Mruggal Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Witam! Mam dość dziwny problem z Micrą dziewczyny. mianowicie dzisiaj jechała ona niedużą trasę (10km) i w połowie drogi silnik przełączył się samoczynnie z lpg na pb (sekwencja), po czym po chwili się zagrzał, a z silnika zaczęły wydobywać się stuki (tyle się dowiedziałem). Samochód został na parkingu pod marketem, pojechałem do niego po kilku godzinach, odpaliłem i poza tym, że silnik na 1 obrocie rozrusznika miał tak jakby troszkę ciężej obrócić, ale ostatecznie odpalił normalnie ( po 3 obrotach). Żadnych stuków nie usłyszałem ( a bałem się o panewki), jednak po ok. 5 minutach pracy silnik już miał temp. roboczą albo nawet ciut wyższą, blok cały gorący, spaliny również a chłodnica jak i wszystkie węże zimne, łącznie z górnym, z nawiewów zimne powietrze. Jak silnik się już nagrzał zaczął się wydobywać lekko stukający dźwięk z okolic termostatu/prawej strony głowicy.\ Na gaz przełączyć się nie chce (podejrzewam, że od temp. reduktora który jest cały czas zimny przez brak obiegu) Olej w normie, płyn chłodniczy w zbiorniczku wyrównawczym również, za to w chłodnicy sucho. Ciężko mi cokolwiek na ten temat powiedzieć, poza tym, że podejrzewam termostat, pompę wody lub głowicę.. Ktoś miał taki przypadek albo ma jakiś pomysł ? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Ja z tym walczę, prawdopodobnie siadła mi pompa, czego skutkiem było przegrzanie silnika. Zgubił kpompresję na pierwszym tłoku i musiałem zmieniać uszczelke pod głowicą, a auto dalej się gotuje juz po kilometrze. chłodnica zimna i nawiew też. Muszę pompę zmienić żeby znowu głowicy nie ściągać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Możliwe że termostat, nie otwiera obiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Najpierw uzupełnij płyn. Nie wiadomo kiedy był sprawdzany. Może po prostu jest za niski stan? Poz zalaniu i uruchomieniu musisz obserwować czy nie ma jakiś wycieków. Ciężko mi cokolwiek na ten temat powiedzieć, poza tym, że podejrzewam termostat, pompę wody lub głowicę.. Ktoś miał taki przypadek albo ma jakiś pomysł ? Pzdr I wiadomo co się Micruni stanęło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.