Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

kolbek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Chciałbym się odnieść do wartości jakie należy zastosować przy regulacji zaworów.

O ile zimne wartości się zgadzają to gorące są odrobinę większe niż podane na początku tego wątku - ze strony https://www.engine-specs.net/nissan/qr20de.html

Takie same wartości znalazłem również w dokumentacji serwisowej Section EM ENGINE MECHANICAL na stronie EM-110.

Chyba, że czegoś nie zrozumialem

Cold
Intake 0.24 - 0.32 (0.009 - 0.013)
Exhaust 0.26 - 0.34 (0.010 - 0.013)
Hot
Intake 0.304 - 0.416 (0.012 - 0.016) 
Exhaust 0.308 - 0.432 (0.012 - 0.017)
 

 

Jeżeli chodzi o silnik QR25DE to wartości można znaleźć na stronie https://www.engine-specs.net/nissan/qr25de.html

image.thumb.png.1a40b18141699d15f7e8b05bb1323971.png

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 7.02.2019 o 18:36, jan1 napisał:

... O ile zimne wartości się zgadzają to gorące są odrobinę większe niż podane na początku tego wątku ....

Rozwiń  

Regulacji zaworów dokonuje się na zimnym silniku - i te dane nam w zupełności wystarczą. Luzy "hot"  są orientacyjne, bo przy jakiej temperaturze je mierzyć:  * podaje ok. 80°C, zanim zdejmiesz dekiel i pomierzysz wszystkie luzy, to temperatura zmieni się w czasie mierzenia, a tym samym luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam

 

Stary temat ale może ktoś odpowie.

 

Jak wielu tak i ja stoję przed problemem luzów zaworowych, bardzo ciekawie brzmi opcja podszlifowania szklanek, pytanie tylko czy jak zdejmę górną osłonę rozrządu i koło zębate wałka wydechowego, żeby wyjąć wałek i szklanki, to czy rozrząd nie przeskoczy na dole? Czy jest jakaś domowa metoda zablokowania koła zębatego po odkręceniu wałka tak aby utrzymać je na miejscu i rozrząd napięty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  W dniu 1.06.2023 o 06:36, kaaaaaaa.k napisał:

Witam

 

Stary temat ale może ktoś odpowie.

 

Jak wielu tak i ja stoję przed problemem luzów zaworowych, bardzo ciekawie brzmi opcja podszlifowania szklanek, pytanie tylko czy jak zdejmę górną osłonę rozrządu i koło zębate wałka wydechowego, żeby wyjąć wałek i szklanki, to czy rozrząd nie przeskoczy na dole? Czy jest jakaś domowa metoda zablokowania koła zębatego po odkręceniu wałka tak aby utrzymać je na miejscu i rozrząd napięty?

Rozwiń  

Ogarnełeś już to może? bo jestem w trakcie i nie wiem czy nic nie spieprze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cześć wszystkim odnośnie tematu regulacji luzu zaworów Nissan Rouge 2017 rok 2.5 benzyna 180KM QR25 .pytanie jakie powinny być wartości luzów zaworów czy może ktoś pomoże dzwonię po mechanikach i nikt nie wie nie mam żadnej naklejki pod maską z wartościami i książki serwisowej żeby poszukać a na necie nic nie ma … jak by ktoś pomógł to by było super Lukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...