radzi83 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Witam, wie ktoś może jak zaprogramowac pilota Siemens Nissan 5WK4 600? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rrrobert Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. 2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. u mnie to zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzi83 Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Niestety u mnie to nie zadziałało :< P11 2.0TD `97 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajoczek Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Mam p12. i też nie zadziałało. Wogóle nie wchodzi w tryb programowania. Może ktoś zna inny sposób na p12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciechon Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. 2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. u mnie to zadziałało. to jest sposób na 5WK4 865 Nie wiem tylko dlaczego rozpisujecie sie o tym w kazdym temacie na tym forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajoczek Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 dzieki. zakumało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 witam mam primerke p11 144 i mam do niej pilot do centralnego zamka w kluczyku. niestety zaczyna szwankowac i kupiłem na allegro niby oryginał nissana osobny nie w kluczyku. ten ktory mam ma 2 przyciski. tego co kupiłem juz ma 3. teraz mam pytanie czy za pomoca opisow programowania pilotow da rade go zaprogramowac jak tak to w jaki sposob? wszystko łądnie mruga ale nie moge go zaprogramowac;/ odp pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek104 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 troche wykopie temat kupiłem ostatnio N14 3d z fabrycznym immo z pilotem i jeden pilot nie bangla. Wymieniłem baterie i nadal cisza. Jak to zakodowac? Bo podany wyżej sposób nie zadziałał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KamRut Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. 2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. u mnie to zadziałało. to jest sposób na 5WK4 865 Nie wiem tylko dlaczego rozpisujecie sie o tym w kazdym temacie na tym forum? Mam pytanko odnośnie tego "zgrywania" pilotów. Czy jeśli zrobię to u siebie, to nie stracę tych ustawień centralki które mam, czyli np. ze jedno wcisniecie otwiera tylko drzwi kierowcy, drugie reszte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 nie - procedura dopisuje tylko jakby kolejne piloty.. Centralkę (jak mniemam) ustawia się programatorem np. CONSULTII i za otwieranie drzwi odpowiada inny moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egiptos Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Mam pytanie. Chciałem zaprogramować pilota (simens 5WK4 600) i postępowałem zgodnie z opisem wyżej system wszedł w stan programowania (2 razy migacze) ale potem nie było pojedynczych mrugnięć. Teraz nie działa też pilot który wcześniej działał. Co mam teraz zrobić. Pozdrawiam i bardzo proszę o podpowiedzi. [ Dodano: Sro 02 Kwi, 2008 21:21 ] Witam raz jeszcze. Udało się zaprogramować piloty. Co źle robiłem?? Po przekręceniu 6 razy kluczyka z położenia LOCK na ON powróciłem na LOCK (mrugają 2 razy migacze). I programowanie jak koledzy pisali wyżej, ale wcześniej naciskałem przycisk lock na pilocie wolno a jak naciskałem szybko albo nawet bardzo szybko to się udało za pierwszym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Ja mam inne pytanie ale w tej dziedzinie. Kupiłem P11 SRi z Reichu i niestety nie dostałem do niej pilota. Centralny zamek jest i chciałbym otwierać go z pilota a nie bawić się kluczykiem. Tak więc podpowiedzcie mi czy wystarczy zakupić pilot i go zaprogramować czy może najpierw poszukać jakiegoś sterownika, którego może wogóle nie być? Jak szukać sterownika to podpowiedzcie gdzie Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 z tego co pamiętam w P11 (w p10 zreszta tez) sterownik jest w okolicach diody sygnalizacyjnej. Głęboko dośc. Sugeruje wymienic sterownik i pilota - niestety one są zsynchronizowane i moze i sie jakos da, ale nie mam pomyslu jak i gdzie, bo w natsie nie ma takiej opcji. Mozna wprogramowac kluczyk do immo, ale pilota nie znalazlem. Pisz do bolka - bralem od niego ecu i dal mi w zestawie sterownik od zamka z pilotem, ale ze nie byl mi potrzebny to mu zwrocilem. Jesli powinien u Ciebie byc pilot siemensa to ma zestaw i ci dobrze sprzeda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 czy w taki sam sposób koduje sie pilot 5WK4 782 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trebor53 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Cześć! Od 3 miesięcy mam Primerę P12 1.8 z 2003. Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o to auto.Wczoraj wracajęc sobie z pracy próbowałem zamknąć pilotem samochód i nic! Poszedłem po drugi kluczyk i nic. Centralny działa bo można samochód zamknąć przyciskiem na konsoli środkowej. Baterie w pilocie wymieniłem i nic. Mam pilota (Siemens 5wk4 865). Co robić? Piszecie o programowaniu pilotów bądź resecie centralki alarmu. Jak programować pilota do P12 i jak zresetowć centralę alarmu i gdzie ona jest. Może ktoś ma inne sugestie albo metody diagnozy tego ustrojstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam! Tez jestem swiezo upieczonym wlascicielem P11-stki i tez mam problem z kluczykiem. 2 piloty nie daja znaku zycia, probowalem je zakodowac wg instrukcji powyzej (jest zgodna z ta, ktora otrzymalem od wlasciciela pojazdu w jez. angielskim) ale to nie dalo efektu. Auto wchodzi w tryb kodowania (mruga kierunkami, ale pozniej nie reaguje na "kilkanie" pilotem, po przekreceniu zaplonu rowniez miga, ale pilot nadal nie dziala. Moze jakies wskazowki? Ja podejrzewam baterie. Jesli to nie zadziala to mozliwe, ze za wolno wciskam? Poradzcie cos, mam nadzieje, ze sterownik odbierajacy sygnal z pilota jest sprawny... Pytanie na marginesie: czy jesli mam na kluczyku napisane NATS i w rogu przy szybie jest dioda to auto jest wyposazone w Nissan Anti Thieft System z immo? Pozdrawiam i dzieki z gory za wszelka pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 tak, jak masz napisane nats na kluczyku to masz immobiliser. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Probowalem wielu sposobow na kodowanie pilota, ale nic nie dziala Bylem u jednego elektryka, a ten stwierdzil, ze prawdopodobnie nie dziala modul odbierajacy fale z pilota... (1000 zl ?!) Baterie sa nowe, podczas programowania wszystko jest w porzadku do momentu mrugania swiatlami, pozniej auto nie reaguje na sygnaly pilota. Nie da sie jakos sprawdzic czy ten pilot w ogole wysyla fale? Pomozcie... Juz wszystko w porzadku. Co sie okazalo: w jednym z pilotow ktos odwrotnie zalozyl baterie, a w drugim byly juz za slabe (probowalem programowac tym pierwszym). Inna sprawa, ze wg instrukcji znalezionej na forum nalezy "upewnic sie czy akumulator jest w dobrym stanie" a wtedy, podczas programowania nie byl. W kazdym razie udalo sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 czy gdzieś są dostępne dane odnośnie pilotów do P11 przed lift , ile rodzai było ? bo jest problem bo na swoim nie mam naklejki i kupiłem drugi pilot i na nim też nie było i nie chciał się zaprogramować , a dziś zauważyłem że coś nie reaguje mój..:/ [ Dodano: Czw 21 Sie, 2008 21:54 ] ja mam taki z 2 przyciskami jeden czarny drugi czerwony dla jasności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 nie ma naklejki, powinien miec wyryty napis. Z tego co kojarze to lucasa już tam nie pchali, były siemensy, na pilocie z tyłu miałby napis Siemens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 nic nie mam wyryte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 moze nie fabryczny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flo Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. 2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. u mnie to zadziałało. to jest sposób na 5WK4 865 Nie wiem tylko dlaczego rozpisujecie sie o tym w kazdym temacie na tym forum? Jak rozpoznać czy mam 5WK4 865? (primera P 11.144 '99) Jeden pilot mi nie działa. Czy powyższa procedura może go "ożywić"(bateria dobra) i nie spowoduje, że ten działający poprawnie przestanie działać? Pozdrawiam, flo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 moze nie fabryczny ?fabryczny w innym razie bym tu nie pisał dobra rozkręciłem i mam 2 pilot ten z lewej strony jest mój org. który był razem z autem , ten z prawej kolega Ryath mi z UK sprowadził ale nie dał się zaprogramować , i zostałem bez pilota i mam do was pytanie zaznaczyłem na 1 foto czerwonym kołkiem numery czy one maja jakieś znaczenia ? mój pojazd nie ma alarmu tylko centralkę i wersja p11 to SE czy mogli byście też sprawdzić jakie tam macie numerki ? 1. 2. nie chce kolejnego pilota kupić w ciemno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 twoj pilot to siemens. Ten scalak powinien być u każdego inny. Służy to temu abyś nie wprogramował sobie pilota do samochodu sąsiada. Przeglądam właśnie consulta i widze ze jest wprogramowywanie pilotów. Przypuszczam że nowego (innego) dało by sie zaczytać do twojego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.