Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Akcja na poduszkę kierowcy


kules
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Ja napisałem maila do Nisana Polska i otrzymałem odpowiedź, że moje auto jest na liście do wymiany/sprawdzenia poduszki i mam skontaktować się z serwisem w celu umówienia się na sprawdzenie auta.

Moje auto jest sprowadzone z Francji.

Po telefonie do autoryzowanego serwisu Nissana i sprawdzeniu Vinu w ich systemie okazało się, że nie ma akcji serwisowych dla mojego modelu.

Skąd ta różnica bo podobno mają ten sam system???

Będę dzwonił do serwisu za kilka dni może zaktualizują listę aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo. Zostawiłem swój numer telefonu, gdy tylko mój VIN pojawi się u nich w systemie  - mają dzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem po telefonie do serwisu  Odyssey Nissan W-wa. Gościu nawet nie chciał vin. Stwierdził, że nie wszystkie auta które wymienił na swojej liście UOKiK będą serwisowane. Powiedział, że jeśli moje auto znajdzie się na liście, napewno otrzymam powiadomienie. Z listy UOKiK wynika, że może to nastąpić gdzieś w czerwcu według numeru na liście. Gorzej , że małżonka usłyszawszy o tej usterce każe mi wyłączyć poduszkę pasażera. :thumbsdown:  :(

Edytowane przez janio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale bajzel. Dzis znajomy z listy uokik dzwonil do nissana we wroclawiu. Rzneli glupa że nic im nie wiadomo. Jedno jest pewne. To że zadzwonilem i że przy moim aucie w jakimś ichnim magicznym systemie nic nie widnieje do wymiany nie oznacza że tak właśnie jest. Trzeba trzymać rękę na pulsie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobna historia jak u kolegów. Centrala telefonicznie potwierdziła że auto (z Niemiec) jest objęte akcją, w serwisie sprawdzili kilkakrotnie na liście europejskiej i nie ma tam żadnej akcji serwisowej. Napisałem maila do centrali z prośbą o pisemne zweryfikowanie tej rozbieżności i już miałem napisać że milczą od kilku dni ale sprawdziłem pocztę i jest odpowiedź:

 

Dotyczy: Kampania przywoławcza dla poduszki powietrznej kierowcy
 

Szanownie Panie ***

Powołując sie na korespondencję elektroniczną z dnia 9 stycznia 2016 uprzejmie informujemy, iż kampania przywoławcza dla Pana Nissana NOTE jeszcze się nie rozpoczęła w Polsce.

Po rozpoczęciu kampanii zostanie Pan poinformowany listownie o tym fakcie oraz poprzez wiadomość na koncie You+Nissan. Po otrzymaniu listu/ wiadomości zostanie Pan poproszony o kontakt z dealerem Nissan w celu rzeglądu poduszki powietrznej kierowcy oraz ewentualnej naprawy bądź jej wymiany.

Uprzejmie prosimy o podanie Pana adresu korespondencyjnego na który powinien byc wysłany list w celu zaktualizowania naszej bazy danych.

Prosimy również o zarejestrowanie się i stworzenie profilu You+Nissan jak i częste sprawdzanie wiadomości na Pana profilu po rejestracji. Ponizej podaję link do strony gdzie może się Pan zarejestrować oraz zalogować:

https://www.nissan.pl/PL/pl/YouPlus.htm

Przepraszamy za zaistniałe nieporozumienie oraz prosimy o kontakt w razie dalszych pytań bądź wątpliwosci.

 

I wszystko jasne !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po przeczytaniu postu Jacka66 zajżałem na stronę You+Nissan. Coś jednak jest na rzeczy, ponieważ  po zalogowaniu pojawił się na tej stronie zobaczylem  komunikat kierowany do mojego notka o akcji serwisowej na poduszkę kierowcy.  Zadzwoniłem do serwisu, jestem na liście mimo, że nie dostałem powiadomienia pisemnego . Zostałem nawet umówiony na 9 luty br. na akcję sprawdzenia ewentualnie wymiany. To tyle na razie. W załączniku treśc komunikatu. Nie cieszy mnie ten fakt, ale skoro jestem trzeba. :drivingauto:

post-50407-0-35998900-1454004400_thumb.jpg

Edytowane przez janio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj świadkiem ,jak gościu przyjechał almerą na akcję. almera 2004 r ,gość sprowadził pukniętą od Niemca ,co płakał jak sprzedawał. (starszy człowiek) Mimo że auto w PL nie widziało serwisu ,dostał powiadomienie listownie! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem list w GB.....ustawili mnie na 16 marca 2016 roku godzina 11:00.

