chudson Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 @ chudson, nic nie rozumiem : ) K&N klopotliwa wymiana, wkurzajace mycie, wysoka cena ale sie oplaca? ; ) @ piotrek3, albo jestes pedantem ; ) albo masz niesprawny silnik z przedmuchami skoro filtr powietrza tak silnie zanieczyszczany pozdrawiam Wysoka cena ale płacę raz na zawsze. Skoro myłem go 4 razy już to znaczy ,że nie wydałem 400zł na drogie do motoru filtry papierowe. W przypadku auta gdzie papierowych zamienników tanich jest dużo moim zdaniem gra nie warta świeczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Wysoka cena ale płacę raz na zawsze. Skoro myłem go 4 razy już to znaczy ,że nie wydałem 400zł na drogie do motoru filtry papierowe. W przypadku auta gdzie papierowych zamienników tanich jest dużo moim zdaniem gra nie warta świeczki Gra nie warta świeczki??Ciekawa opinia. Sredniej klasy filtr powietrza do X-traila t31 np.Filtron polski to koszt ponad 60 zł przyklad: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3117213531210-AP_185|5-O29491-filtr-powietrza.html K&N kosztuje ok.250 zł. Myje go ok.~~5 razy na rok . Gdybym zamiast mycia miał za każdym razem kupić nowy filtr papierowy to rocznie wydałbym ponad 300 zł . Rachunek jest prosty- jednoznacznie pokazuje ,ze jednak "gra jak najbardziej jest warta świeczki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 To robisz w roku 50kkm, czy kupujesz filtry za 150 zeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Sredniej klasy filtr powietrza do X-traila t31 np.Filtron polski to koszt ponad 60 zł może zmień dostawce?? bo ja widze filtr za 30zł. a do t30 płaciłem 25 w sklepie (allegro było 20 + przesyłka) np: http://allegro.pl/filtron-filtr-pow-ap154-honda-nissan-ap-154-i5002635865.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Filtr z Allegro do jakiego podałes link nie pasuje do T31.. Ale nawet jakbym kupił filtr pasujący do T31 za te 30 zł -to i tak przed upływem dwóch lat stosowania K&N jestem do przodu . A ten filtr jest na wiele lat .. Więc o czym tu deliberować?? Edytowane 19 Maja 2016 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) a jaki jest do t31 2.0dci? do t30 2.2 jest AP154/1 http://allegro.pl/filtr-powietrza-nissan-qashqai-07-x-trail-t31-07-i6165623747.html Edytowane 19 Maja 2016 przez Bartezm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) a jaki jest do t31 2.0dci? do t30 2.2 jest AP154/1 http://allegro.pl/filtr-powietrza-nissan-qashqai-07-x-trail-t31-07-i6165623747.html Oj dałem wyżej link do Intercars-u.Wystarczyło zajrzeć.. Do X-traila T31 wchodzi filtr AP 185/5 Edytowane 19 Maja 2016 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Pakierzaki to dusiciele silników ,nawet jak by oryginalny filtr powietrza Nissan kosztował 5zł to bym nie kupił dusiciela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Pakierzaki to dusiciele silników ,nawet jak by oryginalny filtr powietrza Nissan kosztował 5zł to bym nie kupił dusiciela To już wiemy Nie ma co już pisać o tych biednych silnikach. a jaki jest do t31 2.0dci? do t30 2.2 jest AP154/1 http://allegro.pl/filtr-powietrza-nissan-qashqai-07-x-trail-t31-07-i6165623747.html Cała gama producentów filtrów do 2,0 DCI. http://www.czesciauto24.pl/filtr-powietrza/nissan/x-trail-t31/23196 Do wyboru, do koloru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 To już wiemy wiemy że Tida ma więcej o pierdylion koni na KN... dziś już nie dam rady ale jutro zrobię pomiary "przyśpieszeń i elastyczności" specjalnie dla Edzia na Xtrailu - mam nowego "papierzaka" - markowego Filtrona, drugi pomiar na starym filtrze - juszcze nie wywaliłem - jest na foto w tym temacie, a trzeci pomiar bez filtra... sam jestem ciekaw jakie będą różnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Teoria Edka może i ma jakieś uzasadnienie w wolnossiaku, ale nie uwierzę że czuć kuce od tego. Natomiast w turbodieslu, co mi z większej ilości