BarracuDa Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Za rok zastanowic sie musze jakie kolejne auto wziąć pod lupę.. Bardzo podoba mi się T32 i tylko w wersji max ale bez CVT. Obecnie mam QQ z roku 11 i jest ok ale po 1 nigdy mi się nie podobał a po 2 jest za mały/bagażnik. Interesuje mnie auto max roczne i zastanawiam się czy T32 jest warty zainteresowania,cenowo chyba bardzo,ale Renault Kajdar oraz nowy Tucson także. Pytając inaczej >Czy kupiłbyś T32 ponownie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Dlaczego nie Hyundai Santa Fe? Jest chyba najbardziej dopracowany w porównaniu z powyższymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) A moze i masz racje Bardzo chcialbym automat ale nie CVT :/ Ktos wie jaki tam automat jest? Edit:Spojrzalem na ceny... i krotko mowiac za cene max wypasionego iXa zaplace +/-5tys € mniej niz za Santa Fe... Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez BarracuDa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Tucson 2015 będzie miał 7 biegową skrzynię dwusprzęgłową DCT konstrukcji Kii (wersja z silnikiem 1.6) oraz klasyczny 6 biegowy automat. SantaFe posiada 6-biegowy automat z systemem ShiftTronic, pojawi się jeszcze modeł większy Grand SantaFe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Bylem w salonie i siedzialem , powiem wam szczerze,ze jest to spore auto i kanapa jest przesuwana ale zapomnialem sprawdzic czy oparcia mozna polozyc do tylu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam. Tylnia kanapa ma możliwość regulacji również oparcia. Samochód ma bardzo komfortową tylnią kanapę i bardzo dużo przestrzeni z tyłu. Wracając do twojego pytania, odwołam się do móich ostatnich postów, ostatnio siedziałem w nowej CRV-ce i bardzo cieszyłem się kiedy przesiadłem oboloły do mojego X-a. Sam handlowiec stwierdził że x jest fajniejszy (cokolwiek to znaczy). W samochodzie człowiek czuje się po prostu dobrze. Jest ogromna z przodu szyba a deska jest po kątem w kierunku szyby i człowiek czuje przestrzeń. W tej chwili Polacy ulegają stereotypom kupując np. Rav4 w której w mojej ocenie wnętrze jest nieporozumieniem. Ale toyota . Samochód powinien sprawiać przyjmność. Co do Tucsona to jakieś nieporozumienie cenowe. Samochód wielkości QQ od 150 000 zł. Choćby miał złote klamki to będzie mały Hyundai następca ix35 Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez RATLOX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Już już chciałem kupić T32 ale się okazało, że ten egzemplarz nie ma impulsowych szyb i czujnika przeciw zgnieceniowego w szybach (chodzi o ręce w świetle szyby). Możecie to potwierdzić? Czy to kwestia wersji? czy w salonie mieli wyłączone zabezpieczenia? Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekB Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Już już chciałem kupić T32 ale się okazało, że ten egzemplarz nie ma impulsowych szyb i czujnika przeciw zgnieceniowego w szybach (chodzi o ręce w świetle szyby). Możecie to potwierdzić? Czy to kwestia wersji? czy w salonie mieli wyłączone zabezpieczenia? Potwierdzam Brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Stridy w Twoim autku też ten sam problem.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Ale za to jest lampka nad głową, ale zapala się tylko po otwarciu drzwi ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechoc Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Witam A ja jeżdżę swoim T32 od 19 sierpnia i jestem bardzo zadowolony. Moje obawy przy kupnie auta były tylko związane z silnikiem ale aż tak wielkiej różnicy nie widze pomiedzy 1.6 a 2.0dCi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Witam A ja jeżdżę swoim T32 od 19 sierpnia i jestem bardzo zadowolony. Moje obawy przy kupnie auta były tylko związane z silnikiem ale aż tak wielkiej różnicy nie widze pomiedzy 1.6 a 2.0dCi Jak nie widzisz róznicy ,to albo z tym 2,0dci było coś nie tak albo ten motorek 1,6 ma wiecej kucyków niz producent podaje.. W moim 2,0 dci o mocy ok.