Gość nismo Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 chyba Edek ma rację niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Pani Sylwia,jest osobą ,która odpowiedziała mi z ramienia Nissana i z nią utrzymuję korespondencję. Poczekamy ,pozyjemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 A procedury należy wykorzystać, a dopiero używać argumentów turbo kamera czy tym podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Syzyfowa i mało poważna walka z wiatrakami. Przez takie akcje Nissan gotów jest wycofać się z PL, i tylko tyle można tu wskórać. Jeszcze raz napiszę,to nie jest auto na tor, tylko niebrzydki dupowóz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Oczywiście,żartowałem,nikt się nie wycofa. Widzę to tak.Nissan na próbę wgrał koledze rajdowy soft,do tego stopnia że rwało asfalt,przy okazji brało też olej, bo to tylko 1,2 A teraz wrócili do normalnych parametrów,tyle że apetyt na rwanie pozostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Po sofcie to jest 1.2 bez Turbo o tak poprawili. .... Edytowane 28 Lutego 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Jeśli za szybkie ubywanie lub przyrost oleum to norma to ja wysiadam,nie jest to pierwszy samochód jaki mam i pewnie wielu forumowiczów rownież, i nigdy nie miałem przyrostu poziomu oleju a ubytek od wymiany do wymiany mieścił się pomiędzy max a 1/2 miarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Jeśli za szybkie ubywanie lub przyrost oleum to norma to ja wysiadam,nie jest to pierwszy samochód jaki mam i pewnie wielu forumowiczów rownież, i nigdy nie miałem przyrostu poziomu oleju a ubytek od wymiany do wymiany mieścił się pomiędzy max a 1/2 miarki. I w tym miejscu cię popieram. W QQJ10 w silniku 1.6 benzyna tez nie miałem problemu z olejem od wymiany do wymiany mimo przyjechanych 150000 kilometrów. Nigdy, ale to nigdy nie dolałem grama oleju i zawsze na miarce było max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 To jeszcze raz napiszę. Nowy silnik, trzeba testować,najlepiej na Syberii,bo tam skrajne warunki,tyle że to kosztuje,więc taniej podrasować silnik. I klient zadowolony i sprzedaż rośnie,bo auto jedzie. No i z założenia ma dojechać do końca gwarancji. Takie przemyślenia starego człowieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Wydaje mi się,że po tych szczególnych przemyśleniach trzeba powtórnie zamknąć temat,bo niektóre uwagi są na prawdę godne uwagi,żeby nie powiedzieć głębokie...bo głęboko gdzieś mają istotę tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Nie zamykaj proszę tematu . Uważam że rację maja którzy piszą że auta są obliczone do konkretnego przebiegu i są tak serwisowane i konstruowane żeby za dobrze nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 pojawi się coś nowego zostanie znowu otworzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 A oto odpowiedź,jak dla mnie bardzo dziwna: Nawiązując do pańskiej korespondencji elektronicznej z dnia 26/02/2016 uprzejmie proszę o podanie numeru VIN samochodu, stanu licznika, adresu i nazwy autoryzowanego dealera Nissana który dokonywał naprawy pańskiego samochodu oraz pańskiego numeru telefonu i adresu do korespondencji. Powyższe dane posłużą nam do skierowania zapytania do odpowiedniego departamentu, który odpowie na pańskie pytania. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan pod numerem telefonu : 0801 64 77 26, odwiedzenie strony internetowej www.nissan.pl lub kontakt z najbliższym autoryzowanym dealerem Nissan. Mamy nadzieję, że niniejsza odpowiedź spełniła Pańskie oczekiwania. Dziękujemy za zainteresowanie marką Nissan. O tyle dziwna,że moje dane i Vin posiadają... Hmmm...i jeszcze dane ASO ,nie chciałbym zaszkodzić w jakiś sposób chłopakom z serwisu,bona prawdę się starają i dobrze się z nimi dogaduję. Macie jakieś podpowiedzi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@ndy Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Może właśnie o to chodzi, żeby Cie zniechęcić - nie napisali "na drzewo", ale liczą na to, że porzucisz temat. BTW - z pisma wynika, że chcą namiar na ASO, które dokonywało naprawy numeru telefonu i adresu