Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Potwór na Nurba by GodISmE (350z HR)


GodISmE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, juz je poczyscilem z tej gumy stopionej. Kurna, totalnie niedobry pomysl to byl na Poznan w taki upal. No chyba ze rzeczywiscie tylko jedno lub dwa mocne kolka na sesje. Zastanawiam sie czy pojechac na nich jeszcze raz jak przelozenie 3,9 zrobie, czy to olac i zalozyc polklatke i pelne sliki! Zobacze.

 

Na Nurba za to mysle ze beda idealne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawiam przełożenie 3,9 i dwie nowe sprężyny SWIFT. Zastanawiam się tylko czy dopasować przód do tych tylnich 9kg i kupić 18kg na przód, czy tylne dopasować do 14kg z przody i kupić 6 na tył. Na Swiftach 14/6kg lata Micheal Gardner, więc nie może być to zły zestaw! Tylko on ma trochę lżejsze auto i aero. Trochę się martwię, że 18/9kg to już będzie mega beton ;(

 

Mam teraz w sumie dobry balans ale tylko bez staba z tyłu i na nowych/miękkich oponach z tyłu szerszych o rozmiar... właściwie to mi się lekko podsterowne auto zrobiło nawet ale w ramach tolerancji. Problem z tym że jedyne co mogę z tyłem teraz zrobić to założyć znowu staba Hotchkis na najmiększym ustawieniu a to już 80% twardziej niż seria. Znowu za twardo wyjdzie te 9kg w stosunku do 14 kg z przodu.

Mam ochotę zarypać te 18/9kg ale może to być za twardo na Nurba np. Hmmmm, decyzje, decyzje ... głowa boli od tego ciągłego kombinowania zamiast jeździć po torze! ;)

Jak z kobietą w sklepie z kosmetykami xD!!

 

Podoba mi się to wręcz fanatyczne zacięcie z Twojej strony w przygotowywaniu auta na tor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dzięki za kibicowanie Kuba! Normalnie aż się chce te rekordy pobijać w Zetkach z Twoim bez/pośrednim udziałem :) Widzimy się 17-ego na torze Jastrząb mam nadzieje!

 

Nurb to jest mekka i szkoła jazdy ... jeden lub dwa dni tam, to jak cały sezon na torach w PL! ... a jak się jeszcze trafi na fajnych ludzi, to MEGA kompendium wiedzy! Na razie wrzucam mój przejazd na 8:19 BTG, który pokazuje ile jeszcze muszę się nauczyć - przede wszystkim o sobie i o tym aucie! Potencjał jest na 8:10 ale to już musi być doświadczenie + skill + opanowanie + szczęście + jaja ze stali! Ja się cieszę z tego, że w końcu z ustawieniami mi to auto jedzie pewnie i przewidywalnie! Szpera OS Giken 1.5, FD 3.9 i 14/6kg w końcu mi to dały. Choc szczerze to się zastanawiam czy 4.08 FD nie byłoby lepsze! ;)

 

Nurb uczy szacunku do auta. Zrewidowałem kompletnie moje plany na mody. Nie będę robił strokera .... zamiast tego tylko dolot, kolektory wydechowe i ewentualnie walki i to wszystko dopóki nie ogarnę auta i nie wykorzystam jego potencjału na 100%! TO JEST PODSTAWA!

 

Ten prosiak mnie trochę przyblokował na początku i wybił z normalnego rytmu. Heble dalej seria Brembo i DS2500/DS Performance a te r888r nie są najszybsze i maja długa drogę hamowania. Do poprawy te dwie rzeczy plus trochę więcej czasu za kółkiem na torach i 8:10 jest możliwe. Jestem w szoku ze tym autem z seryjnym silnikiem i bez wydmuszki taki czas da się zrobić! W dowodzie 1600kg! lol

 


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Muszę tam uwazac, za szeroko niepotrzebnie biorę ten zakręt. Nie myślisz o tym w takim momencie i nie czujesz strachu. Cisniesz dalej! ;) Strach za to czujesz na tym torze w jego najszybszych partiach gdzie są zakręty i różnice poziomów! Masz 200 na blacie a tu skręcać lekko musisz lub jest wzniesienie. Wtedy odpuszczasz bo blokada się wlacza! Ale to jest kwestia zrobienia wystarczającej liczby okrążeń żeby zaufać maszynie. Po trochu się przesuwa ta granice z okrążenia na okrążenie. Ja jeszcze nie doszedlem do tego limitu. Może w przyszłym roku :)

...

