Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stanowisko serwisów w sprawie nadmiernego zużycia oleju w silnikach 1.2 DIG-T.


colins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pani Sylwia,jest osobą ,która odpowiedziała mi z ramienia Nissana i z nią utrzymuję korespondencję.

Poczekamy ,pozyjemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A procedury należy wykorzystać, a dopiero używać argumentów turbo kamera czy tym podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syzyfowa i mało poważna walka z wiatrakami.

Przez takie akcje Nissan gotów jest wycofać się z PL, i tylko tyle można tu wskórać.

Jeszcze raz napiszę,to nie jest auto na tor, tylko niebrzydki dupowóz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście,żartowałem,nikt się nie wycofa.

Widzę to tak.Nissan na próbę wgrał koledze rajdowy soft,do tego stopnia że rwało asfalt,przy okazji brało też olej, bo to tylko 1,2

A teraz wrócili do normalnych parametrów,tyle że apetyt na rwanie pozostał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli za szybkie ubywanie lub przyrost oleum to norma to ja wysiadam,nie jest to pierwszy samochód jaki mam i pewnie wielu forumowiczów rownież, i nigdy nie miałem przyrostu poziomu oleju a ubytek od wymiany do wymiany mieścił się pomiędzy max a 1/2 miarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli za szybkie ubywanie lub przyrost oleum to norma to ja wysiadam,nie jest to pierwszy samochód jaki mam i pewnie wielu forumowiczów rownież, i nigdy nie miałem przyrostu poziomu oleju a ubytek od wymiany do wymiany mieścił się pomiędzy max a 1/2 miarki.

 I w tym miejscu cię popieram. W QQJ10 w silniku 1.6 benzyna tez nie miałem problemu z olejem od wymiany do wymiany mimo przyjechanych 150000 kilometrów. Nigdy, ale to nigdy nie dolałem grama oleju i zawsze na miarce było max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze raz napiszę.

Nowy silnik, trzeba testować,najlepiej na Syberii,bo tam skrajne warunki,tyle że to kosztuje,więc taniej podrasować silnik.

I klient zadowolony i sprzedaż rośnie,bo auto jedzie.

No i z założenia ma dojechać do końca gwarancji.

Takie przemyślenia starego człowieka. :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się,że po tych szczególnych przemyśleniach trzeba powtórnie zamknąć temat,bo niektóre uwagi są na prawdę godne uwagi,żeby nie powiedzieć głębokie...bo głęboko gdzieś mają istotę tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zamykaj proszę tematu .

 

Uważam że rację maja którzy piszą że auta są obliczone do konkretnego przebiegu i są tak serwisowane i konstruowane żeby za dobrze nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oto odpowiedź,jak dla mnie bardzo dziwna:

Nawiązując do pańskiej korespondencji elektronicznej z dnia 26/02/2016 uprzejmie proszę o podanie numeru VIN samochodu, stanu licznika, adresu i nazwy autoryzowanego dealera Nissana który dokonywał naprawy pańskiego samochodu oraz pańskiego numeru telefonu i adresu do korespondencji.

Powyższe dane posłużą nam do skierowania zapytania do odpowiedniego departamentu, który odpowie na pańskie pytania.

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan pod numerem telefonu : 0801 64 77 26, odwiedzenie strony internetowej

www.nissan.pl lub kontakt z najbliższym autoryzowanym dealerem Nissan.

Mamy nadzieję, że niniejsza odpowiedź spełniła Pańskie oczekiwania.

Dziękujemy za zainteresowanie marką Nissan.

O tyle dziwna,że moje dane i Vin posiadają...

Hmmm...i jeszcze dane ASO ,nie chciałbym zaszkodzić w jakiś sposób chłopakom z serwisu,bona prawdę się starają i dobrze się z nimi dogaduję.

Macie jakieś podpowiedzi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może właśnie o to chodzi, żeby Cie zniechęcić - nie napisali "na drzewo", ale liczą na to, że porzucisz temat.

 

BTW - z pisma wynika, że chcą namiar na ASO, które dokonywało naprawy numeru telefonu i adresu korespondencji... ktoś tam ma problemy z podmiotem ... :)

 

PS. Masz "dodatkowe pytanie" - zadzwoń 0801 64 77 26 i zapytaj po kiego chcą te dane (?)

