lukaszIwan Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Panowie jakie Powinny być luzy dla silnika qr25de? T30 2003r lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan1 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Cześć Chciałbym się odnieść do wartości jakie należy zastosować przy regulacji zaworów. O ile zimne wartości się zgadzają to gorące są odrobinę większe niż podane na początku tego wątku - ze strony https://www.engine-specs.net/nissan/qr20de.html Takie same wartości znalazłem również w dokumentacji serwisowej Section EM ENGINE MECHANICAL na stronie EM-110. Chyba, że czegoś nie zrozumialem Cold Intake 0.24 - 0.32 (0.009 - 0.013) Exhaust 0.26 - 0.34 (0.010 - 0.013) Hot Intake 0.304 - 0.416 (0.012 - 0.016) Exhaust 0.308 - 0.432 (0.012 - 0.017) Jeżeli chodzi o silnik QR25DE to wartości można znaleźć na stronie https://www.engine-specs.net/nissan/qr25de.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 2 godziny temu, jan1 napisał: ... O ile zimne wartości się zgadzają to gorące są odrobinę większe niż podane na początku tego wątku .... Regulacji zaworów dokonuje się na zimnym silniku - i te dane nam w zupełności wystarczą. Luzy "hot" są orientacyjne, bo przy jakiej temperaturze je mierzyć: * podaje ok. 80°C, zanim zdejmiesz dekiel i pomierzysz wszystkie luzy, to temperatura zmieni się w czasie mierzenia, a tym samym luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaaaaaaa.k Opublikowano 1 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2023 Witam Stary temat ale może ktoś odpowie. Jak wielu tak i ja stoję przed problemem luzów zaworowych, bardzo ciekawie brzmi opcja podszlifowania szklanek, pytanie tylko czy jak zdejmę górną osłonę rozrządu i koło zębate wałka wydechowego, żeby wyjąć wałek i szklanki, to czy rozrząd nie przeskoczy na dole? Czy jest jakaś domowa metoda zablokowania koła zębatego po odkręceniu wałka tak aby utrzymać je na miejscu i rozrząd napięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piojek Opublikowano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 Mam parę pytań o regulacje jaka kolejność demontażu aby wyjąć szklanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piojek Opublikowano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 W dniu 1.06.2023 o 08:36, kaaaaaaa.k napisał: Witam Stary temat ale może ktoś odpowie. Jak wielu tak i ja stoję przed problemem luzów zaworowych, bardzo ciekawie brzmi opcja podszlifowania szklanek, pytanie tylko czy jak zdejmę górną osłonę rozrządu i koło zębate wałka wydechowego, żeby wyjąć wałek i szklanki, to czy rozrząd nie przeskoczy na dole? Czy jest jakaś domowa metoda zablokowania koła zębatego po odkręceniu wałka tak aby utrzymać je na miejscu i rozrząd napięty? Ogarnełeś już to może? bo jestem w trakcie i nie wiem czy nic nie spieprze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.