Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

1000KM Nissan 350Z by Kaktuss


kaktuss_ML
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to pewnie nie zostanie buteleczka, to pewnie coś jak amulet na uturbienie Zetki, jest przechodnia :-)

Jakoś to przeboleje.

 

Mysle że coś zastępczego się znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt fajny tylko szkoda że przez te 12 stron to może z 3 strony konkretów a reszta to pierdolenie przez co ch*jowo się go czyta i ch*j wie na końcu o co chodzi.

 

A wracając do tematu to kiedy kujesz silnik?

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zrobiło się luźno.

 

Ale konkretnie to chciałbym zakuć na koniec roku lub na początku przyszłego.

Na razie pociesze się mniejszą mocą. Liczę, że silnik się nie rozleci do tego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No okaze się jak to będzie, jak podzieli los Twej gałki będzie płacz, ale postaram się obchodzić z nim znacznie delikatniej,

 

No i przyjechały dziś oponki na tył, coby trakcje złapać przy zwiększonej mocy, jak to się mówi ;-)

 

Pirelli P Zero Corsa Asimmetrico 285/35/19

 

No i czas sprzedać oryginalne felgi, dla zainteresowanych link poniżej:

 

http://olx.pl/oferta/oryginalne-kola-alufelgi-nissan-350z-lift-18-opony-bridgestone-CID5-IDebsyF.html

post-95317-0-37621000-1456351374_thumb.jpg

Edytowane przez kaktuss_ML
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobaja mi sie te opony ciekawe jak to ma sie do r888 najbardziej klejace pirelli to pzero trofeo r

ale te takze powinny nieziemsko trzymac po rozgrzaniu.

napisz jak sie spisza wzgledem tych co masz teraz

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare zaległe fotki z wymiany pompy paliwa:

20160223_233619_zpsdhuno8be.jpg

 

Żeby dostać się do pompy paliwa no kurde pół tapicerki trzeba było demontować - ale ktoś odjebał manianę z odtwarzaczem DVD aj.... +2 godziny doszły - Misia nie była za bardzo szczęśliwa z tego powodu:

20160223_224220_zpsyuw2481n.jpg

 

No czas na to co pozmienieło się pod maską  :)

W zasadzie to już prawie finał, rozpórka, osłona plastikowa na silnik a z ciekawostek jest to że w dość wczesnej fazie projektu butelka po mineralnej zniknęła :P

20160225_163611_zpszthab8tr.jpg

 

Kto ciekaw jak to podaje i brzmi :D ??


No i ocencie sami czy podaje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzeło! Pod maska wygląda tak jakby z fabryki wyjechało na takim Setupie, ładnie i schludnie a jak to przyspiesza...

Kiedy ja wreszcie uturbie tego zamulacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno się chwalić swojego, ale w sumie to Kuby prace  tu omawiam: 

 

Świetnie to wygląda, super robota, rzadko mówię w czasie realizacji wszelkich robót - "Polegam na Tobie i masz wolną rękę" ale przy tym projekcie przyznaje, że nadużywałem tego powiedzonka i oto efekty! Jest Genialnie. Jedynie te "Białe Kutaski" ;-) nie mogą być białe, ale to kwestia chyba dla Twojej Misi, (której za tą zmieniarkę na oczy się pewnie nie pokaże.) Nie sądzę żeby kobiece poczucie estetyki pozwoliło jej puścić ten kolor zegarków :-)

 

A z filmik pokazuje, że Zetka będzie teraz chciała mnie zabić, ujeżdżanie coś czuje zacznie się od nowa. za***rdala nieźle. Ciekaw jestem jeszcze jak z środkowych biegów 3-4 wstaje.

 

A gdzie najważniejszy zbiorniczek od spryskiwaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest za***iście pięknie się wkreca. Nagrajcie filmik gdzie lepiej prędkość widać. Kiedy odbiór? PS białe kutaski nie wyglądają zle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiorniczek od spryskiwaczy jest na swoim miejscu, jedynie przesuniety teraz muszę do niego doprowadzić wlewik...
Ps. Seryjny silnik jest no i niesie to za sobą pewne ograniczenia z powodu tej wielkiej turibny.

Żeby silnik przeżył do zakucia to:

- na 6 biegu zabronione będziesz miał dawanie gazu do dechy w celu ochrony korb

- Ponadto limiter prędkości będziesz mieć ustawiony do marnych 230km/h bowiem powyżej tej prędkości zaczyna przeładowywać na 5-tym biegu. 

- No i musisz pamiętać by przed chłostą olej w silniku miał przynajmniej 65 *C a nie przekraczał 120*C
- A i jak uruchomi się w zegarach peek i warning to jak któryś z nich zacznie się drzeć czy mrugać to noga z gazu :D

 

Dziś klima, zegary, oslona na silnika, rozporka, wlew do płuny spriskiwaczy, podcinanie zderzaka by sie nie obijal o cooler, rurki do spryskiwczy ksenonow relokacja silnikczka od nich no pierdy pierdy...

