Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

* * * * * 2 głosy

projekt 350z bi turbo

projekt w trakcie realizacji

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
350 odpowiedzi w tym temacie

#341 OFFLINE   Coobcio

Coobcio

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 10507 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa - Grochów
  • Kraj:POLAND
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ4073ccm
  • Time Online: 40d 2h 57m 31s

Napisano 12 maj 2017, 11:30

Zacieśnienie szpery by Darek robi niesamowitą robotę, no u siebie po tym zabiegu urwałem 2 sek na poznaniu !

Na wyjściu z zakretu dajesz gazu i auto ciągnie z dóch koł a nie tylko mieli to wewnętrzne, wadą tego jest trochę większa nadsterowność ale o wiele wiele szybciej wychodzi się z zakrętów i osiąga większe prędkości.

Co do przedniego zawieszenia to optymalny negatyw na co dzień i na trackdye to -2 do -2,36 w warunkach torowych niemal całkowicie pozbywasz się podsterowności !!! Jest PRZEPAŚĆ !!!

Nie wiem czemu pedały w fabryce Nissana nie ustawiali ciut większego nagatywu, dzięki temu ich auta w wynikach z torów plasowały by się o paręnaście pozycji wyżej !!

 

Ps. Trzeba było mu dać odetchnąć, ja na poznaniu robię 7 kołek ogniem a potem studzenie, podobnie na jastrzebiu a na Lodzi lataliśmy 4 kołka pełną bombą i zjad na bazę...

Tak 125 stopni i radził bym już korzystać z niskich-średnich obrotów i studzić silnik.


  • 0

#342 OFFLINE   jarek1111

jarek1111

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 961 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:zabrzeg
  • Kraj:POLAND
  • Model:350 z
  • Nr rejestracyjny:sbi
  • Time Online: 89d 8h 44m 43s

Napisano 26 maj 2017, 21:20

przeprowadziłem dziś sporo testów przyśpieszenia   0-97   bo tak mierzy G tech   

 

co do wyników ,  oczywiście nadal brak trakcji ,  jednak powtażalność wyniku jest bliska 99%   

czas   osycyluje  4,5  4,6 s 

natomiast łatwość startu  powoduje idealną powtażalnośc wyników 


  • 0

#343 OFFLINE   Asesino

Asesino

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 363 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Rzeszów
  • Flaga:
  • Model:350 z
  • Silnik:HR
  • Time Online: 16d 4h 40m 27s

Napisano 26 maj 2017, 21:36

Przeczytałem większość stron , i powiem jedno, tylko pogratulować jarek, szacun za projekcik - a ta skrzynia  :icecream:  :devil:


  • 0

#344 OFFLINE   Łukasz83

Łukasz83

    Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 1858 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Ciechanów
  • Flaga:
  • Model:Nissan 350z Golden Angel
  • Silnik:3,5 v6 turbo
  • Nr rejestracyjny:W
  • Time Online: 207d 3h 56m 36s

Napisano 26 maj 2017, 21:55

Piękny czas
  • 0

#345 OFFLINE   Coobcio

Coobcio

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 10507 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa - Grochów
  • Kraj:POLAND
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ4073ccm
  • Time Online: 40d 2h 57m 31s

Napisano 26 maj 2017, 22:01

przeprowadziłem dziś sporo testów przyśpieszenia   0-97   bo tak mierzy G tech   

 

co do wyników ,  oczywiście nadal brak trakcji ,  jednak powtażalność wyniku jest bliska 99%   

czas   osycyluje  4,5  4,6 s 

natomiast łatwość startu  powoduje idealną powtażalnośc wyników 

No i to jest przełom właśnie !!
Robisz czasy jak 600-700 konne zetki w manualu !!

Więcej mocy nie trzeba jak te 450KM co masz by sete robić w 4,5 sek !!

Tak jak współczesne wozy nie są jakieś diabelsko moce a do setki idą jak złe !!

Dobry lacz i przy tych 450 konikach będzie ze 4,1-4,2 spokojnie !!

 

Mój wolnossak jak optymalnie ruszę właśnie takie czasy robi a jakbym go na autoamta takiego zrobił o matko ale by był szatan :P

Ps. Gratki !!


