Radek_sl Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Ja wlasnie chce sie pozbyć swojego sorento poki jeszcze jest cos warta. Ale gdybym mial taki motor jak w tej maszynie i mogl go soasowac z moim d21 to bym jeszcze malolaty rwal na niego Kolejny wieczór za mną , demontażu ciąg dalszy, ale zanim zdam relację to po kolei, zakupiłem Cobrę i pochlapałem elementy które już były przygotowane, jeszcze schnie więc twardości nie mogę ocenić, ale kryje pięknie zwykły pistolet dysza 1.5 rozcieńczony delikatnie powłoka wyszła gładka i o to chodziło, na załączonych fotkach "pocobrowany wahacz i dwa drążki. Teraz pytania, 1) Dolny wahacz odkręciłem drążki skrętne, ale śruba siedzi mocno, czy mam lać z całj siły aż wylezie?? 2) Czy otwór do łącnzika stabilzatora ma taki być czy jest rozklepany? wspawać podkładkę z otworem fi 8 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Tak to jest ... muszę cię zasmucić ...nie wykręcisz ani nie wyjmiesz tej śruby trzeba ciąć wahacz lub ramę ... lub śrubę tnij to co masz w zapasie ... robię dokładnie tak samo gdybyś jednak chciał ciąć śrubę i cena nowej powaliła to info że identyczne śruby są w Pajero ... w Wa-wie ponoć jakiś sklep je ma przy okazji, gniazda łączników staba popraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) http://www.belniakoffroad.pl/2520,sruba-wahacza-dolnego.html?sLang=pl No są, tniemy śruby, tuleja w ramie tez pewnie bedzie sie stawiać. A tuleje wypalić tak samo jak górne? Nowe polibusze nie maja tulei zewnetrznej wiec jak sądzę nie wyciagac tych tulei tylko wypalić albo wyskrobac. Sruby od pajero sa niewiele tansze a wygladaja ciutke inaczej zamowie te od terrano Kolejny woeczor w warsztacie za mna , Przód rozmontowany sooro srub musialem ciac, alr wszystkie sa dostepne a i tak chce dawac nowe. W weekend wszystkie czesci wypiaskuje i pochlapie epoksydem , potem hurtem całość cobra i montaż Edytowane 23 Listopada 2016 przez Radek_sl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Oryginalne nissanowskie ok. 7 dych/szt. Dokładnie ... wpalić i wyciąć tuleję zewn. , to grubsze gniazdo w ramie raczej zostaw w spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Ale polibusze nie maja tulei zewnetrznej, ich srednica zewnetrzna pasuje do gniazda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Ano pasuje i smaruj mazidłem wszystkie p.busze Polibusze polegają właśnie na braku stałego połączenia między środkiem a "zewnętrzem" co prawda nie nadają tej sztywności co oryginalne silentbloki ... ale za to trzymają na całej długości tulei ... no i nie zrywają się w przecieństwie do oryginałów ... chociaż akuraj tej tulei w dolnym wahaczu nawet łomem zerwać nie mogłem, skubanej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Mam jeszcze jeden problem czy te tulejez podpory mostu sa do kupienia? Jeden sklep mi odpisal ze nie wystepuja jako czesc zamienna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 chyba o to chodzi da się kupić w zamienniku wygląda tak Wymiary: średnica zewnętrzna - 64 mm średnica wewnętrzna - 14 mm szerokość robocza - 49 mm szerokość tulei wewnętrznej - 70 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 26 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Tak o to chodzi, obydwie powinny byc jednakowe na pierwszy rzut oka. Trochę popiaskowane, trochę pochlapane epoksydem, kilka części już pomalowane cobrą. poniżej trochę fotek, ale oczywiście są pytania. 1) Czy ta podkładka przy polubuszach górnego wahacza nie powinna mieć średnicy takiej jak kołnierz polibuszy? 