~~180km kiedy ma załaczona tylko przednia oś trzeba bardzo delikatnie operowac pedałem gazu aby koła nie kręciły w miejscu przy ruszaniu. Ba!! Nawet i na drugim biegu potrafi rwać asfalt .. Jeździlem testowym T32 i temu silniczkowi co go napędza sporo mocy brakuje i momentu obr.aby równal sie z moim T31.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Super, że możesz rwać asfalt na dwójce, tylko po co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 mój B też zawsze buksuje na 1 i 2. Zimą ruszam z 2. T32 może nie rwać bo ma nowy ASR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Super, że możesz rwać asfalt na dwójce, tylko po co ? To nie o to chodzi i prosze nie łap mnie za słowa. Po pierwsze auto ,ktore ma duzy zapas mocy -to sie wymiernie przeklada na dużo wieksze bezpieczeństwo na drodze! Po drugie ,jak silniczek sobie mruczy ,nie jest wyzyłowany ,ma spory nadmiar mocy to o wiele dłuzej słuzy i jest mniej awaryjny. Po trzeci jak sie kupuje to trzeba tez myślec ,ze kiedys tez bedzie trzeba je sprzedać-a autko tak spore jak T32 z silnikiem 1,6 i mocy duzo za malej do wagi i gabarytów i w dodatku jeszcze z dpf-em ,bedzie za pare latek bardzo cięzko sprzedac w rozsadnych pieniadzach bo taki motorek bedzie "emerytem" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) I tu się mylisz kolego. A dlaczego .? - dpf ma każdy diesel po 2010 roku ( więc nie ma to już znaczenia) - silnik 1.6 dci jes bardziej trwałym silnikiem niż twój 2.0 dci (poczytaj opinnie ekspertów i mechaników, w serwisie Nissana powiedzą że jedyną usterką z jaką się na początku spotkali to był problem z EGR-em) - i teraz najlepsze/ od 60 do 100 na 4 biegu X ma 7.7 s a naprzykłada Freemont z 2.0 JTD 170 km 8.2 s , we cześniejszych postach robiłem porównanie x-a z innym samochodami z mocniejszymi silnikami i większymi mocami (dane z pomiarów nie z katalogu) i w większości pozycjach wypadał lepiej. Jedynie start od 0-100 był w okolicach 11 s co jest spowodowane elektroniką i specyfiką reakcji silnika na gaz pod czas ruszania. - dobra elastyczność samochodu ( lepsza niż w 150 konnym 2.0 dci) jest spowodowana między innymi bardzo dobrą skrzynią biegów - - a argument o szybkim zużyciu silnika gdyż ten jest za mały w stosunku do samochodu świadzczy o twojej nie znajmomości nowego x-a gdyż jest on naprzykład o 400 kg lżejszy od freemonta i o 50 kg cięższy od QQ . Więc twoje argumenty nie mają popracia w faktach a jedynie są efektem powielania panujących stereotypów. Za 3 tygodnie minie rok jak posiadam nowego x-a, mam przebieg 21 000 km i po za poprawą pastików w boczkach na początku kiedy kupiłem samochód, to cisza. Przepraszam za błędy ( jestem dyslektykiem) Edytowane 4 Września 2015 przez RATLOX 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechoc Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 RATLOX pod tym co napisałeś podpisuje się obydwoma rękami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 I tu się mylisz kolego. A dlaczego .? - dpf ma każdy diesel po 2010 roku ( więc nie ma to już znaczenia) - silnik 1.6 dci jes bardziej trwałym silnikiem niż twój 2.0 dci (poczytaj opinnie ekspertów i mechaników, w serwisie Nissana powiedzą że jedyną usterką z jaką się na początku spotkali to był problem z EGR-em) - i teraz najlepsze/ od 60 do 100 na 4 biegu X ma 7.7 s a naprzykłada Freemont z 2.0 JTD 170 km 8.2 s , we cześniejszych postach robiłem porównanie x-a z innym samochodami z mocniejszymi silnikami i większymi mocami (dane z pomiarów nie z katalogu) i w większości pozycjach wypadał lepiej. Jedynie start od 0-100 był w okolicach 11 s co jest spowodowane elektroniką i specyfiką reakcji silnika na gaz pod czas