Joasia90 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) cześć, Jestem nowa na forum i w ogóle jest to moje pierwsze forum motoryzacyjne ever jeżdżę Zetką od 3 lat kompletnie nie miałam z nią problemów kooocham to autko Posiadam wersje amerykańską z 2004 roku i ma (czy już miała:p )280 koni jedyne co w aucie robiłam przez ten czas to Dolot stożkowy dedykowany K&N do Zetyy baaa i go sama założyłam CO myślicie na temat wydechu i kolektora którego znalazłam na alledrogo ? Układ wydechowy - http://allegro.pl/uklad-wydechowy-cat-back-nissan-350z-i6023400093.html Kolektor - http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-nissan-350z-i5802824623.html czy ten wynalazek będzie lepszy jak originał dawany fabrycznie ? Może dać mi parę koni ten komplecik czy wręcz przeciwnie ?? czy tylko dam 3 tysiące i dźwięk mi się zmieni... Wcześniej jeździłam Alfą GT 3.2 i tam nie miałam okazji zrobić czegoś z wydechem, autko sprzedałam i dołożyłam do 350tki dziękuje za porady Edytowane 19 Marca 2016 przez Tofu błędy ort i...Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...