Gość habaj Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Od niedawna jestem użytkownikiem Nissana Sunny i również miałem problem z nawiewem. Chodził tylko na 4 biegu, jest to trochę uciążliwe. Jakoś przez przypadek natknąłem się na to forum i zobaczyłem temat z nawiewem. Postanowiłem to zrobić sam i zastosowałem się do instrukcji: wykręciłem tę płytkę i wypiąłem z kabli (banalnie proste), odkleiłem te dwie osłonki, taką mini szlifierką oczyściłem 2 punkty i kawałek wyżej ścieżki, poleciałem po ten lakier przewodzący PULSAR VOLT (dostałem go w normalnym sklepie motoryzacyjnym za 13.5), położyłem na ścieżki najpierw jedną warstwę, po 10 minutach 2 warstwę, odczekałem 20 minut, spoworotem już tych dwóch osłonek nie zakładałem i poleciałem sprawdzić do auta czy działa. No i byłem niesamowicie zaskoczony. DZIAŁA !!! Dzięki wam wielkie !!! To forum jest super !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 poleciałem po ten lakier przewodzący PULSAR VOLT (dostałem go w normalnym sklepie motoryzacyjnym za 13.5), położyłem na ścieżki najpierw jedną warstwę, po 10 minutach 2 warstwę, odczekałem 20 minut, spoworotem już tych dwóch osłonek nie zakładałem i poleciałem sprawdzić do auta czy działa. No i byłem niesamowicie zaskoczony. DZIAŁA !!! ja też swojego czasu kupiłem ten lakier i położyłem chyba z trzy warstwy...i nie działało...wkurzyłem się i złapałem za lutownicę...i tak działa już pół roku bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kameh Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 U mnie działa tylko na czwartym nawiew, więc poczyniłem przygotowania, kupiłem lakier przewodzący. Rozbieram schowek i nie mogę znalezc tej płytki, zajrzałem do ksiązki i jest przy silniku nawiewu, zaglądam tam i zonk, nie ma tam płytki, szczelina pusta, wtyczka sobie zwisa. Pojechałem w poszukiwaniu na szroty, byłem w dwóch, ale nie mają w ogóle częsci do nissana sunny, ech, będę dalej szukał. [ Dodano: Czw 13 Lis, 2008 07:51 ] A propo tej płytki, czy z rocznika 91 będzie pasowac do 93'? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michu Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 To mój pierwszy post na forum, więc przede wszystkim witam wszystkich. Wczoraj kupiłem Sunnego i mam w nim też problem z nawiewem. Dodatkowo, kabel o którym pisaliście wisiał luźno, bez płytki na końcu. Czy ktoś może mi napisać jakie powinny być opory między poszczególnymi stykami? Może zamiast organizować płytkę, da się za kilka złotych zlutować kilka rezystorów i też by działało? Próbował ktoś może takiego rozwiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foster Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Brak działania nawiewu na 1,2 i 3 biegu to wina braku połączeń na płytce oporowej. Znajduje się ona za schowkiem przy silniku dmuchawy, odpinamy wtyczkę i odkręcamy 2 śrubki (kluczyk 10). Wyciągamy to: -odrywamy "radiatorki", -papierem ściernym delikatnie odsłaniamy połączenia, -i lutujemy krótko, ale treściwie spoinę, nadmiar możemy spiłować, -warto również przeczyścić piny złącza, -montujemy do autka i cieszymy się wszystkimi biegami 8). All rights reserved pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michu Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Hehe! Wyobraźcie sobie, że działa. Kolega znalazł mi jakąś przechodzoną płytkę (ja miałem luźny kabel w swoim autku). Pokleiłem ją pulsarvoltem i działa (2, 3, 4 bieg). Nie działa jeszcze tylko 1, ale poprawiłem trochę połączenia i jutro zainstaluję. Zobaczymy. Dziękuję za pomoc. Sposób na naprawę - rewelacja I sam coś wreszcie naprawiłem w samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sakal Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 sunny'93 nawiew działa tylko na 4 predkości co z tym