Coobcio Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Ty masz opony R888R a nie R888 - teraz dopiero zauważyłem !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Tak, juz je poczyscilem z tej gumy stopionej. Kurna, totalnie niedobry pomysl to byl na Poznan w taki upal. No chyba ze rzeczywiscie tylko jedno lub dwa mocne kolka na sesje. Zastanawiam sie czy pojechac na nich jeszcze raz jak przelozenie 3,9 zrobie, czy to olac i zalozyc polklatke i pelne sliki! Zobacze. Na Nurba za to mysle ze beda idealne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zamawiam przełożenie 3,9 i dwie nowe sprężyny SWIFT. Zastanawiam się tylko czy dopasować przód do tych tylnich 9kg i kupić 18kg na przód, czy tylne dopasować do 14kg z przody i kupić 6 na tył. Na Swiftach 14/6kg lata Micheal Gardner, więc nie może być to zły zestaw! Tylko on ma trochę lżejsze auto i aero. Trochę się martwię, że 18/9kg to już będzie mega beton ;( Mam teraz w sumie dobry balans ale tylko bez staba z tyłu i na nowych/miękkich oponach z tyłu szerszych o rozmiar... właściwie to mi się lekko podsterowne auto zrobiło nawet ale w ramach tolerancji. Problem z tym że jedyne co mogę z tyłem teraz zrobić to założyć znowu staba Hotchkis na najmiększym ustawieniu a to już 80% twardziej niż seria. Znowu za twardo wyjdzie te 9kg w stosunku do 14 kg z przodu. Mam ochotę zarypać te 18/9kg ale może to być za twardo na Nurba np. Hmmmm, decyzje, decyzje ... głowa boli od tego ciągłego kombinowania zamiast jeździć po torze! Jak z kobietą w sklepie z kosmetykami xD!! Podoba mi się to wręcz fanatyczne zacięcie z Twojej strony w przygotowywaniu auta na tor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Brakuje mi jajec na ten tor... Ale Szymon poleciał teraz strasznie grubo na Nurburgingu 8:19.8 mega Gratki !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Dzięki za kibicowanie Kuba! Normalnie aż się chce te rekordy pobijać w Zetkach z Twoim bez/pośrednim udziałem Widzimy się 17-ego na torze Jastrząb mam nadzieje! Nurb to jest mekka i szkoła jazdy ... jeden lub dwa dni tam, to jak cały sezon na torach w PL! ... a jak się jeszcze trafi na fajnych ludzi, to MEGA kompendium wiedzy! Na razie wrzucam mój przejazd na 8:19 BTG, który pokazuje ile jeszcze muszę się nauczyć - przede wszystkim o sobie i o tym aucie! Potencjał jest na 8:10 ale to już musi być doświadczenie + skill + opanowanie + szczęście + jaja ze stali! Ja się cieszę z tego, że w końcu z ustawieniami mi to auto jedzie pewnie i przewidywalnie! Szpera OS Giken 1.5, FD 3.9 i 14/6kg w końcu mi to dały. Choc szczerze to się zastanawiam czy 4.08 FD nie byłoby lepsze! Nurb uczy szacunku do auta. Zrewidowałem kompletnie moje plany na mody. Nie będę robił strokera .... zamiast tego tylko dolot, kolektory wydechowe i ewentualnie walki i to wszystko dopóki nie ogarnę auta i nie wykorzystam jego potencjału na 100%! TO JEST PODSTAWA! Ten prosiak mnie trochę przyblokował na początku i wybił z normalnego rytmu. Heble dalej seria Brembo i DS2500/DS Performance a te r888r nie są najszybsze i maja długa drogę hamowania. Do poprawy te dwie rzeczy plus trochę więcej czasu za kółkiem na torach i 8:10 jest możliwe. Jestem w szoku ze tym autem z seryjnym silnikiem i bez wydmuszki taki czas da się zrobić! W dowodzie 1600kg! lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raivex Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 W 8 min przybrane pobocze musiało napędzić stracha , Dobra szybka kontra i ogień dalej ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 21 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) Muszę tam uwazac, za szeroko niepotrzebnie biorę ten zakręt. Nie myślisz o tym w takim momencie i nie czujesz strachu. Cisniesz dalej! Strach za to czujesz na tym torze w jego najszybszych partiach gdzie są zakręty i różnice poziomów! Masz 200 na blacie a tu skręcać lekko musisz lub jest wzniesienie. Wtedy odpuszczasz bo blokada się wlacza! Ale