wostok Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 hej Temat z ESP jednak powrócił. W listopadzie wymieniałem magiel. Ustawili kierownice krzywo i miałem sobie poprawić na zbiezności. Na stacji ustawili kierownice prosto ale mechanik wspomniał , że jeden drążek jest bardziej wysunięty. Niestety ESP szalało i pokazywał , że cały czas byłem w poślizgu i na koniec się wyłączało. Dziś pojechałem do warsztatu gdzie robili magiel i ustawili kierownice znów krzywo ale względem odkręconych drążków. Z warsztatu na zbieżność , wyprostowali kierownice , drązki są równo i jest zbieżność prawidłowa. Teraz jadąc ESP twierdzi, że jade w poślizgu ( tylko jak dodaje gazu od mniej więcej 40km/h) . Jak ruszam gwałtownie nie zapala się poślizg. Edycja Esp załącza się teraz już od szybkośći 60km/h jadać prosto. Czuc ze działa, nie da się przyspieszyc. Odpuszczam gaz i zmiana biegu i mogę przyspieszać. Czujnik brudny ?( ale abs działa ) Cisnienie w oponach rózne ? Kalibracja kąta skrętu ? Edycja ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zamykam swój temat. Nie będę dublował. Link do rozwiązania mojego problemu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/100258-p12-kontrolka-espkontrola-trakcji/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.