ruszania. - dobra elastyczność samochodu ( lepsza niż w 150 konnym 2.0 dci) jest spowodowana między innymi bardzo dobrą skrzynią biegów - - a argument o szybkim zużyciu silnika gdyż ten jest za mały w stosunku do samochodu świadzczy o twojej nie znajmomości nowego x-a gdyż jest on naprzykład o 400 kg lżejszy od freemonta i o 50 kg cięższy od QQ . Więc twoje argumenty nie mają popracia w faktach a jedynie są efektem powielania panujących stereotypów. Za 3 tygodnie minie rok jak posiadam nowego x-a, mam przebieg 21 000 km i po za poprawą pastików w boczkach na początku kiedy kupiłem samochód, to cisza. Przepraszam za błędy ( jestem dyslektykiem) YD22 (2001r) jest dużo dłużej na rynku niż M9R (2011r.) więc o jaką awaryjność chcesz tutaj porównywać? A w dodatku przy swoich 21tyś km. Zrobisz 100tyś km i wtedy będzie można mówić o porównaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Kolego Ratlox, Rzetelna opinie o jakimś samochodzie mozna napisać dopiero po paru latach jego bycia na rynku . Na podst.wielu opinii uzytkowników a nie mechaników z Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) Tak się składa że ma brata który pracuje w serwisie Nissana, a opinia jest oparta na serwisie silnika od prawie 4 lat bo tyle jest na rynku. Co do reszty samochodu, to faktycznie zbyt krótko by go ocenić. Ale jak na razie nie ma wyraźnych sygnałów jak to było np. w przypadku diesla cx5 mazdy żeby podważać jego jakość. Tak się składa że większość sprzedawanych nowych samochodów ma konstrukcje silników nie starszych niż 4-5 lat więc w czym rzecz,- kolejne powielane przekonanie. Silniki renaulta w rankingu angoli zajmują chyba 3 miejsce pod wzeględem najmniej awaryjnych. Silniki z grupy VAG są w drugiej dziesiątce i tą są fakty a nie przekonania z zamierzchłych czasów które już nigdy nie wrócą. Edytowane 4 Września 2015 przez RATLOX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 RAtli w jakim serwisie masz brata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 W Bydgoszczy w Yamie na pewno jeden. Gościu od nich wygrał zawody na najlpeszego mechanika diagnostę w Europie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) Odyssey/ ale nie rodzony żeby nie było dla tego też wiem ile było akcji serwisowych na cx5 a było ich sporo od debiutu a na x jeszcze żadnej (od roku posiadania). Idealny samochód to tylko służbowy, pozostałe mają wady (mniejsze lub większe) i od indywidualnych upodobañ zależy na które możesz przymknąć oko a które cię irytują. Dla czego w cx-5 ( bo nad nią się zastnawiałem) nie ma nawiewów na tylną kanapę, przesównej z regulacją oparcia tylniej kanapy (dla mnie to istotne bo mam dwoje dzieci). Wewnątrz człowiek się czuje jak w puszce. Nawet po lificie tego nie ma. Edytowane 4 Września 2015 przez RATLOX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Witam. Tylnia kanapa ma możliwość regulacji również oparcia. Samochód ma bardzo komfortową tylnią kanapę i bardzo dużo przestrzeni z tyłu. Witam , to super! Chcialbym niebawem zrobic sobie dzien testowy i sam sie przekonam ile tam wejdzie. Martwi mnie jedna sprawa,uwielbiam skrzynie automatyczne , niestety to co oferuje Nissan to CVT i jakos do mnie to nie przemawia,glosno wyje,brak begow tak jak w prawdziwym automacie. W QQ mam w manual (dwumas?) i jakos daje rade ale chcialbym kupic auto ktore bedzie mialo prawdziwa automatyczna skrzynie.. Moze macie jakies doswiadczenia z T32 i automatem? Co do VW to niezle jaja wychodza ... Ciekawe czy Renault takze bawil sie w ten sposob.. Z tego co wiem to Mercedes montuje silniki diesla od Renault bo sa najbardziej ekologiczne na swiecie.. (1.6) Edytowane 24 Września 2015 przez BarracuDa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Zobaczcie ten filmik, widac na nim (pod koniec) jak skrzynia zmienia biegi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.