Dominik14 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 jak uda mi sie dzis zrobic to dodam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Tofu wrzuć jeszcze raz fotki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Chytrusy nie podziela sie zdjeciami :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 A mnie wlasnie ciekawi jak upchnac tam jakas obudowe zeby cieplego powietrza nie ciagnelo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 nie miales obudowy w standardzie? nie chcecie wstawic zdjec to sie tak zastanawiam, czy moze by przeszczepic z jakiegos innego samochodu wieksza obudowe na filtr, zeby miescil sie tam filtr o wiekszej powierzchni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Obudowe mam ale filtr jest zajeb.... duzy i trzeba go obudowac a ta obudowa pewnie by sie nie zmiescila aby ten filtr pomiescic pozatym trzeba by bylo wiekszy otwor dolotowy bo seryjnie chyba z 50mm jest a powinno byc 75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Dobra chłopaki szukam foto ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Dzieki za foto No przyznam, ze wielki ten stozek Hmm... to jest stozek, czy sam zwinales filtr? Otwor ustawiles pewnie w strone kabiny z dala od goracego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 to gotowy filtr AR296 Filtrona do opla 2,3 TD nie ma to znaczenia to filtr WALCOWY na 1 wszej stronie chyba były wyliczenia kupuje następny i będe robił do P11 choć to automat ale mółgły sie lepiej zbierać do 2krpm moźna wejść w katalog i poszukać czegoś mniejszego a otwór był w stronę dolną akumulatora była to wersja 1.00 w wersji 2,00 będzie inaczej ,,, mam zaje,,, stą żywice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 prawdziwy nissanmaniak To takie filtry sa? pierwszy raz widze Jak zregeneruje pompe to biore sie za przeszczepienie Twojego projektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 A ja mam takie pytanie odnośnie dolotu zimnego powietrza: jesli to jest takie dobre i zdrowe, to po co przepustnica jest podgrzewana za pomocą przepływu płynu chłodniczego w dolnej części korpusu? Warto to odłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 A ja mam takie pytanie odnośnie dolotu zimnego powietrza: jesli to jest takie dobre i zdrowe, to po co przepustnica jest podgrzewana za pomocą przepływu płynu chłodniczego w dolnej części korpusu? Warto to odłączyć? Wg jamerykańskiego forum podgrzewanie służy usuwaniu oleju dostającego się do przepustnicy przed odmę i dolot. Cały syf w postaci oparów oleju nie zasycha w kolektorze i na przepustnicy tylko "spływa" dalej. Jak na mnie oil catch tanka trzebaby założyć, wyczyścić przeputnicę i kolektor ssący i można odpinać. I cytat z forum subaru: Podgrzewanie przepustnicy , stosuje w przypadkach gdzie może dojść , do zaszronienia lub skraplania sie wody , na wskutek różnych ćisnień ( jakoś to sie fachowo nazywa ale zapomniałem ) . w dolocie jest cisnienie atmosferyczne, a w kolektorze ssącym podcisnienie, przepustnica jest na granicy tych zjawisk Odpięcie tego nic nie da , więc bez sensu kombinacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Hmm jeśli dobrze rozumiem: zrobienie zimnego dolotu bez odpinania podgrzewania w sumie niewiele da bo powietrze i tak będzie grzane. Natomiast żeby odpiąć podgrzewanie i zrobić dalej zimny dolot, dobrze jest dołożyć, jak to nazwałeś, oil catch tanka, żeby syf nie zasychał w kolektorze. Zgadza się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Hmm jeśli dobrze rozumiem: zrobienie zimnego dolotu bez odpinania podgrzewania w sumie niewiele da bo powietrze i tak będzie grzane. Natomiast żeby odpiąć podgrzewanie i zrobić dalej zimny dolot, dobrze jest dołożyć, jak to nazwałeś, oil catch tanka, żeby syf nie zasychał w kolektorze. Zgadza się? Z tego co wiem, efekt w postaci zastosowania zimnego dolotu jest widoczny wyraźnie nawet bez odpinania grzania przepustnicy. Samo grzanie służy podobno jeszcze poprawieniu zachowania samochodu w bardzo niskiej temperaturze (problemy z wolnymi obrotami?). Ale trudno jakieś fachowe info znaleźć na ten temat;/ Teoretycznie więcej powinno dać zastosowanie uszczelki