Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pulsar "bez ściemy"


manix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Dziwny ten mój Pulsar - im dłużej ze mną, tym chyba bardziej mnie lubi i staje się mniej żarłoczny. Ostatnio po trasie (głównie głównymi i lokalnymi, bez autoban i ex) zadowala się ok. 5,5 ltr/100 km przy jeździe w miarę "żwawej". Po mieście życzy sobie litr więcej. Dodam, że w/w cyferek nie podaję w oparciu o wskazania komputera pokładowego, ale w oparciu o relia przy dystrybutorze.

Oby tak dalej :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz,fajnie jest wtedy,gdy kupiwszy auto,z czasem jest się coraz bardziej zadowolonym ;) Pamiętam jak kupiłem sobie Civica sedan i z każdym dniem byłem coraz bardziej rozczarowany,aż w efekcie sprzedałem go po trzech miesiącach. A kupując Tiidę ,która mi się zupełnie nie podobała ,ale miała wtedy świetną cenę,z każdym dniem coraz bardziej mnie do siebie przekonywała.A to ilością miejsca w kabinie,wygodą wsiadania niezłymi materiałami i wyposażeniem,no i spalaniem "traktorka" .Myślę że podobnie może być z Pulsarem,w cieniu QQ , a ma sporo zalet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Fakt daje rade :spoko:

Ale ja Tiidą nie takie akrobacje na mieście wyczyniam aż obok mnie i za mną ostro heblują  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik bardzo dobry.

Ostatnio w jakieś gazetce motoryzacyjnej była tabelka przy jakiej prędkości maksymalnej jaki model przechodził test łosia. Bardzo mnie zdziwiło, że na ok. 3/4 tabelki to było ok. 70 km/h, w tym poniżej.

Warto byłoby to mieć w świadomości, by nie wpadłam nam do głowy myśl mam ESP, on mnie uratuje... tiaaa... tylko do siedemdziesiątki....

Oczywiście przy teście łosia w innych mniej ekstremalnych da rade przy większej prędkości.

Kiedyś na TVN Turbo testowali, ale już nie pamiętam przy jakiej prędkości ESP wymiękło - ale dużo brakowało do autostradowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dobra wszystkie testy i także opon są na szorstkim asfalcie !!!!

Zapraszam na nasz gładki Polski asfalt i co by było- buju buj i banda bądź lampa !!!

Cwaniaki na takim szorstkim asfalcie to ja setką bym bujał bo bujać to trza umić ........................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia ,z jakim silnikiem był ten pulsar ,bo 1.6 ma zupełnie inne nastawy i jest zdecydowanie twardszy .Co do tiidy ,Edek błagam :innocent: . Dobrze że sam przyznałeś ,że bujać to Ty umiesz :D To kanapa i to na resorach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć wszystkim,

 

Obserwuję Was już od jakiegoś czasu (szczególnie w wątku 1.2 na QQ) i przyszła pora się przywitać :).

 

Od października użytkuję Pulsara z tym silnikiem (trochę z przypadku - odbierałem go nowego w marcu, potem przerwa i mam go od przebiegu 16000) i przyznam, że jestem zachwycony uniwersalnością tego samochodu. Jest to pierwsze moje właściwie nowe auto, więc nie ma co porównywać z moimi wcześniejszym Fordem Focusem MK1 - Nissan jest cichszy, bardziej komfortowy, porównywalnie trzyma się drogi, no i jest bezpieczniejszy. Przegrywa jedynie wielkością (FF to kombi), mocą na trasie (przyzwyczaić muszę się do benzyny ;)), minimalnie spalaniem - ale i tak bajka. I żona jest zachwycona :D

 

Teraz czeka mnie pierwszy przegląd po 20k. Taka ciekawostka dla osób z Trójmiasta:

- KMJ: "Koszt samego przeglądu to 460 zł, dając rabat jako dla znajomego Kuby wyszło by jakieś 370 zł + 15 zł za smar do hamulców i uszczelkę korka spustowego oleju, filtr oleju z tego co pamiętam to około 70 zł"

- Promotor: "Na pierwszy przegląd producent przewiduje wymianę oleju oraz filtra oleju wraz z uszczelką korka spustowego jego koszt wynosi: na oleju NISSAN: ok. 700 zł, na oleju CASTROL 5W40: ok. 570 zł. Z własnym olejem koszt przeglądu wyniósłby: 300 zł.

Zobaczymy jak będzie w praktyce, jak już rachunek dostanę, ale różnica mnie powaliła.