powietrza jak czujnik doładowania poprzez VNT steruje jego ilością? Piotrek używa tylko dlatego, że jego silnik ma gruźlicę. Swoją drogą, jakby przemył dolot to może byłby spokój na jakiś czas. Jak na ściankach jest dużo lepkiego, to oparom łatwiej osiąść, niż zostać wessanym do silnika. (to oczywiście moja teoria ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 jutro i tak będę na pustym pasie nieczynnego lotniska bo mam tam mały meeting i chcę przetestować małą modyfikacje odmy... nie będzie problemów aby zrobić kilka pomiarów, zwłaszcza że mam kompa, który mierzy przyśpieszena dokładność... +/- 1km do 100km/h wg GPS a odległość mam wyskalowaną na 100m / 10km wg słupków kilometrowych na prostej drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Do testów to brakuje filtra K&Na, na każdym papierzaku nowym czy starym- będzie boa dusicie.......... Tak dokładnie Stider w wolnossiaku czuć różnice i to dużą w szybszym zbieraniu się do torpedowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Edziu - starym indiańskim sposobem zamiast filtra KN do testów pojade... bez filtra a nawet pociągnę do wlotu CAI - mam kawałek flexi rury fi125... Bez filtra bedzie jeszcze mniejszy opór niż z filtrem KN. Tak się kiedyś w OSach jezdziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Bez filtra na samej pończosze ,jeździłem Puldkiem i Kanciakiem oj rwał ostro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Zgodnie z obietnicą przedstawiam moje wyniki... - po pierwszych próbach z filtrem i bez - zrezygnowałem z zakładania brudnego filtra... najlepszy wynik zrobilem z nowym "papierzakiem booą dusicielem" przy pierwszej próbie - na rozgrzewkę 0-100 w 9,6 60-100 w 4,1 a 400m w 18,8 (sam w aucie, bez balastu) niestety nie mam fotki - mocno poruszona i nic nie widać... Po kilku przejazdach doszedłem do wniosku, że nie ma co patrzeć na czasy 0-100 i na 400m (zbyt dużo zależy od startu) a należy skupić się na przyśpieszaniu 60-100, które jest wykonywane na jednym biegu. No i to właśnie przy wyprzedzaniu powinien być odczuwalny ten power co w Tidzie To co mnie najbardziej zdziwiło to, że nie usłyszałem różnicy dźwięku z filtrem i bez... może głuchnę lub wyciszenie w moim Xie działa lepiej niż się spodziewałem... Warunki pomiarów: 24C, 225/70/16 2,3 Bar goodyear wrangler, na pokładzie 3 osoby razem 179kg, bagażnik - ok 15-20kg, bak około 50l paliwa, wiatr pomijalny bo jezdziłem w dwie strony a wyniki były podobne, start na fwd, wyłączona kontrola trakcji, asfalt suchy, delikatne zerwanie przyczepności (pisk opony sporadyczny) 60-100 -> czasy od 4,3 do 4,7 i raczej przypadkowy rozrzut... bez znaczenia z filtrem czy bez... kilka przykładowych fotek, na których coś widać: PS Hamulce w Xie to жопа . Po rozgrzaniu - tzn po pierwszym ostrym hamowaniu - zaczynają mieć moce magiczne. (znikają) 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 A idź z tym twoim Enginem bez z małe różnice W wolnossiaku na papierzaku muł na K&N ciągnie pięknie oczywiście z wyłączonym ESP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Bartezm, dziekuje za testy, plusik smieszny ten UKP, montaz klopotliwy czy prosty? korzystasz z niego na co dzien czy raczej przydatny w takich okolicznosciach jak powyzsza? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 rzuć okiem na temat: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/78399-komputer-pokladowy-w-x-trailu-wszystkie-maja/?hl=%20komputer%20%20pok%C5%82adowy na ekranie startowym mam spalanie srednie, chwilowe , pozostale paliwo w baku - to najistotniejsze informacje, oraz prędkość (ukp, licznik i gps...) sporadycznie korzystam też ze spalania sredniego na "dystans", temp wew/zew, ladowania aku z tych pomiarów przyspieszeń to po raz trzeci użyłem od zamontowania ps teraz to ja się delektuje nowym podłokietnikiem - który działa! ale to osobny temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.