Gość Luke2001 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Siema chopy , Co sadzicie o wykresie przedstawionym ponizej ???? JAk dla mnie nie jest to szczyt (Albin mial 122 KM i 303 Nm) ale spojrzcie ze na SERYJNYM mialem tylko 100 KM !!! Moze to cos z przeplywka juz sie dzieje (tak mi zasugerowali w diagtroniku) Poszlo sie bujac 1450 zl [ Dodano: Czw 27 Lip, 2006 17:27 ] ale powiem wam ze warto dac ta kase bo roznica nie powala na kolana ale JEST DUZA (nie mam zadnego mula jak ruszam z niskich obrotow) i nie musze cosnac po pedale na swiatlach jak ktos mi siedzi na tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 No to pierwszy krok masz już za sobą. Widać jak seryjny wydech dusi przepływ spalin z turbiny - czas pomyśleć nad czymś grubszym i o konstrukcji przelotowej. Gratki - teraz z pewnością objedziesz P10 1,6 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Coobcio : czyli myslisz ze takie wyniki kaszaniaste sa przez uklad wydechowy ???? Moge tanio kupic wydech koncowy Ultera ,ale czy sam wydech koncowy cos poprawi ?? Ps. W diagtroniku sugerowali ze dziwnie maly jest przyrost mocy i cos jest nie tak z tym silnikiem ( przeplywka - moze ja wyczyscic ) [ Dodano: Czw 27 Lip, 2006 21:33 ] Pytam panowie o przeplywke bo sie zastanawiam czy ja wyczyscic jakims preparatem do gaznikow czy lepiej nie ???? (nie podoba mi sie to ze przed chipem mialem tylko 100 KM a teraz momet skoczyl tylko na 270 zamiast na 300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Moge tanio kupic wydech koncowy Ultera ,ale czy sam wydech koncowy cos poprawi ?? Absolutnie to nic nie poprawi, trzeba od samej turbiny póścić nowe orurowanie o odpoweidniej średnicy i bez takich pozaginań jak w nieprecyzyjnej seri. Co do Przepływki to najlepiej porzyczyć od kogoś i ponownie udać się na hamownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 ale te wyniki to już z IC ( coś wspominałeś o montażu)? Założyłeś też MBC jak sugerowałem wcześniej?Ja jadę w przyszłym tygodniu na mody po IC i Mbc na 1 bara-wtedy będzie wiadomo czy coś ten motorek potrafi,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 No Bardzo ładnie 19 koników przybyło do tego 50 niutków napewno lepiej sie jezdzi, ciekaw jestem jak autko bedzie sie kreciło np bez katalizatora i z załozonym IC Jak spalanie po chipie? Ps.co to jest MBC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 mbc jest po to aby zwiększyć ciśnienie doładowania np z seryjnego 0,7-0,8 do 1 bara-wtedy można podlać więcej paliwa=więcej KM i nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 co do spalania to narazie nic nie wiem bo chip mam od 2 dni i jak narazie ciesze sie jeszcze jego mozliwosciami. Podejzewam ze spalanie sie nie zmieni zupelnie , chyba ze bede go cisnal do konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ajac Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 co do spalania to narazie nic nie wiem bo chip mam od 2 dni i jak narazie ciesze sie jeszcze jego mozliwosciami. Podejzewam ze spalanie sie nie zmieni zupelnie , chyba ze bede go cisnal do konca. Spalanie spalaniem, ale powiedz, jeśli możesz, ile taka przyjemność kosztowała? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Poszlo sie bujac 1450 zl Pierwszy post :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ajac Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Poszlo sie bujac 1450 zl Pierwszy post :? Fakt. Sory, umknęło mi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 JAk dla mnie nie jest to szczyt (Albin mial 122 KM i 303 Nm) ale spojrzcie ze na SERYJNYM mialem tylko 100 KM !!! Tylko jak on dokonywał pomiarów i wirusował to było nieco chłodniej na dworze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 1. przepływomierz można bez problemu sprawdzić czy nie zaniża wskazań. Każdy czytnik OBD2 (myśle że elektronika u Ciebie jest kompatybilna z tym systemem) wskaże Ci aktualną wartość, a mający pojęcie diagnosta odniesie ją do wartości wymaganych, oczywiście przy róznych stanach pracy i róznych obrotach. 