Joasia90 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) cześć, Jestem nowa na forum i w ogóle jest to moje pierwsze forum motoryzacyjne ever jeżdżę Zetką od 3 lat kompletnie nie miałam z nią problemów kooocham to autko Posiadam wersje amerykańską z 2004 roku i ma (czy już miała:p )280 koni jedyne co w aucie robiłam przez ten czas to Dolot stożkowy dedykowany K&N do Zetyy baaa i go sama założyłam CO myślicie na temat wydechu i kolektora którego znalazłam na alledrogo ? Układ wydechowy - http://allegro.pl/uklad-wydechowy-cat-back-nissan-350z-i6023400093.html Kolektor - http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-nissan-350z-i5802824623.html czy ten wynalazek będzie lepszy jak originał dawany fabrycznie ? Może dać mi parę koni ten komplecik czy wręcz przeciwnie ?? czy tylko dam 3 tysiące i dźwięk mi się zmieni... Wcześniej jeździłam Alfą GT 3.2 i tam nie miałam okazji zrobić czegoś z wydechem, autko sprzedałam i dołożyłam do 350tki dziękuje za porady Edytowane 19 Marca 2016 przez Tofu błędy ort i...Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert83 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Witam na forum. Jeśli chodzi o cat-back to podejdzie bez problemów tym bardziej, że masz wersję amerykańską. Z tego co wiem to jest dość głośny. Jakość materiałów dość dobra jak za te środki. Nie jest to jednak materiał nierdzewny. Kolektory tej firmy to sobie lepiej daruj. Te które są sprzedawane w Polsce to od wersji angielskiej. Oprócz tego jakość wykonania jest kiepska. Ta blaszka jest bardzo cienka i pewnie się poprzepala po dwóch latach eksploatacji a wymiana tego to nic przyjemnego. Wiem bo skusiłem się na nie i sprawa zakończyła się ściąganiem kolektorów z Niemiec. Jest obszerny temat dotyczący wydechów także przeglądnij go sobie na spokojnie. Coś w tym jest bo seryjny wydech Zetki jest zdecydowanie za cichy tym bardziej, że jednostki z serii VQ... pięknie gadają. Pozdrowienia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Nie baw się tymi zabawkami, podejmij męską decyzję i załóż turbo☺ Edytowane 19 Marca 2016 przez 35zdawid1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert83 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Tylko, że turbo nie wszystkim jest potrzebne do szczęścia a auto staje się mniej praktyczne i znacznie kosztowniejsze w utrzymaniu. Zadzwoń do gościa z linku sprzedawał fajną używaną Invidie Gemini http://allegro.pl/uklad-wydechowy-tlumik-wydech-nissan-350z-invidia-i6025832506.html#thumb/1 Tak brzmi: Pozdrawiam. Edytowane 19 Marca 2016 przez Robert83 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 I kosztuje 15 razy więcej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Dokladnie tak jak pisze Robert, TurboWorks do szmelc i to faktycznie do wersji UK, bedzie zawadzal o kolumne kierownicza. Wydech, zdecydowanie invidia, za***isty firmowy, ten o ktorym pisalas to taki troche, a nawet bardzo chinczyk. No kolektory to jeszcze mało, wywal katalizatory, daj przelotowe downpipy, jakis spacer na kolektor dolotowy, wywal ten zabierajacy moc dolot K&N i wstal oryginalny, no i na koniec jedź do Coobcia zeby Ci to wystroił. Wtedy pare konikow dojdzie, a przede wszystkim momentu przybedzie. Edytowane 19 Marca 2016 przez kaktuss_ML 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joasia90 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Dziękuję wszystkim za szybką odpowiedz ! czyli reasumując - odpuścić sobie TurboWorksa = już to właśnie zrobiłam po odpowiedziach co do Turbo - niestety nie mam takich środków sama się utrzymuję co zarobię to odkładam na autko i jestem z tego dumna na razie mam uzbieraną kwotę 5 tyś zł i chciałabym przeznaczyć te pieniądze na podniesienie sprawności silnika, proszę nie piszcie mi żebym uzbierała jeszcze z parę tysięcy bo to nie takie łatwe chce teraz sie cieszyć z autka od czego musiała bym zacząć ? czy mogę kogoś poprosić o linki ? dziekuje Wam wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Doloz spacer od Coobcia wywal katalizatory i kup fajny wydech na początek. Troszeczkę dojdzie mocy a i dźwięk bardzo poprawisz bo fabryka jest cicha. A potem zbieraj na jakieś markowe kolektory wydechowe. Na początek Ci starczy a potem się pomyśli 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 "Czyli jednak istnieją kobiety idealne ,," ... a co do wydechu to faktycznie nie jest to takie łatwe do zrobienia bo czasem można więcej popsuć nić poprawić Co do Turbo worksa to zachęca ceną i to chyba wszystko sam szukałem opinii o tym i było mało i to raczej mało pochlebnych choć nic konkretnego choć znalazłem ze ich tłumik z nierdzewki --zardzewiał ... Wiadomo ze katy przytykają wydech choć nie wiem jak tam u was to u mnie w kraku Niebieskie skrzaty śmigają z przenośnymi analizatorami i zapi2#$@# Dowody rej ,... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joasia90 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 aaaa nie słyszałam aby ktoś u nas miał dowód zabrany za decybele ale gdyby co cały wydech z katami na balkon bym wrzuciła i czekała być możne kiedyś by się przydały czyli kolektor zostawiam stary - i wymieniam wszystko od końca kolektora aż po tłumik końcowy tak? są jakieś gotowe kity aby rozpocząć zabawę uwolnieniem wydechu ? przepraszam ze mam takie "proste" pytania, ale na mechanice znam się średnio choć nie jestem gapa po prostu nie wiem gdzie szukać ... a widze ze Tu fajnie wszystko opisujecie i dziękuje za poświęcony mi czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmen Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Jeżeli najbardziej zależy Ci na podniesieniu mocy, to akurat wydech pochłonie sporo kasy, ale raczej doda decybele niż moc. Dolot K&N na 99% zabiera Ci moc jak już ktoś pisał. Kolektory wydechowe mogą trochę dodać, ale trzeba na nie sporo wydać - coś od 2000 wzwyż. Sprawdzone są np. kolektory stillena, ale to z usa trzeba ściągać. Albo szukać takich długich co od razu zlikwidują katy. Usunięcie katalizatorów , albo wymiana na sportowe na pewno coś daje. Jak się tak zastanowić to chyba pieniądze 5000 - to bym wydał na kolektory + strojenie ECU. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Tofu raczej miał na myśli skład spalin po wywaleniu katów choć za decybele tez można stracić. Kup gotowy wydech z allegro lub ebay katy zastąpisz przelotowa rura. Spacery Coobcio robi swoje i są sprawdzone wiec weź od Niego. A kolektory to fajna rzecz ale kup dobre wiec na to dozbierasz Długie dobre kolektory to np PPE ale to z 8 tysi z przesyłka i clem. Krótkie najlepsze są stilleny tak jak pisze madmen dostępne w usa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joasia90 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 mam jeszcze jeden zestaw dolotu Fujita - jeżeli dobrze piszę, jeszcze nie zakładany, rok temu kupiłam go na Allegro dlaczego go nie zmieniłam ? nie wiem...myślicie ze wywalić tego K&N i wstawic Fujite ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Najlepszy jest oryginał pod kątem mocy. Reszta daje tylko fajny dzwiek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joasia90 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 ok, wstawię oryginał w takim razie, czy filtr tez mam dać oryginalny czy coś lepszego ? wow, dzięki wam się dużo uczę jesteście super ! Mozę skontaktuje sie z sprzedawcą tego : (dzięki info Robert83) http://allegro.pl/uklad-wydechowy-tlumik-wydech-nissan-350z-invidia-i6025832506.html#thumb/1 i mam nadzieje ze ma go jeszcze... nie chce czegoś co wygląda ...chce coś, co działa ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 1. Wydech ten z allegro Invidia 2. Oryginalny dolot, ewentualnie wkladka filtra K&N (mam nowy, moge odsprzedac taniej, nie zdazylem zalozyc do swojej) 3. Spacer + strojenie ECU u Coobcia. 