jarek1111 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 ten objaw świadczy o lużnym kole zamachowym koło 2 masowe zaczyna bić , to jedna opcja 2 to ze pompa przepuszcza i mimo nacisku płyn przedostaje sie z powrotem do zbiorniczka 3 opcja sprawdz czy jak puscisz pedał to czpień i tlok pompy wracaja do pozycji zerowej jest tam regulacja na ogranicznikach w postaci wyłączników krańcowych pedału sprzęgła musisz byc pewien że pompa wraca do pozycji zerowej 4 niemoże być za dużego luzu w pozycji 0 sprzęgła pozatym jak co to zadzwon do mnie ci wyośle oco w tym chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Sprawdzę przy okazji tego jak będę w garażu mówię miałem tak dwa razy w życiu i to w przeciągu 5 min, jak chciałem spalić laka w miejscu. Poza tą sytuacją nigdy się to nie powtórzyło, ani przy jeździe normalnej na codzień ani przy jeździe na torze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Nic nie zapomniałem, tylko mam trudności z wklejeniem tego linku, nie wiem dlaczego, jutro/właściwie dziś postaram się to jakoś wklepać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 (edytowane) Podaje inf. linki na temat awarii Clutch Slave Cylinder CSC opisany szeroko na forum Nissana 370Z. Z tego co wiem ten sam problem występuje w 350z od rocznika 2007. We wcześniejszych 350z, CSC jest chyba na zewnątrz , ale nie interesowałem się tym. Aż do obecnej chwili w produkowanych 370z nic skoor…ny nie zmienili. http://www.the370z.com/engine-drivetrain/25007-sticky-370z-clutch-pressure-csc-failures.html link dla ciekawych gdzie to jest i jak wygląda http://my350z.com/forum/drivetrain/503757-zspeed-performance-heavy-duty-csc-concentric-slave-for-hr-vhr.html Specjalnie dla ZdzPoz i innych którzy nie chcą mieć z tym problemu, pancerne CSC http://www.ebay.pl/itm/ZSpeed-Heavy-Duty-Clutch-Slave-Cylinder-Nissan-Inifiniti-350Z-370Z-G37-G35-/111001894150?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19d83a7d06 Link z nr/USA/ część , http://www.courtesyparts.com/306a1a-body-concentric-slave-370z-z34-2009-p-617770.html http://www.courtesyparts.com/-c-8714_8724_8787_8794.html Edytowane 5 Stycznia 2014 przez andrzej6411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 (edytowane) Tylko jak to podłączyć bo ja mam zwykły wysprzęglik i łapę sprzęgła czyli jeden wężyk a w tym łożysku sa dwa (tyko po co?) Już mam potrzebna jeszcze pompka Edytowane 5 Stycznia 2014 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 do odpowietrzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 A jak odpowietrzysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 normalinie odpowietrznikiem ja myśle nad załozeniem takiego wysprzęglika przy okazji przeróbki sprzęgła ze wzgledu na wzmacniany docisk i podwójne springi w nim tradycyjna łapa mogłaa by powodować strasznie cięzką prace sprzęgła zastosuje coś z vw lub opla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 ok nie zatrybiłem chyba musze wziasc jakies witaminy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek ZeTkA Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 (edytowane) Witam, jestem dosc swiezym uzytkownikiem 350Z 2004r ver.euro. Mam lekkie koło zamachowe prawdopodobnie spec'a( bylo juz w aucie jak je zakupilem) i świezo wymieniony zestaw sprzegła na EXEDY NSK2168. Zauwazylem ze w przeciagu 3 dni od wymiany sprzegła mam coraz wiekszy problem z wrzuceniem pierwszego biegu pozostałe wchodza juz normalnie. Moze mi ktos powiedziec co moze byc przyczyna i jak najlepiej i najtaniej pozbyc sie tego problemu? Edytowane 9 Maja 2014 przez Tomek ZeTkA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 masz problem przy toczeniu, czy przy staniu w miejscu ? mi w każdej 350 się blokuje 1nka przy pewnej prędkości, w zasadzie jak nie jest bardzo rozgrzane to muszę stanąć w miejscu żeby wrzucić - nie jest to kwestia wadliwości, bo w 3ech 350 tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek