DINO Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 a PS. Dino nie miałem czasu oglądnąć dokładnie twojej paczuchy ale wydaje mi się że matrix jest ok ,,, tz cewki ... hej, to się cieszę, ze dotarła, tak jak mówiłem nie wiem, musisz sprawdzić, może coś u mnei na przewodach byłoo, widziałeś jaką rozpierduchę zrobiłem, a STAG-a przepnij do swojego i wtedy sprawdzisz Dino, strona wcześniej w tym temacie. Mapa taka sama (ciągle brakuje tych trzech skrajnych ) Wyłączę tą auto...chyba całkowicie i ustawię po swojemu.. Chyba, że ....ciśnienie w programie 1,15 na reduktorze 1,2 -może tu być pies pogrzebany PS. Jak tam przeróbki NIKO? no tak czyli masz nie zebraną mapą PB do końca podejrzewam, że do czasu aż się nie zbierze będzie się tarabaniło, bo ISA działa w oparciu o mapy PB NIKO jeszcze nie dotarł, ale rysunki podrukowane i tokarz czeka na sygnał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Nie sadzę, że to przez nie zebrany zakres, ponieważ on leży praktycznie poza normalnym zakresem pracy silnika (nie wiem czy jestem w stanie w ogóle zebrać te punkty) Wyłączę AA i porównam osiągi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 (nie wiem czy jestem w stanie w ogóle zebrać te punkty) ja w czwertek tak zrobię jak będę sobie płynął A4 z KAT do WRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Witam ponownie W załączeniu plik osc przy wyłączonej autoadaptacji oraz przy włączonej oraz but na AA -problem jaki mnie nurtuje to wyłącznie wtryskiwaczy gazowych co jakiś czas, wyraźnie widać na wykresie osc, co ciekawe pokazuje w pikach spadek rpm a ja nie zdejmowałem nogi z gazu Ustawienia jak wcześniej w temacie. P.s. Ponieważ elektrozawór mam na podszybiu więc wyraźnie słychać przełączanie -o co tu chodzi? osc lpg.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 strasznie to dziwnie wyszło a to, ze się przełącza to przez ISA, trafiło na przedział obrotów, które miał jeszce nie zebrane do mapy benzynowej i sobie dobrał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 (edytowane) strasznie to dziwnie wyszło a to, ze się przełącza to przez ISA, trafiło na przedział obrotów, które miał jeszce nie zebrane do mapy benzynowej i sobie dobrał Cholera-ale wyłączyłem AA i to samo ..... No a mapa w tym przedziale na pewno zebrana. Edytowane 30 Marca 2011 przez miziera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 ano tak, nie jest na żółto bo wtedy zbiera, hmmm to może trzeba włączyć jeszcze na jakiś czas aby sobie dozbierało to czego brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 (edytowane) ano tak, nie jest na żółto bo wtedy zbiera, hmmm to może trzeba włączyć jeszcze na jakiś czas aby sobie dozbierało to czego brakuje Dino, obawiam się, że to "głębsza sprawa" W ustawieniach masz sygnał obrotów 5V -czy to prawidłowe ustawienie? bo ja mam 2,5V -z drugiej strony wcześniej (przed upgrade softu) też tak miałem a osc wyglądały normalnie. Sam już nie wiem....kombinuje jak "koń pod górkę" Zapodałem temat też tu: http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11679 dla zainteresowanych Edytowane 30 Marca 2011 przez miziera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 jam 5V i jest gitt, może coś w ustawieniach masz potarabanione, podaj scriny z ustawień na priv, masz taki sam motor porównam ze swoimi i zobaczymy, a jak lambada u Ciebie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 jam 5V i jest gitt, może coś w ustawieniach masz potarabanione, podaj scriny z ustawień na priv, masz taki sam motor porównam ze swoimi i zobaczymy, a jak lambada u Ciebie??? Nie musi być na priv -żadna tajemnica, podaję niżej -w parametrach na koniec odznaczyłem filtr obrotów i zrobiłem osc (załącznik) -co do lambdy to nie bardzo wiem o co pytasz...(oryginalna od nowości-przypuszczam ) ostatnie.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 masz moje, niewiele się różnią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 masz moje, niewiele się różnią Coś mi się zdaje, że zmiana softu i te osc to zbieg okoliczności z inną usterką może całkowicie nie związaną z e sterownikiem LPg. Tak sobie myślę....od kilku dni zaczęło mnie "kopać" prądem przy wyjściu z samochodu.... Kurde normalnie "jak koń..... Już mi się myślenie wyłączyło. "Prześpię" się z tematem to może coś zatrybi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 dzisiaj robiłem aktualizację u @efeja i też wychodziły krzaki, tylko u niego lambada sie wiesza i potrafi zostać na bogato i tak stoi i ma MJ ale jest puszczony na AA bo mapa w wysokich nie zebrana i auto jedzie normalnie, zobaczymy co wyjdzie jak podjadę za miesiąc na śląsk , do tego jeszcze @kornik wczoraj ładnie mapka zgrana i wszystko OK tylko zapętlenie na wysokich, no to dzisiaj zmiana średnicy na dyszach i d*pa nie można było skalibrować nismo ledwo postawiliśmy to na nogi tak na szybko bo już nocka była i ciemno a ja z rana znowu w trasę, czyli może dzisiaj taki dzień, bo później staliśmy przy aucie po