kaaspar Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Witam wszystkich,duzo sie wyjasnilo,wymienilem czujniki ,oba i ..........nic sie nie zmienilo, poszukalem glebiej i pol problemu zalatwione,powodem byl.......AKUMULATOR oczywiscie na te pol problemu,"normalnie" trzymal parametry a ladowanie jest ok ,dopiero zbadanie go pod obciazeniem pokazalo ze ma sile krecic ,ale juz iskre daje slaba, stad zalanie swiec i te klopoty. Teraz po wymianie zapala "od strzala" jak mowia motocyklisci. ALE no wlasnie ,nadal nie chce zapalic zimny bez minimalnego wcisniecia gazu..........Jak zdejmowalem ta plasyikowa "czapke" z przepustnica by wymienic siwce zauwazylem ze te gumki od sa troszke juz jakby malo elastyczne, czy myslicie ze moze to byc jakims klopotem w zapalniu zimnego??Jakies "lewe" powietrze??? Dodam ze jak juz zapali chodzi prefekcyjnie, cichutko i rowniutko i po znizaniu sie paliwomierza widze za za wiele nie pali...........:-) Ale wtedy tez by ssal to "lewe" powietrze i cos by bylo nie tak........???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 POMPĘ PALIWA SŁYCHAĆ PO PRZEKRĘCENIU STACYJKI CZY NIE?????????? Skoro odpala to znaczy że pompa paliwa działa !!! czytaj zanim coś napiszesz ...!!!! edytowane przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 W Micrze nie jest to oczywiste , zależy od czasu od zgaszenia , temperatury silnika , nie każde przekręcenie na zapłon uruchamia pompę !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 racja ale jak silnik jest zimny to pompa musi podać paliwo i nie każde odpalenie auta swiadczy o tym że pompa jest sprawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesio_k1 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Witam. Minęło trochę czasu od ostatniej wypowiedzi, ale pragnę zapytać czy udało się rozwiązać problem? Mam identyczny model z automatem i już wymieniłem świece, cewki, przepustnicę (+adaptacja), pompę paliwa i akumulator. Niestety nadal mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Kaaspar czy nadal odpalasz z gazem, czy znalazłeś rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueLie Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Czy na ciepłym silniku słychać klekot jak w dieslu(nie wiem jak to inaczej ująć)?Miałem podobny problem i okazało się że zniknął w momencie wymiany świec, kabli zapłonowych i przepustnicy. Może po prostu kable wymagają też uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesio_k1 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) Na ciepłym silniku nie słychać "klekotu". Silnik chodzi cicho i równo. Obroty są w okolicy 800 (na oko). Świece wymieniłem, niestety nic nie dały. Później zabrałem się za cewki zapłonowe (bo w tym modelu nie ma kabli zapłonowych). Cewki kupiłem używane, ale efekt ich wymiany nie dał żadnego rezultatu. Przepustnicę też wymieniłem i bez efektu. Jeszcze jedna istota kwestia. Zauważyłem że wraz z problemami odpalania na zimnym silniku pojawiło się zwiększone spalanie tj. do tej pory było 6-7l. a obecnie nie spada poniżej 8,5-9,5. Idąc tym tropem dochodem do wniosku że winny może być też łańcuszek rozrządu ale ten problem mnie już przerasta bo sam sobie z nim nie poradzę. Co sądzicie o takim tropie? Edytowane 9 Stycznia 2018 przez grzesio_k1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesio_k1 Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Micra naprawiona. Zajęło mi to trochę czasu ale z pomocą zakładu mechanicznego udało się. Niestety wszystkie opisywane przeze mnie problemy były skutkiem naciągniętego łańcuszka rozrządu (przebieg 105tys). Po jego wymianie jak ręką odjął: samochodzik odpala bez problemu, nie falują obroty, spadło średnie spalanie i teraz jazda Micrą to sama przyjemność. Koszt nie byl mały bo komplet części do wymiany łańcuszka to ok 500zl + filtr oleju + olej + przy okazji paski + robocizna (500) dały razem kwotę 1300zl. Sporo ale warto. Porada dla innych użytkowników: aby sprawdzić łańcuszek rozrządu bez ogromnej roboty trzeba zdjąć pokrywę głowicy. I jeszcze jedno: okazuje się że wymiana łańcuszka rozrządu w Micrze z automatyczną skrzynią biegów (moja wersja) jest możliwa po zdemontowaniu prawego koła, natomiast modele z manualną skrzynią biegów muszą mieć wyciągany silnik a to zwiększa koszty naprawy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.