sq9mcs Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Jest tylko mały haczyk. Wersja ST-L na filmie pracuje z silnikiem QR25 a ten posiada skrzynię CVT Jatco JF016E lub JF017E która nie jest montowana w silnikach DiG-T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 26 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Bylem wczoraj w Nissanie i powiem sczerze ,ze kanapa jest zadowalajaca,nawet ten material ala alkantara jest ok. CVT jak powiedzial sprzedawca wystepuje tylko z przednim napedem ..Chwilowo dodal Moze jest szansa na 4x4 w automacie ? Ale wtedy nie bedzie rej samej CVT co jest teraz oferowana,?Byc moze silnik bedzie mocniejszy. Znalazlem film na ktorym widac ,ze biegi przelacza tak jak w zwyklym automacie... Co mi sie bardzo podoba, niestety tak jak wspomnialem CVT wystepuje tylko z napedem na przod :/ Praca automatu od 28:41 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Coś mi się obiło o uszy u wiarygodnego źródła, że podobno ma być X-trail 2.0 dci.... Ja czekam na model T33 ,który wróci kształtem karoserii do źródeł,i w ten sposób będzie rozpoznawalny w tłumie jednakowo wygladających aut róznych marek i odpowiednim do masy pojemnościa i mocy silnikiem. Wtedy na pewno pozostane przy tym modelu,,bo bedac wieloletnim uzytkownikiem T30 I T31 -uważam ,ze to sa bardzo udane samochody.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 miałem okazję jeździć X-trialem 2.5 CVT 4x4 na początku auto jest spore w środku, wygodne w porównaniu z CR-V mojej żony to jest przepaść w komforcie jazdy mnie szlak trafia jak mam jechać Hondą dystans powyżej 100km, jest mi bardzo niewygodnie , d*pa mnie boli, i tu duży plus dla XT według mnie napęd AWD jest lepszy niż w Hondzie w aucie jest cicho , skrzynia rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 WARTO (Odpowiadam na pytanie w temacie), bo będzie się miało elitarny samochód (przynajmniej przez rok) http://nissan.max-usluga.pl/nissan-x-trail-nagrodzony-tytulem-samochodu-roku-playboya-2015-w-kategorii-suv-playboya Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Ale że SUV czy że playboya? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 17 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Ma cos w sobie Pytanie kolejne dotyczy napedu. Skrzynia idealnie mi pasuje (automat) ale niestety wystepuje tylko w napedzie przednim. Pytanie: Czy warto wybrac wersje 4x4 (niestety tylko manual) -chodzi mi o to czy ten naped jest warty rezygnacji z automatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalemi Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Ma cos w sobie Pytanie kolejne dotyczy napedu. Skrzynia idealnie mi pasuje (automat) ale niestety wystepuje tylko w napedzie przednim. Pytanie: Czy warto wybrac wersje 4x4 (niestety tylko manual) -chodzi mi o to czy ten naped jest warty rezygnacji z automatu? Również mam zamiar w niedługim czasie wymienić T31 na nowy T32 (czekam na wyprzedaż rocznika 2015). Dylemat co wybrać czy skrzynię CVT czy napęd 4x4. Myślę tak: wygody z posiadania skrzyni automatycznej codziennie doświadczamy, a napęd 4x4 może raz w roku użyję (albo wogóle). Przez kilka lat użytkowania obecnie T31 może ze dwa razy użyłem napędu 4x4. Oczywiście dobrze by było mieć i jedno i drugie, ale narazie nie wiadomo kiedy taką wersję wprowadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 To fakt ,ze czesciej potrzebny jest automat bo naped 4x4 w ruchu codziennym i prawie 99% na drogach publicznych jest zbyteczny a tak prawde mowiac to pytam sie tylko ze wzgledu na okres zimowy.. dzieki za odp. Ma ktos jeszcze jakies ciekawe podejscie do tematu? czy czasem T32 z napedem 4x4 (jesli tak to mozna nazwac) ma wyzszy