Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

1000KM Nissan 350Z by Kaktuss


kaktuss_ML
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeszło 800 niuta w RWD i mało adrenaliny - no dzik jak nic  :rofl:

Działaj i trzymam kciuki za kolejny pucharek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prawie 700Koni jest w obecnej chwili na najmniejszym doladowaniu... dmucha jak cholera ta nowa turbina :)

Na 1.3 bara jak bylo do tej pory myślę ze z 800Kuca będzie:) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieknie wpasowała się nowa większa PT6766 w miejsce dotychczasowej PT6266 :)
20170427_235034_zps8tzsjrrp.jpg

 

20170427_194056_zpsmgrjkpkn.jpg

W tym wypadku 5mm robi kolosalna różnicę aż paliwa nie starcza a zawody już tuż tuż...

To co stara generowała na 1,3 bara to nowa osiąga tą samą moc 30% mniejszym doładowaniu tzn. 1 barze, problem w tym że chce dmuchać więcej i nie starcza nam paliwa na wykarmienie jej, więc albo wleci drugi wastegate albo usprawnienie układu paliwowego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widziałem, widziałem spotkanie naszych Zet. Niestety osobiście się nie udało ale mam nadzieję że okazja się zdarzy, co najmniej browarka muszę postawić, jak nie z 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to filmik na dobranoc:


No to ciąg dalszy zbrojenia się, układ paliwowy upgradujemy by latać z domieszką alkocholu - potrzeba więcej wydajności :D

 

Zespół dwóch pomp paliwa (450LPH i 255LPH wydajność 1000KM) oraz koszyk do nich taki z możliwością dołożenia powrotu paliwa firmy CJS:

20170504_133255_zps2ylq61tn.jpg

 

Wtryski Deatschwerks 1000cc także wydajność 1000KM na PB z domieszką alkocholu 20% do 850KM powinny spokojnie styknąć:

20170505_172337_zpsdoekktuy.jpg

 

Montaż zabrał trochę czasu bo trzeba było opuścić bak:

20170505_174742_zps3pfxaxz4.jpg

 

Dolożyliśmy dodatkowe dwa przewody paliwowe fi9mm, które zasilają powiększone listwy paliwowe CJS, a fabryczne dotychczasowe zasilanie listwy paliwowej teraz służy jako odpływ nadmiaru paliwa:

20170505_202907_zpsgme7k49f.jpg

 

W tej chwili Ciśnieniem paliwa zarządza nastawny regulator ciśnienia paliwa FuelLab, dzięki temu jak jedziemy z małym obciążeniem mamy niższe ciśnienie w układzie paliwowym a jak turbina wchodzi do gry to ciśnienie paliwa rośnie zwiększając tym samym wydajność układu

 :)

Do wypełnienia całości doszedł Spacer naszej produkcji jestem cholernie ciekaw czy coś się po nim zmieni:D

20170505_212334_zpsbktqrdpx.jpg


Jest teraz tylko jeden mały Kut....s nie mamy skąd dorwać etanolu, na poniedziałek dopiero a to za późno a w STW sami na swoje potrzeby mają na styk.

a potrzebujemy z 50-60 litrów tak by wystorić maszynę i żeby było czym pojechać jutrzejsze zawody.

Potrzeba pomocy !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Ramach przygotowań auto zostało dostosowane do jazdy z domieszką alkocholu o czym informuje ten zegar:

20170506_145217_zpsubqdtpo5.jpg

 

Oraz uśmiech na twarzach po zwąchaniu spalin :P
20170506_1729240_zpsjvv0yaab.jpg

 

W wielkim skrócie co tam udało nam się wykręcić w Białej:

Kaktus%20by%20Coobcio%20Garage_zpsix2v3n

 

tak na szybkości skleiłem takowy filmik:

 

Wywalczyliśmy 4te miejsce - a przyznam że konkurencja dobra dwa auta klepały po 11,4 jedno 11,5 no a nasze ciutkę odstawało, głownie za sprawą problemów z trakcją na 1 szym biegu

- jak została ona zerwana to bez ujęcia gazu nie możliwe było wrzucenie drugiego biegu tak więc flatshift się tu nie sprawdzał no chyba że wrzucało się 2 bieg przy ok 5500obr.min przez co przymulał się wóz...

Dopieścić tą sprawę i myślę że te 0,15 do 0,2 sekundy do urwania by było  :)

Dalsza poprawa czasu to dopieszczenie mocy/momentu na wyższych obrotach bo na chwilę obecną postanowiliśmy zmieniać biegi pedalsko nisko bo zaledwie przy 6500obr.min

ale to ze względu na to że powyżej 6000 zdycha maszyna - coś się zapycha, miejmy nadzieję że to nie kwestia przepływów w głowicy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które miejsce? Najlepszy czas mieliscie 11,7? A jak było na poprzedniej turbinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz są R888 275/40R18 no mało męskie ale jakby te 100Nm zdjać na I szym biegu i dokrecić dobrze silnik bez mielenia kołami to już by było wymarzone 11,5 w pełni streetowym aucie :P

Next step to kolektor ssący Cosworth - mamy nadzieję że górę obrotów nam poprawi wtedy na obecnych laczkach myślę że wiele mogło by się poprawić :D

Ale docelowo i tak zapewne wleci coś naprawdę męskiego ale jeszcze ulicznego:

http://www.mickeythompsontires.com/strip/et-street-ss/

 

Najbardziej widzi mi się rozmiar 285/40R18, z chłopakami z VTG rozmawiałem to mówili że przepaść jest miedzy tymi oponami a R888 za to wada taka że po 20 startach już są ogolone do zera, bez burnoutów może na 40 startów by stykły :D ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie podsumowanie zawodów i małe tłumaczenie dlaczego tak słabe miejsce.