wszystkim i ładnie gadało hahahha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 A mijasz Ostrowiec w trasie na Śląsk (tak do 100km?) Hmmmm co za branża ? (może być na priv) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 A mijasz Ostrowiec w trasie na Śląsk (tak do 100km?) który??? bo w googlach wyskoczyło mi 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 który??? bo w googlach wyskoczyło mi 9 Świętokrzyski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Świętokrzyski byłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 (edytowane) byłem ale czy będziesz? (za miesiąc) Chętnie oblookałbym Twoje nismo-ukradł patenty hehe Ale to już temat na jutro-rano do pracy Edytowane 30 Marca 2011 przez miziera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 ale czy będziesz? (za miesiąc) nie wiem czy za miesiąc, ale ogólnie przemierzam naszą krainę swoim nissmem wzdłuż i w szerz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) Kolejny dzień walki.... 1. Przestawienie sygnału obrotów na 5V powoduje, że sterownik w ogóle nie przełącza na LPG -wiec to nie to (poza tym -przed zmianą softu było 2,5 i było ok) 2. Przestawienie by sygnał pobierał z wałka powoduje wyświetlanie błędnych rpm, nismo jedzie ale nadal przełącza co jakiś czas na LPG i w pikach zanik obrotów. Normalnie ręce opadają.. Jest możliwość powrotu do starej wersji softu? Gdzie macie wpięty przewód sygnałowy obrotów, czy w aparat zapłonowy, biało czarny przewód ? Problem rozwiązany, zmniejszyłem sygnał obrotów do 1,4 V i jest ok. Nie wiem czy źle było od początku, czy nowy stag jest czulszy ale pomogło i o dziwo problem rozwiązali moi gaziarze, chyba muszę zwrócić im honor .....za wszystko co na nich napisałem. Edytowane 31 Marca 2011 przez miziera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 no to dotarł NIKO do mnie po wielkich bojach i trudach a z racji tego, że będzie przeróbka to odrazu został rozebrany na czynniki pierwsze i jak widać na załączonych fotkach, w razie awarii wystarczy wymienić oring na tłoczku, czyli naprawa to groszowe sprawy, do tego nie ma żadnej możliwości aby gaz poszedł w układ chłodzenia, zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce, z drugiej strony szkoda, że nie założyłem tak jak jest bo było by porównanie to nadszedł kres wszystkich przeróbek, NIKO wleciał na swoje miejsce, do tego ROMAN schowany pod kolektor ssący i jakoś tak ładnie wszystko wygląda teraz, nie widać, żadnych makaronów z węży itp. czyli jak się chce to się da, , pierwsze dwa zdjęcia reduktora zrobione dla potomnych, bo niestety nie dało by się wyregulować ciśnienia, i na tym kończymy przekładkę STAG200 na STAG300 +, plus reduktor i wtryski i zapominamy o instalacji LPG, do czasu wymiany filtrów, jutro jeszcze tylko strojenie i będzie gitt, znaczy "amen" for @else, PS. @Tofik co żeś nawyrabiał dobrze, że nic się nie stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 już wiesz nie miałem nastroju nawet pisać na forum ,,, tak czy inaczej szukam nowego nabytku ,,,powoli ,,, Dlaczego Roman do góry nogami jest ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 gadałem z Dominikiem a co mu przeszkadza, poza tym tylko tak dało się włożyć aby był pod kolektorem dzisiaj było strojenie i reduktorek naprawdę gicior, spadki minimalne puszczony na ciśnieniu 0.84bara nie podnoszone i ani razu nie było zapętlenia, czyli gitara, do tego regeneracja polega na wymianie oringu na tłoku, czyli koszt porażający jakiś lepszy może z 5zł i wymiana trwa 5minut , zobaczymy jak się będzie sprawował dalej ale na razie jest obiecująco, nie ma możliwości aby woda poszła w układ bo jest całkowicie odizolowana od gazu, brak jakichkolwiek membran, które ulegają starzeniu i wiadomo jak wyglądają po jakimś czasie, czyli wygląda, że będzie gicior PS. I TAK TERAZ SIEDZĘ I MYŚLĘ, I PO CO MI TO WSZYSTKO JAK NISSMO TEŻ JEŹDZIŁO NA TAKIM ZESTAWIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyo Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Nie chciałem juz zakładac nowego tematu i zważywszy na fakt ze rowniez pracuje nad poprawa swojej instalacji po partactwie gazownikow chcialem sie dopytac kogo byscie polecili do wymiany wtryskiwaczy w rejonie Warszawy, Lublina lub Chełma ? Zalezy mi na solidnej robocie najlepiej jakiegos malego warsztatu w ktorym gazownik pracuje sam na siebie i swoja opinie. Zmieniam z OMVL REG na HANA 2000 zielone (oczywiscie z montazem na pojedynczych kroccach i rozdzielaczu Romano) Reduktor z Alaski na Magic jet III mi juz zmienil Adam Rogowski spod Lublina ale obecnie jest zaladowany robota i nie da rady z terminami. Z gory dzieki za pomoc! ps. po tym co zobaczylem na fotografiach w tym wątku to chetnie bym powierzyl autko DINO Jak tak dalej pojdzie to chyba chlopie zalozysz wlasny warsztat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 spokojnie możesz sobie to zmienić sam nie jest to kosmiczna filozofia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.