  • 0

#346 OFFLINE   jarek1111

jarek1111

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 961 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:zabrzeg
  • Kraj:POLAND
  • Model:350 z
  • Nr rejestracyjny:sbi
  • Time Online: 89d 8h 44m 43s

Napisano 14 listopad 2017, 22:26

cel jest    3,9  ta skrzynia mi to gwarantuje     

 

brakuje mocy   narost prędkości po ruszeniu jest za słaby ,  trzeba ze 100nm wiecej   czyli trzeba zrobić wydech 

mała aktualizacja pomiar 100-200   

 d03f86b25c4f1684med.jpg


Użytkownik jarek1111 edytował ten post 26 maj 2017, 22:05

  • 0

#347 OFFLINE   Coobcio

Coobcio

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 10507 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa - Grochów
  • Kraj:POLAND
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ4073ccm
  • Time Online: 40d 2h 57m 31s

Napisano 16 listopad 2017, 11:35

Haha już od dobrych dwóch lat o wydeszku Ci trąbię, zdolna bestia jestes ustrugasz coś sobie, głośno nie chcesz to z turbin wyjścia 2 x 2,5" i zejście w jedno 3" (nawet są takie tłumiki co Ci takie zejście zrobią)

Na lajcie 1 sekunde taki wydech Ci urwie :D

Powodzenia


  • 0

#348 OFFLINE   jarek1111

jarek1111

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 961 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:zabrzeg
  • Kraj:POLAND
  • Model:350 z
  • Nr rejestracyjny:sbi
  • Time Online: 89d 8h 44m 43s

Napisano 09 luty 2018, 19:31

masz racje  nyska dostanie nowy wydech  ,    po optymalizacji pracy skrzyni   dostałem nowy program jej pracy    i bardzo mi sie spodobał    P7 służy głównie do driftu   działa w ten sposób że sterownik nie wtrąca sie wogóle do zmian biegow    zwalniając nie zżuca biegów   tylko lopatki decyduja jakim biegiem jade  lub na ktorym sie zatrymuje    oczywiście z dozwolonym zakresie obr  silnika 

z nowości   Turbo Lamik pracuje nad sterownikiem który ma za zadanie synchronizowanie obr silnikaa do danego przełożenia skrzyni   ma to być uniwersalny sterownik  mający zastosowanie do rużnych samochodówz elektroniczną przepustnicą    taki system synchronizacji ma 370z   

 

i oczywiście  ja to chce heee

 

 

 

 

aktualizacja

to zabieram sie za ten wydech   

będę  bazował  na końcówce z Gtera   jednak żeby nie było za głośno zastosuje tłumnik  środkowy   

od turbin 63mm  potem zejście w 76   i tak aż do końcowego w końcówce znowu na 2 rury   

d5bd4bd977eac0famed.jpg


Użytkownik jarek1111 edytował ten post 09 luty 2018, 19:40

  • 0

#349 OFFLINE   Coobcio

Coobcio

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 10507 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa - Grochów
  • Kraj:POLAND
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ4073ccm
  • Time Online: 40d 2h 57m 31s

Napisano 10 luty 2018, 00:23

GTR w serii ma pedalskie fi70mm tylko :P

Ale i tak 100 kroc to lepsze jak seria fi60mm i w dodatku nie przelotowa, Powodzenia i czas na 500+


  • 0

#350 OFFLINE   Mlody98

Mlody98

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 70 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Sieraków Wielkopolski
  • Flaga:
  • Model:Nissan 350z
  • Silnik:3,5
  • Nr rejestracyjny:PMI
  • Time Online: 7d 7h 6m 31s

Napisano 12 luty 2018, 16:47

Przeczytałem po raz kolejny cały temat od A do Z i kuźwa... Weź mi te turbiny też zrób :P Gratuluje :D


  • 0

#351 OFFLINE   jarek1111

jarek1111

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 961 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:zabrzeg
  • Kraj:POLAND
  • Model:350 z
  • Nr rejestracyjny:sbi
  • Time Online: 89d 8h 44m 43s

Napisano 12 luty 2018, 17:25

tak poglądowo    działanie skrzyni przy normalnej jeżdzie 


  • 0