Sala Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Witam, Ja napisałem maila do Nisana Polska i otrzymałem odpowiedź, że moje auto jest na liście do wymiany/sprawdzenia poduszki i mam skontaktować się z serwisem w celu umówienia się na sprawdzenie auta. Moje auto jest sprowadzone z Francji. Po telefonie do autoryzowanego serwisu Nissana i sprawdzeniu Vinu w ich systemie okazało się, że nie ma akcji serwisowych dla mojego modelu. Skąd ta różnica bo podobno mają ten sam system??? Będę dzwonił do serwisu za kilka dni może zaktualizują listę aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 U mnie było to samo. Zostawiłem swój numer telefonu, gdy tylko mój VIN pojawi się u nich w systemie - mają dzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Też jestem po telefonie do serwisu Odyssey Nissan W-wa. Gościu nawet nie chciał vin. Stwierdził, że nie wszystkie auta które wymienił na swojej liście UOKiK będą serwisowane. Powiedział, że jeśli moje auto znajdzie się na liście, napewno otrzymam powiadomienie. Z listy UOKiK wynika, że może to nastąpić gdzieś w czerwcu według numeru na liście. Gorzej , że małżonka usłyszawszy o tej usterce każe mi wyłączyć poduszkę pasażera. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez janio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Ale bajzel. Dzis znajomy z listy uokik dzwonil do nissana we wroclawiu. Rzneli glupa że nic im nie wiadomo. Jedno jest pewne. To że zadzwonilem i że przy moim aucie w jakimś ichnim magicznym systemie nic nie widnieje do wymiany nie oznacza że tak właśnie jest. Trzeba trzymać rękę na pulsie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NazgulXL Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 U mnie podobna historia jak u kolegów. Centrala telefonicznie potwierdziła że auto (z Niemiec) jest objęte akcją, w serwisie sprawdzili kilkakrotnie na liście europejskiej i nie ma tam żadnej akcji serwisowej. Napisałem maila do centrali z prośbą o pisemne zweryfikowanie tej rozbieżności i już miałem napisać że milczą od kilku dni ale sprawdziłem pocztę i jest odpowiedź: Dotyczy: Kampania przywoławcza dla poduszki powietrznej kierowcy Szanownie Panie *** Powołując sie na korespondencję elektroniczną z dnia 9 stycznia 2016 uprzejmie informujemy, iż kampania przywoławcza dla Pana Nissana NOTE jeszcze się nie rozpoczęła w Polsce. Po rozpoczęciu kampanii zostanie Pan poinformowany listownie o tym fakcie oraz poprzez wiadomość na koncie You+Nissan. Po otrzymaniu listu/ wiadomości zostanie Pan poproszony o kontakt z dealerem Nissan w celu rzeglądu poduszki powietrznej kierowcy oraz ewentualnej naprawy bądź jej wymiany. Uprzejmie prosimy o podanie Pana adresu korespondencyjnego na który powinien byc wysłany list w celu zaktualizowania naszej bazy danych. Prosimy również o zarejestrowanie się i stworzenie profilu You+Nissan jak i częste sprawdzanie wiadomości na Pana profilu po rejestracji. Ponizej podaję link do strony gdzie może się Pan zarejestrować oraz zalogować: https://www.nissan.pl/PL/pl/YouPlus.htm Przepraszamy za zaistniałe nieporozumienie oraz prosimy o kontakt w razie dalszych pytań bądź wątpliwosci. I wszystko jasne ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Po przeczytaniu postu Jacka66 zajżałem na stronę You+Nissan. Coś jednak jest na rzeczy, ponieważ po zalogowaniu pojawił się na tej stronie zobaczylem komunikat kierowany do mojego notka o akcji serwisowej na poduszkę kierowcy. Zadzwoniłem do serwisu, jestem na liście mimo, że nie dostałem powiadomienia pisemnego . Zostałem nawet umówiony na 9 luty br. na akcję sprawdzenia ewentualnie wymiany. To tyle na razie. W załączniku treśc komunikatu. Nie cieszy mnie ten fakt, ale skoro jestem trzeba. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez janio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Byłem wczoraj świadkiem ,jak gościu przyjechał almerą na akcję. almera 2004 r ,gość sprowadził pukniętą od Niemca ,co płakał jak sprzedawał. (starszy człowiek) Mimo że auto w PL nie widziało serwisu ,dostał powiadomienie listownie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Ja dostałem list w GB.....ustawili mnie na 16 marca 2016 roku godzina 11:00. Czyli Nissan pilnuje tego. Dzisiaj jeszcze raz dzwoniłem do servisu pytając na czym ma polegać ta 1h diagnostyka poduszki kierowcy....bo tak to nazwali. Odpowiedz.....sprawdzamy ciśnienie w "naboju" poduszki !!!!!! przecież poduszka jest nierozbieralna Czyżby nie chcieli się przyznać, że wymieniają część ?? Nie wiem jak w kraju, ale tutaj nie chcą potwierdzić, że jest to wymiana, bo naprawić guzik tam naprawią Edytowane 1 Lutego 2016 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Bajzlu ciąg dalszy.....ASO twierdzi że mój vin nie figuruje w tej akcji serwisowej......a dziś po zalogowaniu się do profilu YOU+Nissan wita mnie wiadomość żebym się skontaktował z ASO w celu naprawy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Bajzlu ciąg dalszy.....ASO twierdzi że mój vin nie figuruje w tej akcji serwisowej......a dziś po zalogowaniu się do profilu YOU+Nissan wita mnie wiadomość żebym się skontaktował z ASO w celu naprawy..... Dlatego trzeba do nich dzwonić podpierając sie wyświetlonym komunikatem z You+Nissan. Ja tak zrobiłem. Gościu był miły i mimo że nie dostałem powiadomienia sprawdził i zpisał mnie na wizytę. Wcześniej jak dzwoniłem do innego ASO kazali czekać na powiadomienie pisemne. Edytowane 8 Lutego 2016 przez janio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ja już mam, wczoraj, wymienioną poduszkę na nową w ASO Lublin. Tak, nie pomyłka, wymieniają całą poduszkę. Dostałem powiadomienie na You-Nissan, zatelefonowałem w piątek i na wtorek kazano mi przyjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Tak, potwierdzam .....wymieniają na nową, nic nie sprawdzają jak mówili podczas umawiania się (mam nie całe 5 mil do ASO więc zapytałem osobiście jeszcze raz). No i od razu przyspieszyli wizytę na poniedziałek 7 lutego. Cała wymiana do 30 min, papier i do domku. Edytowane 7 Lutego 2016 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Dobra koniec macania się czy mam zmieniać i czy jestem na liście do wymiany czy nie. W poniedziałek wymiana. W końcu i ja się umówiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 20 min i po wizycie......poduszka wymieniona. Wpis w książeczkę "Action Service PG5BD" i do domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) No i ciąg dalszy przygód.Na wstępie zaznaczę, że jestem niespotykanie spokojnym człowiekiem..... Dziś byłem umówiony w ASO w ramach tej akcji serwisowej. Umówiłem się bo auto widnieje na liście UOKiK oraz mam wyraźny komunikat na profilu YOU+Nissan. Zadzwoniłem, pojechałem, odbieram auto po 2h.....i krew mnie zalewa. ASO stwierdza tak Pana auto musi mieć wymieniony w ramach tej akcji serwisowej ów element....mówię to wymieniajcie przecież po to przyjechałem i straciłem czas.......i tu gwóźdź programu......nie mamy tego elementu rzecze ASO. Pytam po jaką cholerę mnie umawiacie. Otóż zostałem umówiony po to by ASO się upewniło, że jednak musi u mnie wymienić. Zamiast mieć pod ręką karton tych części wszak grubsza akcja serwisowa się szykuję to oni będą zamawiać na bieżąco. Ręcę opadają. Przyznam, że rozważałem zakup micry dla żony zamiast nota bo coś mi marudzi że note za duzy. Takie pierdoły budują markę i postrzeganie przez klienta znaczka nissan. Wiem, że jeden wkurw.....klient im dynda. Po 4 latach naprawdę przyzwoitej obsługi dziś mnie zagotowali szczególnie, że przyjazd do ASO to dla mnie mała wyprawa i kombinatoryka wyższa w aspekcie posiadanego czasu i wykonywanej pracy Edytowane 8 Lutego 2016 przez gmarcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Mi od razu przy umawianiu mówili że będą sprawdzać jakąś butle (zasilanie poduszki). Po mojej dociekliwości okazało się że w naszych Notkach po prostu wymieniają na nowe......i wtedy umówili mnie wcześniej z informacją, że poduszka dla mnie będzie sprowadzana. Dzisiaj wymienili na nową. Ale jak bym nie spytał co chcą sprawdzać w nierozbieralnej poduszce to nie wiem czy też bym nie jeździł kilka razy Więc ASO Nissana to sposób myślenia.... bo czy PL czy GB robią tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 M@res to się kupy nie trzyma a i logiki za grosz w tym nie