Łukasz83 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Przeszło 800 niuta w RWD i mało adrenaliny - no dzik jak nic Działaj i trzymam kciuki za kolejny pucharek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 No prawie 700Koni jest w obecnej chwili na najmniejszym doladowaniu... dmucha jak cholera ta nowa turbina Na 1.3 bara jak bylo do tej pory myślę ze z 800Kuca będzie:) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Zobaczymy jak to wyjdzie po strojeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Pieknie wpasowała się nowa większa PT6766 w miejsce dotychczasowej PT6266 W tym wypadku 5mm robi kolosalna różnicę aż paliwa nie starcza a zawody już tuż tuż... To co stara generowała na 1,3 bara to nowa osiąga tą samą moc 30% mniejszym doładowaniu tzn. 1 barze, problem w tym że chce dmuchać więcej i nie starcza nam paliwa na wykarmienie jej, więc albo wleci drugi wastegate albo usprawnienie układu paliwowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 widzane dziś na żywo zapowiada sie zacnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 No widziałem, widziałem spotkanie naszych Zet. Niestety osobiście się nie udało ale mam nadzieję że okazja się zdarzy, co najmniej browarka muszę postawić, jak nie z 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 No to filmik na dobranoc: No to ciąg dalszy zbrojenia się, układ paliwowy upgradujemy by latać z domieszką alkocholu - potrzeba więcej wydajności Zespół dwóch pomp paliwa (450LPH i 255LPH wydajność 1000KM) oraz koszyk do nich taki z możliwością dołożenia powrotu paliwa firmy CJS: Wtryski Deatschwerks 1000cc także wydajność 1000KM na PB z domieszką alkocholu 20% do 850KM powinny spokojnie styknąć: Montaż zabrał trochę czasu bo trzeba było opuścić bak: Dolożyliśmy dodatkowe dwa przewody paliwowe fi9mm, które zasilają powiększone listwy paliwowe CJS, a fabryczne dotychczasowe zasilanie listwy paliwowej teraz służy jako odpływ nadmiaru paliwa: W tej chwili Ciśnieniem paliwa zarządza nastawny regulator ciśnienia paliwa FuelLab, dzięki temu jak jedziemy z małym obciążeniem mamy niższe ciśnienie w układzie paliwowym a jak turbina wchodzi do gry to ciśnienie paliwa rośnie zwiększając tym samym wydajność układu Do wypełnienia całości doszedł Spacer naszej produkcji jestem cholernie ciekaw czy coś się po nim zmieni:D Jest teraz tylko jeden mały Kut....s nie mamy skąd dorwać etanolu, na poniedziałek dopiero a to za późno a w STW sami na swoje potrzeby mają na styk. a potrzebujemy z 50-60 litrów tak by wystorić maszynę i żeby było czym pojechać jutrzejsze zawody. Potrzeba pomocy !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Wawelska 3b Orlen sprzedawał bio etanol xD Edytowane 7 Maja 2017 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Poprosimy o relacje z zawodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 W Ramach przygotowań auto zostało dostosowane do jazdy z domieszką alkocholu o czym informuje ten zegar: Oraz uśmiech na twarzach po zwąchaniu spalin W wielkim skrócie co tam udało nam się wykręcić w Białej: tak na szybkości skleiłem takowy filmik: Wywalczyliśmy 4te miejsce - a przyznam że konkurencja dobra dwa auta klepały po 11,4 jedno 11,5 no a nasze ciutkę odstawało, głownie za sprawą problemów z trakcją na 1 szym biegu - jak została ona zerwana to bez ujęcia gazu nie możliwe było wrzucenie drugiego biegu tak więc flatshift się tu nie sprawdzał no chyba że wrzucało się 2 bieg przy ok 5500obr.min przez co przymulał się wóz... Dopieścić tą sprawę i myślę że te 0,15 do 0,2 sekundy do urwania by było Dalsza poprawa czasu to dopieszczenie mocy/momentu na wyższych obrotach bo na chwilę obecną postanowiliśmy zmieniać biegi pedalsko nisko bo zaledwie przy 6500obr.min ale to ze względu na to że powyżej 6000 zdycha maszyna - coś się zapycha, miejmy nadzieję że to nie kwestia przepływów w głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Które miejsce? Najlepszy czas mieliscie 11,7? A jak było na poprzedniej turbinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 może czas na prawdziwe slicki to 10 będą w zasięgu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Teraz są R888 275/40R18 no mało męskie ale jakby te 100Nm zdjać na I szym biegu i dokrecić dobrze silnik bez mielenia kołami to już by było wymarzone 11,5 w pełni streetowym aucie Next step to kolektor ssący Cosworth - mamy nadzieję że górę obrotów nam poprawi wtedy na obecnych laczkach myślę