tomoakatomi Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 kto tak zagwarantował moc? bo chyba o czymś nie wiem - custom z gwarancją? nie ma czegoś takiego w naturze, chyba że x testów na koszt właściciela to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Cokolwiek doda ci moc w Z dowiesz sie tutaj na forum nie sluchaj ludzi którzy spawaja wydechy bo kazdy samochod reaguje inaczej w naszych samochodach wszelkie próby kombinowania na wlasna reke zazwyczaj koncza sie niepowodzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Ja już mam ustalone co i jak ale dopiero w styczniu będziemy robić cały wydech - od kolektorów po końcówki Będzie moc, mniejsza waga i dalej w miarę cicho. Przy okazji się paru ciekawych rzeczy dowiedziałem - mały ten świat Przed zrobieniem wydechu zapraszam do siebie na hamownie - coby mieć punkt odniesienia do niemal setki innych zetek No i zobaczmy co da zmiana tego wydechu, być może ktoś w Polsce ma łep i uda mu się stworzyć coś takiego co przyniesie większe przyrosty mocy niż tylko pozbycie się katów ! Do tej pory to jedyny wydech z testowanych przezemnie, który generował przyrosty mocy nie zabierając tony Nm i dał 2KM i 2Nm: http://www.millteksport.com/exhaust.products.cfm?variantid=137 Jedynie ma brzydkie końcowki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Bedziemy wlasnie na tym bazowac. Srednice seryjne, Y z mniejszymi kątami, itp.Zobaczycie bedzie dobrze.Coobcio, ten Y pipe Millteka to 2,5", tak?PS. Za daleko do ciebie Coobcio Ale na ostateczne strojenie moze wpadne kiedys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Bedziemy wlasnie na tym bazowac. Srednice seryjne, Y z mniejszymi kątami, itp. Zobaczycie bedzie dobrze. Coobcio, ten Y pipe Millteka to 2,5", tak? PS. Za daleko do ciebie Coobcio Ale na ostateczne strojenie moze wpadne kiedys Wcale nie tak daleko jeden dzień wolnego i wycieczka z Tarnowa do Warszawy a Kraków to rzut kamieniem a lepsze porównanie zetek nie istnieje Edytowane 18 Października 2016 przez mmati9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Ależ wy się troszczycie o mnie, żebym nie zrobił jakiegoś bubla z tego wydechu Bardzo się cieszę Pomyślę, jeszcze do stycznia sporo czasu ... może się fura rozlecieć albo ja gdzieś przywalę ... PTWU, PTWU! ........... Troche sie termin przesunal ale za dwa tygodnie w koncu bedziemy dzialac. JUz tez wiecej wiem o tym co rozne wydechy daja. To jaki powinienem zrobic? Dwie osobne rury potencjalnie z X albo tylko takim malym polaczeniem jak ten: http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ID/3348/categoryId/24/Project-350Z--Boosting-Power-With-DC-Sports-and-Berk-Technology.aspx Czy z Y i pojedyncza rura do tlumika koncowego? Tlumik koncowy na pewno bedzie jeden duzy na koncu z dwom koncowkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Kuba mówił, że 2 cienkie rurki, które łączą się dopiero w końcowym dla maksymalnej mocy, ale moim zdaniem pod kątem performance to zrób najlżejszy wydech, pojedyńczy z dużą puchą na końcu, żeby było cicho, bo na wydechu zrobisz 2 konie albo stracisz, a kilogramy to pewniak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Tak ale to bylo na seryjnych katach i w DE, nie wiem jak to sie sprawdzi z dekatami w HR. Co tak naprawde daja dwie a nie jedna rura z Y i co ten X dodaje? Na motoiq pisza ze X dziala glownie na dzwiek zeby nie bylo dzwieku motorowki ale wspominaja tez cos o wzmocnionym przebiegu srednich obrotow dzieki temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) Im później będziesz miał połączenia rur tym wyżej będzie efekt falowy wywołany wydechem, czyli wyżej dostaniesz jakiś tam bonus z wydechu. Taki X czy Y zaraz za katami powinien poprawiać średnie obroty, taki daleko na końcu wysokie i przez to moc. Edytowane 24 Marca 2017 przez Batman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 A wodziales ten z tego projektu motoiq? Wydaje sie bardzo dobrym rozwiazaniem dla stockowego NA. Czyli jaka jest roznica miedzy Y a X, zakladajac ze na tej samej wysokosci sa zrobione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Rozważałem ten wydech przed zakupem invidii, ale bałem, że to dc może być słabszej jakości, dodatkowo nie znalazłem żadnych filmików z dźwiękiem albo hamowni potwierdzających działanie. Wygląda jakby przednia część schodziła się pod bardzo dużym kątem, można sobie tak gdybać, ale nie wiadomo co tam jest w środku i jak to na hamowni wyjdzie. Nie wiem też czy ta różnica pomiędzy X i Y jest warta dodatkowej kasy czy kilogramów... o ile jakaś jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 No wlasnie, chyba dla NA to niewielka bedzie jesli w ogole a oszczednosc kg spora. Bedzie chyba zatem Y z lagodnymi katami (czytaj: kontami... Ale nie takimi finansowymi... Ech, jednak sie te polskie znaki przydaja czasami! lol) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Przed