Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Sprzęgło


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ten objaw świadczy o lużnym kole zamachowym koło 2 masowe zaczyna bić , to jedna opcja 

 2  to ze pompa  przepuszcza  i mimo nacisku płyn przedostaje sie z powrotem do zbiorniczka 

 3 opcja sprawdz czy  jak puscisz pedał to czpień i tlok pompy wracaja do pozycji zerowej 

 jest tam regulacja na ogranicznikach w postaci wyłączników krańcowych pedału sprzęgła musisz byc pewien że pompa wraca do pozycji zerowej 4 niemoże być za dużego luzu w pozycji 0 sprzęgła 

pozatym jak co to zadzwon do mnie ci wyośle oco w tym chodzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę przy okazji tego jak będę w garażu :) mówię miałem tak dwa razy w życiu i to w przeciągu 5 min, jak chciałem spalić laka w miejscu. Poza tą sytuacją nigdy się to nie powtórzyło, ani przy jeździe normalnej na codzień ani przy jeździe na torze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zapomniałem, tylko mam trudności z wklejeniem tego  linku, nie  wiem dlaczego, jutro/właściwie dziś  postaram się to jakoś wklepać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaje inf. linki na temat awarii Clutch Slave Cylinder  CSC opisany szeroko na forum Nissana 370Z.

Z tego co wiem  ten sam problem występuje w 350z od rocznika 2007.

 We wcześniejszych  350z, CSC  jest chyba na zewnątrz , ale nie interesowałem się tym.

 Aż do obecnej chwili w produkowanych 370z nic skoor…ny nie zmienili.

http://www.the370z.com/engine-drivetrain/25007-sticky-370z-clutch-pressure-csc-failures.html

link dla ciekawych gdzie to jest i jak wygląda

http://my350z.com/forum/drivetrain/503757-zspeed-performance-heavy-duty-csc-concentric-slave-for-hr-vhr.html

Specjalnie dla ZdzPoz i innych którzy nie chcą mieć   z tym problemu, pancerne CSC

http://www.ebay.pl/itm/ZSpeed-Heavy-Duty-Clutch-Slave-Cylinder-Nissan-Inifiniti-350Z-370Z-G37-G35-/111001894150?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19d83a7d06

 Link z nr/USA/ część ,

http://www.courtesyparts.com/306a1a-body-concentric-slave-370z-z34-2009-p-617770.html

http://www.courtesyparts.com/-c-8714_8724_8787_8794.html

Edytowane przez andrzej6411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalinie  odpowietrznikiem 

ja myśle nad załozeniem takiego wysprzęglika przy okazji przeróbki sprzęgła ze wzgledu na wzmacniany docisk  i podwójne springi w nim   tradycyjna łapa  mogłaa  by powodować strasznie cięzką prace sprzęgła 

 zastosuje coś z vw lub opla   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam, jestem dosc swiezym uzytkownikiem 350Z 2004r ver.euro. Mam lekkie koło zamachowe prawdopodobnie spec'a( bylo juz w aucie jak je zakupilem) i świezo wymieniony zestaw sprzegła  na EXEDY NSK2168. Zauwazylem ze w przeciagu 3 dni od wymiany sprzegła mam coraz wiekszy problem z wrzuceniem pierwszego biegu pozostałe wchodza juz normalnie. Moze mi ktos powiedziec co moze byc przyczyna i jak najlepiej i najtaniej pozbyc sie tego problemu?

Edytowane przez Tomek ZeTkA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz problem przy toczeniu, czy przy staniu w miejscu ? mi w każdej 350 się blokuje 1nka przy pewnej prędkości, w zasadzie jak nie jest bardzo rozgrzane to muszę stanąć w miejscu żeby wrzucić - nie jest to kwestia wadliwości, bo w 3ech 350 tak mam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety ale łatwiej jest wrzucic przy wolnym toczeniu, natomiast jak stoje w miejscu to łatwiej wskakuje przy dosc szybkim ruchu drazkiem lub po zapieciu pierw dwojki i z dwojki jedynki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może synchronizator jest rozwalony poprzez na siłę wrzucanie jedynki kiedy tak jak mówię często się blokuje i lepiej stanąć, aby wrzucić - poprzedni właściciel mógł na siłę wrzucać bieg mimo, że sam nie chciał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem dzisiaj w nissanie zestaw nap pompy i wysprzęglika zobaczymy co to da tylko czas oczekiwania 7dni.Na moje auto nie ma akcji serwisowych ktoś sugerował że w USA były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Panowie sprzęgło zaczęło ślizgać. Powiedzcie mi jakie koszta wymiany sprzęgła tzn robocizna i klamoty. I czy warto szukać jednomasa bo nie wiem jak z tym dźwiękiem spod auta jest? I czy warto zastanowić się nad regeneracja zestawu. Zależy mi na czasie bo juz tylko tydzień do zlotu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednomasa nie zakładaj chyba że chcesz szpadel ciągnąć za autem. Ewentualnie wymiana oliwy w skrzyni na Motula zmniejsza zakres tego dźwieku ale nadal między 1000-1500 będzie to słyszalne. Jeśli nie nowe sprzęgło Ori co cena zabija to regeneracja zestawu wystarczy, razem z dwumasem. Jak coś to wal na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Swojej rudej mam jednomase no i jest ciszej jakby była zwalona dwu masa :P

Ogólnie jak chcesz zapierdzielać, bawić się autem strzelać ze sprzegła by wprowadzić je w poślizg albo ścigasz się to dwu masa koniecznie OUT bo co chwila będzie się rozpiepszać.

 

Jak używasz na co dzień auta i spokojnie się nim poruszasz czasem tylko wyżej zakrecisz silnik do wyprzedzania to kup używaną sprawną dwu masę.

Sprzęgło oczywiście można regnerować jak zacisk jest w dobrym stanie i jak w tarczy nie są wyrobione sprężyny ani ich mocowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie myślę nad jednomasa tylko koszt jej zakupu jest sporawy...nie wiesz skąd można łyknąć coś w normalnej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze względu na tak wyskie ceny serie przerabiam na jedno masę, planuje je i wyważam...

A tak to tylko USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No póki co to zmienię plyn w sprzęgle i będę miał nadzieję że wytrzyma niedziele bo ślizga się tylko na zimnym. Jak wszystko ciepłe to ładnie trzyma. Tylko musze znaleźć kogoś kto mi założy wydech w tym tygodniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana płynu nic nieda poprostu zdemontuj tarcze sprzęglową daj do okucia nowymi okładzinami i pojeżdzisz nastepne parenaście tyś km  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarku najpierw chce usłyszeć jednomasa jak chodzi a przed tym musze się pozbyć wydechu od GTRa z sypialni bo w końcu razem z nim będę się musiał wyprowadzić...

Jarku najpierw chce usłyszeć jednomasa jak chodzi a przed tym musze się pozbyć wydechu od GTRa z sypialni bo w końcu razem z nim będę się musiał wyprowadzić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Co sądzicie o takim sprzęgle? Tutaj w dobrej cenie:

 

http://www.ebay.pl/itm/NISSAN-350Z-VQ35DE-6-PADDLE-HEAVY-DUTY-CLUTCH-KIT-/360694597969?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53fb12c951

 

Czy warto coś takiego brać zakładając, że zdarza mi się strzelać ze sprzegła? Czy do codziennej jazdy będzie zbyt uciążliwe? Dodam, że teraz mam Exedy Stage 1 i jest OK. Chociaż obawiam się, że na torze zbyt długo nie pociągnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...