kaaspar Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam wszystkich,dzis po nocy w zakupionej wczoraj Micrze nie moglem jej rano "normalnie" zapalic, to zanaczy bez dotykania pedala gazu. Po trzech probach uruchomienia dodalem lekko gazu i zapalil bez problemu po ok 30 sekundach utrzymywania na ok 2-3 000 obrotow puscilem pedal gazu i chodzil bez problemu.Po ok 3 minutach pracy, zgasilem i zapalil juz normalnie bez dodtykania gazu.Serdecznie prosze o info co to moze byc?? serdecznie pozdrawiam kaas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Może świece może zaworem zwrotny może paliwo może...Sprawdź czy się powtórzy (zakładam ze micra bez inteligentny key,bo tam trzeba wcisnąć hamulec przy zapalaniu.) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaspar Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Swiece sa nowe, przewody tez, hamulec i tak wciskam, bo to automat........:-), Boje sie ze to nie taka "prozaiczna" przyczyna........niestety, dzis bylo to samo a jak probowalem jednak "zmusic" autko do zagadania bez dodania gazu to zagadalo, ale nierowno i jakby nie na wszystkich garach..........:-( Chyba bez "czarownikow" sie nie obejdzie..........:-( Witam jeszcze raz spytam bo specjalnie nie zapalalem autka 2 dni i dzis musialem krecic kilka razy nawet z noga lekko na gazie tak jakby nie trzymal jakis zaworek i paliwo splywalo do zbiiornika i trzeba je napompowac......:-) , czy moze wiecie gdzie taki zaworek koze byc zlokalizowany i czy dam rade sam go wymienic ,i czy tu jest jakies ssanie (moze sie czyms przybrudzilo) i nie pali ???Z goru dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Zaworka zwrotnego oddzielnego nie ma, jest wbudowany w pompie paliwa i to pompa utrzymuje ciśnienie po zgaszeniu a przed odpaleniem powinna pod pompować paliwo . W Twoim przypadku albo masz za bogatą mieszankę i zalewa silnik { komputer źle dobiera mieszankę} lub za ubogą mieszankę , silnik nie ma siły załapać [ brak ssania - jak to określiłeś czyli wzbogaconej mieszanki ] . Dobrze by było podpiąć tester i sprawdzić temperaturę silnika w czasie rozruchu . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaspar Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Dzieki chyba bez wizyty u speca sie ni obejdzie.........:-) trzeba szukac dobrego,a o takiego nielatwo.........:-( a jeszcze powiedzcie gdzie jest wtyczka do komputera .zeby mi pol auta nie rozebrali..........:-).Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 no jeśli chcesz jechać do speca ,co nie wie gdzie szukać to lepiej łukiem omijaj. a złącze jest pod bezpiecznikami z lewej w kabinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaspar Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Dzieki bede szukal...........:-) na razie jezdzi,choc to poranne zapalanie denerwuje......:-( A cos tam sie "przytkalo" i moze jakis czyszczacy uszlachetniacz do paliwa zmieni sprawe,jak myslicie stosowaliscie cos do czyszczenia ukladow wtryskoych, sprawdza sie to czy moze doprowadzic do niespodziewanego uszkodzenia ukladu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 To pierwsza rzecz ,która należy wypróbować. Koszt nie wielki np.STP a pomóc moze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaspar Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Witam wszystkich ponownie, przez pierwsze dni po zakupie Micra zapalala troche z problemami (trzeba bylo lekko wcisnac gaz przy zapalaniu) po 3 dniach postoju (wyjazd) dzis rano ODMOWILA wspolpracy,po przekreceniu kluczyka "pryknal" na 2 sekundy i zgasl,dalsze proby "chechlania" zakonczyly sie niepowodzeniem.Po ok 6 godzinach i naladowaniu batrii historia sie powtorzyla...........:-( Nie chce zajezdic rozrusznika wiec dalszych prob nie podejmuje,czy czeka mnie nieuchronne spotkanie z sultanami klucza francuskiego??? Serdecznie pozdrawiam i dziekuje za jakiekolwiek sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 @kaaspar - nie zakładaj nowych tematów. Ten wątek / problem / możesz kontynuować tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaspar Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Dziekuje,przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 pompe paliwa mgł szlak trafić .jak przekręcasz kluczyk to ją słychać? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Paliwo,iskra , immobilajzer ,jakiś czujnik , rozrząd ... itd/itp Bez podłączenia pod kompa ,potrzebna czarodziejska kula. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Pompe ma być slychać .Jak jej nie słychac to coś jest nie tak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaspar Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Dziekuje za pomoc skonczylo sie w warsztacie okazalo sie ze majac trudnosc z zapaleniem bez dotykania gazu, za mocno go Zona wcisnela co sopowdowalo zalanie swiec, swiece wymienine na nowe(Denso) auto zdiagnozowane komputerem(zero jakichkolwiek bledow) teraz pali i jezdzi ALE............... nadal nie zapala "NORMALNIE" czyli bez lekkiego dodawania gazu. Mechanik spedzil nad nim 2 dni( z uwagi ze na cieplym pali bez problemu i auto styglo po 6 h) posprawdzal wszystkie czujniki(temparaturu,polozenia walu,imobilajzer, wtryski, pompe).i co tam jeszcze mogl ) i NIC,.........poddal sie choc przyznal ze mu sie to nie zdarzylo.Auto nadal nie pali "normalnie" czyli bez gazu na zimnym.Wymienilem tez akumulator na nowy (bo to podobno tez jego "slabosc" tez mogla sie przyczynic do zalania swiec........:-( po zapaleniu auto sprawuje sie pieknie nie gasnie ,obroty nie faluja fajnie sie wkreca ,nawet jak na automat........:-) Ma ktos jakis pomysl CO DALEJ..........czy w serwisie myslicie ze beda madrzejsi??? Dzieki za uwage i sorki ze marudze...........:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Wygląda rzeczywiście na jakieś nie domaganie pompy paliwa ,lub raczej jej zaworu zwrotnego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Dziekuje za pomoc skonczylo sie w warsztacie okazalo sie ze majac trudnosc z zapaleniem bez dotykania gazu, za mocno go Zona wcisnela co sopowdowalo zalanie swiec, swiece wymienine na nowe(Denso) auto zdiagnozowane komputerem(zero jakichkolwiek bledow) teraz pali i jezdzi ALE............... nadal nie zapala "NORMALNIE" czyli bez lekkiego dodawania gazu. Mechanik spedzil nad nim 2 dni( z uwagi ze na cieplym pali bez problemu i auto styglo po 6 h) posprawdzal wszystkie czujniki(temparaturu,polozenia walu,imobilajzer, wtryski, pompe).i co tam jeszcze mogl ) i NIC,.........poddal sie choc przyznal ze mu sie to nie zdarzylo.Auto nadal nie pali "normalnie" czyli bez gazu na zimnym.Wymienilem tez akumulator na nowy (bo to podobno tez jego "slabosc" tez mogla sie przyczynic do zalania swiec........:-( po zapaleniu auto sprawuje sie pieknie nie gasnie ,obroty nie faluja fajnie sie wkreca ,nawet jak na automat........:-) Ma ktos jakis pomysl CO DALEJ..........czy w serwisie myslicie ze beda madrzejsi??? Dzieki za uwage i sorki ze marudze...........:-) Jak już zapali po dodaniu lekko gazu na zimnym silniku, puszczasz gaz jakie obroty utrzymuje ? Jakie obroty ma po nagrzaniu ? Ja bym jeszcze zrobił. adaptację przepustnicy - tylko to automat może być inna procedura . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaspar Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Dzis sprobowalem zaplic zupelnie bez gazu aku "pelne' wiec chechlalem 4 razy ,zapalil ale chodzi norowno (jakby na 2 czy 3 garach) i tak (mimo bolu serca0 wytrzymalem ok minuty, nic sie nie dzialo jak lekko dodalem gazu zgasl..........zapalilem jeszcze raz zapalil i i po lekim dodaniu gazu (i trzymaniu pol minuty) czaczal juz chodzc normalnie.Obroty po zapaleniu z "gazem" ok 1000 obroty po nagrzaniu 700-800 .Czy awario zaworka zwrotnego pompy by dawala takie objawy chyba by zapalal za 3 rozrucham jak by dopompowal paliwo(ale to w/g