ma. Ruszyła jedna z większych akcji serwisowych nissana a oni się zachowują tak jakbym przyjechał do salonu i chciał stuningować nissana o jakąś wyszukaną część którą trzeba zamówić - taką sytuację bym zrozumiał. Ale tu jest sytuacja odmienna. Nie ja zawracam im gitarę a oni mnie, więc skutki błędu producenta należałoby zminimalizować i nie ciągać klientów po n razy do ASO. A tekst ASO że nie ma tej części jest niepoważny. Bo albo jest ta akcja serwisowa albo jej nie ma. Dziś czułem się jak klient który przyjechał i d..... zawraca bo sobie coś tam w podusi wynalazł. Więc klienta przegonimy raz jeszcze 70 km a co niech zapamięta akcję serwisową. Otóż klient zapamięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Jak byśmy mieli za to zapłacić to by inaczej kombinowali.....ale że to na ich koszt to już nie tak słodko. Ale powiem serio że i tak o niebo lepiej niż w ASO Mercedesa .......tam w 2010 była też akcja poduszek ale bocznych w A-klasie W169. Nie dość że dowiedziałem się o tym na forum niemieckim (Mercedes podał cały wykaz VINów) bo nasze oficjalne strony milczały....a w ASO trzeba było się wykłócić, że coś takiego w ogóle jest. Oczywiście pokazać dane z niemieckiego forum z numerami VIN. ! . To wymiana trwała prawie cały dzień...umawiając się musiałeś zostawić samochód i odebrać go po godzinie 15-16 !!!!! a czekało się po 3-5 miesięcy !!. Bo klient Mercedesa to przecież intruz !!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Jestem po wymianie poduszki kierowcy, JapanMotors, Warszawa, Krasnobrodzka 5. Czekałem ok. 1,5 godz. Sama wymiana trwała może 20 min. Mam nadzieję, że bez lipy, dali nową poduszkę. Coś podpisywałem,nie czytałem dokładnie bo myślałem że jakiś papier dostanę za ta usługę, ale żadnego świstaka nie dali. W książce swerwisowej nic nie pisali. W biurze obsługi gościu poinformował mnie, że poduszka wymieniona na nową, że to akcja serwisowa i nie wpisują w książkę. Obserwując z tarasu pracę mechanika wydaje mi sie, że wyjmował nową poduszkę z paczki i coś robił przy komputerze. Chyba lipy nie ma? Jak u was którzy macie to z głowy przebiegała akcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 W książeczkę muszą wpisać ...data, km i akcja serwisowa z kodem (tak mi tłumaczyli w ASO MotorlineBircholt RoadME15 9XY Maidstone). Ja mam wpis. Oczywiście podpisywałem zlecenie serwisowe....i poduszka tylko sam mechanizm bez obudowy (zaślepki ze znaczkiem Nissan). Przykręcana do zaślepki, obudowy poduszki 4 śrubami. Całość około 20 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 W książeczkę muszą wpisać ...data, km i akcja serwisowa z kodem (tak mi tłumaczyli w ASO MotorlineBircholt RoadME15 9XY Maidstone). Ja mam wpis. Oczywiście podpisywałem zlecenie serwisowe....i poduszka tylko sam mechanizm bez obudowy (zaślepki ze znaczkiem Nissan). Przykręcana do zaślepki, obudowy poduszki 4 śrubami. Całość około 20 min. Niestety u mnie nie wpisał. Proponowałem mu, ale powiedział, że nie trzeba robić wpisu przy tej akcji. Problem w tym, ze w razie czego nie mam nic co świadczy o wykonaniu tej czynności. Chyba, ze wpis u nich w komputerze? Musi tak zostać. Ważne że problem z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byhlk Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Mi dziś dotarło... Dwa dni temu kupowałem łącznik zderzaka w autoryzowanym serwisie, nikt nic mi nie mówił a dziś dostałem wezwanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Po narzekaniach, że ciągany jestem najpierw na sprawdzenie czy rzeczywiście należy i u mnie wymienić (pomimo obecności na liście uokik i info na profilu you+nissan) wczoraj w 30 minut i u mnie wymieniono. Uff. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 U mnie dzisiaj wymieniona poduszka razem z deklem i znaczkiem. Pół godzinki i wyjazd. Przy okazji zachorowalem na Pulsara:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Umówiłem się dziś w swoim ASO na badanie techniczne i wymianę oleju. Wspomniałem o akcji na poduszkę. Akcja została potwierdzona dla mojego samochodu a poduszka zostanie wymieniona przy okazji umówionego serwisu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.