zrobic?? Sprzedaj ten szajs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 co za shit ta plytka. tez mi sie popsulo. nie mam 1-2-3 biegu.bede musial zabrac sie za to w najblizszym czasie. jak wczesniej powiedzialem, ze w najblizszym czasie sie za to zabiore taktez zrobilem i bagatela ponad 2 lata pozniej mamy efekty: 1. Wyciągnąłem to ustrojstwo z pod schowka, okazało się ze ma na ścieżkach 2 luty (chyba one sa oryginalnie bo skoro kazdy je ma to cos w tym musi byc Płytka wyglądała tak: 2. nastepnie mechanicznie usunalem stare luty za pomocą śrubokrętu i papieru ściernego 3. wyczyściłem i odtłuściłem powierzchnię 4. za pomącą tego oto sprytnego preparatu (jednoskładnikowy lakier przewodzący) "nałożyłem nowe ścieżki" 5. efekt końcowy: teraz tylko pozostaje poczekac 5 godzin do stwardnienia i mozna testowac trzymajcie kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 trzymamy trzymamy ja mam troche gorszy problem bo moja plytka jest cala zmasakrowana ona ogolnie jes tlakierowana i na tym sa nalozone sciezki i te luty a moaj zardzewiala tak ze ten lakier osie pomarszczyl, polamal, powyginal i ogolnie zuuuo i nic z tym sie nie da zrobic i tu moje pytanie gdybym chcial to kupic to jak na to mowic? jakas fchowa nazwa by sie przydala plytka opornikowa nawiewu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 hmmm ciezko powiedziec. trzeb by w service manualu zobaczyc ale wydaje mi sie ze nawet jak bdziesz znal fachowa nazwe to nic Ci po tym bo ktos kto bedzie to sprzedawał nie bedzie znal fachowej nazwy wiec po prostu trzeba sprzedawcy opisac jak to wyglada (lub wyslac zdjecie) i powiedziec gdzie sie znajduje (pod schowkiem po prawej stronie przykrecane na 2 srubki) ide wkladac swoje.... [ Dodano: Pią 26 Gru, 2008 19:54 ] HAHA!!! smiga pieknie na wszystkich biegach.... nareszcie po 2ch latach mam w pelni pracujacy nawiew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 teraz i ja dołaczam się do potwierdzenia tego specyfiku. Najwazniejsze to dobrze oczyścić styki i dokładnie połozyć ten lakier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 teraz i ja dołaczam się do potwierdzenia tego specyfiku. Najwazniejsze to dobrze oczyścić styki i dokładnie połozyć ten lakier. Kurcze jak Wy to zrobiliście, że ten lakier dał radę to naprawić? ... pamiętam u siebie, że ile warstw nie nałożyłem...to i tak nie było efektu (dopiero pomogło lutowanie i działa do dziś...chyba ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarosław Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 U mnie padła jedynka.Poprawiłem lut po poprzedniku i pół roku śmigam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kcroot Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 ja wlutowałem opornik 0.5 ohma w miejsce przerwanej ścieżki. mam taką samą płytkę co roshi i przerwany był ten obwód z tą grubą ścieżką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gracek Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Nie mam pojęcia co mam przesmarować tym "Pulsar Volt" bo u mnie na płytce jest podobnie jak u kolegi "jarki" tylko że u mnie znajdują się w tych dwóch miejscach jakieś metalowe płytki znacznie większe bo są szerokie na 2cm i długie na 1,5cm. (nie potrafię dodać tutaj zdjęcia ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piwek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Nie mam pojęcia co mam przesmarować tym "Pulsar Volt" bo u mnie na płytce jest podobnie jak u kolegi "jarki" tylko że u mnie znajdują się w tych dwóch miejscach jakieś metalowe płytki znacznie większe bo są szerokie na 2cm i długie na 1,5cm. (nie potrafię dodać tutaj zdjęcia ) Chyba każdy tak ma :?: z resztą w poście fostera widać to doskonale i przy postępowaniu zgodnie z tym co napisane powyżej wszystko powinno