melo3 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 witam, posiadam patrola gr y60 long 4.2 benz, mianowicie mam problem, chodzi mi o to ze nie mogę ustawić kierownicy tak aby jechał prosto, parch raz sciaga w lewo raz w prawo,poprostu nie umiem tego ustawic. wszystkie koncowki itp itd nowki sztuki, koła 35", proszę o pomoc. z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 może grzebał ktoś przy przekładni kierowniczej śrubką do kasowania luzów jak jest za mocno dokręcona to może się tak dziać . Możesz mieć luzy na łożyskach lub albo amor skrętu . Jeśli go podnosiłeś to most zmienił kont i tu problem , regulacja na tulejach mimośrodowych . trochę tych pozycji jest do sprawdzenia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melo3 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 przy przekładni raczej nikt nie grzebał, luzy na łozyskach "kasuje co jakis czas" amorek skretu wydaje sie byc ok ale zaraz sprawdze. tak podnosiłem go o +2... regulacja na tulejach? tzn jak to ogarnac? moze podpowiesz....z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 jak poszedł do góry to zmieniły się kąty na zwrotnicach i przez to auto zaczyna myszkować , dlatego przy wahaczach w miejscu gdzie są przykręcane do mostu daje się tuleje regulujące mimośrodowe nimi regulujesz most tak by stał jak w oryginale , tu masz to ustrojstwo na fotce. A luzy na kierownicy warto sprawdzić i wyregulować też , u mnie przy 35c po poł roku latania musiałem kasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 poniżej masz schemat montażu ja jednak skłaniałbym się bardziej w stronę silentblock-a niż tulei poliuretanowej z kołnierzem (składanej z połówek) ze względu na wytrzymałość, wiem że silentblock jest twarszy ale na pewno dłużej wytrzyma, chociaż to i tak zależy od producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melo3 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Dziękuję za odpowiedzi. Jestem wdzięczny i będę z tym walczył Pany, pytanie za 100 pointsow...w 3d y60 zgnily progi. Z czego dorabiacie? Będę dźwięczny pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 kup reperaturki tak pierwesze z brzegu http://allegro.pl/prog-reperaturka-progi-nissan-patrol-k260-y60-5d-i5127218024.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melo3 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Tylko te reperaturki są z cienkiej blachy i czy nie lepiej wykombinować "porządny"próg.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Możesz zrobić jak nasz kolega yurek z profili http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/96099-3-lata-z-terrano-dzienniki-garażowe/ ok 11 strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melo3 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Właśnie tak robię. Nie ma Ci się pierdzielic. Dzięki. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.