Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

1000KM Nissan 350Z by Kaktuss


kaktuss_ML
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

generalnie jak doklada sie mocy i momentu to wrzuca się dłuższe przełożenia.

Coby poprawić trakcję i mniej miotac lewarkiem zmiany biegów...

No tak właśnie myślałem, a tu nagle piszesz ze na fabrycznym bedzie fajnie latac, jak by mialo fajniej jak ma dluzszym. Stad moje pytanie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurki rureczki:

20160209_152914_zpsgedkfmtw.jpg

 

20160209_204700_zpsgzd4gsui.jpg

 

Turbo i downpipe na tyle duże że aż przewód hamulcowy trzeba będzie przenieść na drugą stronę kielicha :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na jazdę próbna :) będzie ciepło to porobimy hałasu w stolicy zetkami.

Btw. Genialnie wygląda ten intercooler wspawany w Belkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda super faktycznie ale dręczy mnie pytanie jak to się ma do bezpieczeństwa w razie wypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stanowi dodatkową strefe zgniotu  przy mocnym wypadku seryjna belka nic ci nie pomorze strefe zgniotu stanowi silnik 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stanowi dodatkową strefe zgniotu przy mocnym wypadku seryjna belka nic ci nie pomorze strefe zgniotu stanowi silnik

Tak na to nie patrzylem, ale miecha w sumie ma wiecej jak belka, tylko czy jest tak mocny jak ona pod wzgledem konstrukcyjnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki a gdzie w zetkach znajdują się czujniki uaktywniajace wystrzał poduszek powietrznych? Czy ww przeróbki mają jakiś wpływ na otwarcie poduszek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 nie niemają za poduchy odpowiada sensor zabudowany na tunelu środkowym   sensor to taki mini sterownik i on analizuje wszystko 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to można śmiało korzystać z mocy :D dzięki za wyjaśniające odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zaczeliśmy na dobre wykończeniówkę :D

Wtryski zmienione na 850ccm (prawie 3 razy wydajniejsze jak seryjne 750KM obsłużą spokojnie) wraz z nimi kostki no i trzeba było podnieść listwy paliwowe na dystansach:

20160210_183954_zpsibdpay8y.jpg

 

Najdłużej się zeszło dzisiaj z przerobieniem przewodów od klimatyzacji... no ale pasuje i wsio pospinane w fabrycznych miejscach

20160211_1837370_zpsnqappqxi.jpg

 

Elektryka też ogarnięta i ta przy silniku i przy skrzyni biegów, przewody paliwowe, termoizalacja wiązki od skrzyni biegów, mocowania na czujniki EGT i temp. oleju, mocowania zbiorniczka od spryskiwaczy, wymienione świece zapłonowe na dwa stopnie zimniejsze irydowe i cała masa innych dupereli z którymi się schodzi i schodzi i nie widać końca ani efektu a czas zapierdziela przerażająco szybko :D

 

Jak wszystko dobrze pójdzie to już jutro odpał - narazie bez pełnego wydechu :D

 

Graty do uturbienia porozpiepszane po całym garażu - kurcze sporo ich się nazbierało... Jeszcze uszczlke miedzy turbo a kolektor ogarnąć i wsio będzie można poskładać i uruchomić sprzęta, baa nawet można stroić - ciekawe czy bardzo głośno będzie bez żadnego tłumika tylko sama goła rura fi 84mm  :P

To na Dobranoc zdjęcie pamiątkowe z młodszą siostrzyczką :)

20160211_185710_zpsrsjatfme.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed warsztatem Kuby jest na murze napisane ze parkować nie można bo czarny spray czeka, chyba widziałeś Łukasz ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem tylko napis "Kuby nie ma". Wiec wchodzę patrze a ten wcina kebaba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, ja napisu na murze tez nie widziałem, ale za to na samochodzie zobaczyłem od razu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe żarty żartami ale odpalania juz te furę bo czekam na relacje i filmiki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolejna porcja wieści z Coobcio Garage:

 

Kobita na urlopie więc własnoręcznie musiałem owijać rureczki:

20160212_171323_zps2k4ekgtp.jpg

 

Przewod od wody dorobiony nowy a od klimatyzacji przerobione - miejsce wygospodarowane + termoizolacja:

20160212_184901_zps3hddxhiu.jpg

 

Z pierdół to oba paseczki zmienione bo stare od nowości nie zmieniane hehe 10 latnie:

20160212_193143_zpspmecjuxa.jpg

 

Kolektorek lewy na swoim miejscu, splanowane obie powierzchnie wsio na wysciowo:

20160212_193511_zpsbqzdwkij.jpg

 

Turbina onboard - zlubrifikowana coby nie miała suchego startu...

20160212_232818_zpsrz7ay08y.jpg

 

No i widok na chwilę przed odpałem:

20160213_003619_zpslzxufcg1.jpg


Pierwszego uruchomienia nie nagrałem bo prychał strzelał - dużo zabawy było pod dopieszczenie map startowych pod duże wytryski 850ccm, więc nagrana odrazu jakaś 15 sekunda pracy silnika:

 

Chodzi wsio narazie okey - jest drobny wyciek wody no i wydech drze mordę ale za niego się bierzemy jak opierdolę śniadanie, będą jajka gotowane :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to WG jest tylko na prawym rzędzie cylindrów, lewy zawsze pompuje w turbo...nie masz problemów ze stabilnym boostem na wysokich rpm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...