 

Kilka fotek z Nurba :) Która na plakat?!

 

36793577722_7f83ed3092_o.jpg

36824929221_f293d54f14_o.jpg

36777077126_3f7b242858_o.jpg

36824929351_bd479f1128_o.jpg

36777077406_e6b3e9a68f_o.jpg


...

 

 

 

 

 

.............................

 

 

 

Tor Jastrząb - 17.09.2017 - 350z vs. RX-8 battle!

 

Polatane po raz pierwszy na mokrym po torze i najlepszy czas z wszystkich Zetek! Po Nurbie raz jechałem na mokrym ale to krajoznawczo raczej - na pół gwizdka! ;)

37174534842_6a0ed9b839_c.jpg

 

Kilka trików trzeba opanować, być mega płynnym i delikatnym z gazem i szukać non stop przyczepności. Nie jest to łatwe - nie bez powodu najlepsi kierowcy wyścigowi są właśnie na mokrym mistrzami! Na razie tylko liznąłem taką jazdę ale teraz już nie będę kręcił nosem, kiedy się okaże że będzie lało podczas track-daya ;) Nie jest źle, nawet na semislikach - w sumie to takie opony są intermediatami w pro wyścigach :)

 

 

37164607696_e611e7da79_h.jpg

36957698400_3a124f2bf1_h.jpg

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, nawiewy na tarcze. Troche pomagaja ale i tak Brembo sa za slabe na tor, tzn. tarcze za male i nie odprowadzaja dobrze ciepla. Powinny byc minimum 355mm jak w 370z. Ale jak sie nauczy odpowiednio hamowac zeby plynu nie gotowac, to da sie upalac i to calkiem niezle :)

https://flic.kr/p/XHNsbT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dosyć, że za***ista to jeszcze doskonale na torze lata. Zazdroszczę i gratuluję wyników i umiejętności. Co do pytania o plakat to moim skromnym zdaniem zdjęcie drugie od góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, wejscie do pitstopow jest dla wszystkich i mozna poogladac z tarasu w glownym budynku ale tez w roznych miejscach wokol toru:

https://www.google.pl/search?rlz=1C1ASUC_enPL614PL614&biw=1229&bih=589&tbm=isch&sa=1&q=tor+poznan+publicznosc&oq=tor+poznan+publicznosc&gs_l=psy-ab.3...9758.16521.0.16601.19.18.1.0.0.0.90.1178.18.18.0....0...1.1.64.psy-ab..0.3.157...0i24k1j0i30k1j0i8i30k1.0.SfudfSCyNqI#imgrc=7EKkC6igHFT9vM:

 


.....................

 

 

Dziś wizyta w GT Performance żeby poprawić trochę dźwięk wydechu (środkowy resonator) i wyciszyć na Poznań. Puchę też rozetniemy z góry i wypełnimy siatką metalową. 
 
36596291133_137ab525cd_c.jpg
36596289393_760973a8b0_c.jpg
37010143620_03b5bc951a_c.jpg
Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki za kibicowanie Kuba! Normalnie aż się chce te rekordy pobijać w Zetkach z Twoim bez/pośrednim udziałem :) Widzimy się 17-ego na torze Jastrząb mam nadzieje!
 
Nurb to jest mekka i szkoła jazdy ... jeden lub dwa dni tam, to jak cały sezon na torach w PL! ... a jak się jeszcze trafi na fajnych ludzi, to MEGA kompendium wiedzy! Na razie wrzucam mój przejazd na 8:19 BTG, który pokazuje ile jeszcze muszę się nauczyć - przede wszystkim o sobie i o tym aucie! Potencjał jest na 8:10 ale to już musi być doświadczenie + skill + opanowanie + szczęście + jaja ze stali! Ja się cieszę z tego, że w końcu z ustawieniami mi to auto jedzie pewnie i przewidywalnie! Szpera OS Giken 1.5, FD 3.9 i 14/6kg w końcu mi to dały. Choc szczerze to się zastanawiam czy 4.08 FD nie byłoby lepsze! ;)
 
Nurb uczy szacunku do auta. Zrewidowałem kompletnie moje plany na mody. Nie będę robił strokera .... zamiast tego tylko dolot, kolektory wydechowe i ewentualnie walki i to wszystko dopóki nie ogarnę auta i nie wykorzystam jego potencjału na 100%! TO JEST PODSTAWA!
 