Czyli Nissan pilnuje tego.

 

Dzisiaj jeszcze raz dzwoniłem do servisu pytając na czym ma polegać ta 1h diagnostyka poduszki kierowcy....bo tak to nazwali.

Odpowiedz.....sprawdzamy ciśnienie w "naboju" poduszki !!!!!! przecież poduszka jest nierozbieralna :D

Czyżby nie chcieli się przyznać, że wymieniają część ??

 

Nie wiem jak w kraju, ale tutaj nie chcą potwierdzić, że jest to wymiana, bo naprawić guzik tam naprawią :)

Edytowane przez M@reS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bajzlu ciąg dalszy.....ASO twierdzi że mój vin nie figuruje w tej akcji serwisowej......a dziś po zalogowaniu się do profilu YOU+Nissan wita mnie wiadomość żebym się skontaktował z ASO w celu naprawy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bajzlu ciąg dalszy.....ASO twierdzi że mój vin nie figuruje w tej akcji serwisowej......a dziś po zalogowaniu się do profilu YOU+Nissan wita mnie wiadomość żebym się skontaktował z ASO w celu naprawy.....

Dlatego trzeba do nich dzwonić podpierając sie wyświetlonym komunikatem z You+Nissan. Ja tak zrobiłem. Gościu był miły i mimo że nie dostałem powiadomienia sprawdził i zpisał mnie na wizytę. Wcześniej jak dzwoniłem do innego ASO kazali czekać na powiadomienie pisemne.

Edytowane przez janio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Czeslaw4

Ja już mam, wczoraj, wymienioną poduszkę na nową w ASO Lublin. Tak, nie pomyłka, wymieniają całą poduszkę.

Dostałem powiadomienie na You-Nissan, zatelefonowałem w piątek i na wtorek kazano mi przyjechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, potwierdzam .....wymieniają na nową, nic nie sprawdzają jak mówili podczas umawiania się (mam nie całe 5 mil do ASO więc zapytałem osobiście jeszcze raz).

No i od razu przyspieszyli wizytę na poniedziałek 7 lutego. Cała wymiana do 30 min, papier i do domku.

Edytowane przez M@reS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra koniec macania się czy mam zmieniać i czy jestem na liście do wymiany czy nie. W poniedziałek wymiana. W końcu i ja się umówiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 min i po wizycie......poduszka wymieniona.

Wpis w książeczkę "Action Service PG5BD" i do domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ciąg dalszy przygód.Na wstępie zaznaczę, że jestem niespotykanie spokojnym człowiekiem.....

 

Dziś byłem umówiony w ASO w ramach tej akcji serwisowej. Umówiłem się bo auto widnieje na liście UOKiK oraz mam wyraźny komunikat na profilu YOU+Nissan. Zadzwoniłem, pojechałem, odbieram auto po 2h.....i krew mnie zalewa.

 

ASO stwierdza tak Pana auto musi mieć wymieniony w ramach tej akcji serwisowej ów element....mówię to wymieniajcie przecież po to przyjechałem i straciłem czas.......i tu gwóźdź programu......nie mamy tego elementu rzecze ASO.

 

Pytam po jaką cholerę mnie umawiacie. Otóż zostałem umówiony po to by ASO się upewniło, że jednak musi u mnie wymienić. Zamiast mieć pod ręką karton tych części wszak grubsza akcja serwisowa się szykuję to oni będą zamawiać na bieżąco. 

 

Ręcę opadają. Przyznam, że rozważałem zakup micry dla żony zamiast nota bo coś mi marudzi że note za duzy. Takie pierdoły budują markę i postrzeganie przez klienta znaczka nissan. Wiem, że jeden wkurw.....klient im dynda. Po 4 latach naprawdę przyzwoitej obsługi dziś mnie zagotowali szczególnie, że przyjazd do ASO to dla mnie mała wyprawa i kombinatoryka wyższa w aspekcie posiadanego czasu i wykonywanej pracy

Edytowane przez gmarcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi od razu przy umawianiu mówili że będą sprawdzać jakąś butle (zasilanie poduszki). Po mojej dociekliwości okazało się że w naszych Notkach po prostu wymieniają na nowe......i wtedy umówili mnie wcześniej z informacją, że poduszka dla mnie będzie sprowadzana.

Dzisiaj wymienili na nową.