2. Do ilu mniej więcej obrotów masz najlepsze przyspieszenie? 3. Co ze spalinami? Czy znacznie sie pogorszył ich skład? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 CZEXa dzisiaj zmierzyliśmy - teraz wiadomo czemu to tak dobrze chodziło: G-tech średio 8,7sek do 60mil, wyrkesik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 ten wykres to almera 2.2 po chipie czy przed ???? Jezeli przed to jakim cudem ma taka moc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Całkowita serja ! ! ! Podjerzewam że jest dobrze odmulona - właściciel nie śpi lecz czynnie uczestniczy w nocnych Streetach, pewno teraz gdzieś jeździ po mieście i gania leszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 no ma czym przy 118 KM i sporej masie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 jak dla mnie to te 120 KM co mam to jest za malo , nastepny samochod to bedzie BMW 320 D 140 KM + chip na 160 )) A pojemnosc tylko 2 litry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 BMW 320 D 140 KM + chip na 160 A pojemnosc tylko 2 litry Silniki z BMW 2.0 150Konne samym wirusem idzie bez problemu podkręcić na 190KM podobnie jak VW TDI 1,9 (ASZ 130KM w seri). Moim zdaniem lecz to co masz i dopasój od czegoś większe wtrsyki paliwa do tego jakiś gróby wydech oraz intercooler, myślę że 140-150KM do osiągnięcia... A później do tego dopalacz Ps. Luke2001 bardzo mnie interesuje czy po zawirusowaniu twojego 2,2 Di pozbyłeś się dokuczliwych wad czyli: - czy turbodziura zmalała - czy silnik normalnie wkręca się na obroty np. podczas redukcji biegów na między gazie albo przy wkręcaniu go na luzie - czy po zmianie biegu nie łapie zadyszki tzn. jak jedziesz ostro i jak zmienisz bieg to czy zniknął ten objaw jakby zatrzymania turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ps. Luke2001 bardzo mnie interesuje czy po zawirusowaniu twojego 2,2 Di pozbyłeś się dokuczliwych wad czyli: - czy turbodziura zmalała - czy silnik normalnie wkręca się na obroty np. podczas redukcji biegów na między gazie albo przy wkręcaniu go na luzie - czy po zmianie biegu nie łapie zadyszki tzn. jak jedziesz ostro i jak zmienisz bieg to czy zniknął ten objaw jakby zatrzymania turbiny Wiec po chipie zaczal jezdzic jak samochod TZN. turbo dziory praktycznie juz nie ma, jak ruszam z jedynki to nie musze go cisnac i czekac az sie zalaczy turbina zeby zaczal ruszac rowno z innymi samochodami. To jest najwieksza kozysc na codzien. Ruszam spokojnie i samochod przyspiesza od najnizszych obrotow (nawet bez turba) Ps. Albin nasz koleszka z klubu byl wczoraj na hamowni dostroic swoja alme 2.2 di ,po zalozeniu IC i MBC no i tak to wyglada.. W weekend tez zakladam MBC Ale ja na starcie mialem 100 KM a on 108 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 piknie chłopaki że się w końcu zajeliście tymi ropopędami co prawda mam bardzo małe pojęcie o nowoczesnych dieslach i jestem w szoku ile teraz z nich sie wyciąga ale myślę że sama pojemnośc 2,2 ma spory zapas.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Mnie fabryka hojnie obdarzyła 118KM. Teraz czekam na montaż wydechu 2.25'' + niedługo cooler i chip. Licze na skromne 150-160KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 rób cały na 2,5 cala przynajmniej przy turbo im luźniej tym lepiej...... chyba że koszt duzo wiekszy...... wstawiasz jakieś tłumiki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Koszt podobny, ale podobno w dieselku lepiej sprawdzi się 2.25'' Będe miał tylko przelotowy tłumik końcowy. Jak będzie za głośno założe tzw."dyfuzor" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 sam tlumik koncowy duzo ci nie da , jak beda blokowane spaliny juz od kolektora w waskiej rurze. Ale cos tam zawsze przelotowka da. Ja planuje smienic caly uklad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.