przeswit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Z tych właśnie powodów nie zainwestowałem w X-trail'a T32... Mimo, że jestem fanem automatów to chyba bym wybrał jednak 4x4 bez skrzyni automatycznej. Bezpieczeństwo jazdy po białej drodze jest ważniejsze niż przyjemność jazdy automatem. Dokładnie takie samo mam zdanie. Automat to wygoda ale czesto kłopoty i wyższe spalanie. Natomiast 4x4 to dla mnie w chwili obecnej podstawowe wyposażenia auta. Obecny X-trail jest moim czwartym z kolei autem z napedem na 4 koła i kazde nastepne musi miec koniecznie ta opcje. Nie tylko na bialej drodze,ale mokrej ,błocie ,szutrze,przy energicznym ruszaniu i wielu jeszcze innych sytuacjach jest bardzo pomocny i przydatny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Chciałbym przypomnieć, że zimą 4x4 się specjalnie nie przyda. Tu chodzi o zatrzymanie auta a nie rozpędzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Chciałbym przypomnieć, że zimą 4x4 się specjalnie nie przyda. Tu chodzi o zatrzymanie auta a nie rozpędzenie. Zatrzymuje się tak samo, a 4wd chyba lepiej trzyma się drogi niż 2wd, zwłaszcza na zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Zatrzymuje się tak samo, a 4wd chyba lepiej trzyma się drogi niż 2wd, zwłaszcza na zakrętach. Zalety 4x4 są bezsporne. Widac to szczególnie w rajdach.Auta z napedem na jedną oś nie maja czego szukac w rajdach WRC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) Ale do czego to 4x4? do rozpędzania lepszego na śniegu? Bo jak tak to nic nie da bo na tym śniegu trudniej się zatrzymuje z wyższych prędkości Piotrek.....tra la tra lala.. WRC bezspornie w rajdach jeździ się ekstremalnie, nie ma ludzi, dzieciaków w aucie, jest klatka czyli co rozpędzam się lepiej niż inni ale już nie hamuję lepiej niż inni. KPW? Edytowane 19 Października 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Dla mnie też napęd 4x4 jest ważniejszy niż automat. Nie widzę też sensu kupowania auta ze zwiększonym prześwitem bez napędu na 4 koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Chciałbym przypomnieć, że zimą 4x4 się specjalnie nie przyda. Tu chodzi o zatrzymanie auta a nie rozpędzenie. No mistrzostwo swiata . Dawno nie czytalem tak swietnego tekstu . Ludzie zima maja wypadki tylko i wylacznie, bo sie nie zatrzymuja w pore. Nie wylatuja na zakretach, nie wpadaja w poslizg, nie maja problemow z ruszaniem po sliskiej nawierzchni itp. Przyklad z mojego podworka. Codziennie mam wyjazd z domu pod dosc stroma gorke z jednoczesnym wlaczeniem sie do ruchu na dosc ruchliwa droge. Mialem wczesniej X'a. Latem czy jesienie nie mialem zalaczonego auto czy 4x4. Po prostu FWD. Chcac szybciej ruszyc pod ta gorke czesto czulem buksowanie kol. Teraz mam Subaru ze stalym napedem na cztery kola. Jeszcze nigdy nie udalo mi sie zapiszczec tam oponami. Zawsze strzelal do przodu. Uwazasz ze to nie podnosi bezpieczenstwa ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Oj, przecież jest powyżej, że 4x4 rulez. Jak ktoś mieszka w górach, to czy niski czy wysoki, 4x4 to podstawa, przede wszystkim do bycia punktualnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Dziwna jest Twa logika - to może przytkać dolot to będzie się rozpędzał jeszcze gorzej, a co za tym idzie będzie się lepiej zatrzymywał z niższych prędkości? Poza tym każdy rozumie, że WRC to nie jest dojazd do pracy, ale sporty motorowe pokazują często najlepsze osiągnięcia techniki motoryzacyjnej, które potem czasem wchodzą do produkcji w samochodach seryjnych. Oczywistą oczywistością jest, że napęd 4x4 jest lepszym napędem niż 2WD. Może być drożej, bardziej awaryjnie, ale samochód z 4x4, AWD, czy 4WD prowadzi się zawsze lepiej, bezpieczniej i jego granice są wyznaczone znacznie dalej