leon130 Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Piszę o zenicie bo gość, który tutaj montuje poleca mi zenita i mówi, że instalka spoko, bezawaryjna. Póki co jednak muszę zrobić porządek z autem, bo niepokoi mnie spalanie. Ostatnio w cyklu mieszanym wyszło mi coś ok. 14l/100km. Dojeżdżam do pracy ok.10km codziennie i raczej cały czas bardzo spokojnie, bez szaleństw. Jazda typowo poza miastem.. Podłączyłem się do auta programem Torque, bo wyskoczył mi błąd P0420. Skasowałem i już się nie powtórzył. Myślę, że to dlatego, że dolałem do paliwa jakiegoś środka do czyszczenia wtryskiwaczy.. Poniżej wrzucam kilka screenów z tego programu, może osądzicie czy sondy pracują poprawnie... Odczyty zrobione przed chwilą, warunki te same co wcześniej, w czasie jazdy, temp. silnika ok.90stC: W środku wykresu widać przyspieszanie... Z tego co wiem to jak sondy za katalizatorem pracują tak jak te przed to chyba coś nie halo... Czyżby katalizatory do wymiany? Tylko czemu raz jest dobrze a raz źle.. Może ktoś podpowie jak to powinno być... Edytowane 29 Lutego 2016 przez leon130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Z tego co wiem to jak sondy za katalizatorem pracują tak jak te przed to chyba coś nie halo... Czyżby katalizatory do wymiany? masz rację spróbuj sprawdź jakie sa korekty silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 O które korekty chodzi? : Jeśli o któreś z tych to sprawdzę po pracy i zamieszczę jutro rano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 krótka(short) i znajdź jeszcze długą (long) dla każdego banku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Ok. Zamieszczę rano. Wymiana katów potrafi zrujnowac w maximie, jest jeszcze jakaś inna opcja? Emulator 2 sondy pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 tulejka na II lambadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 tulejka na II lambadęAle spaliny pewnie nie przejdą z tym na przeglądzie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A kto Ci sprawdza spaliny na przeglądzie ? . Co do dobierania reduktora do pojemności to pierwsze słyszę o takiej teorii . Dino. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A kto Ci sprawdza spaliny na przeglądzie ?. Co do dobierania reduktora do pojemności to pierwsze słyszę o takiej teorii . Dino.Właśnie problem w tym, że auto jest w irlandii a tam sprawdzają spaliny na przeglądzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Dolej denaturatu na przegląd . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Tak zrobię chyba, ale chcę jakoś ogarnąć temat bo auto sporo pali i nie wiem czy inwestowac w lpg czy sprzedac póki czas... Bo jak mi przyjdzie katalizatory wymieniać to porażka..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 . Co do dobierania reduktora do pojemności to pierwsze słyszę o takiej teorii . Dino. przecież sam tak napisałeś , że sharik da radę bo w maxi siedzi 2.0 ooo tu: Co do zestawu to jak najbardziej. Sharik na pewno da radę ze względu na to że masz 2.0 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Tak, ale 2.0 odnosiło się w kontekście do mocy vq20de , a nie pojemności oczywiście . Po prostu- " jak masz ten silnik to da radę " . Edytowane 29 Lutego 2016 przez Oskr5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Krótko i długoterminowa korekta wtrysku na jednym wykresie. Pierwszy screen na wolnych obrotach, drugi w czasie jazdy : Można coś z tego wywnioskować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 wygląda, ze auto jest przelane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 wygląda, ze auto jest przelaneCo można z tym zrobić? Gdzie szukać problemu? Lewe powietrze? Czy jednak te katalizatory dają w ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 sprawdź dolot, katalizator to następstwo, sprawdź przepływkę może I lambady się wieszają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Przepływkę sprawdziłem. Miała na wolnych obrotach ok. 2-2.3V. Nie pamiętam dokładnie ale mieściła się w toletancji spokojnie ( wg serwisówki). W dolocie przed filtrem powietrza na łączeniu rura ma spory luz. Było tam takie piankowe uszczelnienie, ale wypadło.. Może to to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 jak jest za przepływką to może być bo przepływomierz swoje waży a co innego wlatuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 jak jest za przepływką to może być bo przepływomierz swoje waży a co innego wlatujeTa nieszczelność jest akurat przed przepływomierzem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 to nie powinna mieć wpływu a może wtryski leja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 to nie powinna mieć wpływu a może wtryski lejaCzasem mam tak, że jak ciepły to muszę chwilę pokręcić, jakby był zalany... Czujnik temperatury podmieniałem, bez zmian. W podobnym wątku na forum nissana chłopaki proponowali reset kompa przez 24h. Ja już kiedyś robiłem, ale taki na 5 min... Może trzeba dłużej... Doleję też coś do czyszczenia wtryskiwaczy i pojadę na autostradę go przegonić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 z jednej strony szkoda, ze nie ma LPG bo byś sobie sprawdził wtryski czy leją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Dolałem STP do czyszczenia wtryskiwaczy i przegoniłem maximę ok 200km po autostradzie... Dzisiejsze zrzuty ekranu, napięcia sond lambda i korekty. Widać jakąś poprawę..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 krótkie chodzą w zerze a długa została na -6 II bank i -9 I bank wygląda, ze się lekko poprawiło spróbuj wszytko wyzerować i wtedy znowu lambady zaczęły normalnie działać, może to wina syfu w paliwie wg lambad checka nie powinno być II wykres zauważ, że krótka dla I banku jest cały czas powyżej 0 po jakimś czasie się długa zmieni do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.