 

Druga ciekawostka to taka, że auto kupiłem w Krakowie o 6000zł mniej niż na Pomorzu. To się nawet lecieć samolotem po odbiór opłacało ;)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jakoś ta listwa mi nie przeszkadza. Bardziej martwię się problemem z brakiem oleju w skrzyni u niektórych. Żona mi ostatnio zgłaszała, że słabo jej biegi wchodzą

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Focusie taką listwę miałem - naderwałem. W Golfie V zostawiłem na parkingu. Ta w Pulsarze naprawdę nie jest tak wcale nisko ;)

 

Inna sprawa, że nauczony doświadczeniem, kiedy mogę to parkuję tyłem. A tu zestaw kamerka + wysoki prześwit sprawdzają się na 5+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja  już wprawdzie się witałem, ale dopiero wczoraj odebrałem auto. Tak więc pierwsze km za mną i póki co do samej jazdy, dynamiki itp nie mam zastrzeżeń. Jednak oczywiście jak to przy nowym aucie już mam kilka pytań:

 

1) krawędź podsufitki nad przednią szybą - u mnie kończy się po prostu jakby była ucięta i niezabezpieczona żadną dodatkową listwą i nie jest też podwinięta do środka. Pomiędzy tą krawędzią a dachem jest po prostu mała szczelina a na środku długości jakby dodatkowe wycięcie/otwór - czy tak ma być, czy po prostu coś źle złozyli montując czujniki alarmu? Mam wersję Acenta+  bez SafetyShield.

 

2) Dźwignia ręcznego - łapie praktycznie na przedostatnim ząbku. Mam zjazd w dół do garażu więc to odrazu zauważyłem. Czyli żeby było pewnie trzeba na maksa ją na ostatni ząbek zaciągnąć. Jak jest u was?

 

3) mam wrażenia że przy niektórych biegach podczas przyśpieszania, zwalniania, wrzucania na luz itp delikatnie pracuje lewarek zmiany biegów. Tzn trzymając na nim dłoń czuć jakby delikatnie przy takich okolicznościach pracował (poruszał się). Ten typ tak ma czy trzeba się martwić?

 

 

4) deska po stronie pasażera nad poduszką powietrzną - czuje jakby wzdłużne delikatne wybrzuszenie (minimalnie) - jak jest u was? Być może tak ma być bo poduszka jest w tym miejscu itp ale chciałbym sie upewnić czy w innych autach też tak jest.

 

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Potwierdzam opinie wyrażone przez kol. Strider.

equinoxe

Górna krawędź podsufitki nad przednią szybą, rzeczywiście jest "dziwnie przycięta" i patrząc z zewnątrz, widać tego babola.

Jak jeszcze zauważysz, że światła mijania świecą zdecydowanie za nisko (mam układ samopoziomujący), to będziesz znał komplet "niedopracowań". Ręczne podkręcenie reflektorów na "wyżej" (białe śruby) nie rozwiązuje problemu, bo wtedy drogowe walą "po koronach drzew"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty nie masz samopoziomowania ,bo już bardzo dawno nie piłeś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z recznym u mnie to samo, denerwująco wysoko lapie. Swiatla , potwierdzam , stanowczo za nisko , poprosze serwis na przeglądzie zeby podnieśli bo poza miastem po ciemku z takimi światłami to masakra. Tez nie mam układu samopoziomujacego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za sugestie i informacje. 

@Andrzej G - mam wersję Acenta więc nie ma układu samopoziomowania świateł. Szczerze powiem, że jezeli chodzi o światła to jest lepiej niż w moim poprzednim aucie (i30).

Tam świeciły zdecydowanie za blisko.

Ręczny prawdopodobnie bedę zgłaszał do ASO - mam zjazd w dół do garażu, więc jest to dla mnie ważne żeby jednak łapał wcześniej niż na samym koću, zwłaszcza w przypadku żony.

Ma ktoś dokładane do auta czujniki cofania? - chciałbym się dowiedzieć jak są lakierowane, bo u mnie bardzo cieniutka warstewka, która już złazi po pierwszym myciu. ASO twierdzi, że nie mogli pomalować inaczej bo rzekomo czujnik źle by działał. Ale wydaje mi się, że to tylko wymówka bo sporo aut przecież jeździ z lakierowanymi czujnikami - więc też pewnie będzie reklamacja do ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Z tego co mi wiadomo, we wszystkich autach ręczny był ustawiany tak, że 3 ząbki luzu, a od 4-go klocki zaczynały dotykać tarcz ... a wzwyż, to już tylko regulacja siły tarcia. Pulsary z tego co piszemy mają luz niemal w całym zakresie, a łapią dopiero na najwyższych zębach. Na podjeździe przed garażem trzeba z tym uważać ... raz mi zjechał :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, jestem po przeglądzie - też mieliście w 1.2 filtr powietrza do wymiany? Mój był czarny jak smoła...

 

Via Tapatalk @ Huawei P8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...