to jest kwestia zrobienia wystarczającej liczby okrążeń żeby zaufać maszynie. Po trochu się przesuwa ta granice z okrążenia na okrążenie. Ja jeszcze nie doszedlem do tego limitu. Może w przyszłym roku ... Kilka fotek z Nurba Która na plakat?! ... ............................. Tor Jastrząb - 17.09.2017 - 350z vs. RX-8 battle! Polatane po raz pierwszy na mokrym po torze i najlepszy czas z wszystkich Zetek! Po Nurbie raz jechałem na mokrym ale to krajoznawczo raczej - na pół gwizdka! Kilka trików trzeba opanować, być mega płynnym i delikatnym z gazem i szukać non stop przyczepności. Nie jest to łatwe - nie bez powodu najlepsi kierowcy wyścigowi są właśnie na mokrym mistrzami! Na razie tylko liznąłem taką jazdę ale teraz już nie będę kręcił nosem, kiedy się okaże że będzie lało podczas track-daya Nie jest źle, nawet na semislikach - w sumie to takie opony są intermediatami w pro wyścigach Edytowane 21 Września 2017 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Te otwory na dole zderzaka to chlodzenie hebli? za***iste to Twoje autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Tak, nawiewy na tarcze. Troche pomagaja ale i tak Brembo sa za slabe na tor, tzn. tarcze za male i nie odprowadzaja dobrze ciepla. Powinny byc minimum 355mm jak w 370z. Ale jak sie nauczy odpowiednio hamowac zeby plynu nie gotowac, to da sie upalac i to calkiem niezle https://flic.kr/p/XHNsbT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troix Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Nie dosyć, że za***ista to jeszcze doskonale na torze lata. Zazdroszczę i gratuluję wyników i umiejętności. Co do pytania o plakat to moim skromnym zdaniem zdjęcie drugie od góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) Dzięki! Za tydzień jadę na tor Poznań po rekord - poniżej 1:50 musi paść!!! Edytowane 22 Września 2017 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troix Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Orientujesz się może czy jest tam miejsce dla publiczności? Chętnie bym popatrzył na Wasze wyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 23 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) Pewnie, wejscie do pitstopow jest dla wszystkich i mozna poogladac z tarasu w glownym budynku ale tez w roznych miejscach wokol toru: https://www.google.pl/search?rlz=1C1ASUC_enPL614PL614&biw=1229&bih=589&tbm=isch&sa=1&q=tor+poznan+publicznosc&oq=tor+poznan+publicznosc&gs_l=psy-ab.3...9758.16521.0.16601.19.18.1.0.0.0.90.1178.18.18.0....0...1.1.64.psy-ab..0.3.157...0i24k1j0i30k1j0i8i30k1.0.SfudfSCyNqI#imgrc=7EKkC6igHFT9vM: ..................... Dziś wizyta w GT Performance żeby poprawić trochę dźwięk wydechu (środkowy resonator) i wyciszyć na Poznań. Puchę też rozetniemy z góry i wypełnimy siatką metalową. Edytowane 23 Września 2017 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Śmiesznie że tłumiczek z przesunięciem, a w którym miejscu go dokładasz, zmieści się ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Twierdzi że tak. Zobaczymy! Mniej więcej w miejscu gdzie tylny stabilizator jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Dzięki za kibicowanie Kuba! Normalnie aż się chce te rekordy pobijać w Zetkach z Twoim bez/pośrednim udziałem Widzimy się 17-ego na torze Jastrząb mam nadzieje! Nurb to jest mekka i szkoła jazdy ... jeden lub dwa dni tam, to jak cały sezon na torach w PL! ... a jak się jeszcze trafi na fajnych ludzi, to MEGA kompendium wiedzy! Na razie wrzucam mój przejazd na 8:19 BTG, który pokazuje ile jeszcze muszę się nauczyć - przede wszystkim o sobie i o tym aucie! Potencjał jest na 8:10 ale to już musi być doświadczenie + skill + opanowanie + szczęście + jaja ze stali! Ja się cieszę z tego, że w końcu z ustawieniami mi to auto jedzie pewnie i przewidywalnie! Szpera OS Giken 1.5, FD 3.9 i 14/6kg w końcu mi to dały. Choc szczerze to się zastanawiam czy 4.08 FD nie byłoby lepsze! Nurb uczy szacunku do auta. Zrewidowałem