Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

STAG200 na STAG300+


DINO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

a PS. Dino nie miałem czasu oglądnąć dokładnie twojej paczuchy ale wydaje mi się że matrix jest ok ,,, tz cewki ...

 

hej, to się cieszę, ze dotarła, tak jak mówiłem nie wiem, musisz sprawdzić, może coś u mnei na przewodach byłoo, widziałeś jaką rozpierduchę zrobiłem, a STAG-a przepnij do swojego i wtedy sprawdzisz ;)

 

Dino, strona wcześniej w tym temacie.

Mapa taka sama (ciągle brakuje tych trzech skrajnych :D )

Wyłączę tą auto...chyba całkowicie i ustawię po swojemu..

Chyba, że ....ciśnienie w programie 1,15 na reduktorze 1,2 -może tu być pies pogrzebany :D

 

PS. Jak tam przeróbki NIKO?

 

no tak ;)

czyli masz nie zebraną mapą PB do końca podejrzewam, że do czasu aż się nie zbierze będzie się tarabaniło, bo ISA działa w oparciu o mapy PB

 

NIKO jeszcze nie dotarł, ale rysunki podrukowane i tokarz czeka na sygnał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sadzę, że to przez nie zebrany zakres, ponieważ on leży praktycznie poza normalnym zakresem pracy silnika (nie wiem czy jestem w stanie w ogóle zebrać te punkty)

Wyłączę AA i porównam osiągi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(nie wiem czy jestem w stanie w ogóle zebrać te punkty)

 

 

;)

 

ja w czwertek tak zrobię jak będę sobie płynął A4 z KAT do WRO devil.gif

077_16_02_06.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

W załączeniu plik osc przy wyłączonej autoadaptacji oraz przy włączonej oraz but na AA -problem jaki mnie nurtuje to wyłącznie wtryskiwaczy gazowych co jakiś czas, wyraźnie widać na wykresie osc, co ciekawe pokazuje w pikach spadek rpm a ja nie zdejmowałem nogi z gazu :D

Ustawienia jak wcześniej w temacie.

 

P.s. Ponieważ elektrozawór mam na podszybiu więc wyraźnie słychać przełączanie -o co tu chodzi?

osc lpg.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie to dziwnie wyszło

 

a to, ze się przełącza to przez ISA, trafiło na przedział obrotów, które miał jeszce nie zebrane do mapy benzynowej i sobie dobrał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie to dziwnie wyszło

 

a to, ze się przełącza to przez ISA, trafiło na przedział obrotów, które miał jeszce nie zebrane do mapy benzynowej i sobie dobrał ;)

 

Cholera-ale wyłączyłem AA i to samo ..... :angry:

No a mapa w tym przedziale na pewno zebrana.

Edytowane przez miziera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano tak, nie jest na żółto bo wtedy zbiera, hmmm to może trzeba włączyć jeszcze na jakiś czas aby sobie dozbierało to czego brakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano tak, nie jest na żółto bo wtedy zbiera, hmmm to może trzeba włączyć jeszcze na jakiś czas aby sobie dozbierało to czego brakuje

 

Dino, obawiam się, że to "głębsza sprawa"

W ustawieniach masz sygnał obrotów 5V -czy to prawidłowe ustawienie? bo ja mam 2,5V -z drugiej strony wcześniej (przed upgrade softu) też tak miałem a osc wyglądały normalnie. Sam już nie wiem....kombinuje jak "koń pod górkę" :D

 

Zapodałem temat też tu:

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11679

 

dla zainteresowanych :)

Edytowane przez miziera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jam 5V i jest gitt, może coś w ustawieniach masz potarabanione, podaj scriny z ustawień na priv, masz taki sam motor porównam ze swoimi i zobaczymy, a jak lambada u Ciebie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jam 5V i jest gitt, może coś w ustawieniach masz potarabanione, podaj scriny z ustawień na priv, masz taki sam motor porównam ze swoimi i zobaczymy, a jak lambada u Ciebie???

 

Nie musi być na priv -żadna tajemnica, podaję niżej -w parametrach na koniec odznaczyłem filtr obrotów i zrobiłem osc (załącznik) -co do lambdy to nie bardzo wiem o co pytasz...(oryginalna od nowości-przypuszczam :D )

post-37588-0-64157100-1301521461_thumb.jpg

post-37588-0-77035300-1301521474_thumb.jpg

ostatnie.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz moje, niewiele się różnią

 

Coś mi się zdaje, że zmiana softu i te osc to zbieg okoliczności z inną usterką może całkowicie nie związaną z e sterownikiem LPg.

Tak sobie myślę....od kilku dni zaczęło mnie "kopać" prądem przy wyjściu z samochodu....

Kurde normalnie "jak koń..... :D

Już mi się myślenie wyłączyło. "Prześpię" się z tematem to może coś zatrybi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj robiłem aktualizację u @efeja i też wychodziły krzaki, tylko u niego lambada sie wiesza i potrafi zostać na bogato i tak stoi i ma MJ ale jest puszczony na AA bo mapa w wysokich nie zebrana i auto jedzie normalnie, zobaczymy co wyjdzie jak podjadę za miesiąc na śląsk ;), do tego jeszcze @kornik wczoraj ładnie mapka zgrana i wszystko OK tylko zapętlenie na wysokich, no to dzisiaj zmiana średnicy na dyszach i d*pa nie można było skalibrować nismo ledwo postawiliśmy to na nogi tak na szybko bo już nocka była i ciemno a ja z rana znowu w trasę, czyli może dzisiaj taki dzień, bo później staliśmy przy aucie po wszystkim i ładnie gadało hahahha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mijasz Ostrowiec w trasie na Śląsk (tak do 100km?)

