leon130 Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Checka nie ma i jakby mniej spalił, ale to dopiero przy tankowaniu się dowiem... Dobrze, że się poprawiło, bo nie chciałbym mieć potrzeby wymiany katów. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Koledzy pojawił się problem. Wczoraj poodpinałem wtyczki sond celem przeglądnięcia czy wszystko ok ( program Torque pokazuje mi w diagnostyce jeden nieprawidłowy element i szukam co go powoduje). Potem pospinałem wszystko tak jak było i po tej operacji sondy leżą na 0... Przy mocniejszym wciśnięciu gazu idą do 1V a później znów 0. Sprawdzałem wszystko programem Torque, pokazało mi błędy P0135, P0154, P0171. Błędy pokasowałem, zrobiłem ok.50km jeszcze raz się pokazały... Czy to możliwe, że uszkodziłem sondy? Dwie na raz? Odpinałem przy zgaszonym i zapalonym silniku( chciałem sprawdzić czy jest jakaś różnica w pracy). Już nie wiem co mam zrobić.. Czy sondy na banku 1 i 2 przed katalizatorami są takie same? Napięcie na kostce sondy przy odpiętej sondzie i zapłonie na ON 300mV, rezystancja grzałki sondy ok.6ohm. Edytowane 11 Maja 2016 przez leon130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.