być ok; za co serdecznie chciałem podziękować :564: bo dzisiaj wreszcie odzyskałem pierwszy bieg w moim słoneczku i tak przy okazji witam wszystkich użytkowników forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocur196 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 a ja zapytam inaczej czy może ktoś wpadł na to dlaczego te ścieżki się przerywaja ???? Witam. To mój pierwszy post na tym forum. Zacznę od tego iż gratuluję pomysłowości utworzenia tego forum. Ja równiez mam problem z ta płytka oporową. Nissan p11 96r. Po wyjęciu jej oczyściłem papierem ściernym i nałozyłem grubszą warstwę kleju przewodzącego do klejenia linii podgrzewania szyby składającego się z 2 skł. Gdy przeschło podłaczyłem włączyłem nawiew i nie działa. zobaczyłem tylko dymek z tego łączęnia.nie potrafie określic przyczyny.proszę o jakiekolwiek info aby rozwiązac ten problem pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 nałozyłem grubszą warstwę kleju przewodzącego do klejenia linii podgrzewania szyby składającego się z 2 skł. Gdy przeschło podłaczyłem włączyłem nawiew i nie działa. zobaczyłem tylko dymek z tego łączęnia.nie potrafie określic przyczyny.proszę o jakiekolwiek info aby rozwiązac ten problem pozdro u mnie też klej nie zadziałał...pomogło dopiero nałożenie grubszej warstwy lutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocur196 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam dzisiaj drugi raz spróbuje poprawić tą linię klejem PULSARVOLT, jesli to nie pomoze to w ostatecznośći lutownica i cyna i jedziemy. oby to pomogło bo jesli nie będzie działac to juz nie wiem sam jaka przyczyna. silnik dmuchawy w porządku przy okazji oczyściłem filtr kabinowy z liści i teraz mało ze środka mnie nie wywieje ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sakal Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 sunny'93 nawiew działa tylko na 4 predkości co z tym zrobic?? Nic, poczuj wiatr we włosach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość areckicz Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 sunny'93 nawiew działa tylko na 4 predkości co z tym zrobic?? u mnie jest to samo na 4 biegu tylko dziala jutro zajrze do tej plytki pod schowkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nono Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 (edytowane) panowie a jak to wydobyc? znalazlem schemat do n13 a potrzebuje do n14 (link do n 14 nie dziala) w schowku jest ale w którym miejscu:) Edytowane 8 Października 2009 przez nono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misioor Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 panowie a jak to wydobyc? znalazlem schemat do n13 a potrzebuje do n14 (link do n 14 nie dziala) w schowku jest ale w którym miejscu:) zdejmujesz schowek i masz płytke za nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Uzupełniając dodam że jest przykręcona 2 śrubami na krzyżaka i złączkę można i łatwiej jest odłączyć po wyjęciu plytki. Przerabiałem to tydz temu. Płytka była już lutowana, ale ścieżka dalej się przepaliła. Wyczyściłem papierem ściernym (ale najpierw z brudu) o ziarnistości najpierw 300 potem 800 prawie cm za przepalenie z kazdej strony i nawalilem 2 warstwy Pulsarvolta. Z tego co słyszałem to najlepsze są lakiery przewodzące jednoskladnikowe- Wieloskladnikowe to podobno lipa, a luty nie starczaja ma dlugo. Nikt jeszcze nie pisal, ze po polozeniu lakieru znowu się przepaliło. Pozdrawiam! P.S. tą złączkę nie jest tak łatwo odczepić, a schowka nie trzeba zdejmować (chociaż jest to banalne, tak jak jego montaz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misioor Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 ja zlutowałem ponad rok temu i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.