korespondencji... ktoś tam ma problemy z podmiotem ... PS. Masz "dodatkowe pytanie" - zadzwoń 0801 64 77 26 i zapytaj po kiego chcą te dane (?) Edytowane 1 Marca 2016 przez @ndy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Jacko a ja myślę że oni rozmawiali już z tym aso w którym naprawiałeś swoją nyskę i nie uzyskasz żadnej konkretnej odpowiedzi od nich ani od aso .Będą bawili się w urzędniczą paplaninę.Takie mam zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) To wygląda jak wiadomość z automatu ale zadzwonić nie zaszkodzi Edytowane 1 Marca 2016 przez kubalon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 To wygląda jak wiadomość z automatu ale zadzwonić nie zaszkodzi To wygląda na wielką ściemę. Podać należy jak to w zwyczaju bywa numer buta, rozmiar kołnierzyka i długość rękawa. To nie jest odpowiedź klientowi który ma problem. To jest spychoterapia. Ty do nas pisz, dzwoń, a my ci odpowiemy z automatu bełkotem z którego nic nie wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Moje ostatnie doświadczenia z ASO Nissan coraz bardziej zmierzają w kierunku stwierdzenia, że liczy się głównie brutalna, żeby nie powiedzieć chamska, siła!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 To wygląda jak wiadomość z automatu ale zadzwonić nie zaszkodzi Zgadzam się. Nawet nie chciało się zerknąć do danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sph3r3 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 no to i ja dorzucę - przez telefon serwis nie chciał mi odpowiedzieć czy zmienili soft czy nie , więc jadę na aso już wkrótce i się dowiem ... mam nadzieję. Dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 No,tyle to chyba sam zauważyłeś? Po drugie olej powinni spuścić i zważyć przed i po ,a wlew zaplanować ,inaczej taka weryfikację o kant... Zważywszy że stan może być fałszowany przez ściskające paliwo. (Wtrysk bezposredni) No chyba źe, u Ciebie tak zrobiono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 A ja znowu posłałem wici do centrali,czekam następnych odbić piłeczki. You you you!!! Właśnie otrzymałem błyskawiczną odpowiedź! Cyt: Szanowny Panie,<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan. Pana zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem:1-640362809 i zostanie przekazane do jednego z pracowników Działu Reklamacji. Pracownicy w/w Działu skontaktują sią z Panem bezpośrednio. Prosimy o zachowanie w/w numeru reklamacji - ułatwi on dalszą komunikację. W mało prawdopodobnym przypadku, jeśli kontakt ze strony pracowników nie nastąpi w przeciągu tygodnia, prosimy o kontakt. Z poważaniem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@ndy Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 A ja znowu posłałem wici do centrali,czekam następnych odbić piłeczki. jeśli to nie tajemnica, czy możemy prosić o szczegóły? tych "wici" rzecz jasna.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Konkretnie wici nie było jakimś tam wymysłem,lecz podaniem danych osobowych,przypomnieniem o co chodzi tak na prawdę,oraz przypomnienie(trochę złośliwe),że przecież maja moje dane z rejestracji w YOU+ NISSAN czego dowiedli w pierwszym zgłoszeniu Odpowiedź jak widać była bardzo szybka.Czekam na kontakt z przedstawicielem centrali,a to już coś! WOW!!! Mam znów info!: Budapeszt, dnia 4 marca 2016 r. Nr sprawy: 1-640362809 Pan Jacek --------- jacek0959@interia.pl dot.: samochodu Nissan Qashqai, VIN: SJNFEAJ11U1014293 Szanowny Panie, W odpowiedzi na Pana reklamację uprzejmie informuję, że ustosunkujemy się do niej niezwłocznie po ponownym przeanalizowaniu sprawy. Dziękujemy za cierpliwość. Z poważaniem, Izabela Adamczyk Koordynator ds. Obsługi Klienta Disclaimer ------------------------------------ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@ndy Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 chciałem napisać WOW, ale w Google wrzuciłem centrala nissan europe i wygrzebałem .... http://forum.gazeta.pl/forum/w,20,95529403,95529403,Jak_NISSAN_Polska_traktuje_swoich_klientow_.html Mam nadzieję, że coś się zmieniło.... czego Tobie, sobie i nam życzę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.