No i porządne dostorjenie na ulicy ale nie wiem czy to ze swoim mechanikiem napierdalać czy z tobą osobiście pozapierdzielamy :D ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę dziś u Ciebie tak jak ustaliliśmy.

 

Kuźwa, ale on będzie wolny... Ja po mieście zazwyczaj 250-280 km/h zawala, :-)

A tak serio, myśle ze styka, rekordów prędkości bić na razie nie będę, wiec spoko.

A 6 bieg rzadko wchodzi mi w tym aucie, w trasy nim raczej nie latam.

 

Gorzej z tym uważaniem na temperture, ale to czy zakuty czy nie to uważać trzeba.

 

Sporo pracy, tzn pierdółek, ale już końcówke widać.

 

Do zobaczyska wieczorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy Niedziele wieczór a tu żadnej nowinki o "białych kutaskach"  :devil:  Ciekawe czy kaktuss już odebrał sprzęta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło środy do odbioru, jeszcze klime uruchomić, końcówki wydechu zapodać i dostroić...

No ale chłopak latał, dźwięk i dojebanie mu się podobają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam słowa Kuby, dojebanie niesamowite, choć warunki nie na drodze były kiepskie i dopiero na suchym jak potestuje nagram filmik i opisze wrażenia. Wydech faktycznie chodzi świetnie, słychać rzeczywiście jakby pod maska pracował V8, jedynie lekki rezonans odczuwalny, ale do zlikwidowania. Dojdą ładne końcówki, to będzie zwięczenie wydechu. Fajnie bo na spokojnej jeździe jest cichy jak OEM, jak się jebnie słychać go dopiero mocno, nie wiem jak na zewnątrz podczas jazdy, ale na postoju istne V8.

 

A białych kutasków już nie ma :-), tzn. są ale teraz są bursztynowe, jak wszystkie zegarki w Nysce. Kuba fajnie wyciągnął przyciski, ale podejrzewam, że tu jednak kobieca ręka musiała pomóc ;-)

 

No dostroić trzeba, usawić obroty i zabezpieczyć przed przeładowaniem.

 

Jeszcze wymyśliłem konserwację przegubów, ciągle domyślam jakieś pierdoły ale mam nadzieje, że już środa to będzie dead line na odbiór.

 

Obiecuję dokładną relacje po odbiorze i testach już u mnie.

 

Mysle jeszcze o rolowaniu nadkoli, robił już ktoś z Was to w swoich Zetkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kolorek zegarów się już zmienił:

20160226_171013_zpscgxfhy7j.jpg

 

Zarolować możemy ale zabezpieczyć potem warto nadkola od wewnetrznej storny no i jak nie oryginalny lakier jest na błotnikach to pęknąć może...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w takim razie moze ktos wie czy na 10.5" felgach z ET 22 i 285/35/19 oponie bedzie ocieralo?

Moze ktos ma doswiadczenie w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to tym bardziej musze zrolować, a raczej dać komuś do zrolowania.

Tylko gdzie, mam jakiś taki namiar w Wawie :

 

http://olx.pl/oferta/fender-rolling-rolowanie-nadkoli-german-style-stance-cultstyle-jdm-wwa-CID619-IDa8oSz.html

 

Koszto ok. 200zł za komplet, max 300zł

 

Ktoś jeszcze wcześniej na forum polecał:

 

high-tech-tuning z Nowego Dworu, ale nie znam.

 

Macie kogoś okolice Płocka, Warszawy, Łodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w takim razie moze ktos wie czy na 10.5" felgach z ET 22 i 285/35/19 oponie bedzie ocieralo?

Moze ktos ma doswiadczenie w tym temacie?

Ja miałem wcześniej 10,5" 285 mm tylko ET 20 i niestety obcierało przy Et 22 powinno jeszcze trochę brakować ale nie wiele :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli moze sie zdarzyc jednak.

 

Mam jakiegos gościa spod plocka ktory obsługuje nadkola dlanwszystkich w miescie.

Podgrzewanie, komserwacja po zabiegu wszystko z podobno gwarancja wykonania 150zl za jedno nadkole.

Problem z jego dostepnoscia, ale chwile mam zanim popale obecne laczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w takim razie moze ktos wie czy na 10.5" felgach z ET 22 i 285/35/19 oponie bedzie ocieralo?

Moze ktos ma doswiadczenie w tym temacie?

sorry,że ci zaśmiecam ale mam szybkie pytanko czy przy et22 10.5 na 18stkach bedzie podobny problem? (guma 265/35)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam 265/35 tylko ze 19" i nie ma klopotu, ale nie za nisko bedziesz mial troche?

 

Orginal jest 245/45/18

 

Przelicz to na jakiejs stronie z oponami, bo mysle ze bedzie wyglądało jak za male kolo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...