4. Wywal katy, zdaje sie ze Coobcio tez ma jakies decaty. On rowniez wykasuje Ci bledy po usunieciu sond z katow. Ewentualnie musisz dokupic adaptery, zeby błędu nie pokazywalo. 5. Jak dozbierasz wtedy kolektory. Powodzenia. A no i pochwal sie furką. Wrzuc jakies foto... Zetki oczywiście ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Tak chodziło mi o skład spalin nie o dzwiek ..bo tam jazda do 100 dB .. a z tego co wiem to wystarczy 1.4 by barierę złamać ... katy z magna Flow ? ja do mojego skromnego kombi chcę zrobić 3 cale +kat od magna flow + zostawić seryjny końcowy ... wycinam kata ori co ma 50 cm i + środkowy tłumik ...ale wsio 2.,5 cala ... w przyszłości to ma mieć inny końcowy i ew środkowy przelotowy ,,, rozdział na 3+3 daje inne opcje ...wiecej można upchać bo wiecej miejsca Co do dolotu to twierdzę ż przekonaniem że czym wiekszy filtr powietrza tym lepiej zwłaszcza przy wolnossaku wkładki do kibel stożek jak łapie ciepłe to wiadomo ale warto wziąść kalkulator i policzyć co daje stożek a co daje wkładka .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Witamy witam Kolejna zetka zamulona dolotem k&n. To co bym zrobil w tym aucie by dodać mu powera: - powrót do sseryjnego dolotu - decaty - spacer + mod dolenej polowki kolekotora sacego - remap + roztoczona obudowa MAFa Wszystko do ogarniecia w ok 3-4 godziny wraz z pomiarami na hamowni przed modami i po modach u Coobcia. Dzwiek się zmieni auto dostanie kopa i zostanie jeszcze kasiorki z planowanego budżetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joasia90 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Cześć ! dziękuje za odpowiedz wszystkim i każdemu z pojedyncza dzis wracam do seryjnego dolotu mam nadzieje ze wszystko znajde :/ Witamy witam Kolejna zetka zamulona dolotem k&n.To co bym zrobil w tym aucie by dodać mu powera:- powrót do sseryjnego dolotu- decaty- spacer + mod dolenej polowki kolekotora sacego- remap + roztoczona obudowa MAFaWszystko do ogarniecia w ok 3-4 godziny wraz z pomiarami na hamowni przed modami i po modach u Coobcia.Dzwiek się zmieni auto dostanie kopa i zostanie jeszcze kasiorki z planowanego budżetu Coobcio czy mogę u Ciebie zamówić spacer + mod powłoki kolektora ? dziekuje za poswiecony czas miłej niedzieli niemiła niespodzianka....zostawiłam części u rodziców w garażu i ojciec potrzebował kawałek rury i pożyczył sobie kawałek mojej, odciął prawą cześć rury brzeszczotem proszę zobaczyć na zdjęciu chłopaki, czy macie może takie coś do odsprzedania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Ostatnio kompressor do zetki wsadzałem to jej właściciel ma takąrurę nie uszkodzoną - może podesłać. A ja mogę mogę przygotować ssący kolekotr, spacera, śrubki i wszystko co tam do tego potrzebne będzie - zabawa w sam raz dla Damy, głownie klucz nasadowy 10 potrzebny i 14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joasia90 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Ostatnio kompressor do zetki wsadzałem to jej właściciel ma takąrurę nie uszkodzoną - może podesłać. A ja mogę mogę przygotować ssący kolekotr, spacera, śrubki i wszystko co tam do tego potrzebne będzie - zabawa w sam raz dla Damy, głownie klucz nasadowy 10 potrzebny i 14 Wow ! super piszę się na wszystko! Coobcio poszedł priv ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Dawaj go do Coobcia, jedyna dziewczyna z 350z, musisz miec mocna Zetke. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Jedna Pani co się u nas serwisuje ma HR z mocą 293KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joasia90 Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 nie moge mieć słabszej i nie będę miała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 No 293 KM będzie ciężko przebić tymi modami mi wyszło 273,3 KM spacer plus mapa tylko z tego co mówił Coobcio wydech psuje u mnie robotę ale fajnie brzmi za to , ale polecam w 100% poczujesz różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.