borge Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 zastanawiam sie nad kupnem fitra powietrza K&N czy ktos z Was uzywa lub uzywal w przeszlosci takiego filtra? czy sa jakies realne korzysci plynace z tego typu rozwiazania? (przyrost mocy silnika, zuzycie paliwa, ekonomia rozwiazania, funkcjonalnosc etc.) pozdrawiam ps. nie interesuje mnie teoria dostepna w sieci bo ta sam potrafie znalezc a empiryczne ; ) doswiadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diablo75 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Ja używam filtr,ale nie stożek tylko wielkości orginalnego.Polecam bo silnik ma lepszego kopa a i nie trzeba wymieniać jest dożywotni tylko trzeba kupić odpowiednie preparaty do mycia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ja używam w każdym swoim pojezdzie od lat, niezależnie czy benzyna czy diesel. Założę i do X-a, jak uporam się z nadmiernym pluciem par oleju w dolot. Przyrost mocy symboliczny, w granicach błędu pomiarowego (sprawdzane na hamowni). Plusy stosowania: 1. W miarę stały współczynnik napełniania cylindrów - nawet mocno zabrudzony filtr bawełniany daje mniejsze opory przepływu powietrza niż nowy papierowy. 2. Mniejsze koszty, w dłuższym okresie eksploatacji. Minusy: 1. Upierdliwość mycia i suszenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 2. Mniejsze koszty, w dłuższym okresie eksploatacji. przy aktualnych cenach koszty zakupu filtra powietrza K&N zamortyzuja sie po ok. 5 latach zakladajac ze wymiana/regeneracja odbywa sie 1x w roku dziekuje za odpowiedzi, prosze napiszcie jeszcze na ile cykli regeneracji wystarczy zestaw do czyszczenia filtrow (mycie 355 ml, nasaczanie 237 ml, choc widze ze oferowane zestawy maja rozne pojemnosci)? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic_1 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 K&N panelowego używam od ok. 1,5 roku. Założyłem go w "trosce" o jakość powietrza dostarczanego do napełnienia silnika. Wiązało to się z planowanym zwiększeniem mocy, które nastąpiło niespodziewanie, przy nieplanowanej "regeneracji" DPF. Jednak w eksploatacji codziennej przed tuningiem nie zauważyłem szczególnych właściwości, w postaci przyrostu mocy, czy zmniejszenia zużycia paliwa, spowodowanych wymianą filtra. Mycie filtra wykonuję co ok. 7500 km, czyli dwa razy w cyklu wymiany oleju (Motul). Na czas regeneracji K&N zakładam filtr papierowy, gdybym musiał pilnie uruchomić pojazd. Zestaw do obsługi filtra jest wydajny, nie wiem na ile cykli wystarczy, ale po 4 myciach niewiele ubyło. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 K&N panelowego używam od ok. 1,5 roku. Założyłem go w "trosce" o jakość powietrza dostarczanego do napełnienia silnika. Wiązało to się z planowanym zwiększeniem mocy, które nastąpiło niespodziewanie, przy nieplanowanej "regeneracji" DPF. Jednak w eksploatacji codziennej przed tuningiem nie zauważyłem szczególnych właściwości, w postaci przyrostu mocy, czy zmniejszenia zużycia paliwa, spowodowanych wymianą filtra. Mycie filtra wykonuję co ok. 7500 km, czyli dwa razy w cyklu wymiany oleju (Motul). Na czas regeneracji K&N zakładam filtr papierowy, gdybym musiał pilnie uruchomić pojazd. Zestaw do obsługi filtra jest wydajny, nie wiem na ile cykli wystarczy, ale po 4 myciach niewiele ubyło. Pozdrawiam Mam podobne odczucia. Używam ten filtr już ponad 2 lata ,wg mnie informacje o przyroście mocy sa czysto marketingowym zabiegiem producenta. Stosuje go z dwoch powodów: -chlapanie oleju w filtr -czesta uzywanie auta w na nieutwardzonych drogach ,gdzie filtr wymaga wymiany często i co miesiac. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ja stosuję wkładki K&Na i w każdym samochodzie poprawił się duł obrotów po wywaleniu papierzaka Paierzak dusi silnik z mocą bo jest za szczelny ... silnik który dostaję więcej powietrza potrzebuję mniej paliwa!! Ja swojego czyściłem i oliwiłem nie jest to udręką ale trzeba uważać !! Nie myjemy bawełny ciepłą wodą bo się zbiegnie! Nie oliwimy dużo bo zasie olej z filtra na przepływkę!! https://www.youtube.com/watch?v=u36ESU-OSC8 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ja stosuję wkładki K&Na i w każdym samochodzie poprawił się duł obrotów po wywaleniu papierzaka A nawet dół się poprawia. Potwierdzam. Im wyższe obroty, tym przewaga bawełny się zmniejsza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Nie ulega wątpliwości że silniki przy filtrach K&N dużo lepiej oddychają i są żwawsze A już wierutną bzdurą jest że przepuszczają brud do silnika bo za każdym razem czyszczenia, białą szmatką sprawdzam okolice przepływki i jest czyściutko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 ps. nie interesuje mnie teoria dostepna w sieci bo ta sam potrafie znalezc a empiryczne ; ) doswiadczenia ja używam jak założyłem , no cóż łeb urywa ....... jakby inny samochód jak schowałem głowę w aucie i zamknąłem szybę to trochę słabiej , polecam czasami wysuwajmy głowę przez szybę ..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Mi na papierzaku to silnik mulił przy wyprzedzaniu od włożenia K&N jest duża różnica na plus w zbieraniu się silnika Borge ja mam taki zestaw clinera i olejku starczy na długo nawet przy moim czyszczeniu zawsze 2x po 10 minut i wypłukiwanie letnią wodą pod niskim ciśnieniem! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 dziekuje wszystkim za zainteresowanie i uwagii, zastanawiam sie jeszcze czy lepszy (wydajniejszy, bardziej funkcjonalny) do aplikowania na filtr olej w aerozolu czy w plynie? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 W areazolu będzie szybciej i praktyczniej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristof5112 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam ja też używam filtr K&N zgadzam się z Edek01 że silnik dużo lepiej oddycha, u mnie silnik zbiera się dużo szybciej od dołu ja osobiście polecam zmienić zwykły papierowy na K&N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Z K&N pod maską lipy nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristof5112 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 jest moc !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Z K&N pod maską lipy nie ma Taak.. Niemal taki sam power jak ze strumienicą,magetyzerami,ceramizerami,itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 z górki to nawet idzie, jak wymieniamy po starym filtrze czuć power, jak K&N vs nowy filtr to liczyć na te ze z górki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Piotrek widzisz są ludzie którzy lubią dusić silnik Papierzakiem, ja moich silników nie dusiłem nie duszę i dusić nie zamierzam Papierzakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Wygląda na to, że jest 1:1, niech Borgu to kupi i powie jak się ma to inkomparisjoł Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Dla 1,5 KM więcej naprawdę warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 ale 1,5KM to w 350Z, w XT to będzie 0,2KM ja mam, ale odkąd badania potwierdziły, że on raczej uszkadza silnik niż go odtyka, gdyż gorzej filtruje to mam mieszane uczucia, wydałem 200zł to już jest, nie wywalam. Dziś bym już nie kupił ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Nie wiesz kto zlecił te badania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Tak najlepszy Papierzak ,ja to nawet bym go z foli nie wyjmował tylko z tą folią do puszki zainstalował ooooo i silnik by wtedy oddychał fest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Ta sztuczka to dobra jest....fest magia. Te filtry z tego co widziałem to 350 kosztują, czyli w cenie 36% oryginalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.