niż w przypadku samochodu o napędzanej jednej osi. Strider u Ciebie nie ma w ogóle żadnej logiki Powtarzam raz jeszcze: to, że zimą rozpędzicie się lepiej to układ 4x4 nie zatrzyma was lepiej a zimą się nie da ciągle przyspieszać tylko się ciągle właśnie hamuje przed innymi, światłami etc. W normalnych drogowych warunkach a nie na rajdach czy w górach. Edytowane 20 Października 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Przy hamowaniu lepiej mieć 4x4 niż 4x2. Ale to dotyczy aut ze stałym napędem, więc X odpada. Edytowane 21 Października 2015 przez Erdol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Wiecie co? Już nie wiem o co w tej dyskusji chodzi. Wygląda na to że powinienem wyjąć kardana. Będę wolniej się rozpędzał i szybciej hamował. A po to kupowałem 4x4 by w zimie było łatwiej wyjechać... ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Wniosek z tego taki ,ze jesli mieszkasz w okolicy gdzie sa gory i wzniesienia lepiej miec 4x4 i obojetnie czy to zima czy bloto -zawsze lepiej sie "wspina" Jezeli jednak nie mamy do czynienia z w/w warunkami to taka opcja jest chyba bez sensu bo i tak automatyka decyduje o wlaczeniu/rozlaczeniu napedu 4x4. Oczywiscie miec 4x4 i automat to byloby to idealne polaczenie , pamietam jak jezdzilem audi 80 Quattro zima na letnich auto nie mialo problemu z przyspieszeniem i trzymaniem sie drogi. Wiem tez jedno,czasami zdarza sie postac w korkach i wajchowanie biegami do tego lewa noga ktora ciagle musi meczyc sie ze sprzeglem...mnie to irytuje... Pytanie kolejne : T32 i automat. czy ktos z was ma takie cos ? Jak zachowuje sie ten naped w zimowch warunkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Panowie o co te kłótnie? Kto nie jeździł z napędem 4x4 ten nie wie ile dobrych rzeczy może on zrobić gdy już lecimy bokiem w poślizgu. Wyższość 4x4 nad innymi rozwiązaniami jest bezapelacyjnie potwierdzona bez względu na warunki w jakich się znajdujemy. Wróćmy do tematu. Przypominam: zakup T-32 warto? BarracuDa, automat będzie zachowywał się tak samo w zimie i w lecie, z tym że należy pamiętać o odpowiednim dawkowaniu gazu na śliskiej nawierzchni. Tutaj nie możemy asekurować się półsprzęgłem. Z drugiej strony nie musimy machać wajchą więc jest więcej czasu na operowaniem kierownicą w poślizgu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Tu taka duskusja, a minie nie ma ale już jestem. Po co kupować x-a bez napędu na 4 koła skoro to jest jego główna zaleta ? Jak ktoś potrzebuje dobry automat ( nie mylić trwały) to kupuje DSG, np OCTAVIE Edytowane 21 Października 2015 przez RATLOX 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Tu taka duskusja, a minie nie ma ale już jestem. Po co kupować x-a bez napędu na 4 koła skoro to jest jego główna zaleta ? Jak ktoś potrzebuje dobry automat ( nie mylić trwały) to kupuje DSG, np OCTAVIE Dla mnie dobry automat to znaczy trwaly. Rownie dobrze mozna powiedziec zeby zamiast X-Traila kupic Skode bo tez moze miec naped 4x4 A tak apropos kto jest producentem skrzyni X-tronic? Edytowane 21 Października 2015 przez BarracuDa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 No właśnie, to może jednak Octavia, a tak na poważnie to przed zakupem X-a jedździłem cx5 w automacie i nie zachwycił mnie, mimo że jest to motor 2.2 . Pytanie dla czego ? A no dla tego że urok jazdy dieslem jest wtedy kiedy zaczyna łapać max. moment obrotowy i zaczyna odpychać się, czyli około 1700-2000 obr/min. Automat nie daje tej satysfakcji gdyż zazwyczaj przełącza przy około 3000 -3500 obr a generalnie utrzymuje samochód w okolicach 2200 -2500 obr. Inaczej ma się rzecz przy benzynie/ lub ewentualnie w trybie manual. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.