Edytowane przez @ndy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacko a ja myślę że oni rozmawiali już z tym aso w którym naprawiałeś swoją nyskę i nie uzyskasz żadnej konkretnej odpowiedzi od nich ani od aso .Będą bawili się w urzędniczą paplaninę.Takie mam zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda jak wiadomość z automatu ale zadzwonić nie zaszkodzi

Edytowane przez kubalon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda jak wiadomość z automatu ale zadzwonić nie zaszkodzi

To wygląda na wielką ściemę. Podać należy jak to w zwyczaju bywa numer buta, rozmiar kołnierzyka i długość rękawa. To nie jest odpowiedź klientowi który ma problem. To jest spychoterapia. Ty do nas pisz, dzwoń, a my ci odpowiemy z automatu bełkotem z którego nic nie wynika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje ostatnie doświadczenia z ASO Nissan coraz bardziej zmierzają w kierunku stwierdzenia, że liczy się głównie brutalna, żeby nie powiedzieć chamska, siła!!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda jak wiadomość z automatu ale zadzwonić nie zaszkodzi

 

Zgadzam się. Nawet nie chciało się zerknąć do danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to i ja dorzucę - przez telefon serwis nie chciał mi odpowiedzieć czy zmienili soft czy nie , więc jadę na aso już wkrótce i się dowiem ... mam nadzieję. Dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No,tyle to chyba sam zauważyłeś? ;)

Po drugie olej powinni spuścić i zważyć przed i po ,a wlew zaplanować ,inaczej taka weryfikację o kant...

Zważywszy że stan może być fałszowany przez ściskające paliwo. (Wtrysk bezposredni)

No chyba źe, u Ciebie tak zrobiono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znowu posłałem wici do centrali,czekam następnych odbić piłeczki.


You you you!!!

Właśnie otrzymałem błyskawiczną odpowiedź! Cyt:

Szanowny Panie,<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan. Pana zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem:1-640362809 i zostanie przekazane do jednego z pracowników Działu Reklamacji.

 

 

Pracownicy w/w Działu skontaktują sią z Panem bezpośrednio.

 

 

Prosimy o zachowanie w/w numeru reklamacji - ułatwi on dalszą komunikację.

 

 

W mało prawdopodobnym przypadku, jeśli kontakt ze strony pracowników nie nastąpi w przeciągu tygodnia, prosimy o kontakt.

 

 

Z poważaniem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znowu posłałem wici do centrali,czekam następnych odbić piłeczki.

jeśli to nie tajemnica, czy możemy prosić o szczegóły?

tych "wici" rzecz jasna.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie wici nie było jakimś tam wymysłem,lecz podaniem danych osobowych,przypomnieniem o co chodzi tak na prawdę,oraz przypomnienie(trochę złośliwe),że przecież maja moje dane z rejestracji w YOU+ NISSAN czego dowiedli w pierwszym zgłoszeniu :D

Odpowiedź jak widać była bardzo szybka.Czekam  na kontakt z przedstawicielem centrali,a to już coś!


WOW!!! Mam znów info!:

        Budapeszt, dnia 4 marca 2016 r.

                                                                        Nr sprawy: 1-640362809

 

 

 

 

Pan Jacek ---------

jacek0959@interia.pl

 

 

dot.: samochodu Nissan Qashqai, VIN: SJNFEAJ11U1014293

 

 

 

 

 

Szanowny Panie,

 

 

W odpowiedzi na Pana reklamację uprzejmie informuję, że ustosunkujemy się do niej niezwłocznie po  ponownym przeanalizowaniu sprawy.

 

 

 

 

Dziękujemy za cierpliwość.

 

 

 

 

Z poważaniem,

 

 

Izabela Adamczyk

Koordynator ds. Obsługi Klienta

 

 

 

 

Disclaimer ------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem napisać WOW, ale w Google wrzuciłem centrala nissan europe i wygrzebałem ....

 

http://forum.gazeta.pl/forum/w,20,95529403,95529403,Jak_NISSAN_Polska_traktuje_swoich_klientow_.html

 

Mam nadzieję, że coś się zmieniło.... czego Tobie, sobie i nam życzę... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...