GodISmE Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Tutaj - to te czerwone na rysunku:http://www.spcalignment.com/component/spc/?task=part_description&pid=72123®ion=USA&make=Nissan&model=350Z&year=2003%20-%202008&from=USAFrom&to=USAToOk, dystanse wywalone i z przodu sie z-1 az -3 zrobilo. Kurde od razu sie inaczej w zakrecie jezdzi, rowniez dzieki tej rozbieznosci -0.05. Auto duzo chetniej skreca ale caly czas z pelna kontrola. Mam wiec teraz -3/-2.4 oraz -0.05/0.10 i tak juz chyba zostawie na Nurba. Aha, amory z przodu mialem lewy calkiem miekki a prawy w polowie ustawienia. Ku..., ostatni raz amatorom daje auto do zrobienia! A jak bede musial to patrzac na rece i sprawdzajac wszystko 3 razy. Ciekawe ile lepszy czas by na Lodzi wyszedl gdyby nie to wszystko.Kubelki, pasy 5-punktowe i harness bar zamowione, beda w przyszlym tygodniu. Musze teraz ogarnac jak te kubly zamocowac i gdzie prowadnice kupic.Niech mi ktos powie jak mam z tylu twardosc amorkow ustawic?!? Widac przez jedna z tych dziurek ten element do krecenia/klikania ale nie w linii prostej zeby mozna imbusowy klucz uzyc. Wywiercic otwor dodatkowy czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 o jejciu podkladki pod piasty i zaciski hamulcowe ale kosmos Teraz na -3 z przodu to bedzie bajka w stosunku do tego co miałeś!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Tutaj - to te czerwone na rysunku: http://www.spcalignment.com/component/spc/?task=part_description&pid=72123®ion=USA&make=Nissan&model=350Z&year=2003%20-%202008&from=USAFrom&to=USATo Ok, dystanse wywalone i z przodu sie z-1 az -3 zrobilo. Kurde od razu sie inaczej w zakrecie jezdzi, rowniez dzieki tej rozbieznosci -0.05. Auto duzo chetniej skreca ale caly czas z pelna kontrola. Mam wiec teraz -3/-2.4 oraz -0.05/0.10 i tak juz chyba zostawie na Nurba. Aha, amory z przodu mialem lewy calkiem miekki a prawy w polowie ustawienia. Ku..., ostatni raz amatorom daje auto do zrobienia! A jak bede musial to patrzac na rece i sprawdzajac wszystko 3 razy. Ciekawe ile lepszy czas by na Lodzi wyszedl gdyby nie to wszystko. Kubelki, pasy 5-punktowe i harness bar zamowione, beda w przyszlym tygodniu. Musze teraz ogarnac jak te kubly zamocowac i gdzie prowadnice kupic. Niech mi ktos powie jak mam z tylu twardosc amorkow ustawic?!? Widac przez jedna z tych dziurek ten element do krecenia/klikania ale nie w linii prostej zeby mozna imbusowy klucz uzyc. Wywiercic otwor dodatkowy czy co? Kup sobie ibusika z rączką i kulką na końcu i spoko dojdziesz albo tak jak mam ja flex i wypad z tą belką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Dobra rada! Dzieki. Kupiłem taki długi z kulką, jutro popróbuje. Jeśli chodzi o mocowania kubłów, to z tego co mam już obeznane są trzy opcje - we wszystkich standardowe boczne mocowanie a one przyczepione do: 1) szyny zakupionych osobno, do których trzeba przyspawać "uszy" z dziurami, żeby to wszystko przykręcić do podłogi. Długość więc nie ma aż tak dużego znaczenia, bo można uszy dłuższe dorobić. http://www.modified.pl/szyny-prowadnice-foteli-uniwersalne-qsp.html 2) szyny zakupione osobno ale już z tymi uszami, trzeba je tylko powyginać - ewentualnie pociąć i pospawać jeśli za długie http://www.ebay.com/itm/Buddy-Club-Racing-Spec-Seat-Rail-Bracket-For-03-07-Nissan-350Z-G35-Right-Side-/281075981567?fits=Make%3ANissan%7CModel%3A350Z&hash=item41716f1cff:g:f6IAAMXQjWtRO9ya&vxp=mtr 3) dedykowane mocowanie trwałe w kształcie kwadratu, bez szyn więc tylko za pomocą śrub i przestawiania fotela można regulować przód-tył http://www.rallyshop.pl/index.php?p145480,mocowanie-fotela-omp-nissan-z350-hc-865 Chyba najlepsza opcja druga ale zamawiać ze Stanów nie zamierzam. Macie jakieś inne źródła na opcje 1 i 2? Dedykowanych szyn do 350z już z mocowaniami nie znalazłem. ..... Dzisiejsze prace nad harness barem zakonczone sukcesem! Bedzie nowy produkt na rynku Panowie. Dla mnie prototyp za friko, za tydzień bedzie gotowy Za tydzień popracujemy nad dedykowanym mocowanem kubełków do 350Z - też prototyp opracujemy i może się wkrótce pojawi nasz krajowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Do czego są mocowane te pałąki? Jaka będzie cena? Pytales? A mocowanie kubełkow to chyba różne w zależności od tego jakie kubelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Są w karoserii już otwory z gwintami i do nich te podpórki będa przykręcone - będzie