 

Ale jak bym nie spytał co chcą sprawdzać w nierozbieralnej poduszce to nie wiem czy też bym nie jeździł kilka razy :)

Więc ASO Nissana to sposób myślenia.... bo czy PL czy GB robią tak samo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M@res to się kupy nie trzyma a i logiki za grosz w tym nie ma. Ruszyła jedna z większych akcji serwisowych nissana a oni się zachowują tak jakbym przyjechał do salonu i chciał stuningować nissana o jakąś wyszukaną część którą trzeba zamówić - taką sytuację bym zrozumiał.

 

Ale tu jest sytuacja odmienna. Nie ja zawracam im gitarę a oni mnie, więc skutki błędu producenta należałoby zminimalizować i nie ciągać klientów po n razy do ASO. A tekst ASO że nie ma tej części jest niepoważny. Bo albo jest ta akcja serwisowa albo jej nie ma. Dziś czułem się jak klient który przyjechał i d..... zawraca bo sobie coś tam w podusi wynalazł. Więc klienta przegonimy raz jeszcze 70 km a co niech zapamięta akcję serwisową. Otóż klient zapamięta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byśmy mieli za to zapłacić to by inaczej kombinowali.....ale że to na ich koszt to już nie tak słodko.

Ale powiem serio że i tak o niebo lepiej niż w ASO Mercedesa :).......tam w 2010 była też akcja poduszek ale bocznych w A-klasie W169.

Nie dość że dowiedziałem się o tym na forum niemieckim (Mercedes podał cały wykaz VINów) bo nasze oficjalne strony milczały....a w ASO trzeba było się wykłócić, że coś takiego w ogóle jest. Oczywiście pokazać dane z niemieckiego forum z numerami VIN. ! . To wymiana trwała prawie cały dzień...umawiając się musiałeś zostawić samochód i odebrać go po godzinie 15-16 !!!!! a czekało się po 3-5 miesięcy !!.

Bo klient Mercedesa to przecież intruz !!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie poduszki kierowcy, JapanMotors, Warszawa, Krasnobrodzka 5. Czekałem ok. 1,5 godz. Sama wymiana trwała może 20 min. Mam nadzieję, że bez lipy, dali nową poduszkę.  Coś podpisywałem,nie czytałem dokładnie bo myślałem że jakiś papier dostanę za ta usługę, ale żadnego świstaka nie dali. W książce swerwisowej nic nie pisali. W biurze obsługi gościu poinformował mnie, że poduszka wymieniona na nową, że to akcja serwisowa i nie wpisują w książkę. Obserwując z tarasu pracę mechanika wydaje mi sie, że wyjmował nową poduszkę z paczki i coś robił przy komputerze. Chyba lipy nie ma? Jak u was którzy macie to z głowy  przebiegała akcja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W książeczkę muszą wpisać ...data, km i akcja serwisowa z kodem  (tak mi tłumaczyli w ASO MotorlineBircholt RoadME15 9XY Maidstone).

Ja mam wpis.

 

Oczywiście podpisywałem zlecenie serwisowe....i poduszka tylko sam mechanizm bez obudowy (zaślepki ze znaczkiem Nissan).

Przykręcana do zaślepki, obudowy poduszki 4 śrubami.

Całość około 20 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W książeczkę muszą wpisać ...data, km i akcja serwisowa z kodem  (tak mi tłumaczyli w ASO MotorlineBircholt RoadME15 9XY Maidstone).

Ja mam wpis.

 

Oczywiście podpisywałem zlecenie serwisowe....i poduszka tylko sam mechanizm bez obudowy (zaślepki ze znaczkiem Nissan).

Przykręcana do zaślepki, obudowy poduszki 4 śrubami.

Całość około 20 min.

Niestety u mnie nie wpisał. Proponowałem mu, ale powiedział, że nie trzeba robić wpisu przy tej akcji. Problem w tym, ze w razie czego nie mam nic co świadczy o wykonaniu tej czynności. Chyba, ze wpis u nich w komputerze? Musi tak zostać. Ważne że problem z głowy. :thumbsup:  :drivingauto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dziś dotarło... Dwa dni temu kupowałem łącznik zderzaka w autoryzowanym serwisie, nikt nic mi nie mówił a dziś dostałem wezwanko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po narzekaniach, że ciągany jestem najpierw na sprawdzenie czy rzeczywiście należy i u mnie wymienić (pomimo obecności na liście uokik i info na profilu you+nissan) wczoraj w 30 minut i u mnie wymieniono. Uff.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Umówiłem się dziś w swoim ASO na badanie techniczne i wymianę oleju. Wspomniałem o akcji na poduszkę. Akcja została potwierdzona dla mojego samochodu a poduszka zostanie wymieniona przy okazji umówionego serwisu :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...