M@reS Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 OK...dzięki za odpowiedz. Notek jeździ u nas trzecią zimę i zawsze coś mnie zaskoczy Może jak by był jedynym samochodem to by się pamiętało, a tak w jednym tak a w drugim inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZy Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 To faktycznie kanapa? Ja zauważyłem, że klamry tylnych pasów tłuką o plastiki jak nie ma pasażera. Wystarczy je zapiąć "na pusto" i od razu ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Powiedzcie czy Wy macie też pecha do gum wycieraczek ?? też Wam piszczą w chłodne dni ?? Wymieniałem zawsze na Boscha...ale po 2-3 miesiącach skrzypiały jak szalone i na lekko pokropionej szybie przeskakiwały ze skrzypem . Wymiana i tak co 2-3 miesiące. W sierpniu zakupiłem oryginały z ASO Nissana, wytrzymały do grudnia i znów piski. Zakupiłem zwykłe gumy, najtańsze bez stelaża i tego grafitu. O dziwo nie piszczą nawet w bardzo chłodne dni i super ścierają aż do teraz. Czyżby te Bosche i niby oryginały w ASO to wyrób "wycieraczko podobny"??. A zwykła guma tak jak kiedyś śmiga najlepiej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Dziś Bols i Valewujo to syf nie wycieraczki ,a wycieraczki za 25zł są lepszej jakości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Nie jesteś odosobniony w tym stwierdzeniu.To samo mam w Qqłce,ostatnie grafitowe Mot gum nie dosyć,że po "zimie" zaczęły mazać to jeszcze wrzeszczały aż ciary przechodziły.Kupiłem za 5 zł same gumki i rozebrałem pióra,wymieniłem gumy i? wycierają na błysk,nie skrzeczą.Czasami mają jakby ochotę na pomrukiwanie,ale za 5zł!? Na wiosnę może się kupi jakieś Valneło,ale na razie na ten mokry syf muszą wytrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Jacko zaraz zaraz ,przecie masz śmalec to nie nałożyłeś go na szybę frontową ??? U mnie cisza bo gumki Made in Germany szusują nie po suchej szybie a po śmalcyku Mało tego gumki dłużej pożyją bo ślisko a nie tępo mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Smalcowane było....tylko że dawno i już nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makrofag Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Ja polecam OXIMO link do nich: https://e-wycieraczki.pl/wycieraczki-oximo-typ-wusmix-do-nissan-note-012005-082014-p-4864.html mam już 2 komplet intensywnie użytkowane i są ok. Zwłaszcza ze mają klasyczny kształt (płaskie moim zdaniem nie pasuję do mojego notesa) no oi wycieraczka od strony kierowcy ma spoiler dociskowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) I ponownie ja ........rano miałem nieprzyjemne zajście, akumulator całkowicie wyzerowany. Ale od początku. W sobotę zrobiłem ponad 1100 km i postawiłem pod domem. W niedziele nie ruszany, dzisiaj w poniedziałek rano żona odpala i tylko cyk, cyk, cyk.....szyby stoją, lusterka stoją, wycieraczki ledwo ledwo. Na wyświetlaczu ładowania i stanu aku 10.5V. Wystarczyło lekkie popchnięcie, 2 bieg i odpalił bez problemu. Dopiero po jakieś chwili zaczęły się włączać radio, kamerki itd. Bo to jest odłączone przez komputer jak aku słabe. Zrobiłem z 50 km i pali normalnie. Co się stało że tak gwałtownie się rozładował ?? Aku nie całe 2 tata, ładowanie 14.4V podczas jazdy. Po jakimś czasie samo spada do 14.2-14.3V. Na spoczynku przed odpaleniem 12,5 V jak jest bardzo zimno 11,9 V. Po odpaleniu od razu 14,4 V. Mam założony wyświetlacz który pokazuje stan aku. Macie jakieś sugestie co ewentualnie sprawdzić ? Albo się coś po dłuższej jeździe zablokowało i wyciągało prąd przez niedziele? Bo nie widzę żeby coś było nie tak. Edytowane 16 Października 2017 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 No dziwna sprawa,może oświetlenie w bagażniku nie zgasło. Zostaw go znowu na dwa dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Dzisiaj normalnie odpalił.......aku na wyświetlaczu przed odpaleniem 12.3 V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmk Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Dzień dobry, czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć czy jest sens dokładania dodatkowej łapy silnika K9K, która nie występowała w najsłabszych wersjach Note'a z początków produkcji? Mam na myśli łapę, która w innych K9K występuje tu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Witam Mam zagrychę z tylnymi łożyskami......postanowiłem wymienić bo huczało mi lekko tylne lewe. A że obydwa były zakładane w tym samym czasie (są od nowości), zakupiłem prawe i lewe. Podjechałem do ASO.....obserwowałem całość przez dużą szybę Po 30 min przychodzi mechanior i pokazuje mi bęben z wpieczonym łożyskiem :(. Nie ma możliwości tego ruszyć. Z piasty nie chce zejść aż się ściągacz pokrzywił. Na moją odpowiedzialność dowalili na siłę, puściło ale piasta się skrzywiła !!. Mówię, odkręcajcie drugą stronę bo nie wiem co z tego wyjdzie. Odkręcili i znów łożysko cichutkie a tak jak by wspawane w bęben :(. Tak jak by to było nie rozbieralne. Na szczęście to zeszło z piasty. A więc zamiast łożysk wymieniłem....łożyska L i P, bębny L i P, szczęki L i P no i używana piasta L (wymieniałem cały komplet bo szkoda było by znów rozbierać żeby np szczęki wymienić)........poszło po kieszeni trochę ale i tak miałem to wymieniać w przyszłości. No i teraz pytanie........czy w naszych Notkach z roku 2007 bębny były razem z łożyskiem, nie rozbieralne ?? Bo u mnie tak to wygląda. Nowe bębny były przystosowane do wymiany łożyska, zupełnie inne niż te stare :(. A w ASO spotykają się z czymś takim bardzo rzadko.....czyli to nie reguła. Czy to błąd fabryczny i bębny po prostu zespawają się z łożyskiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NazgulXL Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) Robilem jedno lozysko z tylu ale nikt nie zglaszal mi zadnych problemow z montazem, wiec zakladam ze nie byly nierozbieralne. Egzemplarz z poczatkow 2006 roku. Edytowane 4 Czerwca 2018 przez NazgulXL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Z tego co się dowiedziałem to była mała partia montowanych bębnów które "obklejały" łożysko tak, że nie można tego rozebrać. Doszli to tego i więcej nie zakładali (jakiś błąd konstrukcyjny). Wiedzieli że łożysko wytrzyma dłużej niż gwarancja więc olali te kilka sztuk z felerem......gdyby nie montownia w GB to może by to nie przeszło. Ale angole mają to gdzieś Mój Notek jak na złość załapał się na te kilka bębnów :(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 U mnie łożysko zeszło bez problemów. 2006 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon81 Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 Dopnę się do tematu, co prawda Note E11 mamy od marca 2021 jednak trzeba było co nieco porobić: Przy wymianie pękniętego nadkola wyszedł rudy kwiatek wielkości dłoni atakujący podłużnicę oraz górną część nadkola ( Micry K12 mają to samo ) ledwo ogarnąłem nadkole a tu bach, klapa tylna przestała się otwierać, ( trzy kabelki się dosłownie ułamały ) , zaraz po zakupie Note zrobiło kałużę w garażu, ale nie olejem, zaczęło popuszczać płyn z węża od chłodnicy, pomimo tych wad i kaprysów polubiłem to auto, przynajmniej można w nim zrobić "gawrę" do spania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.