Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 nigdy W tym wypadku stale 0.5bara doregulujemy. Jak cyferki na hamowni za duże wyjda to bedziem obniżać. Obecny set po dolozeniu drugiej pompy paliwa jest zrobiony na szybko wstajace 600KM+++ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 no takie podtrzymanie obrotow z jednego rzedu na stale jak najbardziej korzystne jezeli chodzi o reakcje na zmiane obciazenia...zastanawialem sie tylko czy jak otworzy sie WG to czy ten jeden rzad nie sprawi dopompowania np na 0,7... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Kuba wysteruje go jak nalezy, mysle ze raczej nikt nie dalby sobie tak rady jak on B-) Chyba dzis sie szykuje wydech, co? Bedzie niezly kominek, a raczej dwa ;-) Nie moge sie doczekac jak to bedzie wygladalo i halasowalo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert83 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Nie no masakra. Jestem zaszokowany z jaką lekkością powstał cały projekt. Jak to wszystko jest dopracowane i wygląda naprawdę bardzo estetycznie. Tam jest wszędzie tak mało miejsca a Kuba upchał jeszcze tyle rupieci. Coś pięknego oglądać te zdjęcia z prac. Gratuluje Kaktus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Nie mnie naleza sie gratulacje, chyba ze za wybor Tunera ;-) Szczerze mowiac od poczatku wiedzialem ze pojdzie gladko. Wystarczy troche z Kuba pogadac, zeby nie miec zadnych watpliwosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Chłopaki z USA (fast&furious) mają Jessy'ego my mamy Coobcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Hhehe, udane porownanie... Co Kuba na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Dziś mnie na warsztacie nie ma ale jutro pilnie biorę się za twoja maszynę, instlacja pod zegary pójdzie no i sterowanie wasteagarem oraz bovem... No i najwyższy czas na cyferki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Mam nadzieje ze mowisz o wynikachnna hamowni a nie o kasie hehehhe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Haha to samo pomyślałem jak to przeczytałem pierwsza myśl to cyferki będzie miał Mariusz jak pojedzie po odbiór auta i to 5-cyfrowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Najpierw bedzie placz i zgrzytanie zebami, ale pewnie nie zdaze nawet wrocic do domu jak o tym zapomne ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Zdążysz. Będziesz wracał szybsza fura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Się zobaczy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 no pobudka z rana i czas na ogarnianie tematów No to zaczynamy Spokojnie czerwony zmieni się na czarny No i wyjebałem dziurkę by puścić nią kabelki od EGT, oraz przewody powietrzne do sterowania doładowaniem i bovem widocznym powyżej OEM LOOK zachowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) W końcu jakieś relacje, bo już nie mogłem się doczekać ;-) Czerwony gustowny, ale szkoda już wprowadzać kolejnego koloru. (wiem że to bardzo przekonujące patrząc na naklejkę na masce ;-) - ale i na nią przyjdzie czas) Zetka miała być Black&Red, ale będzie Silver&Black, więc tak właśnie. Z racji początku końca projektu u Kuby musze pomyśleć dalej o wyglądzie, niewielkie zmiany będą, ale być muszą. Kuba, pokaż zegarki, bo nawet ich na żywo nie widziałem, mimo, że sam zamówiłem :-) Taki ładny blow off a nie będzie widoczny :-( Edytowane 16 Lutego 2016 przez kaktuss_ML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Jakie zegary brałeś? Jaka firma? Ja mam autogauge które moim zdaniem są najładniejsze ale chyba nie porażają jakoscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Podobne, ale innej firmy : DEPO Racing. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 No to po pierwszych zabawach na hamowni 830ccm wtryski oj duży zapas robią - dobra opcja na przyszłość. Sprzęgło fabryczne poddaje się już i to zaledwie przy 565Nm jakie auto buduje na doładowaniu 0,55 bara - no i suszarka mniej nie dmuchnie Pocieszające jest to że doładowanie pełne bez żadnego wspomagczy w postaci EBC czy MBC pojawia się już przy 3200obr.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 to z 450 KM pewnie wyplulo? Ciekawe jak korby wytrzymaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 No i co dalej robić z tematem? Ktoś jeździł z was na ceramicznym sprzęgle? Jak to się sprawuje, da się przyzwyczaić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Ja mam ACT i właśnie w piątek jadę do Coobcia zmienić na coś normalnego na zimnym oleju i na trasie da się przyzwyczaić ale w miasto światła korki uff ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Te sześcio-łopatowe i jednomas masz założony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Tak dokładnie zdj jest w 350z by Mk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 No maszyna finalnie dostrojona wypluła 446KM na symbolicznym 0,5 bara Oj było walki by ograniczyć doładowanie do tak niskiego poziomu by można było wreszcie to bezpiecznie wystroić na hamowni - przed nami jeszcze dopieszczenie na drodze... No ale nim na nią wylecimy trzeba sprzęgęło zapodać bardziej męskie, fabrycznie ta zetka z REVUPem miała to same badziewie co siedzi w 350Z z HRem, 370Z oraz Navarze czyli 240mm z autoregulacją. Wleci EXEDY 250mm - sprawdzone w boju przy 650Nm, tak więc na cały nadchodzący sezon z pewnością wyrobi i noga nie będzie boleć w korkach, wręcz będzie pracowało lżej jak poprzednie Filmik na dobry wieczór : No i wykresik w na maksa osłabionej konfiguracji: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 No to jest wyrok i na dwumase, do wyjebania. Zakladamy odrazu jednomasowe., nie za lekkie, zeby nie halasowalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.