worm#21 Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Witam Mam prośbę moje sprzęgło ma się ku końcowi będę musiał niebawem wymieniać czy możecie mi polecić jakiś komplet w przyszłym roku będzie grzebane, więc dobrze by było już coś mocniejszego upolować Dzięki Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyOne Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Możesz zrobić spieka u Radzikowskiego, napewno będzie robić robotę i taniej wyjdzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
worm#21 Posted November 12, 2009 Author Share Posted November 12, 2009 Możesz zrobić spieka u Radzikowskiego, napewno będzie robić robotę i taniej wyjdzie Dzięki myślałem nad EXEDY,Carbonetic itd ale faktycznie Radzikowski cenowo bez porównania dzieki:)na pewno rozeznam Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 (edited) Spiek nigdy w życiu, szkoda poduszek silnika, mostu i co najważniejsze skrzyni biegów... Jak już to organika o wzmocnionym docisku, pedał ciężej nieco chodzić będzie ale gwarancja że przeniesie znacznie więcej Nm, przyda Ci się to jak zamierzasz energicznie przyspieszać albo podnosić moc w silniku który w serii niestety zapewnia bardzo przeciętne osiągi jak na auto tej klasy (następca 300ZX)... Co do sprzęgieł sprawdzonych w boju to nie wątpliwie dominują ACT oraz EXEDY... Jak ma być odrobinę taniej to niech radzikowski wzmocni seryjny docisk i nabije nowe okładzinki na starą tarczę... Dziwne że exedy stage 1 do 350Z znosi mniej niż o 10mm mniejszy dopowiednik do 200SX S14... 480Nm Vs. 520Nm http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-EXEDY-STAGE-1-CLUTCH-KIT-03-06-NISSAN-350Z-G35_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem53de1bf9dcQQitemZ360208660956QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Edited November 21, 2009 by Coobcio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pieto83 Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Ja mam jakieś stage 2, nie pamietam dokładnie ale od 450HP, poprzedni własciel chciał zrobić dobrze nisankowi, ale ten chyba nie bardzo aż tak hardcorowy chce być .. Generalnie jest za twarde, muszę dość mocno wdepnąć by najzwyczajniej mi nie zgasł, a to w korkach niepożądane zjawisko.. i też zastawiam się nad wyminą. Słyszałem że oryginale się za to ślizgają... więc co dobrze włożyć ? a może obecne da się jakoś poprawić ? a tak z innej beczki, czy komp wywala info o zużytym sprzęgle ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratusome Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Odgrzebuję Powiedzcie mi, czy Exedy Stage1 będzie pasować do stockowego koła dwumasowego LuKa? Kumpel myśli nad zakupem, a trochę szkoda mu skrzyni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hot_rider Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 (edited) jak nie jak tak, chyba najlepszy stosunek ceny do jakosci..jeszcze sie nie spotkałem aby ktos narzekal na exedy Edited June 4, 2013 by hot_rider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratusome Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Dziękuję kolego, zgadzam się w 100%, lecz pytałem o inną rzecz: Czy jest możliwy montaż sprzęgła exedy Stage1 (tarcza organiczna) do stockowego koła dwumasowego - czy da się je założyć i czy będzie działać, czy będzie pasować... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hot_rider Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 na to tez odp ze tak, mozna 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILLINX Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 heheTo chyba w sprawie Twojego kolegi dzwonil do mnie wczoraj gosciu z Exedy i pytal o to samo Ale nie pomoglem mu zbytnio bo zakladalem Stage 1 i zamienialem dwumas na jednomas.Powiem tylko, ze na dzien dzisiejszy nie zakladalbym Stage 1 tylko zamiennik stockowego Exedy, jest taki chyba 100pln tanszy niz Stage 1, ktos tu kiedys na forum podawal kod tego zamiennika.Nie podoba mi sie praca Stage 1 podczas wolnego ruszania, start i podjazdu pod gorke na bardzo niskich obrotach. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratusome Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Dzięki wielkie Wam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdz Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 (edited) Ktoś ma pomysł na wysprzęglik?Niedawno zmieniłem po raz trzeci w ciagu trzech lat.Auto co pewien czas dostaje wycisk,ok,ale zaczyna mnie to trochę irytować.Gość od driftu Zetką mówi że to jest pięta achillesowa,ona ma zeswapowaną skrzynię więc ma inny, nie widział zamienników.Mechanik z kolei mówi mi,że jest to kiepsko konstrukcyjnie zrobione,i że nie da się tego naprawić na zasadzie zrobienia mocniejszych elementów.Ktoś ten temat przerabiał ? Edited June 10, 2013 by ZdzPoz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek1111 Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 ale konkretnie który elemęt ci pada pompkka tlok łożysko łapa czy co ja sie zastanawiam czy jest może sprzęgło 2 tarczowe do 350z bo moje ma wyrażnie już dość choć dzielnie znosi