zrobieniem wydechu zapraszam do siebie na hamownie - coby mieć punkt odniesienia do niemal setki innych zetek No i zobaczmy co da zmiana tego wydechu, być może ktoś w Polsce ma łep i uda mu się stworzyć coś takiego co przyniesie większe przyrosty mocy niż tylko pozbycie się katów ! Do tej pory to jedyny wydech z testowanych przezemnie, który generował przyrosty mocy nie zabierając tony Nm i dał 2KM i 2Nm: http://www.millteksport.com/exhaust.products.cfm?variantid=137 Jedynie ma brzydkie końcowki... Coobcio a zwykłe wycięcie środkowego tłumika, które delikatnie poprawia sound, zabiera Km i Nm czy moze nie wpływa na wykres ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Nie wplywa na moc, dzwiek sie zmienia owszem i jest fajniej glosniej. Puki katalozatorow nie usuniemy to nie bedzie tego metalicznego brzeczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Nie wplywa na moc, dzwiek sie zmienia owszem i jest fajniej glosniej. Puki katalozatorow nie usuniemy to nie bedzie tego metalicznego brzeczenia... Przy przebiegach 150kkm i wiecej wycięcie katów mozna założyć że praktycznie zawsze podniesie moment? Jakie tlumiki proponujecie wspawać zamiast katalizatorów aby nie było znacznie głosniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Przy przebiegach 150kkm i wiecej wycięcie katów mozna założyć że praktycznie zawsze podniesie moment? Jakie tlumiki proponujecie wspawać zamiast katalizatorów aby nie było znacznie głosniej? Jak masz serię to te decaty z turboworksa są w ok cenie i na serii dźwięk będzie fajny i moc wzrosnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Jak masz serię to te decaty z turboworksa są w ok cenie i na serii dźwięk będzie fajny i moc wzrosnie Kolego poratuj linkiem najlepiej z polskiego sklepu. Czy to moze coś takiego : http://mtuning.pl/Downpipe-NISSAN-350Z-wydech,p,1047 ? Jeśli mam wycięty środkowy tłumik to czy nie będzie za głośno? Moze od razu założyć z powrotem środkowy tłumik? Nie lubię głośnych wydechów jak w bmw pod remizą ale zaje***cie podoba mi się dźwięk V8, niestety nissan nie pomyślał nad tą odmianą silnikową. Edytowane 29 Marca 2017 przez alexvq35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Alex chodzi dokładnie o to co wysłałeś. Nie będzie za głośno: > poprawi Ci się ładnie dźwięk, z tymi decaty mi turboworksa nie ma efektu poloneza zazwyczaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Alex chodzi dokładnie o to co wysłałeś. Nie będzie za głośno: > poprawi Ci się ładnie dźwięk, z tymi decaty mi turboworksa nie ma efektu poloneza zazwyczaj A będzie to pasowało PnP czy trzeba cos przerabiac biorąc pod uwagę prawdopodobnie chińskie wykonanie? Często macie świecącego czeka na tym decacie? I najważniejsze pytanie - bezproblemowo wymieni się to mając dostęp z kanału i spod maski oraz podstawową walizkę kluczy honitona i dwa młotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) Trochę się trzeba nagimnastykowac ogólnie decaty są pnp te z turboworksa, y-pipe mam z turboworksa i jest na prawdę ok jakości jak na tą cenę: D nie rdzewieje itd. Dużo osób zakłada te decaty i są zadowoleni + nie jest taki poldek jak na tespipeach. Jeśli chodzi o check będziesz musiał wyłączyć sądy w kompie ale one są zbędne. Na dekatach tych decatach zawsze wywala check Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez Cytrus 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Czy ktoś z Was ma te dekaty z tłumiczkami od Coobcia? Chciałbym usłyszeć jak one się porównują do takich bez tłumików/nierezonowanych. Jest jakieś wideo na YT gdzie fajnie jest to porównane pomiędzy rezonowanymi/stłumionymi a nierezonowanimi dekatami? Czytałem w wielu miejscach, że powyżej 5000 rpm jest polonez / motorówka ale nie wiem tak naprawdę jak to brzmi - domyślam się tylko i raczej wolałbym tego uniknąć! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) tu masz video jaka tragedia jest na nierezonowanych, 20 sekunda pokazują jak wyglądają test pipe'y, 13:40 jak to tragicznie brzmi tu masz rezonowane > i tu > Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez Szachi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 O, to juz chyba wiem o co chodzi - najbardziej to w pierwszym filmiku w 13:56 slychac - takie metaliczne brzeczenie po odpuszczeniu gazu, tak? Ten na dole to Sajmona chyba? Jakie on tam mial dekaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Jak ktoś bardzo chce to mogę nagrać jak mój parch gada na decatach turboworksa gdzie reszta układu to seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 A te Turboworks mają takie wewnętrzne tłumiki przelotowe jak te od Coobcia? Pytanie dodatkowe: czy dobrze zrobiony customowy tłumik końcowy (pucha ala seria) jest w stanie ten polonez z nierezonowanych dekatów zlikwidować, czy raczej nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.