ZeTkA Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 niestety ale łatwiej jest wrzucic przy wolnym toczeniu, natomiast jak stoje w miejscu to łatwiej wskakuje przy dosc szybkim ruchu drazkiem lub po zapieciu pierw dwojki i z dwojki jedynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 może synchronizator jest rozwalony poprzez na siłę wrzucanie jedynki kiedy tak jak mówię często się blokuje i lepiej stanąć, aby wrzucić - poprzedni właściciel mógł na siłę wrzucać bieg mimo, że sam nie chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek ZeTkA Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 A moze orientujesz się jakie to mogą być koszty tak mniej-wiecej....?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Zamówiłem dzisiaj w nissanie zestaw nap pompy i wysprzęglika zobaczymy co to da tylko czas oczekiwania 7dni.Na moje auto nie ma akcji serwisowych ktoś sugerował że w USA były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Ok Panowie sprzęgło zaczęło ślizgać. Powiedzcie mi jakie koszta wymiany sprzęgła tzn robocizna i klamoty. I czy warto szukać jednomasa bo nie wiem jak z tym dźwiękiem spod auta jest? I czy warto zastanowić się nad regeneracja zestawu. Zależy mi na czasie bo juz tylko tydzień do zlotu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 jednomasa nie zakładaj chyba że chcesz szpadel ciągnąć za autem. Ewentualnie wymiana oliwy w skrzyni na Motula zmniejsza zakres tego dźwieku ale nadal między 1000-1500 będzie to słyszalne. Jeśli nie nowe sprzęgło Ori co cena zabija to regeneracja zestawu wystarczy, razem z dwumasem. Jak coś to wal na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 W Swojej rudej mam jednomase no i jest ciszej jakby była zwalona dwu masa Ogólnie jak chcesz zapierdzielać, bawić się autem strzelać ze sprzegła by wprowadzić je w poślizg albo ścigasz się to dwu masa koniecznie OUT bo co chwila będzie się rozpiepszać. Jak używasz na co dzień auta i spokojnie się nim poruszasz czasem tylko wyżej zakrecisz silnik do wyprzedzania to kup używaną sprawną dwu masę. Sprzęgło oczywiście można regnerować jak zacisk jest w dobrym stanie i jak w tarczy nie są wyrobione sprężyny ani ich mocowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 No właśnie myślę nad jednomasa tylko koszt jej zakupu jest sporawy...nie wiesz skąd można łyknąć coś w normalnej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Ja ze względu na tak wyskie ceny serie przerabiam na jedno masę, planuje je i wyważam... A tak to tylko USA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 No póki co to zmienię plyn w sprzęgle i będę miał nadzieję że wytrzyma niedziele bo ślizga się tylko na zimnym. Jak wszystko ciepłe to ładnie trzyma. Tylko musze znaleźć kogoś kto mi założy wydech w tym tygodniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 zmiana płynu nic nieda poprostu zdemontuj tarcze sprzęglową daj do okucia nowymi okładzinami i pojeżdzisz nastepne parenaście tyś km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Jarku najpierw chce usłyszeć jednomasa jak chodzi a przed tym musze się pozbyć wydechu od GTRa z sypialni bo w końcu razem z nim będę się musiał wyprowadzić... Jarku najpierw chce usłyszeć jednomasa jak chodzi a przed tym musze się pozbyć wydechu od GTRa z sypialni bo w końcu razem z nim będę się musiał wyprowadzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek marzec Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Co sądzicie o takim sprzęgle? Tutaj w dobrej cenie: http://www.ebay.pl/itm/NISSAN-350Z-VQ35DE-6-PADDLE-HEAVY-DUTY-CLUTCH-KIT-/360694597969?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53fb12c951 Czy warto coś takiego brać zakładając, że zdarza mi się strzelać ze sprzegła? Czy do codziennej jazdy będzie zbyt uciążliwe? Dodam, że teraz mam Exedy Stage 1 i jest OK. Chociaż obawiam się, że na torze zbyt długo nie pociągnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.