smit Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Cześć, jestem właścicilelem Almery N16 (1497cm3) wyprodukowanej w 2003 roku. Do tej pory używam opon 185/65r15 88H i chciałbym zakupić felgi wraz z oponami zimowymi. I tu pojawia się pytanie - nowe, czy używane (felgi i opony)? Komplet nowych opon to koszt około 820 zł (modele firmy Yokohama), nowe felgi (Stalrad) także kosztują około 800 zł. Czy może lepiej poszukać czegoś używanego ? Jeżeli lepiej nabyć części używane, to na co zwracać uwagę przede wszystkim? Jeżeli nowe, to jakie konkretne modele możecie mi polecić? Nie jeżdżę dużo - od maja tego roku przejechałem około 10 tys. km (miasto + autostrada). W przypadku zestawu zimowego dobrze byłoby gdyby wystarczył na kilka lat i przede wszystkim był sprawdzony i bezpieczny. -- pozdrawiam, Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Mam stalowki 15cali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opony to bezpieczeństwo a na bezpieczeństwie nie wolno oszczędzać, dlatego nie zastanawiałbym się na Twoim miejscu i opony kupiłbym nowe. Felgi mogą być używane ale ważne żeby były proste. Wybór opon jest ogromny i wszystko zależy od zasobności portfela poczynając od opon budżetowych po opony klasy premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...