Gość mirekg9 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Występują dwumasy. Może ta stronka Ci się przyda, sklep/hurtownia o wiele tańszy niż IC. Sklep jest na Wróblewskiego-prawie już na Retkini. http://www.4cars.pl/samochodowe/NISSAN,X_TRAIL,X_TRAIL_T30,2005,8354,Sprzegla,Zestaw_sprzegla,0,0.php#top zawsze możesz zadzwonić i na podstawie VIN, Ci powiedzą. Również mogą stwierdzić jakie koło było na pierwszy montaż. Luk, czy inne. A co masz ze sprzęgłem, jakie objawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x-mat Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 dzięki za info, sprawdzę. Sprzęgło się ślizga, jakbym automatem jeździł i bardzo bardzo wysoko łapie. Więc pewnie i tarcza i docisk do wymiany :(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Jeśli nie szarpie, nie ma drgań, no to dwumasę można wykluczyć. Lecz szkoda by było dwa razy rozbierać. Zapoznaj sie tez z tym moim tematem, może Ci się przyda (silnik inny) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/100835-awaria-dwumasa-w-22-dci-filmik-i-fotki/?hl=dwumasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac69 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Robiłem sprzęgło jakieś 3 tygodnie temu w tym samym aucie . Tylko tarcza . Nabija sie nowe okładziny i jest ok. Takie same objawy . Wysoko brał pedał i objawy ślizgania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 A jaki rocznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x-mat Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Sprzęgło już zrobione. Potwierdzam w 2.0 benzynie T.30 jest koło dwumasowe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 To rozwiało wiele wątpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) właśnie nie, bo Kolega nie napisał jaki rocznik...i skąd sprowadzany Edytowane 30 Listopada 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Były z dwumasą i bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) no właśnie w ASO twierdzą, że w moim x nie ma dwumasy. Ale nie mają pojęcia bo nigdy nie wymieniali sprzęgła w xieB po lifcie tylko w innych modelach. Może być kwestia liftu albo kraju. Edytowane 30 Listopada 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 no właśnie w ASO twierdzą, że w moim x nie ma dwumasy. Ale nie mają pojęcia bo nigdy nie wymieniali sprzęgła w xieB po lifcie tylko w innych modelach. Może być kwestia liftu albo kraju. To sprawdź tu wpisując Vin https://partsouq.com/en/catalog/genuine/locate?c=Nissan Ciekawe co wyjdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x-mat Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 rocznik 2005 a pisałem to w pierwszym poście;) sprzęgło i docisk kupiłem w 4Carsie w Łodzi, chyba najlepiej zaopatrzony komplet sprzęgła 800zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Z tego wynika, że poliftowe miały wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TU-134 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 mam podobny kłopocik tzn, na piątym biegu jak chce przyśpieszyć to mam wrażenie ,że się ślizga sprzęgło jest to dość dokuczliwe przy wyprzedzaniu,czy możecie w miarę mnie zdiagnozować ,czy wystarczy zmienić same okładziny czy jednak jest to coś poważniejszego i jakie czekają mnie wydatki? mam X z 2003 ,2,2dci 4x4 ,136KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Jak ślizga to tarcza będzie już cienka lub zaolejona. Bez rozbiórki się nie zdiagnozujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Stormy widzę, że zmieniłeś nick... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TU-134 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 a jak długo jeszcze pojeżdżę? bo sprzęgło jeszcze nie szarpie a co z dwu masą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 a jak długo jeszcze pojeżdżę? bo sprzęgło jeszcze nie szarpie a co z dwu masą ? Tego nikt nie wie. Nie ma co testować jak długo. Jeśli tarcza jest zaolejona to znaczy że puścił któryś uszczelniacz. Na wale korbowym lub skrzyni biegów. Wiąże się to z utratą oleju. Jeśli tarcza ma już cienkie okładziny, to nity mogą porysować docisk. A co z dwumasą? Raczej nic jej nie będzie z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Uszczelniacz z wału nie powinien zaoleić tarczy ponieważ pomiędzy nią a wałem jest duże koło masowe/zamachowe. Musiał by rzygać olejem jak szalony aby cokolwiek przedostało się na tarczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Spotkałem się z jednym i drugim. Nie musi rzygać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TU-134 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 jednym słowem rozbierać i patrzeć co się dzieje i nie zdążyłem ,dzisiaj padło całkiem ja mu w gaz a on nie chce jechać,na ślizgającym sprzęgle przejechałem ok.800km,piszę to następnych ciekawych,którzy będą myśleli,że sobie trochę pojeżdżą a tu niestety nie za długo. Jutro biorą się za robotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Uszczelniacz z wału nie powinien zaoleić tarczy ponieważ pomiędzy nią a wałem jest duże koło masowe/zamachowe. Musiał by rzygać olejem jak szalony aby cokolwiek przedostało się na tarczę. Nie musi rzygać, gdyż obroty silnika i "wiaterek" zrobi swoje-wszystko zasmarcze. jednym słowem rozbierać i patrzeć co się dzieje i nie zdążyłem ,dzisiaj padło całkiem ja mu w gaz a on nie chce jechać,na ślizgającym sprzęgle przejechałem ok.800km,piszę to następnych ciekawych,którzy będą myśleli,że sobie trochę pojeżdżą a tu niestety nie za długo. Jutro biorą się za robotę. Pochwalisz się co było? Jakie koszta części (przy okazji numery fabryczne-katalogowe by się przydały)? Gdzie kupowane? Jakie koszta naprawy? Te pytania najczęściej są zadawane na tym forum a w ten sposób również i sobie pomagamy, dlatego pytam, aby inni już więcej i nagminnie nie dopytywali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej71 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Witam Właśnie wróciłem po pół roku z wojaży,X -traila zostawiłem na ten czas żonie..Kiedyś już na ten temat pisałem,ale objawy nasiliły się i chciałbym się poradzić.Dzieje się to na zimnym najczęściej- nigdy w trasie,sporadycznie w korku.A mianowicie-na wciśniętym sprzęgle,bądż na półsprzęgle słychać wycie.Nie wiem jak to opisać ale przy puszczaniu sprzęgła jest takie uuuuuu.Normalnie wysprzęgla,nie ślizga się tylko wyje,słychać to w środku auta i na zewnątrz też!I jeszcze jeden problem.NA jałowym cholernie falują obroty-,sporadycznie się zdarza,że na 2000-3000 tys.jest szarpnięcie.Od czego zacząć sprawdzanie?Zawór,turbina,czy przepływka?W poprzednim wymieniałem przepływkę ok.350 ZŁ+200 za robotę,ale nic to nie dało.Trochę był mocniejszy,ale dalej falował i czkał jak szalony.-okazało się,że to zawór.ObecnY x-TO 2005r 2,2 DCI.i pytanie -ma pojedynczy czy podwójny zawór? Dziękuje z góry za wszystkie rady,sugestie i pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Co do wycia po wciśnięciu pedału sprzęgła to padło ci łozysko wyciskowe, zwane także z uwagi na fakt iż pokonuje ono opór sprężyny centralnej sprzęgła łożyskiem oporowym sprzegła, ktore jak naciskasz pedal sprzęgła opiera się o tak zwane słoneczko i zaczyna się kręcić gdy masz puszczony pedal sprzęgła to łożysko jest w stanie spoczynku i nie pracuje wiec czeka Cie jego wymiana jesli jest to cichy szum to nie masz się jeszcze czym przejmo jak zacznie wyć musisz wymieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.