kompletnie moje plany na mody. Nie będę robił strokera .... zamiast tego tylko dolot, kolektory wydechowe i ewentualnie walki i to wszystko dopóki nie ogarnę auta i nie wykorzystam jego potencjału na 100%! TO JEST PODSTAWA! Ten prosiak mnie trochę przyblokował na początku i wybił z normalnego rytmu. Heble dalej seria Brembo i DS2500/DS Performance a te r888r nie są najszybsze i maja długa drogę hamowania. Do poprawy te dwie rzeczy plus trochę więcej czasu za kółkiem na torach i 8:10 jest możliwe. Jestem w szoku ze tym autem z seryjnym silnikiem i bez wydmuszki taki czas da się zrobić! W dowodzie 1600kg! lol Apropo szpery, bo nie wiem dokładnie co za mody robiłeś, ale pozbyłeś się całkowicie tego ustrojstwa montowanego w hr'kach ? Pytam bo myślałem o całkowitym się pozbyciu tego kiedyś Lol ja mam wbite 1528 kg :]? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) Jaka wersja i wyposażenie? Ja mam 1603 i zastanawiam się jak to jest liczone, bo np. BMW M3 e46 ma 1549kg ale wliczone jest w to waga kierowcy i pół baku. Teraz oczywiście po małej terapii odchudzającej będzie ze 100 lub więcej kilo mniej. O jakie ustrojstwo ci chodzi? VLSD? Edytowane 24 Września 2017 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BogdanROX Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Ja z ciekawości sprawdziłem u siebie dowód. 1630kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) Tak chodzi mi o VLSD, Kurcze ja mam wersje EU orange pack z brembo klima itd. Dokładnej nazwy wersji Ci teraz nie powiem bo bym musiał po vinie zobaczyć, ale mam wbite w dowód 1528kg, a znajomy w amerykańcu wersja basic miał wbite 1445 kg. A widzę że rozbieżność wagowa w zetkach jest spora Edytowane 24 Września 2017 przez Asesino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Base na pewno będzie lżejszy. VLSD wywaliłem, tzn. Coobciowi zostawiłem. To jest wkład - szpera, który się wymienia właśnie w dyfrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) Czyli wymiana całego dyfra załatwia sprawę? i się pozbywamy vlsd. Czy wystarczy sam wkład jak piszesz. Co wg Ciebie lepsze będzie. Ja się chce tylko pozbyć tego ustrojstwa Co do czasów które podałeś, powiedz mi jedno, RX8 ma w serii (bez modów silnika) a zwykłe mody na tor, tak dobre czasy? Edytowane 24 Września 2017 przez Asesino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) Masz tylko dwie opcje, jesli chcesz poprawic VLSD: zakup aftermarketowej szpery jak Quaife lub OS Giken lub zaciesnienie tej co masz tak jak zrobili Coobcio i Batman. W obydwoch opcjach zostawiasz caly dyfer ktory masz, tzw. pumpkin czyli skrzynia. Tu sa Tomka okrazenia jego RX-8. Z tego co widze chlopak dobrze i plynnie jezdzi i to od kilku lat i ma 250 koni i jakies 1300 kilo pewnie lub mniej. Reszta modow podobne do moich, np. fele Enkei. RX-8 swietnie skrecaja ale Zetka w sumie tez dobrze ustawiona. Za to maja mega przewage w hamowaniu, duzo lepiej i krocej hamuja niz Zetkowe Brembo. Ja bym wykrecil 1:19, gdybym na dwojke redukowal w dwoch lub trzech zakretach ale jezdze kompletnie bez ESP i kontroli trakcji (ESP killswitch) i jeszcze musze troche doswiadczenie nabyc zeby trakcji nie zrywac w tych dwojkowych zakretach, kiedy jest lekko slisko. Jest do objechania ta jego Mazda, tego jestem pewien! W przyszlym roku! Edytowane 24 Września 2017 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Dzięki za info. Powodzenia z czasami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Jaki teraz dźwiek wydaje zetka z dołożeniem takich krókich tłumiczków przelotowych, jest coś ciszej, mniej polonezowo ?? Ta MAzda RX8 superszybka ma w bagażniku zabudowe Audio z 30cm soobwoferem - także pozytywniej może to wpływać na jej trakcję. Waga auta ok 1350KG więc lekko 100kg lżejsza od seryjnej Zetki HR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Myślę, że pozytywnie wpłynęły na trakcje FZty-201 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.