Hmmmm co za branża ? (może być na priv)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mijasz Ostrowiec w trasie na Śląsk (tak do 100km?)

 

 

który??? bo w googlach wyskoczyło mi 9 biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który??? bo w googlach wyskoczyło mi 9 biggrin.gif

 

Świętokrzyski :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem ;)

 

ale czy będziesz? :D (za miesiąc)

Chętnie oblookałbym Twoje nismo-ukradł patenty hehe :D

 

Ale to już temat na jutro-rano do pracy :(

Edytowane przez miziera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czy będziesz? :D (za miesiąc)

 

 

nie wiem czy za miesiąc, ale ogólnie przemierzam naszą krainę swoim nissmem wzdłuż i w szerz biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny dzień walki.... :D

1. Przestawienie sygnału obrotów na 5V powoduje, że sterownik w ogóle nie przełącza na LPG -wiec to nie to (poza tym -przed zmianą softu było 2,5 i było ok)

2. Przestawienie by sygnał pobierał z wałka powoduje wyświetlanie błędnych rpm, nismo jedzie ale nadal przełącza co jakiś czas na LPG i w pikach zanik obrotów.

 

Normalnie ręce opadają.. :(

 

Jest możliwość powrotu do starej wersji softu?

 

Gdzie macie wpięty przewód sygnałowy obrotów, czy w aparat zapłonowy, biało czarny przewód ?

 

Problem rozwiązany, zmniejszyłem sygnał obrotów do 1,4 V i jest ok. :D

Nie wiem czy źle było od początku, czy nowy stag jest czulszy ale pomogło i o dziwo problem rozwiązali moi gaziarze, chyba muszę zwrócić im honor .....za wszystko co na nich napisałem.

Edytowane przez miziera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

no to dotarł NIKO do mnie po wielkich bojach i trudach dribble.gif a z racji tego, że będzie przeróbka to odrazu został rozebrany na czynniki pierwsze i jak widać na załączonych fotkach, w razie awarii wystarczy wymienić oring na tłoczku, czyli naprawa to groszowe sprawy, do tego nie ma żadnej możliwości aby gaz poszedł w układ chłodzenia, zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce, z drugiej strony szkoda, że nie założyłem tak jak jest bo było by porównanie

 

to nadszedł kres wszystkich przeróbek, NIKO wleciał na swoje miejsce, do tego ROMAN schowany pod kolektor ssący i jakoś tak ładnie wszystko wygląda teraz, nie widać, żadnych makaronów z węży itp. czyli jak się chce to się da, biggrin.gifbiggrin.gif, pierwsze dwa zdjęcia reduktora zrobione dla potomnych, bo niestety nie dało by się wyregulować ciśnienia, i na tym kończymy przekładkę STAG200 na STAG300 +, plus reduktor i wtryski biggrin.gifbiggrin.gif i zapominamy o instalacji LPG, do czasu wymiany filtrów, jutro jeszcze tylko strojenie i będzie gitt, znaczy "amen" for @else, PS. @Tofik co żeś nawyrabiał angry.gifangry.gifangry.gif dobrze, że nic się nie stało smile.gifsmile.gifsmile.gif

P1020862.JPG

P1020863.JPG

P1020864.JPG

P1020865.JPG

P1020866.JPG

P1020867.JPG

P1020926.JPG

P1020927.JPG

P1020928.JPG

P1020929.JPG

P1020930.JPG

P1020931.JPG

P1020932.JPG

P1020933.JPG

P1020934.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gadałem z Dominikiem unsure.gif

 

a co mu przeszkadza, poza tym tylko tak dało się włożyć aby był pod kolektorem ;)

 

dzisiaj było strojenie i reduktorek naprawdę gicior, spadki minimalne puszczony na ciśnieniu 0.84bara nie podnoszone i ani razu nie było zapętlenia, czyli gitara, do tego regeneracja polega na wymianie oringu na tłoku, czyli koszt porażający laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif jakiś lepszy może z 5zł i wymiana trwa 5minut laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif, zobaczymy jak się będzie sprawował dalej ale na razie jest obiecująco, nie ma możliwości aby woda poszła w układ bo jest całkowicie odizolowana od gazu, brak jakichkolwiek membran, które ulegają starzeniu i wiadomo jak wyglądają po jakimś czasie, czyli wygląda, że będzie gicior smile.gifsmile.gifsmile.gif

 

 

 

PS. I TAK TERAZ SIEDZĘ I MYŚLĘ, I PO CO MI TO WSZYSTKO JAK NISSMO TEŻ JEŹDZIŁO NA TAKIM ZESTAWIE laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie chciałem juz zakładac nowego tematu i zważywszy na fakt ze rowniez pracuje nad poprawa swojej instalacji po partactwie gazownikow chcialem sie dopytac kogo byscie polecili do wymiany wtryskiwaczy w rejonie Warszawy, Lublina lub Chełma ?

Zalezy mi na solidnej robocie najlepiej jakiegos malego warsztatu w ktorym gazownik pracuje sam na siebie i swoja opinie.

Zmieniam z OMVL REG na HANA 2000 zielone (oczywiscie z montazem na pojedynczych kroccach i rozdzielaczu Romano)

Reduktor z Alaski na Magic jet III mi juz zmienil Adam Rogowski spod Lublina ale obecnie jest zaladowany robota i nie da rady z terminami.

Z gory dzieki za pomoc!

 

ps. po tym co zobaczylem na fotografiach w tym wątku to chetnie bym powierzyl autko DINO :rolleyes:

Jak tak dalej pojdzie to chyba chlopie zalozysz wlasny warsztat! :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...