Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] programowanie komputera


Gość krzysno
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli masz watpliwosci podjedz do najblizszedj stacji diagnostycznej.

Ja robilem w kilku autach swoich i widzialem na wlasne oczy ze bez kompa teraz nie puszczal "gazownikow"

to jakiś nadgorliwiec, bo jeśli zakładałeś instalacją dawno, kiedy jeszcze nie obowiązywały te przepisy - możesz mieć instalkę I generacji

Chodzi o emisje spalin a dokladnie ich zawartosc.

Sa sporo przekroczone normy bez tego kompa.

a wcale nie, ponieważ moja P10- ka jest koronnym przykładem jak na I generacji ma parametry na analizatorze znacznie lepsze niż benzyna, jak mi któryś mąci - zawsze gadam - podpinaj analizator i jak Ci normy przekroczy nie podbijaj, a jak nie przekroczy - auto emituje tyle ile w przepisach a czy ma jakieś kompy, czy inne h..e muje co to kogo obchodzi?

Znów jakiś bubel prawny

ile instalek IV generacji jeździ rozregulowanych? nawet nie macie pojęcia ile sieję do atmosfery te cuda techniki - podstawą podbicia przeglądu powinien być wydruk z analizatora spalin, a nie to co i kiedy i jakie instrumenty masz założone pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja P10- ka jest koronnym przykładem jak na I generacji ma parametry na analizatorze znacznie lepsze niż benzyna,.

 

p_flori! zatem jak myślisz, czy warto zmieniać komputer gazowy (350 - 550zł) czy założyć śróbkę30 zł - będzie jeździł ok? bo gazownik mówił żę poczuję różnicę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja P10 (jednopunkt SR20Di '94r 205kkm przebiegu) pierwotnie była z kompem, ale z racji dużego spalania (rzędu 14l w mieście) wywaliłem go i założyłem śrubę. Teraz w mieście nie przekracza 12l, a na trasie schodzi do 8l. W minioną środę byłem na hamowni u Grabowskiego i oto wyniki:

benzyna:

moc: 110,8km przy 5552obr

moment: 165,7Nm przy 3282obr

 

gaz:

moc: 112km przy 6083obr

moment: 161,7Nm przy 3255obr

 

W życiu nikt mnie nie przekona, że instalka I-szej generacji to chłam. Prosta w budowie, niezawodna i ekonomiczna. Lepsza od niej to tylko sekwencja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. W miejsce silniczka zakładana jest śruba. I wypina się z instalacji komputer. Mnie jeszcze gazownik oddał 150zł za niego. Poza tym mam możliwość ingerencji. W mieście przykręcam dopływ gazu na śrubie o ćwierć obrotu, a jak jadę w trasę to odkręcam. Badanie techniczne (również na analizatorze spalin) przeszedłem bez problemu we wrześniu br w normalnej stacji diagnostycznej (a nie po znajomości). Mam fabryczny dolot (bez żadnych modyfikacji), wycięty katalizator i zaślepiony EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...