mnie)..........:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy82 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) hej a sprawdzałeś płyn chłodniczy nie wiem jeszcze jak w micrach bo dopiero mam od 2tyg ale w mojej almerze która jest na wykończeniu(z benzyny zrobił sie diesel -olej znika ) taki objaw jest gdy znika też płyn chłodniczy i czujnik temp nie ma płynu i podaje złe dane do eku i bez gazu nie odpalisz choćbyś nie wiem ile kręcił i wtedy wiem że trzeba dolać tak mi do głowy przyszło Bądź też sam czujnik to też go wymieniałem koszt był 30 zł i później palił bez niczego Edytowane 10 Lutego 2016 przez siwy82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaspar Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Plyn jest sprawdzalem, czujnik tez zdaje sie dzialac bo najpierw jest na desce niebieski symbol chlodzenia i znika wydaje sie prawidlowo po ok 3-5 km.Kurcze juz glupieje.Chyba sie jednak "kopne' do serwisu autoryzowanego moze oni cos poradza.mysle ze juz poprzedni wlasciel mial jakis problem z tym zapalaniem(choc zapewnial ze nie,ale jakos slabo mu wierze....:-( bo skad przed sprzedaza wymiana czujnika polozenia walu,swiece, filtr powietrza.........???? Ech ,zycie............:-) .Jakie tu sa jeszcze czujniki dzialajce przy starcie, moze jakis z nich..........Mechanik-kowal sie poddal ale ja nie moge...........:-)Poza tym autko jest naprawde piekne i malo zuzyte........:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy82 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 a możę bym jeszcze odpowietrzył układ chłodzenia ? taka myśl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaspar Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Dobra mysl, a to jest jakas srobka odpowietrznika czy sie zdejmuje korek?Chociaz tu jest zbiorniczek wiec czy sie taki uklad odpowietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Micra nie ma żadnych odpowietrzników , układ powinien się sam odpowietrzyć - to nie ma wpływu na odpalanie !!!! Dzis sprobowalem zaplic zupelnie bez gazu aku "pelne' wiec chechlalem 4 razy ,zapalil ale chodzi norowno (jakby na 2 czy 3 garach) i tak (mimo bolu serca0 wytrzymalem ok minuty, nic sie nie dzialo jak lekko dodalem gazu zgasl..........zapalilem jeszcze raz zapalil i i po lekim dodaniu gazu (i trzymaniu pol minuty) czaczal juz chodzc normalnie.Obroty po zapaleniu z "gazem" ok 1000 obroty po nagrzaniu 700-800 .Czy awario zaworka zwrotnego pompy by dawala takie objawy chyba by zapalal za 3 rozrucham jak by dopompowal paliwo(ale to w/g mnie)..........:-) . Po odpaleniu na zimnym silniku około 5 stopni powinien wskoczyć na obroty 1500 -1700 i w miarę nagrzewania spadać do 800 bez włączonych jakichkolwiek odbiorników { nawet nawiewu } . Po włączeniu obciążenia elektrycznego powinny podskoczyć do 900 . W tym silniku przepustnica sterowana jest elektrycznie i do prawidłowej pracy potrzebuje adaptacji . Zrób adaptację bo objawy są podobne , następnym krokiem zmierz ciśnienie paliwa - mogła być zmieniona pompa na inną o innym ciśnieniu , lub bez zaworu zwrotnego Edytowane 11 Lutego 2016 przez ANDRZEJ104 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaspar Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 A czy moze miec na to wplyw czujnik polozenia walu? Taka sugestie podsunal mi mechanik tu na miejscu i jeszcze pytanie czy w mojej Micrze jest jeden czy 2 czujniki(dolny i gorny) czy tylko jeden w bloku obok kola zamachowego?Pozdrawiam P.S po zapaleniu ( w ten specyficzny sposob co podalem) jest wyczuwalny zapach benzyny...........:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Słyszałem o takich przypadkach - sam się nie spotkałem - że komputer nie diagnozował uszkodzenia czujnika a wymiana pomogła . Czujniki są dwa , w głowicy czujnik położenia wałka i w obudowie koła zamachowego ,położenia wału . Jeśli kontrolka silnika nie świeci RACZEJ są dobre . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.