że wiele mogło by się poprawić Ale docelowo i tak zapewne wleci coś naprawdę męskiego ale jeszcze ulicznego: http://www.mickeythompsontires.com/strip/et-street-ss/ Najbardziej widzi mi się rozmiar 285/40R18, z chłopakami z VTG rozmawiałem to mówili że przepaść jest miedzy tymi oponami a R888 za to wada taka że po 20 startach już są ogolone do zera, bez burnoutów może na 40 startów by stykły ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 305/35 niech półosie łamie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) Szybkie podsumowanie zawodów i małe tłumaczenie dlaczego tak słabe miejsce.Czas wykręcony na zawodach - 11,7, zakwalifikował nas do półfinałów na 4 pozycji, co oznaczało, że będę startował z autem które wykręciło czas najlepszy, a najlepiej pojechał Mustang ze stajni VTG na wyżej wspomnianych oponkach MT,ALE : po wszelkich zabiegach Kuby związanych z wozem i mojej szybkiej reakcji na światełko zielone udało się wygrać półfinały.Było już nieźle - finał z Corvette C7 też z VTG... i mogło być 1st.Niestety finał się nie odbył, lunął deszcz i cały misterny plan w pizdu. Oczywiści półfinały nieważne, organizatorzy wrócili do czasów z eliminacji i w rezultacie nie miałem okazji stanąć na pudle.No ale atmosfera fajna, konkurencja zdrowa, sympatyczna, wóz się sprawił, nic nie oddało, więc jest ok.Teraz dopieszczanie i będzie jeszcze mała niespodzianka, Biały Kruczek - o Kuba już się zdradził - chodzi o plenum Coswortha. 305/35 niech półosie łamie tez myślałbym o tych Które miejsce? Najlepszy czas mieliscie 11,7? A jak było na poprzedniej turbinie? teraz powtarzalne 11,7 - 11,8, wtedy 12,2 - 12,4 Edytowane 9 Maja 2017 przez kaktuss_ML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 No to czas za***isty wielkie gratulacje szkoda że nie policzyli najlepszego czasu zawodów a wzięli ten z eliminacji ale widać że auto ma potencjał na wygraną. A alkohol udało się ogarnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 No moja Misia się nieco zniesmaczyła po tym zadaniu jakie jej dałem z demontażem paru kabelków: Choć i parę kabelków doszło żeby działało to: Wyświetlacz wspomagający tankowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 prawdziwy spaghetti monster tam był, a wyświetlacz mega fajny ładnie zainstalowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Mega filmik kolega z tej ćwiartki skręcił co Kaktus osobisty rekord wyrkecił: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 za***isty film. Tragiczny finał. Życzę powodzenia na następnych zawodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 No filmik extra, finał mnie dobił naprawdę, aż mi się wszystkiego odechciało. Kurde, niby zabawą tylko, a jednak nerwy straszne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Pamiętam że byłeś niepocieszony ale co tam tak bywa choć osobiście uważam że Cię wydymali szkoda tylko że liczy się to do ogólnej klasyfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Zbóju pochwal się co zdobyłeś !! No to mamy nowy Kaktusi rekord na 1/4 mili wynoszący 11,647 przy 213km/h dobre 0,1 sekundy urwane a moc mniejsza o co kaman ??W dodatku bardzo duże zmulenie mamy przy przejściu z 1 na 2 ale wymuszone tym że programowo trzeba gasić silnik w momencie zmiany by fizycznie wbić ten 2-gi bieg... No troszkę dopieściliśmy setup mimo że mocy maksymalnej ubyło nam 3KM za to jest ona dostępna w szerszym zakresie: Zmiany jakie wprowadziliśmy to kolektor ssący Coswortcha, który to wymusił drobne przerobienie turbo zestawu... Te drobne zmiany to przeniesienie turbiny z góry na dół - na wzór tego co było u Cudnego: Dźwięk się zmienił na taki bardziej odrzutowy no i auto zrobiło się sporo cichsze niestety... Mam parę nagrań ale rekordowego znaleść nie mogę: Skrzynie zrewidujemy i zobaczmy w jakim stanie jest synchro drugiego biegu - jak w słabym to dobrze dla nas, polatamy jeszcze na manualu, tak pi razy oko obstawiam że przez taka mulastą zmianę z 1-szego biegu na 2-gi tracimy lekko licząc 0,2 sek...Największe wynagrodzenie tego trwajacego dobre 5 dni po 14-16 godzin trudu to ten oto widok: No i widok małych Kaktusiątek bezcenny: Hehe wcześniej do domu dziś wrócę to za robienie swoich Coobcio-Reniątek się zabiorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 oczywiście moje gratki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Super Kaktusiatka widać że szczesliwe moje gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.