niutony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdz Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 (edited) ale konkretnie który elemęt ci pada pompkka tlok łożysko łapa czy co ja sie zastanawiam czy jest może sprzęgło 2 tarczowe do 350z bo moje ma wyrażnie już dość choć dzielnie znosi niutony ta pompka z rurką na pewno nie,chodzi o tę okrągłą część z łożyskiem i chyba tłokiem (?) bo można to wciskać i odchodzi z powrotem. Edited June 10, 2013 by ZdzPoz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek1111 Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 a masz może fotke tego cuda powiem tak jeżeli te z nissana sobie nie radzą to zastosować coś z vagów ja myśle nad sprzęgłem wielo tarczowym 2 lub 3 tarczowym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 SPEC robi wielotarcza do zetek w bardzo dobrej cenie Co do wysprzęglika to trzeba z czegoś innego go dopasować - może tuningowane modele dedykowane do 200SX S14 czy sky line ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub350 Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 (edited) Witam. Czy spotkaliście się z takim przypadkiem ze pedał sprzęgła nie odbija do końca i trzeba go podnieść bo ślizga się sprzęgło. Dzisiaj troszkę poszalałem i kilka razy się zawiesiło przypalając tarcze.Sprzeglo bierze prawidłowo od połowy. Edited January 1, 2014 by jakub350 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi79 Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 U mnie przez dwa lata nigdy tak się nie działo . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Jakubie350 spróbuj wymienić płyn w układzie sprzęgła, pamiętaj do niego leje się DOT3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub350 Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 (edited) pierwsza myśl to był płyn wymienie w sobote Dzieki. Edited January 2, 2014 by jakub350 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzej6411 Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 (edited) Zmiana płynu może nic nie dać. Sprawdz poziom płynu hamulcowego ,jeżeli ubywa może to wiązać się z uszkodzeniem CSC nie podejmuje się tego przetłumaczyć /wysprzęglik,chyba nie?/.Problem chyba dotyczy 350z od 2006/7 do chwili obecnej 370z .Koo..wa przez tyle czasu mogli by to zmienić. Jutro znajdę link do zakupu pancernego CSC to wkleje. Jeżeli to Ci poszło jeżdżąc dalej spalisz sprzęgło. Można tu o tym przeczytać Edited January 2, 2014 by andrzej6411 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub350 Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 (edited) Od zakupu przejechałem 1500km i zdarzyło się to 3-moze 4 razy i tylko jednego dnia podczas pobytu na torze. Z tego co szukałem to jakiś problem z łożyskiem oporowym lub dociskiem. Zapomniałeś o linku. Edited January 3, 2014 by jakub350 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szejn Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Mi się pedał hamulca zapadł dwa razy w życiu i to dwa razy w tej samej sytuacji w odstępie pięcio minutowym. Kiedy chciałem zrobić tak zwana stójkę / stopkę czy jak to tam się zwie. Czyli generalnie stoisz w miejscu naciskając lewą nogą hamulec i palisz laka naciskając prawą nogą gaz. Przy pierwszej próbie pedał zapadł się w podłogę, przy drugiej próbie po 5 minutach również. Wtedy stwierdziłem, że to bez sensu i się poddałem nigdy więcej nie próbowałem. Przy jeździe na torze nigdy mi się nic takiego nie przytrafiło, sprzęgło działało idealnie. 3 tygodnie temu wymieniłem sprzęgło i docisk na nowe Exedy, poleciałem też i przy okazji wymieniłem łożysko oporowe (całe 150 pln). Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że łożysko jest wprasowywane na tuleje Na szczęście na warsztacie mamy prasę W każdym bądź razie aktualnie popitalam na nowym zestawie sprzęgła wraz z nowym łożyskiem oporowym i nie odważyłem się sprawdzić czy na nowych gratach pedał też się zapadnie przy stójce / stopce (a tylko wtedy się zapadł kiedykolwiek). Żal mi i nie chcę przypalić nowego sprzęgła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub350 Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 On się nie zapada tylko nie odbija do końca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szejn Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 (edited) To mogę Ci nagrać film, że się zapada. Sam wskakuje do środka Za drugim razem jak próbowałem to przyjąłem inną technikę. Zrobiłem tak, że prawą stopą (piętą) trzymałem hamulec, lewa noga sprzęgło zacząłem popuszczać pedał sprzęgła (tak jakbym chciał podjechać na pół sprzęgle). Auto już chciało jechać do przodu, obroty zaczęły spadać, prawą nogą (palcami) zacząłem dodawać gazu i normalnie czułem pod lewą stopą, że pedał sam wchodzi do środka, ucieka mi. Więc sobie odpuściłem "zabawę". Pierwsze co sprawdziłem po tej akcji to oczywiście stan płynu hamulcowego, bo pomyślałem, że jest brak. Niestety jest full. Nie chcę tego robić na nowej tarczy docisku łożysku bo mi szkoda Edited January 3, 2014 by Szejn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.