Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Czas pomyśleć o wydechu dla potwora!


GodISmE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Turboworksy mają w środku taką stalową siatkę która w pewnym stopniu niweluje rezonans. Latam na nich od ok 9 miesięcy i nic się nie dzieje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filipm87 ja bym chętnie posłuchał

 

tak turboworksa mają takie tłumik właśnie które niwelują to metaliczne brzęczenie (czyli są rezonowane) > http://turboworks.pl/Downpipe-NISSAN-350Z-wydech-p257 Nie wiem jakie Coobcio ma i jakie Sajmon miał ale możesz go podpytać :) Podejrzewam że coś z wyższej półki niż turboworks.

 

Powiedziałbym że nie zniwelujesz tego końcowym tłumikiem, możesz dać nowe sportowe katy zamiast swoich już przelatanych i wtedy problemu nie będzie. Katalizator to jedno wielkie sito przez które przechodzą wszystkie spaliny więc zmienia dźwięk diametralnie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale x pipe'y tak samo są rezonowane bądź nie, zatem jak da się rezonowane (z tłumikiem środkowym) to napewno pomogą na metaliczne brzęczenie.

 

Ja mam wyrzucony seryjny środkowy tłumik i końcowy magnaflow (jedna pucha z dwiema końcówkami jak w serii) i tego brzęczenia nie mam przy seryjnych katach, jest głośno ale przyjemnie dla ucha, obawiam się jednak że decaty popsują dźwięk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Seryjne 2,25 a po Y przechodzi w 2,75 a pozniej 2,5 przed tlumikiem z dwoma koncowkami 100. Chyba tak to bylo z tego co pamiętam, dzis bede chyba odbieral to sie wszystko dowiem, bo jest za tym pewna matematyka i fizyka ;)

Plusem takiego rozwiazania czyli test pipe z Y pipe w jednym kawałku jest brak flansz i potencjalnych rozszczelnien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jutro odbieram! Mi to różnicy nie robi czy gięty bardziej czy spawany. Byle mocy nie zabierał, pięknie brzmiał i był lżejszy. Kurde mam dość duże oczekiwania patrząc jak to fajnie jest zrobione... aż się boję  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnica 3 cale :) ??

No jak tam wrażenia odsłuchowe ???

Dawaj wóz na hamownię !!!!!!

Oby coś doszło a nie ujęło !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro lub pojutrze jade na hamownie i porownam z wykresem przed. Ile w HR daje mocy i niuta samo usuniecie katow?

Dzwiek wyszedl slaby niestety, polonez. Ale na plus jest to ze jest cicho. Podejrzewam ze ten tlumik koncowy to powoduje, niweluje niskie tony ale te wysokie sie przebijaja. Jak go odkrecilismy i poszedl dzwiek z samej rury to byl piekny dzwiek ale w ch... glosny!

Mysle teraz zeby to za jakis czas moze zmienic na tylko przelotowy tlumik i jedna koncowke ale nie wiem czy wtedy nie bedzie za glosno na Poznan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poznań 96dB przy 3500obr.min

A podczas próby dynamicznej na prostej startowej 110dB - dla tego niektórzy tam naciskają sprzęgło :D

No jestem cholernie ciekaw co hamownia powie !

Ps. Czemu nie przelot ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcieliśmy spróbować z puchą żeby było auto na drogę jeszcze ok. Wygląda na to że nie da się kompromisu zrobić jak się wywala katy, czyli albo drze ryja wydech albo cicho jest jak teraz ale sound ch*j...wy. Dla mnie decydująca będzie hamownia i wtedy zdecyduje czy robić przelot.
Jak to u ciebie jest zrobione że nie jest tak głośno? Masz dwa przelotowe tłumiki, jeden za drugim? Wrzuć fotę plz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie mega podobało brzmienie Gato kabrio, decaty z tlumiczkami turboworks potem srodkowy okragly magnaflow a koncowy eltec przelotowa puszka. Całość 3 cale cichutko bez rezonansow ale jak dasz do deski to milo gada bardzo miło!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w przyszłości się zastanowie czy właśnie tak nie zrobić albo tylko na jedną stronę może wypuścić. Na razie jest ok, Przemkowi się podoba, więc może przewrażliwiony jestem! 

 

Byłem właśnie u niego na hamowni. Nie było za dużo czasu i zrobiliśmy tylko dwa przeloty na 5-tym biegu. Po wydechu doszło 8 koni i 20 niuta. Może by okrągłe 10 koników wyszło jakbyśmy więcej próbowali. Wrzucę później wykres. Oczywiście to przed strojeniem, bo żaden program mu nie czytał sterownika. Da coś więcej strojenie - mocy na przykład?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nic nie dało, nawet pół konia nie doszło, ale u Ciebie może być inaczej... na ogół przyrosty są ze strojenia są niewielkie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wyszło - dziwna dziura w wykresie się pojawiła ale jak poniżej 3000 rpm to mi wisi, na torze nie ma to znaczenia. Pewnie strojeniem by się wyrównało ale zastanawia mnie czy kuni by coś doszło, bo jak nie to zostawię jak jest chyba. No chyba że się sprzęgło już ślizga!? Może tak być?

Ogólnie coś mały moment wychodzi na tej hamowni u Przemka, zobaczymy jak to się u Coobcia przełoży na jego hamowni i wtedy się porówna jak inne seryjne HR-y mu wyszły po dekatach. Będzie wtedy wiadomo co dał sam wydech.

 

PS. Do 7000rpm dziś tylko kręciliśmy. 

 

33625039564_b9ef63c2c0_b.jpg

 

Sam wykres sprzed wydechu:

33969891081_68f5b62b01_b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...