filipm87 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Turboworksy mają w środku taką stalową siatkę która w pewnym stopniu niweluje rezonans. Latam na nich od ok 9 miesięcy i nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 filipm87 ja bym chętnie posłuchał tak turboworksa mają takie tłumik właśnie które niwelują to metaliczne brzęczenie (czyli są rezonowane) > http://turboworks.pl/Downpipe-NISSAN-350Z-wydech-p257 Nie wiem jakie Coobcio ma i jakie Sajmon miał ale możesz go podpytać Podejrzewam że coś z wyższej półki niż turboworks. Powiedziałbym że nie zniwelujesz tego końcowym tłumikiem, możesz dać nowe sportowe katy zamiast swoich już przelatanych i wtedy problemu nie będzie. Katalizator to jedno wielkie sito przez które przechodzą wszystkie spaliny więc zmienia dźwięk diametralnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Do piątku ogarnę coś i nagram plus jakiś fly by Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Czyli pewnie takie maja te tłumiki - widać tu od środka: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Tu jest jeszcze dobrą flache taniej, czy to będzie ok? http://allegro.pl/rura-downpipe-nissan-350z-wydech-i6713067112.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubbcio Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Z tego co mi wiadomo to Sajmon miał turboworks Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Miał a Ja mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario958 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) Magnaflow X-pipe niweluje ten metaliczny dzwiek nawet po zainstalowaniu test pipes. Ponizej przyklad https://youtu.be/tIgLbHu4t1U Sent from my 2PQ93 using Tapatalk Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez Mario958 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Ale x pipe'y tak samo są rezonowane bądź nie, zatem jak da się rezonowane (z tłumikiem środkowym) to napewno pomogą na metaliczne brzęczenie. Ja mam wyrzucony seryjny środkowy tłumik i końcowy magnaflow (jedna pucha z dwiema końcówkami jak w serii) i tego brzęczenia nie mam przy seryjnych katach, jest głośno ale przyjemnie dla ucha, obawiam się jednak że decaty popsują dźwięk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Pierwszy element układanki zrobiony! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 bardzo ładnie uspawany, rurki 2"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Seryjne 2,25 a po Y przechodzi w 2,75 a pozniej 2,5 przed tlumikiem z dwoma koncowkami 100. Chyba tak to bylo z tego co pamiętam, dzis bede chyba odbieral to sie wszystko dowiem, bo jest za tym pewna matematyka i fizyka Plusem takiego rozwiazania czyli test pipe z Y pipe w jednym kawałku jest brak flansz i potencjalnych rozszczelnien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert83 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Biżuteria. Jestem bardzo ciekaw jaki będzie sound. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Jeszcze tylko końcówki dospawać i wypolerować tłumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 spoko ale mogli go trochę powyginać a nie spawać za każdym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 prawda, ale spawy naprawdę ładne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Już jutro odbieram! Mi to różnicy nie robi czy gięty bardziej czy spawany. Byle mocy nie zabierał, pięknie brzmiał i był lżejszy. Kurde mam dość duże oczekiwania patrząc jak to fajnie jest zrobione... aż się boję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Średnica 3 cale ?? No jak tam wrażenia odsłuchowe ??? Dawaj wóz na hamownię !!!!!! Oby coś doszło a nie ujęło ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Jutro lub pojutrze jade na hamownie i porownam z wykresem przed. Ile w HR daje mocy i niuta samo usuniecie katow? Dzwiek wyszedl slaby niestety, polonez. Ale na plus jest to ze jest cicho. Podejrzewam ze ten tlumik koncowy to powoduje, niweluje niskie tony ale te wysokie sie przebijaja. Jak go odkrecilismy i poszedl dzwiek z samej rury to byl piekny dzwiek ale w ch... glosny! Mysle teraz zeby to za jakis czas moze zmienic na tylko przelotowy tlumik i jedna koncowke ale nie wiem czy wtedy nie bedzie za glosno na Poznan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Na poznań 96dB przy 3500obr.min A podczas próby dynamicznej na prostej startowej 110dB - dla tego niektórzy tam naciskają sprzęgło No jestem cholernie ciekaw co hamownia powie ! Ps. Czemu nie przelot ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Chcieliśmy spróbować z puchą żeby było auto na drogę jeszcze ok. Wygląda na to że nie da się kompromisu zrobić jak się wywala katy, czyli albo drze ryja wydech albo cicho jest jak teraz ale sound ch*j...wy. Dla mnie decydująca będzie hamownia i wtedy zdecyduje czy robić przelot.Jak to u ciebie jest zrobione że nie jest tak głośno? Masz dwa przelotowe tłumiki, jeden za drugim? Wrzuć fotę plz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Mi sie mega podobało brzmienie Gato kabrio, decaty z tlumiczkami turboworks potem srodkowy okragly magnaflow a koncowy eltec przelotowa puszka. Całość 3 cale cichutko bez rezonansow ale jak dasz do deski to milo gada bardzo miło!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 No w przyszłości się zastanowie czy właśnie tak nie zrobić albo tylko na jedną stronę może wypuścić. Na razie jest ok, Przemkowi się podoba, więc może przewrażliwiony jestem! Byłem właśnie u niego na hamowni. Nie było za dużo czasu i zrobiliśmy tylko dwa przeloty na 5-tym biegu. Po wydechu doszło 8 koni i 20 niuta. Może by okrągłe 10 koników wyszło jakbyśmy więcej próbowali. Wrzucę później wykres. Oczywiście to przed strojeniem, bo żaden program mu nie czytał sterownika. Da coś więcej strojenie - mocy na przykład? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 U mnie nic nie dało, nawet pół konia nie doszło, ale u Ciebie może być inaczej... na ogół przyrosty są ze strojenia są niewielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Tak to wyszło - dziwna dziura w wykresie się pojawiła ale jak poniżej 3000 rpm to mi wisi, na torze nie ma to znaczenia. Pewnie strojeniem by się wyrównało ale zastanawia mnie czy kuni by coś doszło, bo jak nie to zostawię jak jest chyba. No chyba że się sprzęgło już ślizga!? Może tak być? Ogólnie coś mały moment wychodzi na tej hamowni u Przemka, zobaczymy jak to się u Coobcia przełoży na jego hamowni i wtedy się porówna jak inne seryjne HR-y mu wyszły po dekatach. Będzie wtedy wiadomo co dał sam wydech. PS. Do 7000rpm dziś tylko kręciliśmy. Sam wykres sprzed wydechu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.