Ten prosiak mnie trochę przyblokował na początku i wybił z normalnego rytmu. Heble dalej seria Brembo i DS2500/DS Performance a te r888r nie są najszybsze i maja długa drogę hamowania. Do poprawy te dwie rzeczy plus trochę więcej czasu za kółkiem na torach i 8:10 jest możliwe. Jestem w szoku ze tym autem z seryjnym silnikiem i bez wydmuszki taki czas da się zrobić! W dowodzie 1600kg! lol
 
 

 

 

Apropo szpery, bo nie wiem dokładnie co za mody robiłeś, ale pozbyłeś się całkowicie tego ustrojstwa montowanego w hr'kach ? Pytam bo myślałem o całkowitym się pozbyciu tego kiedyś

Lol  ja mam wbite 1528 kg :]?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka wersja i wyposażenie? Ja mam 1603 i zastanawiam się jak to jest liczone, bo np. BMW M3 e46 ma 1549kg ale wliczone jest w to waga kierowcy i pół baku. Teraz oczywiście po małej terapii odchudzającej będzie ze 100 lub więcej kilo mniej. 

O jakie ustrojstwo ci chodzi? VLSD?

37427231875_23c1e52df3_c.jpg

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzi mi o VLSD, Kurcze ja mam wersje EU orange pack z brembo klima itd. Dokładnej nazwy wersji Ci teraz nie powiem bo bym musiał po vinie zobaczyć, ale mam wbite w dowód 1528kg, a znajomy w amerykańcu wersja basic miał wbite 1445 kg. A widzę że rozbieżność wagowa w zetkach jest spora

Edytowane przez Asesino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wymiana całego dyfra załatwia sprawę? i się pozbywamy vlsd. Czy wystarczy sam wkład jak piszesz. Co wg Ciebie lepsze będzie. Ja się chce tylko pozbyć tego ustrojstwa

 

Co do czasów które podałeś, powiedz mi jedno, RX8 ma w serii (bez modów silnika) a zwykłe mody na tor, tak dobre czasy?

Edytowane przez Asesino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tylko dwie opcje, jesli chcesz poprawic VLSD: zakup aftermarketowej szpery jak Quaife lub OS Giken lub zaciesnienie tej co masz tak jak zrobili Coobcio i Batman. W obydwoch opcjach zostawiasz caly dyfer ktory masz, tzw. pumpkin czyli skrzynia.

 

Tu sa Tomka okrazenia jego RX-8. Z tego co widze chlopak dobrze i plynnie jezdzi i to od kilku lat i ma 250 koni i jakies 1300 kilo pewnie lub mniej. Reszta modow podobne do moich, np. fele Enkei. RX-8 swietnie skrecaja ale Zetka w sumie tez dobrze ustawiona. Za to maja mega przewage w hamowaniu, duzo lepiej i krocej hamuja niz Zetkowe Brembo. Ja bym wykrecil 1:19, gdybym na dwojke redukowal w dwoch lub trzech zakretach ale jezdze kompletnie bez ESP i kontroli trakcji (ESP killswitch) i jeszcze musze troche doswiadczenie nabyc zeby trakcji nie zrywac w tych dwojkowych zakretach, kiedy jest lekko slisko. 

Jest do objechania ta jego Mazda, tego jestem pewien! :) W przyszlym roku! 

 

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki teraz dźwiek wydaje zetka z dołożeniem takich krókich tłumiczków przelotowych, jest coś ciszej, mniej polonezowo ??

Ta MAzda RX8 superszybka ma w bagażniku zabudowe Audio z 30cm soobwoferem - także pozytywniej może to wpływać na jej trakcję.

Waga auta ok 1350KG więc lekko 100kg lżejsza od seryjnej Zetki HR...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...