GodISmE Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Ok, juz blisko konca - czyli doprowadzanie serii do porzadku + pierwsze mody i ogarnianie papierkowej roboty (wycena rzeczoznawcy, akcyza, rejestracja). Edytowane 27 Lipca 2016 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 zasrane oszusty - dlatego nielubie zakupów internetowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Będzie fajny zapierdalacz, takie okazje to ja lubię !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Pierwszy gadzecik zza oceanu Zamawialem osobno, wiec przyszedl wczesniej. Jak ktos chce taniej niz w Z1motorsports, to trzeba napisac do gosci z sales@nissanautosports.com The best price I could do would be $33.95 www.nissanautosports.com Office Telephone: 540-283-9959 Toll Free Number: 1-888-223-7779 Fax Number: 276-956-1311 I wysla za 33USD a nie za ponad 56USD tak jak w Z1motorsports! ............... Zapinki zawodowe coby lekka maska nie odfrunęła i nikt niepożądany pod maskę nie zaglądał A ten centralny zamek wywalam - każdy wyrzucony z przodu gram się liczy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) powie ci tak, ten co montował tą chłodnice oleju niema bladego pojęcia o robocie , a grozi to zatarciem silnika Edytowane 18 Czerwca 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 No on w sumie od takich rzeczy nie jest, robi glownie blacharke i lakier. Przy okazji mi to robi. Co jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 To znaczy przod do tylu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 tzn. przewody maja być na górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 No to niezle jaja. Dobrze ze auto jeszcze stoi! Bedzie poprawial zanim wyjedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 powie ci tak, ten co montował tą chłodnice oleju niema bladego pojęcia o robocie , a grozi to zatarciem silnika Olej przynajmniej można spuszczać łatwo z niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Powiedzcie mi w takim razie dlaczego na tym filmiku instruktazowym z Mishimoto montuja to tak jak ja mam!? Edytowane 19 Czerwca 2016 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Przypuszczam ze chodzi o to ze podczas postoju olej spływa z chłodnicy i po rozruchu cały układ musi sie odpowietrzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Czy moze to ktos potwierdzic? Dlaczego nie moga byc na dole, jakie jest dokladne uzasadnienie? Mishimoto to nie laicy jesli chodzi o chlodnice wiec o co biega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) według mnie nie ma różnicy i nawet takiej wzmianki nie znalazłem nigdzie , bo i tak ciśnienie wymusza obieg, chyba ,że Jarkowi chodziło o coś innego... Edytowane 19 Czerwca 2016 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Obieg obiegiem Jarkowi chodziło o to że jeśli chłodnica ma węże do dołu to przy każdym odpaleniu pojemność układu jest większa niż przewidział Nissan i efekt mamy taki że mając max stan pół litra idzie na chłodnicę czy więcej a w misce poziom maleje i wygląda to tak jakbyśmy jeździli na minimum gdzie szybszy zakręt i smok pociągnie powietrze zamiast oleum i mamy kłopot jak ch*j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 chodzi o to że nie ma możliwości wydostania sie powietrza z chłodnicy i będzie dostawały sie pęchrze powietrza do obiegu oleju co w początkowej fazie odpowietrzania będzie dwało piane olejowo powietrzną na panewkach ciśnienie będzie a filmu olejowego nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) A gdzie jest ta mozliwosc odpowietrzania, jesli jest to zamontowane z wezami u gory? Przeciez to zamkniety obieg, nie ma w tej chlodnicy odpowietrznika (chyba, kurde nie przygladalem sie, czy powinna miec?). Nie rozumiem w takim razie roznicy? Rozumiem problem zapowietrzenia i zgoda, jak najbardziej bylby to problem. Ale nie kumam jak taki problem powstawalby, jesli sa weze na dole a jak nie powstawalby jesli sa u gory? Kaloryfer na przyklad ma na dole doplyw i odplyw i w ten sposob nie zapowietrza sie uklad tylko w samym kaloryferze u gory zbiera sie powietrze, ktory od czasu do czasu sie wypuszcza zaworem u gory. Wiec: a) nie rozumiem jak sie moze zapowietrzyc ten uklad z chlodnica jesli ma wloty i wyloty na dole analogicznie do kaloryfera b ) nawet jesli bylyby u gory, to i tak nie rozumiem jak mialby sie zapowietrzyc i odpowietrzyc ten uklad? PS. Dla spokoju pewnie przerobie to tak jak mowicie ale chcialbym zrozumiec o co tu chodzi!? Zwlaszcza jesli firma taka jak Mishimoto pokazuje montaz z wezami na dole. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BogdanROX Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Na stronie Mishimoto jest też filmik z montażu dla 370z, tam jest wężami do góry. Czytałem o tym na kilku forach i wszędzie jest ten temat poruszany - ogólnie przyjęto zasadę montażu wężami do góry, tak jest podobno najbezpieczniej. Niektórzy piszą jednak, że latają z wężami do dołu i tylko trzeba uważać na odpowietrzanie układu co jakiś czas. Podobno jeszcze bokiem montują - Coobcio pewnie będzie potrafił to wytłumaczyć lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Juz mi dwóch niezależnych mechaników potwierdziło ze to nie ma znaczenia. Jeszcze trzeci mi potwierdzi to zdecyduje. Wyglada mi to na typowy "urban legend". Edit. Trzeci ktory zajmuje sie tuningiem sportowych samochodow potwierdzil ze oni zawsze montuja z wezami na dole! Edytowane 25 Czerwca 2016 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Mógłbyś napisać jak ta maska pasowała? Zastanawiam się nad nią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 mam taka maske z tej samej firmy, tylko bez wlotow, trzeba sie sporo nagimnastykowac zeby mialo to rece i nogi... ja bede swoja oklejal carbonem wiec conieco poprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Bede w sobote odbieral w koncu auto, wiec porobie troche fotek. Jak dla mnie wyglada kozacko z tymi wlotami ale jakosc produktu jest slaba, sporo do poprawiania i szlifowania przed malowaniem. Podkladki trzeba na zawiasy, bo cienka jest. Spasowanie takie ok powiedzmy, razic w oczy nie bedzie ale co do milimetra tez nie bedzie. Najwazniejsze dla mnie bylo ze tania, lekka i z wlotami do lepszego chlodzenia przy upalaniu. ......... "Z"drowy! Uffff, tego sie najbardziej obawiałem, biorąc pod uwagę za ile go kupiłem. Kumpel (ten od M3 z Jastrząbia z którym byłem ostatnio) ma mały wentylator, więc na porządnej hamowni gdzie więcej powietrza się wtloczy mówi że wyjdzie spokojnie 300 koni. No i byl to jeden z tych 30-stopniowych dni! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 bardzo zdrowo wyszło!! Pięknie trzyma moc.do samego końca Decaty zapodać i dojdzie 15Km i 10nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Z niutem coś nie bogato, choć równo od samego dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.