopolska
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Turbo
  • Silnik:SR20
  • Time Online: 20d 14h 52m 23s

Napisano 24 czerwiec 2014, 23:20

Widzę  że sie temat rozwija alternatywa działa ..

 

robisz pudełko na niego i doprwadzasz powietrze z boku z nad kola


  • 0

#1317 OFFLINE   dziaba.01

dziaba.01

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 32 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wieluń
  • Flaga:
  • Model:Almera N16
  • Silnik:1.5 16v 90KM
  • Nr rejestracyjny:EWI
  • Time Online: 6h 57m 14s

Napisano 11 grudzień 2017, 18:51

Chce zacząć odmulać swoje QG15, wiem że to możliwe przy odrobinie chęci, rakiety z niego nie zrobie ale próbować można chciałem zacząć od przebudowy dolotu stąd też nurtuje mnie pare kwestii, z jakiego materiału najlepiej składać dolot, jakiś metal czy może tworzywo? Odkąd puścić nowy dolot? Od samej przepustnicy czy przed tą puchą rezonującą powietrze? Zostawić ją w ogóle? Jaką długość może mieć dolot? Gdzieś wyczytałem że musi mieć określoną długość wyliczoną i określoną liczbę kolanek a no i jeszcze jedna sprawa, jego początek dałbym gdzieś w takie miejsce żeby podczas jazdy powietrze było wpychane, czyli gdzieś w zderzak, dać tam stożek czy gdzieś dalej jakąś wkładkę?
Pozdrawiam!

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
  • 0