2) czy w dolnym wahaczu przy mocowaniu łącznika stabilizatora może być płasko? czy raczej powinna być miseczka? Edytowane 26 Listopada 2016 przez Radek_sl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 ad.2 może być płasko, ważne żeby wspawana np. podkładka miała przynajmniej 1,5-2mm i otwór nie był przesadnie duży ad.1 nie musi być aż tak duża ... ta na zdjęciu jest wystarczająca albo inaczej: musi być duża ale jednocześnie dać się przełożyć przez ucho wahacza wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) W takim razie, do konca tygodnia przód ponownie stanie na kółkach. Dziś wypaliłem stare tuleje dolnych wahaczy i spasowałem polibusze, rama jest obleciana listkownicą i szczotką drucianą, teraz czekam na słoneczny dzień , żeby wypiaskować i pomalować podkładem epoksydowym. 29/11/2016 - przyszly dzis sruby wahacza dolnego i odboje wahacza gornego, jutro odbieram zregeneriwane zaciski i wszystko mialbym cacy ale podobno tarcza moze miec minimum 23 mm grubości, moje maja 22 wiec do wyniany jeszcze tarcze. Juz raz pytalem ale nie dostałem odpowiedzi, czy te koncowki w srodkowym drazku sa wymienne ? Edytowane 29 Listopada 2016 przez Radek_sl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 23mm ?? ... tyle to w T-72 mają pewnie Tobie wystarczy 13 Końcówka, owszem jest wymienna ... ale w domowych warunkach to średnio możliwe ... skontaktuj się z @Łysym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) Lemmy 13mm niemozliwe to sa wentylowane tarcze przy 13 mm zistanie tylko zebrowanie , ale nie bede ich teraz wymieniac jest latwy dostęp moge to zrobic zawsze. Jeszcze jedno , jk rozmontowac to miejsce ? Mam dostep do prasy moge sobie wymienic te koncowki ale nigdzie nie moge ich znaleźć. Edytowane 30 Listopada 2016 przez Radek_sl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Qurde, faktycznie akurat miałem przed nosem tarczobęben od V6 z tylnej osi i jakoś tak mię zmyliło ... mea culpa dalej: tylne mocowania drążków skrętnych ... powiem tak: mam w garażu 3,4 komplety takich drążków z belkami ... 3 drążki wyjąłem (palniki, przecinaki, odrdzewiacze,młotki etc... ) - ciężka sprawa bez znaczenia czy miały manszety czy nie ... nie chcą schodzić bo rdzewieją od tyłu - jeśli już je zdejmiesz to przed ponownym montażem naładuj mazidła na karby i spróbuj jakimś kondomem tylny wlot zasłonić ... kiedyś komuś będzie łatwiej @Łysy ma dojścia do regeneracji drążków środkowych, zapytaj bo może wyjść taniej i lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Nie upieram sie by to rozebrac, ale chciałem zribic jak należy. Regeneracja drążków z przesylkami w obie strony wyjdzie drożej niz caly nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 ... wrzucam te foty żebyś pomimo moich wpadek nie pomyślał że tylko teoretyzuję rozebrałem do gołej ramy i poskładałem już kilka aut 2012(?) - 1. T1 V6 manual 2014 - 2. T1 V6 automat w tym roku: ... 3. Pajero V6 (+ zmiana z manuala na automat) ... 4. T1 2,7 (tylko rozbiórka) ... 5. Patrol Y61 2,8 krótki (+ zmiana silnika z 3,0) ... 6. T1 2,7 ... wkrótce zabieram się za (7.) swoje "czyzero" (goła rama, goła buda + wymiana całej wiązki) następne w kolejce (8.)T1 2,7 @Wilmanka (+ zmiana skrzyni na TDI) na podwórku "mocy nabiera (9.) Navara (+ zmiana z 2,5D manual na V6 automat) odmówiłem Land Cruisera ... Vitarę ... a kolejną Vitarę nasz nowy kolega @Żółwik zamienił na "garbate" T2 odmówiłem też 2-3 T1 z forum ... z braku czasu ... łojć, to przecież Twój temat ... Regeneracja drążków z przesylkami w obie strony wyjdzie drożej niz caly nowy. Tiaaa ... kupiłem kiedyś taki nowy ... Yamato ... 