Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Potwór na Nurba by GodISmE (350z HR)


GodISmE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, juz blisko konca - czyli doprowadzanie serii do porzadku + pierwsze mody i ogarnianie papierkowej roboty (wycena rzeczoznawcy, akcyza, rejestracja).

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy gadzecik zza oceanu :) Zamawialem osobno, wiec przyszedl wczesniej. Jak ktos chce taniej niz w Z1motorsports, to trzeba napisac do gosci z

I wysla za 33USD a nie za ponad 56USD tak jak w Z1motorsports!

 

 

...............

 

Zapinki zawodowe coby lekka maska nie odfrunęła i nikt niepożądany pod maskę nie zaglądał ;) A ten centralny zamek wywalam - każdy wyrzucony z przodu gram się liczy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powie ci tak,  ten co montował tą chłodnice oleju niema bladego pojęcia o robocie  , a grozi to zatarciem silnika 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powie ci tak,  ten co montował tą chłodnice oleju niema bladego pojęcia o robocie  , a grozi to zatarciem silnika 

Olej przynajmniej można spuszczać łatwo z niej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi w takim razie dlaczego na tym filmiku instruktazowym z Mishimoto montuja to tak jak ja mam!?

 

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy moze to ktos potwierdzic? Dlaczego nie moga byc na dole, jakie jest dokladne uzasadnienie? Mishimoto to nie laicy jesli chodzi o chlodnice wiec o co biega?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie nie ma różnicy i nawet takiej wzmianki nie znalazłem nigdzie , bo i tak ciśnienie wymusza obieg, chyba ,że Jarkowi chodziło o coś innego...

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obieg obiegiem Jarkowi chodziło o to że jeśli chłodnica ma węże do dołu to przy każdym odpaleniu pojemność układu jest większa niż przewidział Nissan i efekt mamy taki że mając max stan pół litra idzie na chłodnicę czy więcej a w misce poziom maleje i wygląda to tak jakbyśmy jeździli na minimum gdzie szybszy zakręt i smok pociągnie powietrze zamiast oleum i mamy kłopot jak ch*j ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to że nie ma możliwości wydostania sie powietrza z chłodnicy  i będzie dostawały sie pęchrze powietrza do obiegu oleju co w początkowej fazie odpowietrzania będzie dwało piane olejowo powietrzną na panewkach     ciśnienie będzie a filmu olejowego nie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jest ta mozliwosc odpowietrzania, jesli jest to zamontowane z wezami u gory? Przeciez to zamkniety obieg, nie ma w tej chlodnicy odpowietrznika (chyba, kurde nie przygladalem sie, czy powinna miec?). Nie rozumiem w takim razie roznicy? Rozumiem problem zapowietrzenia i zgoda, jak najbardziej bylby to problem. Ale nie kumam jak taki problem powstawalby, jesli sa weze na dole a jak nie powstawalby jesli sa u gory?

 

Kaloryfer na przyklad ma na dole doplyw i odplyw i w ten sposob nie zapowietrza sie uklad tylko w samym kaloryferze u gory zbiera sie powietrze, ktory od czasu do czasu sie wypuszcza zaworem u gory. Wiec:

a) nie rozumiem jak sie moze zapowietrzyc ten uklad z chlodnica jesli ma wloty i wyloty na dole analogicznie do kaloryfera

b ) nawet jesli bylyby u gory, to i tak nie rozumiem jak mialby sie zapowietrzyc i odpowietrzyc ten uklad?

 

PS. Dla spokoju pewnie przerobie to tak jak mowicie ale chcialbym zrozumiec o co tu chodzi!? Zwlaszcza jesli firma taka jak Mishimoto pokazuje montaz z wezami na dole.

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Mishimoto jest też filmik z montażu dla 370z, tam jest wężami do góry. Czytałem o tym na kilku forach i wszędzie jest ten temat poruszany - ogólnie przyjęto zasadę montażu wężami do góry, tak jest podobno najbezpieczniej. Niektórzy piszą jednak, że latają z wężami do dołu i tylko trzeba uważać na odpowietrzanie układu co jakiś czas. Podobno jeszcze bokiem montują - Coobcio pewnie będzie potrafił to wytłumaczyć lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz mi dwóch niezależnych mechaników potwierdziło ze to nie ma znaczenia. Jeszcze trzeci mi potwierdzi to zdecyduje. Wyglada mi to na typowy "urban legend".

 

Edit. Trzeci ktory zajmuje sie tuningiem sportowych samochodow potwierdzil ze oni zawsze montuja z wezami na dole!

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taka maske z tej samej firmy, tylko bez wlotow, trzeba sie sporo nagimnastykowac zeby mialo to rece i nogi... ja bede swoja oklejal carbonem wiec conieco poprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede w sobote odbieral w koncu auto, wiec porobie troche fotek. Jak dla mnie wyglada kozacko z tymi wlotami ale jakosc produktu jest slaba, sporo do poprawiania i szlifowania przed malowaniem. Podkladki trzeba na zawiasy, bo cienka jest. Spasowanie takie ok powiedzmy, razic w oczy nie bedzie ale co do milimetra tez nie bedzie. Najwazniejsze dla mnie bylo ze tania, lekka i z wlotami do lepszego chlodzenia przy upalaniu.

 

.........

 

 

"Z"drowy! Uffff, tego sie najbardziej obawiałem, biorąc pod uwagę za ile go kupiłem. Kumpel (ten od M3 z Jastrząbia z którym byłem ostatnio) ma mały wentylator, więc na porządnej hamowni gdzie więcej powietrza się wtloczy mówi że wyjdzie spokojnie 300 koni. No i byl to jeden z tych 30-stopniowych dni!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...