seba_malpa Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Witam wczoraj przyssałem się trochę w terenie, i gdy już wkleiłem się na dobre, przy ustawieniu H4 nie kręcił mi przedni napęd a wisiałem już na mostach czyli koła były że tak powiem tylko w wodzie, krzyżaki na wale są całe. Sprzęgiełka raczej mam manualne, i nic nie kręciłem przy nich, czy trzeba oprócz lewarka H4 pokręcić coś kluczem 19 przy sprzęgiełkach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 jeżeli masz przy sprzegiełkach pokrętło na klucz 19 to znaczy, że sprzęgiełka masz automatyczne, takie jak na obrazku żeby dołączyć przedni napęd nie musisz nic kręcić przy sprzęgiełkach resztę doczytasz tu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/102035-problem-sprz%C4%99gie%C5%82ka-piast/ #9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba_malpa Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Dzięki za pomoc, faktycznie sprzęgiełka miałem automatyczne, i całkiem po ostatniej wyprawie się posypały, dziś zamontowałem manuale i już problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 cieszę się, że pomogłem jakie założyłeś AVM, AVM HP, czy AVM 745? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba_malpa Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 AVM HP, jakaś porada jak o nie dbać ? Nie miałem nigdy styczności z tego typu sprzęgami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Mechanizmu nie smarujesz żadnymi smarami ale to raz na rok , dwa warto zaglądnąć do środka choćby po to by śruby nie zardzewiały te pierwsze na mały imbus (gwiazdę) ciężko się rozkręca warto kupić imbus markowy z wyższej pułki , zwykłe się łamią . A tak po za tym tam nie ma co się zepsuć . Mechanizmu nie smarujesz żadnymi smarami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.