2 miechy wytrzymał Na 3 zdjęciu widać manszety drążków skrętnych (... od 126p ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 (edytowane) W zasadzie mogę rozciac belke bo mam drugą w swoim aucie, a tam z kolei moge pociac drążki, ale zanim tego dokonam sprobuje rozmintowac moze jakos prasą. Od tyłu drazka to jest po prostu kapsel ? Wloty z tylu mozna zabezpieczyc czapką termokurczliwą z klejem na 100% jest szczelna a latwo potem zdjac nawet szlifierka. Dzis odebrałem wycacane zaciski regeneracja plus nowe klocki i nowe wężyki- 500 pln Lemmy69 to co z tymi tarczami? te 23 mm to jednak nie mit i lepiej nowe? Edytowane 2 Grudnia 2016 przez Radek_sl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zawsze lepiej nowe ... tym bardziej jeśli już masz zregenerowane zaciski na starych klocki musiałyby się dopasować do tarcz a propo's przewodów giętkich ... w Pajero zakładałem jakieś silikonowe w oplocie, bajer sprawa (... niestety, cena adekwatna do jakości) O ... i taki lifcik wyszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Na podwozie orzewidzialem okolo 4000 pln, szybko sie zblizam ale na nowe tarcze jeszcze starczy: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zawsze wymieniam sztywne p. ham. na nowe paliwowe też ... taki fetyszysta jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Ja tez tak zrobie, elektryke w czesci oodwoziowej tez dam niwą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Kiedy się chwaliłem tegorocznymi wyczynami z garażu zapomniałem o Golfie remont całego silnika ---------------------------------------------- Wracając do Nissana ... na przewody paliwowe stosuję przewód miedziany w otulinie (do LPG) fi 8 kiedyś kładłem całą arterię 3-przewodową od zbiornika do kom. silnika ... 10 metrów obecnie do komory prowadzę tylko zasilanie i powrót (7 m) a odpowietrzenie wpuszczam w tylny słupek obok odpow. t. mostu i zakańczam filterkami LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) Dziś walka ze zwrotnicami i przednim mostem, most ktoś ubabrał barankiem i to jeszcze nie odtłuścił odłazi całymi płatami syf, wywaliłem już dwa worki piasku, ale most będzie błyszczał. Chyba razem z synem zaczniemy grzebać przy tych ramach;) może się zarobi na upiększanie naszego dziadzia. Most wyszczotkowany i wypiaskowany, jutro potraktuję go epoxydem. Kupiłem dziś ma skłądzie budowlanym żółtą szczotkę drucianą na szlifierkę, po oczyszczeniu pozostawia złotą żółtą powłokę wyszczotkowałem kilka śrub wyglądają jak nowe oksydowane, ciekawe co to za powłoka i czy to jest choć trochę trwałe. P.S. pochlapałem zaciski hamulcowe na czerwono;) będę miał kawałek ferrari w D21, ale wypas. Edytowane 3 Grudnia 2016 przez Radek_sl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 P.S. pochlapałem zaciski hamulcowe na czerwono;) będę miał kawałek ferrari w D21, ale wypas. Eee tam ... trend w terenówkach to e-moty na mostach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 (edytowane) Oczywiscie mordka bedzie obowiazkowo. Wlasnie sie zorientowalem ze felgi ktire dostałem z rama to 15" wiec znow inne opony a prawie kupiłem 265/70/R16 Kolejna Niedziela za nami spędzona na malowaniu gratów, w oczekiwaniu na podeschnięcie jednej warstwy dobrałem się do zwrotnic no i kolejne wydatki..... Osłony tarcz przestaly istnieć po dotknięciu. łożyska i uszczelniacze wymienię dla zasady żeby tam nie grzebać zbyt prędko. Przy składaniu jednego górnego wahacza popełniłem babola i nie wiem teraz jak wybrnąć. nierówno założyłem polibusze, teraz pytanie dokręcić nakrętki i tak zostawić bo się samo ułoży, czy rozmontować i wyrównać. no i jeszcze raz pytam o tę szczotkę drucianą na fotkach śruba przed czyszczeniem i po czyszczeniu, wygląda fajnie jestem skłonny pobawić się wszystkimi śrubami i nakrętkami. 06/12/2016 Prace powoli, ale naprzod. Nie obylo sie nez orzerobek uszczelniacz piasty odpadl sam a sruby ukrecalem ręka. Przegwintowalem na M7 nowe srubki zwrotnica pomalowana. Edytowane 6 Grudnia 2016 przez Radek_sl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.