Czas wykręcony na zawodach - 11,7, zakwalifikował nas do półfinałów na 4 pozycji, co oznaczało, że będę startował z autem które wykręciło czas najlepszy, a najlepiej pojechał Mustang ze stajni VTG na wyżej wspomnianych oponkach MT,

ALE : po wszelkich zabiegach Kuby związanych z wozem i mojej szybkiej reakcji na światełko zielone udało się wygrać półfinały.

Było już nieźle - finał z Corvette C7 też z VTG... i mogło być 1st.

Niestety finał się nie odbył, lunął deszcz i cały misterny plan w pizdu. Oczywiści półfinały nieważne, organizatorzy wrócili do czasów z eliminacji i w rezultacie nie miałem okazji stanąć na pudle.

No ale atmosfera fajna, konkurencja zdrowa, sympatyczna, wóz się sprawił, nic nie oddało, więc jest ok.
Teraz dopieszczanie i będzie jeszcze mała niespodzianka, Biały Kruczek 1f642.png - o Kuba już się zdradził - chodzi o plenum Coswortha.

305/35 :) niech półosie łamie



tez myślałbym o tych

Które miejsce? Najlepszy czas mieliscie 11,7? A jak było na poprzedniej turbinie?


teraz powtarzalne 11,7 - 11,8, wtedy 12,2 - 12,4

Edytowane przez kaktuss_ML
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to czas za***isty wielkie gratulacje szkoda że nie policzyli najlepszego czasu zawodów a wzięli ten z eliminacji ale widać że auto ma potencjał na wygraną. A alkohol udało się ogarnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moja Misia się nieco zniesmaczyła po tym zadaniu jakie jej dałem z demontażem paru kabelków:

20170512_184605_zpswhyrjeed.jpg

 

Choć i parę kabelków doszło żeby działało to:

20170511_180250_zpsnkqayqw7.jpg

 

Wyświetlacz wspomagający tankowanie :D

20170511_192325_zpsqpfzbloq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

za***isty film. Tragiczny finał. Życzę powodzenia na następnych zawodach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No filmik extra, finał mnie dobił naprawdę, aż mi się wszystkiego odechciało.

 

Kurde, niby zabawą tylko, a jednak nerwy straszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam że byłeś niepocieszony ale co tam tak bywa choć osobiście uważam że Cię wydymali :( szkoda tylko że liczy się to do ogólnej klasyfikacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zbóju pochwal się co zdobyłeś !! :)


No to mamy nowy Kaktusi rekord na 1/4 mili wynoszący 11,647 przy 213km/h dobre 0,1 sekundy urwane a moc mniejsza o co kaman :D ??
W dodatku bardzo duże zmulenie mamy przy przejściu z 1 na 2 ale wymuszone tym że programowo trzeba gasić silnik w momencie zmiany by fizycznie wbić ten 2-gi bieg...
20170625_183009_zpsop2rir9i.jpg

KAKTUS%20REKORD_zpsvuh7zolu.jpg

 

No troszkę dopieściliśmy setup mimo że mocy maksymalnej ubyło nam 3KM za to jest ona dostępna w szerszym zakresie:

kaktus%20dzis%20i%20wczoraj_zpsvboepute.

Zmiany jakie wprowadziliśmy to kolektor ssący Coswortcha, który to wymusił drobne przerobienie turbo zestawu...
pod%20maska_zpshibkoaxd.jpg

 

Te drobne zmiany to przeniesienie turbiny z góry na dół - na wzór tego co było u Cudnego:
Turbo%20na%20dole_zpszoetgkeh.jpg

 

Dźwięk się zmienił na taki bardziej odrzutowy no i auto zrobiło się sporo cichsze niestety...

 

Mam parę nagrań ale rekordowego znaleść nie mogę:

 

Skrzynie zrewidujemy i zobaczmy w jakim stanie jest synchro drugiego biegu - jak w słabym to dobrze dla nas, polatamy jeszcze na manualu, 

tak pi razy oko obstawiam że przez taka mulastą zmianę z 1-szego biegu na 2-gi tracimy lekko licząc 0,2 sek...

Największe wynagrodzenie tego trwajacego dobre 5 dni po 14-16 godzin trudu to ten oto widok:

19496478_1442901902466097_1871548358_o_z

 

No i widok małych Kaktusiątek bezcenny:

19549537_1442901912466096_878554497_o_zp

19576469_1442901952466092_312716319_o_zp

 

Hehe wcześniej do domu dziś wrócę to za robienie swoich Coobcio-Reniątek się zabiorę  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...