termoizolacyjnej pod kolektor ssący (nie będzie się tak mocno nagrzewał od głowicy i nie będzie podgrzewał powietrza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Dzięki :-) Teoretycznie więcej powinno dać zastosowanie uszczelki termoizolacyjnej pod kolektor ssący (nie będzie się tak mocno nagrzewał od głowicy i nie będzie podgrzewał powietrza). W katalogu IC znalazłem zwykłą uszczelkę pod kolektor ssący. Gdzie szukać takiej termoizolacyjnej? czy może można to wykonać samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 W katalogu IC znalazłem zwykłą uszczelkę pod kolektor ssący. Gdzie szukać takiej termoizolacyjnej? czy może można to wykonać samemu? Do Primer chyba nie ma gotowych, trzebaby kupić odpowiedni materiał i wyciąć korzystając z oryginalnej uszczelki jako wzoru. Tylko od razu mówię, zdejmowanie kolektora ssącego to jest masa roboty. No i trudno znaleźć (dla Primery) jakieś fajne wyniki potwierdzające zasadność tego moda (chyba w Hondach to często robią, tam można zerknąć). Zimny dolot jest jak na mnie najpewniejszy i nie taki drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 ja w p10 miałem odpięte dogrzewanie kolektora a odmy były puszczone wolno żadnych kłopotów nie było jak i w zimie i w lecie ,, demolowanie kolektora to tragedia jak silnik jest zamontowany ,,, dużo radochy daje duży filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Wg jamerykańskiego forum podgrzewanie służy usuwaniu oleju dostającego się do przepustnicy przed odmę i dolot. Cały syf w postaci oparów oleju nie zasycha w kolektorze i na przepustnicy tylko "spływa" dalej. Jak na mnie oil catch tanka trzebaby założyć, wyczyścić przeputnicę i kolektor ssący i można odpinać. Nie wiem czy są takie same przepustnice w P11.144 i P11, ale w przepustnicy P11 przy podgrzewaniu jest jakiś popychacz, który chyba coś reguluje w tej przepustnicy. Wiecie czemu ma to służyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 A w którym dokładnie miejscu jest ten popychacz? Ostatnio czyściłem przepustnicę i jakoś nie kojarzę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 A w którym dokładnie miejscu jest ten popychacz? Ostatnio czyściłem przepustnicę i jakoś nie kojarzę.. http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/13/05/69/2613056914 Tam gdzie od dołu wchodzi wodny wąż, opiera się o niego ta dźwignia na grubej sprężynie. "Popychacz" ten się wysuwa jak się nagrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Podgrzewanie przepustnicy to śliski temat, gdy jest zimno. Paliwo wtedy skrapla się w kolektorze ssącym i krople paliwa nie rozpylone trafiają do silnika. Skutkiem może być - ukręcona korba, rozciągnięty rozrząd, wydmuchana uszczelka głowicy. Mocy to wam nie doda, a możecie sobie zaszkodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Podgrzewanie przepustnicy to śliski temat, gdy jest zimno. Paliwo wtedy skrapla się w kolektorze ssącym i krople paliwa nie rozpylone trafiają do silnika. Skutkiem może być - ukręcona korba, rozciągnięty rozrząd, wydmuchana uszczelka głowicy. Mocy to wam nie doda, a możecie sobie zaszkodzić Bzdury piszesz ,,,i tyle ,,,kolektora tak czy inaczej sie nagrzewa od silnika a na zimnym i tak masz bogatą mieszankę bez podgrzewania i jakoś silnik sie nie rozpada ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Tofu powiedz mi takie cos-cale podgrzewanie przepustnicy ma chyba ten cybant opuszczac a on jest od ssania czy od czego? Obroty pozniej nie beda za wysokie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 tzw ssanie w autkach z wtryskiem jest sterowane przez ECU a nie przez jakiś bi metal w przepustnicy co sie ma nagrzać ,,,, generalnie podgrzewanie jest całego kolektora a nie przepustnicy jakoś nie widziałem w przepustnicy żadnego obiegu wodnego ,,, ja zrobiłem jakieś 30 tys na gazie bez podgrzewania i jakoś mi korby nie popadały a śmigam dalej na tym silniku ,,,ponad to wyobraźcie sobie że były autka które nie miały w cale podgrzewania i jakoś silniki im sie nie rozpadały ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 I jest jakas roznica bez podgrzewania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.