plug & play Cena zależy od Staffy, więc tu za niego nie bede sie wypowiadal jeszcze. Podpytam wkrotce. A mocowanie kubelkow jak sie bedzie dało to bedzie w miare uniwersalne - moze sie zrobi dwuczesciowe w zaleznosci od szerokosci kubełkow albo z rozstawem otworow tak zeby pasowaly do najpopularniejszych modeli. To juz od majstra zalezy W przyszlym tygodniu bedzie wiadomo wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Zrobiłeś dziś dobra robotę dla polskiej motoryzacji.dzialaj jeszcze ze standardowym mocowaniem kubłów i będzie bajeczka.wypytaj o ceny jednego i drugiego przy okazji i daj znać.a gdzie urzędują Ci Panowie co to robią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 21 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 W Skoczowie sa - www.staffa.pl Nie zostalo mi juz duzo miesa z przodu w r888 a z tylu mam jeszcze prawie nowki Avon ZZR. Jaka skutecznosc I przyczepnosc maja semi-slicki r888 w miare zuzywania - czy zjezdzac je "do konca", czy wymieniac przy okreslonym zuzyciu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 do tego Skoczowa to ja mam ok 20km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Ja prawie 500 wiec będę brał na zamówienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 W Skoczowie sa - www.staffa.pl Nie zostalo mi juz duzo miesa z przodu w r888 a z tylu mam jeszcze prawie nowki Avon ZZR. Jaka skutecznosc I przyczepnosc maja semi-slicki r888 w miare zuzywania - czy zjezdzac je "do konca", czy wymieniac przy okreslonym zuzyciu? Dojadą do ogranicznika i przestaja kleic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 GodISmE jak będziesz u Staffy to powiedz żeby zrobił na harness bar jeszcze takie ograniczniki żeby szelki nie uciekały tak jak na załączonych obrazkach. Będziecie robić te mocowania uniwersalne do kubelkow?ja dziś zamówiłem Sparco Forza r333. Jakby pasowały tez pod te kubly to jestem zaraz za Tobą pierwszym klientem podobnie z resztą jak na harness bar.informuj na biezaco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Fotelki przyszły z Japonii, specjalnie robione na zamówienie przez Nismo! Wysłałem im wymiary mojej dupki i zrobili idealnie!!! Jutro beda gotowe mocowania robione przez Staffe, wrzucę fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Bardzo ładne A nie wiesz czy uwzględnił w mocowaniach żeby pasowały pod Sparco Forza R333? Dzwoniłem do Niego i mówiłem o tym - miał pomysleć czy się da i się odezwać, ale cisza. Zapytaj Go jak będziesz. Wrzuć fotki mocowań i harness bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Lukasz, te adaptery beda raczej uniwersalne z wieloma otworami na rozne mocowania boczne i rozne szerokosci i dlugosci foteli. Za niedlugo bede podjezdzal do niego wiec porobie fotki tego co tam wykombinowal. Cena adapterow to bedzie okolo 200 zl za sztuke (dla przykladu sparco 500zl !) a harness bara 450 zl (dla przykladu w Anglii taki kosztuje 180 funtow i to bez kosztow dostawy!) Jednak ta zrobieznosc -0.05 za bardzo nadsterowne auto robi w szybkich zakretach. Zwlaszcza na normalnej drodze kiedy opony jeszcze nie rozgrzane. Az strach zakret szybko brac, bo sie ma wrazenie ze auto za bardzo skreci, nie wiem ... moze kwesita przyzwyczajenia ale chyba na Nurba ustawie przod na 0. Na krotkie i techniczne tory jak Lodz to pewnie bedzie cacy taka rozbieznosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Co masz na myśli mocowania boczne? Sparco mają chyba mocowania od spodu? Musze to sprawdzić. Kurde mam nadzieję że będzie to pasowało bo nie chce mi się kombinować. Miał zerknac na te siedzenia w necie i coś zrobić pod to ale nie wiem jaki finał w koncu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Sa dwa elementy mocowania: stelaz/adapter ktory po prostu jest baza i wyrownuje poziom pomedzy czterema mocowaniami kazdego fotela - przykreca sie go do podlogi. Do tej bazy przykreca sie mocowania boczne, ktore przykreca sie tez do fotela. On ma jedne i drugie. Wyslij mu zdjecia tych foteli i rozmiary to zrobi ci na wymiar odpowiednie otwory. Jego meil jest na stronie albo zadzown i sie dogadajcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 I co odebrałem te mocowania i adaptery? Wrzuć foty obu elementów mocowań no i harness bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Jutro rano odbieram i montuje wszystko - kubły, adaptery, harness bar i pasy. Geometria zrobiona - dobrze bedzie na Norda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Powinno byc ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 1 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Adapter i mocowania oraz harness bar tak wyglądaja. Solidne! Pieknie sie jezdzi teraz w tych kubelkach - teraz to dopiero czuje to auto! Wywalony fotel pasazera i wszytko co zbedne. Nie moge sie doczekac Nurba! