kaktuss_ML Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 generalnie jak doklada sie mocy i momentu to wrzuca się dłuższe przełożenia. Coby poprawić trakcję i mniej miotac lewarkiem zmiany biegów... No tak właśnie myślałem, a tu nagle piszesz ze na fabrycznym bedzie fajnie latac, jak by mialo fajniej jak ma dluzszym. Stad moje pytanie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Rurki rureczki: Turbo i downpipe na tyle duże że aż przewód hamulcowy trzeba będzie przenieść na drugą stronę kielicha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Czarne gustowne silikony, niepozornie to wygląda ;-) Ale Turbinka spora się wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WarPigs Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Czekam na jazdę próbna będzie ciepło to porobimy hałasu w stolicy zetkami. Btw. Genialnie wygląda ten intercooler wspawany w Belkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Wygląda super faktycznie ale dręczy mnie pytanie jak to się ma do bezpieczeństwa w razie wypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 stanowi dodatkową strefe zgniotu przy mocnym wypadku seryjna belka nic ci nie pomorze strefe zgniotu stanowi silnik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Sugerujesz ze jest bezpieczniej jak w oryginale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 stanowi dodatkową strefe zgniotu przy mocnym wypadku seryjna belka nic ci nie pomorze strefe zgniotu stanowi silnik Tak na to nie patrzylem, ale miecha w sumie ma wiecej jak belka, tylko czy jest tak mocny jak ona pod wzgledem konstrukcyjnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Chłopaki a gdzie w zetkach znajdują się czujniki uaktywniajace wystrzał poduszek powietrznych? Czy ww przeróbki mają jakiś wpływ na otwarcie poduszek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 nie niemają za poduchy odpowiada sensor zabudowany na tunelu środkowym sensor to taki mini sterownik i on analizuje wszystko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 No to można śmiało korzystać z mocy dzięki za wyjaśniające odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 No to zaczeliśmy na dobre wykończeniówkę Wtryski zmienione na 850ccm (prawie 3 razy wydajniejsze jak seryjne 750KM obsłużą spokojnie) wraz z nimi kostki no i trzeba było podnieść listwy paliwowe na dystansach: Najdłużej się zeszło dzisiaj z przerobieniem przewodów od klimatyzacji... no ale pasuje i wsio pospinane w fabrycznych miejscach Elektryka też ogarnięta i ta przy silniku i przy skrzyni biegów, przewody paliwowe, termoizalacja wiązki od skrzyni biegów, mocowania na czujniki EGT i temp. oleju, mocowania zbiorniczka od spryskiwaczy, wymienione świece zapłonowe na dwa stopnie zimniejsze irydowe i cała masa innych dupereli z którymi się schodzi i schodzi i nie widać końca ani efektu a czas zapierdziela przerażająco szybko Jak wszystko dobrze pójdzie to już jutro odpał - narazie bez pełnego wydechu Graty do uturbienia porozpiepszane po całym garażu - kurcze sporo ich się nazbierało... Jeszcze uszczlke miedzy turbo a kolektor ogarnąć i wsio będzie można poskładać i uruchomić sprzęta, baa nawet można stroić - ciekawe czy bardzo głośno będzie bez żadnego tłumika tylko sama goła rura fi 84mm To na Dobranoc zdjęcie pamiątkowe z młodszą siostrzyczką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Kutas za parkowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Tak to jest ch*jowo parkowac ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Mazneli Ci jakimś markerem na mieście czy to Coobciowy żart? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 o nie zauważyłem nawet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 No jest w dyskretnym miejscu. Nie rzuca się w oczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Przed warsztatem Kuby jest na murze napisane ze parkować nie można bo czarny spray czeka, chyba widziałeś Łukasz ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Widziałem tylko napis "Kuby nie ma". Wiec wchodzę patrze a ten wcina kebaba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 No widzisz, ja napisu na murze tez nie widziałem, ale za to na samochodzie zobaczyłem od razu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Hehehe żarty żartami ale odpalania juz te furę bo czekam na relacje i filmiki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Heheh, zarcik na foli to jest ;-) No podobno dzis odpał, sam jestem ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 garażowy żart hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 No to kolejna porcja wieści z Coobcio Garage: Kobita na urlopie więc własnoręcznie musiałem owijać rureczki: Przewod od wody dorobiony nowy a od klimatyzacji przerobione - miejsce wygospodarowane + termoizolacja: Z pierdół to oba paseczki zmienione bo stare od nowości nie zmieniane hehe 10 latnie: Kolektorek lewy na swoim miejscu, splanowane obie powierzchnie wsio na wysciowo: Turbina onboard - zlubrifikowana coby nie miała suchego startu... No i widok na chwilę przed odpałem: Pierwszego uruchomienia nie nagrałem bo prychał strzelał - dużo zabawy było pod dopieszczenie map startowych pod duże wytryski 850ccm, więc nagrana odrazu jakaś 15 sekunda pracy silnika: Chodzi wsio narazie okey - jest drobny wyciek wody no i wydech drze mordę ale za niego się bierzemy jak opierdolę śniadanie, będą jajka gotowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Z tego co widzę to WG jest tylko na prawym rzędzie cylindrów, lewy zawsze pompuje w turbo...nie masz problemów ze stabilnym boostem na wysokich rpm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.