karibox1 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Pytanko jest, na co zwrócić uwagę i na co się można tu przygotować gdy na zacisku jest luz w tylnym kole. Jak się go na dolnej śrubie rusza to czuć luz i podczas lekkiego hamowania czuć cykliczne stukanie. Jak mocno to nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 no to albo prowadnice do wymiany albo prowadnice plus jażmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 AA ok, rozumiem, że wymiana tarczy, klocków, smarowanie to nie pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 no raczej nie. Może też być klocek luźny, no ale to zobaczysz jak rozbierzesz co tam puka i gdzie jest luz. Ktoś na forum pisał już że prowadnice są zrobione z b. miękkiego materiału, więć może to to. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 dobra ogarnąłem: winne są zarudziałe tarcze, klocki przepuszczają. Nie no Zeshky gratulacje za experta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 dobra ogarnąłem: winne są zarudziałe tarcze, klocki przepuszczają. to sprawdź w takim razie tłoczki, pewnie są lekko zapieczone jak tarcza nierównomiernie starta. Nie no Zeshky gratulacje za experta. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) to sprawdź w takim razie tłoczki, pewnie są lekko zapieczone jak tarcza nierównomiernie starta. Dzięki! No sprawdzę ale była rok temu regeneracja pełna z nowymi tłoczkami Więc sprawa ma się tak, że tarcze okazały się zardzewiałe. Pół księżyca jest ok reszta rdza. Nie jest to rude ale wżarte i wstępnie wygląda ok. Ale nie jest. Klocek ślizga się na rdzy i nie łapie. Wtedy zacisk lata. Naprawa: wymiana tarcz na miksuno czy jakieś takie razem z klockami 360 z robotą. Efekt: wszystko chodzi jak nowe. Hamulce nie nurkują przodu. Dodatkowo podkręciłem ręczny bo łapał słabo. Hint: przerdzewienie nastąpiło po roku od wymiany tarcz na nówki bosch. Hint2: te stare ale grube dałem to tokarza. Podobno ogarnie to za 50. I będę miał nowe na zaś. Edytowane 23 Października 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emas Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 no to albo prowadnice do wymiany albo prowadnice plus jażmo. Witam.Czy ktoś orientuje się czy jarzmo hamulca tylnego w T30 jest takie same jak w T31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Już o to pytałeś wczoraj w innym poście. Po co się powtarzasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 U mnie stuka zacisk tylny od kierowcy. Jak ruszam ręką to ma luz. Wymiana zacisku? Druga sprawa to zacisk tylny od pasażera i szuranie związane z obracaniem koła przy hamowaniu autostradowym i tylko w końcowej fazie. Tarcza ma ślad (szlif klockiem chyba). Zacisk, klocek, prowadnica, pęknięta sprężyna (obejrzałem pobieżnie ale ok) ? I też pytam czy zacisk tył t31/qaszki pasuje do xa po lifcie? Prośba o usunięcie tego samego posta z tutoriali. Usunięte Kari. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zmień prowadnice to nie będzie stukać. http://allegro.pl/nissan-x-trail-prowadnice-sruby-zacisku-tyl-i6799049096.html?reco_id=c18479f0-4c3d-11e7-9edb-246e96320e40&ars_rule_id=201 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 podobno było kilka rodzajów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Kurde balans, jak pytasz czy taki sam w T31 i QQ, to chyba jeden ma się rozumieć. Nie chce mi się szukać, porównaj hier->https://partsouq.com/en/catalog/genuine/locate?c=Nissan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 dobra bierę z tej aukcji co podałeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 U mnie pamiętam jak kiedyś stukał przedni zacisk z głupiego powodu. Te gumki osłaniające sworznie pływające mają grubą końcówkę , która musi się wcisnąć w otwór prowadnicy i dopiero w to wciska się trzpień. jeśłi gumka wypadnie z otworu to trzpień ma luz i cały zacisk lata i stuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 no popatrzę dziś, ale komplecik już zakupiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.