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Teraz to będzie jazda a nie trzymanie się kierownicy i zapieranie kolanami. Powodzenia na Nurbie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Piwko właśnie obalam w Motorsport Hotel w Nurburgu a jutro od 10 rano do 19 jazda. Prognoza wygląda nie tak źle jak myślałem i może gdzieś tu lokalnie uda się nowe opony rano kupić na przód. Kurna jakie fury tu stoją wszędzie gdzie się nie rozglądniesz i czekają na jutro! 11 godzin jazdy autolawetą w jedna stronę tylko dla wytrwałych! ... No i pojeżdżone! Od posrania się prawie ze strachu na semislickach jak lało do mega zajebistej ostatniej jazdy na suchym jakby to wiścig VLN był! Yeaaaah. Jadę za tydzień znowu!!! 350z to super auto na Norda - w sam raz a i tak jeszcze nie byłem w stanie pewnie nawet 70% potencjału tego auta wykorzystać na tym MEGA torze. Jest motywacja do następnych wypadów! Nie pomyliłem się - piękne autko na ten tor - potwór na Nurba ochrzczony!!! Kto nie był niech żałuje! Droga tam jeszcze ok ale powrót to była masakra - wyjazd z Norda o 19:30. Całe Niemcy lało a w Polsce też większość drogi. Wyjeżdżałem zaraz po jazdach, więc byłem wyrąbany. O północy musiałem się zatrzymać i przespać trzy godzinki. Po przyjeździe do Nurba wieczorem było widać że będzie mokro! No i było - pół dnia lało. No ale nic to - śniadanko i czekamy - jak większość! Dwa okrążenia zrobiłem mokre na semislickach i miałem kilka niekontrolowanych uślizgów - m.in. w tych Youtubowych zakrętach. Ciekawe czy coś nagrali. lol W ogóle nie trzymają na mokrym te opony, zwłaszcza jak tylko 2 mm zostało na przodzie! W drugiej połowie dnia się rozpogodziło. Ostatnia jazda była najlepsza - jak wyścig VLN! Tor był przed tym zamknięty przez jakiś wypadek i otworzyli go dopiero na ostatnie 15 minut - wszyscy wyparzyli na raz! Chyba z tego przejazdu wrzucę właśnie filmik bo się nieźle działo! Na początek wycieczka krajoznawcza i zapoznawcze kółko - jeśli ktoś toru z Was nie zna Było jeszcze mokro ale już się pojawiała nitka przysychającego asfaltu - po drodze dwie żółte flagi - jak widać niektórzy ciut za wcześnie zaczęli kręcić hot lapy na swoich slickach! Nord to respekt! Jeden mały błąd i jesteś w d*pie - 1100 km od domu, nie mówiąc za dobrze po niemiecku i z wieloma problemami logistycznymi, prawnymi i finansowymi - dziesiątki tysięcy Euro jak ktoś się rozwali i uszkodzi barierki, auto i nie daj Boże siebie! Nie ma łatwo też, nawet jeśli ktoś już tam jeździł jak ja w słabszych autach jak Civic. Bez porównania! Tor w 350z wydał mi się dużo bardziej trudniejszy - tak jakby krótszy, węższy, bliższy, szybszy - to pewnie przez niskie siedzenie kubełkowe, wąski prześwit przedniej szyby i ogólnie dużo szybsze auto. Na filmiku nie widać tej prędkości i różnicy wzniesień ale np. te pierwsze eski mocno w dół to ponad 100 km/h na zakrętach! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 No no no gratulacje kurcze !! Udać się na ten tor to było i jest moje marzenie, roboty jak zawsze do cholery i nie było czasu zadbać o swój wóz... Ps. Moje standardowe pytania seryjne heble się nie gotowały i piec też nie ?? Chyba drzwi jakieś nie zamkneite miałeś bo światełka świeciły I Kamerka ciutek wyżej by się przydała, taką fajną bardzo spokojną jazde prezentujesz, płynne łagodne ruchy kierką. Ale przyznać muszę że tor w cholerę długi... Ze 100 razy bym musiał go przjechać zeby mniej wiecej wiedzieć kiedy w lewo kiedy w prawo a kolejne 100 żeby z hamowaniami się w miarę trafiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 6 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 To bylo tylko zapoznawcze kolko na luzie bo jeszcze mokry tor byl, pozniej wrzuce z ostatniego przejazdu. To swiatlo to nawet nie zauwazylem lolKamerke musze na takim wysiegniku zamontowac bo bezposrednio na harness barze jest za daleko i za nisko.Ten drugi filmik mam z kasku A, nic sie nie przegrzewalo, ani heble ani woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.